Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

ninnithequeen kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:..MINÄ...sidottuna......pari muuta juttua. ...itsekseni...perseeni... välineisiin....
NUUH!
Yritän kovasti kuvitella tätä tilannetta.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Löysin ihan täydellisiä farkkuja myyvän nettikaupan. Paska juttu, että minä taidan olla noin 20 vuotta liian vanha niihin farkkuihin :x
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Otin putkeen kolme liuskaa ehkäisypillereitä. Ikävä kuukautisia. Minulla on tässä myös kanan tissi, enkä osaa oikein syödä sitä. Onneksi isi sentään kävi tänään Alkossa - "tosi mukava kolli" oli kuulemma sanonut, että saamme tilaamamme HIFK-viinit ensi viikolla! Dallaskin oli hyvä, J. R. ja Leslie kävivät kuuman dialogin ja olin mehuissani. Ihana päivä, ei vituta mutta vähän on kuuma tässä aamutakissa. :]
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

-Superior- kirjoitti:Otin putkeen kolme liuskaa ehkäisypillereitä.]
Öö, määräsikö joku lääkäri toimimaan noin?
Kikkelis kokkelis.
Dr.Diarrhea

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Keikaus kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Otin putkeen kolme liuskaa ehkäisypillereitä.]
Öö, määräsikö joku lääkäri toimimaan noin?
Mä veikkaan, et Supalla on vaan poikkeavan runsas ja monipuolinen seksielämä, et vähempää ei voinut määrätä :]
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti:poikkeavan runsas ja monipuolinen seksielämä
Menkkojen aikana se vasta poikkeavaa ja runsasta onkin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:Menkkojen aikana se vasta poikkeavaa ja runsasta onkin.
Päivän hajatelma: Kun on menkat syntyy pilluun veripenkat 8)
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Mä veikkaan, et Supalla on vaan poikkeavan runsas ja monipuolinen seksielämä, et vähempää ei voinut määrätä :]
Lähinnä runkkaan J.R. Ewingiä katsellen.

Kuva
Esimerkiksi tätä kuvaa ahmiessani fantasioin hänen ejakuloivan kovalla paineella
smetanaiselta tarhamansikalta tuoksuvaan pimpukkaani.
Viimeksi muokannut -Superior-, 19.01.2007 19:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Dr.Diarrhea

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

-Superior- kirjoitti:fantasioin hänen laukeavan kovalla paineella
smetanaiselta tarhamansikalta tuoksuvaan pimpukkaani.
Mä en voi kuin heittää stetsonin ilmaan ja päästää härän häkistään.

EDIT: jäin pysäkille :wink:
isohaara

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja isohaara »

-Superior- kirjoitti:Lähinnä runkkaan J.R. Ewingiä katsellen.

Kuva
Esimerkiksi tätä kuvaa ahmiessani fantasioin hänen ejakuloivan kovalla paineella
smetanaiselta tarhamansikalta tuoksuvaan pimpukkaani.
Olet täydellinen
Mulli75

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Perkele. Ei voi kuin ihmetellä miten tyhmiä ihmisiä päästetään suunnittelemaan asuinhuoneistoja ja toteuttamaan ne huonot suunnitelmat. Vituttaa kun haaveilemani suihkukaappi mahtuisi haluttuun paikkaan niin seinässä oleva luukku jonka takana on vesilattialämmityksen termostaatti ja vain 2 cm väärässä kohdassa.
:9mm:
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Auto vituttaa.
Pakkasilla ei foordin kottero tunnu starttaavan millään. Ei edes apuakun kanssa. Vittu! :x
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Yksi työkaverini on tyhmä, oikeasti tyhmä. Eikä edes blondi, mutta sillä tavalla tyhmä. Juttua tulee, mutta mitään se ei osaa eikä tajua. Valitettavasti meillä on osittain sama työnkuva, joten kyselee minulta tyhmiä. Nyt se sai tehtäväkseen etsiä tietokannasta tietyt lukumäärät Helsingin ja muun maan osalta. Eikä se osaa. Minua niin vituttaa, kun kyselee aivoton kana koko ajan, enkä mä haluaisi tehdä sitä sen puolesta, mitä se olisi kun neuvon kädestä pitäen miten homma tehdään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
CandyMan

