Vitutusketju
-
- Kitisijä
Re: Vitutusketju
alustus: meille tuli tänään kotiin digibox ohjelmakortilla. eli nythän näkyy viikon verran kaikki kanavat. ja sitten aiheeseen:
83 kanavaa ei mitään katsomisen arvoista mitä ei olisi jo sen seitsemän kertaa nähnyt.
83 kanavaa ei mitään katsomisen arvoista mitä ei olisi jo sen seitsemän kertaa nähnyt.
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Vituttaa, kun yksi tyyppi sanoi, ettei se halunnut loukata käytöksellään, vaikka loukkasikin. En tiedä, voinko uskoa hänen näkemystään tilanteesta, koska en tunne häntä vielä kovin hyvin. Tyhmää, kun tyyppi vaikuttaa hauskalta ja muuten mukavalta ja olisin voinut hyvinkin ryhtyä hänen kaverikseen, jos ei olisi toiminut niin kuin toimi. No, kai lopullisen johtopäätöksen tekeminen vaatisi sitä, että tutustuisin häneen paremmin, mutta kun en tiedä, jaksanko. Lupasin kyllä, mutta nyt jo ajatus väsyttää. Oh no, this is so yläaste.
Kikkelis kokkelis.
Se mun Itsetunto ja perse-galluppini oli ihan vaan joukki. Välillä minulla menevät jutut yli ja sopivuuden rajat hämärtyvät, luoden irvokkaita varjokuvia eksistentiaalisuuden valkokankaalle.Keikaus kirjoitti:Vituttaa, kun yksi tyyppi sanoi, ettei se halunnut loukata käytöksellään, vaikka loukkasikin.
-
- Kitisijä
Kulta... Grrrr! Nyt kyllä voisin loukkaantua tuosta. Perseen häpeäminen kuuluu yläasteelle, sen jälkeen siitä tulee pitää.CandyMan kirjoitti:Se mun Itsetunto ja perse-galluppini oli ihan vaan joukki. Välillä minulla menevät jutut yli ja sopivuuden rajat hämärtyvät, luoden irvokkaita varjokuvia eksistentiaalisuuden valkokankaalle.Keikaus kirjoitti:Vituttaa, kun yksi tyyppi sanoi, ettei se halunnut loukata käytöksellään, vaikka loukkasikin.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Kauluspaitojeni kauluslaatat ovat kadoksissa. Ärsyttää!!!
-
- Kitisijä
Toivottavasti kynsi ei sentään katkennut.Vadim kirjoitti:Kauluspaitojeni kauluslaatat ovat kadoksissa. Ärsyttää!!!
Kikkelis kokkelis.
Aion kohta urheilla. Pelkään jo valmiiksi, että hengästyn ja tulee hiki. Ärsyttää.
Dr.Diarrhea kirjoitti:Aion kohta urheilla. Pelkään jo valmiiksi, että hengästyn ja tulee hiki. Ärsyttää.
-
- Kitinän uhri
Sitä se on. Ja etenkin jos ei seilaukset osu kohdilleen, voi käydä tollaistakin.Keikaus kirjoitti:Vituttaa, kun yksi tyyppi sanoi, ettei se halunnut loukata käytöksellään, vaikka loukkasikin. En tiedä, voinko uskoa hänen näkemystään tilanteesta, koska en tunne häntä vielä kovin hyvin. Tyhmää, kun tyyppi vaikuttaa hauskalta ja muuten mukavalta ja olisin voinut hyvinkin ryhtyä hänen kaverikseen, jos ei olisi toiminut niin kuin toimi. No, kai lopullisen johtopäätöksen tekeminen vaatisi sitä, että tutustuisin häneen paremmin, mutta kun en tiedä, jaksanko. Lupasin kyllä, mutta nyt jo ajatus väsyttää. Oh no, this is so yläaste.
Juttele tyypin kanssa, ota selko mistä kyse. Voihan olla että olet itse vaikka loukannut häntä tms. Kierrezydeemi. Harmillista.
Haukuitko Vadimia juuri neidiksi? Seuraavaksi tietenkin väität ettei tuo ollut tarkoitettu loukkaukseksi.Keikaus kirjoitti:Toivottavasti kynsi ei sentään katkennut.Vadim kirjoitti:Kauluspaitojeni kauluslaatat ovat kadoksissa. Ärsyttää!!!
Vadimille sekä
-
- Kitisijä
Siihen löytyy lääke: kynsileikkuri.Keikaus kirjoitti:Toivottavasti kynsi ei sentään katkennut.Vadim kirjoitti:Kauluspaitojeni kauluslaatat ovat kadoksissa. Ärsyttää!!!
Mutta katoavat kauluslaatat saavat mut raivon partaalle. Tässä tapauksessa olin antanut tuttujeni asustaa vaatimattomassa majassani, kun olin poissa. Muuten kaikki oli ensiluokkaisesti hoidettu, mutta täällä oli järjestys muuttunut aavistuksen verran - ja ne saamarin kauluslaatat olivat kadonneet. Jos niitä pitää kiinni paidoissa, ne katoavat, kun paidat vie pahaa aavistamatta pesulaan; tästä viisastuneena olin irrottanut ne ja pistänyt näkyvälle paikalle, jotten nimenomaan kadottaisi niitä. Ja eivätkös ne kadonneet!
No, menin Pizza Huttiin ja söin ja mieleni lauhtui.