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Lolita kirjoitti:Nyt se sai tehtäväkseen etsiä tietokannasta tietyt lukumäärät Helsingin ja muun maan osalta. Eikä se osaa. Minua niin vituttaa, kun kyselee aivoton kana koko ajan, enkä mä haluaisi tehdä sitä sen puolesta, mitä se olisi kun neuvon kädestä pitäen miten homma tehdään.
Kyseessä ei välttämättä ole tyhmyys, vaan huono itseluottamus. Hän saattaa pelätä liikaa epäonnistumista, siksi varmistelee liikaa kyselemällä kaiken ja yrittämällä saada toisen neuvomaan kädestä pitäen, jotta ei varmasti tule ainakaan omasta toiminnastaan johtuvia virheitä. Nuiva suhtautuminen saattaa vain ruokkia epäonnistumisen pelkoa. Sellaista se on jos omat vanhemmat eivät ole kannustavia vaan vittuilevia ja kärsimättömiä epäonnistumisille.

Vaikka tuosta olisikin kyse, voidaan tietenkin kysyä onko hän oikea henkilö kyseiseen hommaan, jos se ei suju ollenkaan itsenäisesti.

Minua puolestani vituttaa että hommaa on juuri nyt hiukkupiukku liikaa. Pitäisi saada pari suurempaa juttua tehtyä, mutta koko ajan pukkaa kiireistä pikkujuttua edelle. Naisasiat eivät varsinaisesti vituta mutta mietityttävät kyllä, tiedä miten asian kanssa etenisi vai antaako mennä omalla painollaan.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

parvekkeen ovi pahalainen yrittää jäätyä kiinni :x
Me transmitte sursum, Caledoni!
feliformia

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja feliformia »

^Ajattele positiivisesti: hyvä ettei jäädy auki.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Juuri kun sai lisäverot maksettua niin postiluukusta pamahti ennakkoverolaput, piru kun on mukavaa.

Kroppaan sattuu joka puolella ja kylmyys tapaa ihon.

Vali vali vali.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

CandyMan kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Yksi työkaverini on tyhmä, oikeasti tyhmä.
Kyseessä ei välttämättä ole tyhmyys, vaan huono itseluottamus. Hän saattaa pelätä liikaa epäonnistumista, siksi varmistelee liikaa kyselemällä kaiken ja yrittämällä saada toisen neuvomaan kädestä pitäen, jotta ei varmasti tule ainakaan omasta toiminnastaan johtuvia virheitä.
Minun työkaverini on myös oikeasti tyhmä, ja sen vuoksi jo vaarallinen. Hänellä ilmeinen osaamattomuus ei nimittäin hidasta lainkaan tahtia, päin vastoin! Suunnattomalla faartilla hoituvat lääkelaimennokset, mitä siitä ettei lääkemäärä vastaa määräystä tai aseptiikka ontuu jokaisessa työvaiheessa. Potilaan romahtaessa kollega haki tippumaan ravitsemusliuosta. Osaston tilanteen kiehuessa hallitsemattomana hän vetäytyi katsomaan Big Brotheria. Myöskään luetun tai kuullun ymmärtäminen ei toimi, yksinkertaistakaan ohjetta ei voi tehdä noudattaa koska ei vaan käsitä.

Joka jumalan työvuoro olen huomauttanut havaitsemistani virheistä mutta ei tahdo aika riittää vahtimaan toisella silmällä mitä mahdollisia kämmejä oppimaan kykenemätön idiootti, sosiaalisesti rajoittunut, tyhjäpäisesti pajattava möykkäapinakollega ehtii keksimään. Seuraava askel on kertoa pomolle, että kollegan työvuoroissa nukkumisen väliajoilla suorittama työ on niin täynnä virheitä, että joku tulee nopealla aikataululla kuolemaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

SAATANA!
Kämppikseni kertoo epämääräisesti torstaina kaverinsa saapuvan tänne, etsivänsä kämppää ja aloittavansa EHKÄ opinnot.
Kas, saapuu perjantaina. Maanantaina tulevat kotiin "katsomasta asuntoa".
Tänään ilmottavat tehneensä asuntosopimuksen.
Jotain mätää?
1) MEIDÄN piti etsiä kämppää kahdestaan
2) on erittäin epätodennäköistä että täydellinen kämppä täydellisellä paikalla löytyy noin vain sormia napsauttamalla heti seuraavana päivänä kun kamu on raahattu paikkakunnalle.
Antakaa minulle yksikin hyvä syy a) olla mottaamatta jompaa kumpaa/ molempia b) uskoa ihmisten vilpittömyytteen?
:kele: :axe: :igor:

Niin. Minä olen edelleen jumissa sekolanmäessä vailla asuntoa tai työpaikkaa. On se elämä ihanaa
:axe: :axe: :axe:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Razormaid kirjoitti: Kämppikseni kertoo epämääräisesti torstaina kaverinsa saapuvan tänne, etsivänsä kämppää ja aloittavansa EHKÄ opinnot.
Kas, saapuu perjantaina. Maanantaina tulevat kotiin "katsomasta asuntoa".
Tänään ilmottavat tehneensä asuntosopimuksen.
Jotain mätää?
1) MEIDÄN piti etsiä kämppää kahdestaan
Kakka kaveri. Puhu hänelle suoraan ja kerro, että teki paskan jutun. Jos ei ole anteeksipyytäväinen, unohda kaveruus.

Äh, Kouvolassahan on Suomen halvimmat kämpät, kyllähän sä sieltä saat vaikka millaisen luksuslukaalin ihan opiskelijabudjetillakin. Nimim. Koskaan en ole asunut yhtä väljästi ja mukavasti kuin Kouvolassa
Kikkelis kokkelis.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Suvinen kirjoitti: Kerro ihmeessä, missä tämmöinen henkilö on töissä niin etten vahingossakaan loukkaantuneena joudu siihen puljuun hoidettavaksi :shock:
Älä tule Turkuun niin vältyt paljolta muultakin pahalta.

Virallisten tiedotteiden mukaan sijaistilanne ei koskaan heikennä hoidon laatua. Jos heikentää, vika ei koskaan ole työnantajassa ja henkilöstömitoituksessa tai -politiikassa vaan yksittäisessä työntekijässä. Tullapa pieni lomahetki, työ saa jälleen gastriitin oirehtimaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
huima

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Melnais kirjoitti: Virallisten tiedotteiden mukaan sijaistilanne ei koskaan heikennä hoidon laatua. Jos heikentää, vika ei koskaan ole työnantajassa ja henkilöstömitoituksessa tai -politiikassa vaan yksittäisessä työntekijässä.
Taidanpa sittenkin hakea sen sairasvakuutuksen että voin sairastaa tarpeen vaatiessa jossain yksityisellä puolella.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Keikaus kirjoitti:Äh, Kouvolassahan on Suomen halvimmat kämpät, kyllähän sä sieltä saat vaikka millaisen luksuslukaalin ihan opiskelijabudjetillakin. Nimim. Koskaan en ole asunut yhtä väljästi ja mukavasti kuin Kouvolassa
Wheer? Mikä on halpa? Mun pitää mennä töihin jos aion jonnekin muuttaa, kaikki kämpät on yli 300 e... :shock:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Razormaid kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Äh, Kouvolassahan on Suomen halvimmat kämpät, kyllähän sä sieltä saat vaikka millaisen luksuslukaalin ihan opiskelijabudjetillakin. Nimim. Koskaan en ole asunut yhtä väljästi ja mukavasti kuin Kouvolassa
Wheer? Mikä on halpa? Mun pitää mennä töihin jos aion jonnekin muuttaa, kaikki kämpät on yli 300 e... :shock:
Hmmm. Ehkä kannattaa hieman tsekkailla vielä, jos löytyisi alle. Mutta kyllä tuo 300 kai kestää, jos välillä tekee pikkasen töitä. Tai ottaa opintolainaa. Ja onhan siellä se kiva opiskelija-asuntola siinä kampuksen kyljessä, jossa on isoja yksiöitä. En kyllä tiedä, mitä ne maksaa.

Kohta sinne yliopiston ilmoitustaululle varmaan tulee ilmoitus vaaliäänien laskentatyöstä, eli olepa tarkkana ja ilmoittaudu, niin voit tehdä hiukan ekstrahynkkyä. Voidaan sitten tutustua siellä. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Sheetlord

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Voi jumalauta!
Toissapäivänä kävin AMK:ssa näytössä. Kaikki oli hyvin.

Nyt sitten joku on ruvennut tsuumailemaan projektidokumenttien aikaleimoja. Kuulemma häiritsevää kun leima on uudempi kuin itse työssä. No kai nyt on kun doku on avattu varmistuskovolta, korjailtu ja tallennettu uudestaan toiselle levylle. Lisäksi vaaditaan "muista projekteista dokumentteja". Hajahtaa että epäilevät minun jättäneen omana lopputyönäni jonkun toisen tekemää.

Voi jeesuksen vittu, mitä urpoja!
Vastaa Viestiin