-
- Kitisijä
Kuntoilu saattaa olla hyvästä, mutta miksi ottaa riski?Dr.Diarrhea kirjoitti:Aion kohta urheilla. Pelkään jo valmiiksi, että hengästyn ja tulee hiki. Ärsyttää.
Arvasin. Joka kerta sama juttu: hiki ja huohotus. Oon ihan rikki. Vituttaa.Vihtahousu kirjoitti:Dr.Diarrhea kirjoitti:Aion kohta urheilla. Pelkään jo valmiiksi, että hengästyn ja tulee hiki. Ärsyttää.
-
- Kitisijä
Ei tartte kuntoilla, riittää että nukkuu hyvin. Ne sanoi Hesarissa niin, ja mähän uskon.
Rotan aivot valtasivat pääni.
-
- Kitisijä
No toi on jo ärsyttävää!Vadim kirjoitti:Jos niitä pitää kiinni paidoissa, ne katoavat, kun paidat vie pahaa aavistamatta pesulaan; tästä viisastuneena olin irrottanut ne ja pistänyt näkyvälle paikalle, jotten nimenomaan kadottaisi niitä. Ja eivätkös ne kadonneet!
Kikkelis kokkelis.
Päivän vitutuskäyrä on kohonnut sellaisiin svääreihin että tekisi mieli koukata kotimatkalla (siis jos pääsen kotiin) kallioleikkauksen kautta...
-
- Kitisijä
Hassusti sanottu! Kallioleikkaus, kalloleikkaus, öö..?BettyB. kirjoitti:Päivän vitutuskäyrä on kohonnut sellaisiin svääreihin että tekisi mieli koukata kotimatkalla (siis jos pääsen kotiin) kallioleikkauksen kautta...
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vituttaa, kun juuri saamassani tulospalkasta menee veroa yms. lähes puolet. Näin vaalien alla ainakin tulee tietämään ketä äänestää
Vituttaa, kun en ole kiireiltäni/väsymykseltä saanut aikaiseksi varattua huonetta ensi viikon reissulle. Nyt tuntuu olevan jäljellä vain huippu hotelleja tai hostelleja jaetuilla suihkuilla. Käyn nyt kirjeenvaihtoa hostellin kanssa, jos nyt kuitenkin joku soppi löytyisi (yritän päästä juuri tähän tiettyyn kohtuu hintaiseen paikkaan, koska kaverit asustelevat siinä lähellä)
Vituttaa oma saamattomuus ja tämä liian pitkään jatkunut matalalento, jolloin en saa oikein mitään aikaiseksi. CV:kin on kadonnut koneella, enkä saa aikaa edes sen päivittämistä
Ja töihinkin pitäisi mennä
Vituttaa, kun en ole kiireiltäni/väsymykseltä saanut aikaiseksi varattua huonetta ensi viikon reissulle. Nyt tuntuu olevan jäljellä vain huippu hotelleja tai hostelleja jaetuilla suihkuilla. Käyn nyt kirjeenvaihtoa hostellin kanssa, jos nyt kuitenkin joku soppi löytyisi (yritän päästä juuri tähän tiettyyn kohtuu hintaiseen paikkaan, koska kaverit asustelevat siinä lähellä)
Vituttaa oma saamattomuus ja tämä liian pitkään jatkunut matalalento, jolloin en saa oikein mitään aikaiseksi. CV:kin on kadonnut koneella, enkä saa aikaa edes sen päivittämistä
Ja töihinkin pitäisi mennä
Np, nyt sieltä tuli vastaus... Ilmeisesti onnistuu, vaikka pari yötä joudunkin viettämään ilman omaa suihkua, mutta eiköhän se menettele. Mutta täysin varma en ole, koska he vastasivat mulle saksaksi vaikka kirjoitin niille englanniksi... Perkele!SaintJohnPerse kirjoitti:V
Mun Vanilla&Orchid huuhteluaine oli loppu kuulemma lähikaupasta.
Se pässi ei vaan osannu ettiä, salettiin. Pah.
Se pässi ei vaan osannu ettiä, salettiin. Pah.
AEVAN HIRVEETÄ!ninnithequeen kirjoitti:Nyt se saakelin tauno unohti ostaa lehdenkin
IIk, auto jäätyi ennenkuin ehdin kuivata sen pesun jälkeen!
Se on skandaali tässä talossa, luulis oppineen jo.Vihtahousu kirjoitti:AEVAN HIRVEETÄ!ninnithequeen kirjoitti:Nyt se saakelin tauno unohti ostaa lehdenkin
No sain mä jalkahieronnan
Huomenna tilinpäätös, joka tarkoittaa aivan jumalattomasti iltahommia. Saas nähdä pääseekö töistä ennen kolmea yöllä. Pyöree päivä joka tapauksessa.
Eikä tietenkään pedattu tänään yhtään huomista, nollatilanteesta saadaan aloittaa.
Eikä tietenkään pedattu tänään yhtään huomista, nollatilanteesta saadaan aloittaa.
-
- Kitisijä
Ja mikä vielä vitutukseen lisättäköön, sulle napsahtaa kissanhoitonakki torstaille ainakin. Saa käydä myös keskiviikkoiltana ja perjantaiaamuna.isohaara kirjoitti:Huomenna tilinpäätös, joka tarkoittaa aivan jumalattomasti iltahommia. Saas nähdä pääseekö töistä ennen kolmea yöllä. Pyöree päivä joka tapauksessa.