Oottekste pari tai? Menny multa ohi vai?Lolita kirjoitti: Ja mikä vielä vitutukseen lisättäköön, sulle napsahtaa kissanhoitonakki torstaille ainakin. Saa käydä myös keskiviikkoiltana ja perjantaiaamuna.
Vitutusketju
Re: Vitutusketju
-
- Kitisijä
Pervoo.Dr.Diarrhea kirjoitti:Oottekste pari tai?Lolita kirjoitti: Ja mikä vielä vitutukseen lisättäköön, sulle napsahtaa kissanhoitonakki torstaille ainakin. Saa käydä myös keskiviikkoiltana ja perjantaiaamuna.
Rotan aivot valtasivat pääni.
-
- Kitisijä
You pervert, meillä on samat vanhemmat.Dr.Diarrhea kirjoitti:Oottekste pari tai? Menny multa ohi vai?
Hienoa, siis en tiennyt tätä. Silloin tällöin miettinyt asiaa.Lolita kirjoitti:You pervert, meillä on samat vanhemmat.
-
- Kitisijä
Löysin melodian. Tapasin tytön. Kadotin melodian. Ketuttaa!
No vähemmästäkin.Vadim kirjoitti:Löysin melodian. Tapoin tytön. Kadotin melodian. Ketuttaa!
-
- Kitisijä
Hei, tää kuuluu vitsitopiikkiin!!! Kamala virhe.Vadim kirjoitti:Löysin melodian. Tapasin tytön. Kadotin melodian. Ketuttaa!
Ahdistaa VALLAN
Stadinvallan
ps. moimoi Vadim? Tunnetaanko me toisemme?
-
- Kitisijä
Vadim kirjoitti:Löysin melodian. Tapoin tytön. Kadotin melodian. Ketuttaa!

Edit: Ups, poistinpas sitten viestini..
Viimeksi muokannut Ann, 01.03.2007 23:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Kulta, olen kehittynyt.Ann kirjoitti:Paskaripuli, veit mun pökelön!
Ann kirjoitti:Vadim kirjoitti:Löysin melodian. Tapoin tytön. Kadotin melodian. Ketuttaa!
.

Anna on ihan paras.
-
- Kitisijä
No johan nyt taas pomppas.. Ei sit saada tuuraajaa tänään ollenkaan, eli ollaan kahdestaan koko päivä. Toi on jo sinänsä aika perseestä..mut se miksi meinaan nähä ihan punasta, ni vittuako ne esimiehet mulle soittelee, et "pärjäättekö te nyt siellä tolla kokoonpanolla"? Ei oo ollenkaan mun asia päättää, pärjätäänkö me vai ei. Totta helvetissä pärjätään, ei siitä ole kyse..mut en mä sitä päätä.
"Kun meillä on aina niin huono tuuri, plää plää.."
"Kun meillä on aina niin huono tuuri, plää plää.."
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Itse asiassa melodia palasi. Se ei vaan sit ollutkaan niin hyvä. No, ehkä vika on tulkitsijassa.Dr.Diarrhea kirjoitti:No vähemmästäkin.Vadim kirjoitti:Löysin melodian. Tapoin tytön. Kadotin melodian. Ketuttaa!
Voi vitun Tix.
Yhden viestin takia mulla soi päässä kokoajan "I feel pretty, oh so pretty..."

EDIT: ja kaiken lisäks Muppet Shown versio kappaleesta..
Yhden viestin takia mulla soi päässä kokoajan "I feel pretty, oh so pretty..."

EDIT: ja kaiken lisäks Muppet Shown versio kappaleesta..
*avautuminen poistettu*
Viimeksi muokannut millivanilli, 04.03.2007 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Milli sä kuulostat 12-vuotiaalta.
Joo, ite en osannu sanoa ei kun naapuri riehuvan kakaransa kanssa tuli kylään joka vitun päivä. Parhaimmillaan klo 8 sunnuntaiaamuna soi ovikello. Tässä yksi syy miksi muutettiin....
Jos joku nykypäivänä kehtaisi tulla joka saakutin päivä soittelemaan ovikelloa, niin saattaisin jo ärähtää että suksihan vittuun siitä. Tyttären poikakaverin (heh) äiti tekstailee jatkuvasti että voitaisko tulla kylään? Tekosyitä ei o tarvinnu keksiä, koska meillä tosiaan on nyt töitä ja muksu on ollu anopilla jne. Ne pienet hetket, ku perheen kesken saadaan olla, ei ole vieraitten kestittämistä varten. Mun mielestä.
Joo, ite en osannu sanoa ei kun naapuri riehuvan kakaransa kanssa tuli kylään joka vitun päivä. Parhaimmillaan klo 8 sunnuntaiaamuna soi ovikello. Tässä yksi syy miksi muutettiin....
Jos joku nykypäivänä kehtaisi tulla joka saakutin päivä soittelemaan ovikelloa, niin saattaisin jo ärähtää että suksihan vittuun siitä. Tyttären poikakaverin (heh) äiti tekstailee jatkuvasti että voitaisko tulla kylään? Tekosyitä ei o tarvinnu keksiä, koska meillä tosiaan on nyt töitä ja muksu on ollu anopilla jne. Ne pienet hetket, ku perheen kesken saadaan olla, ei ole vieraitten kestittämistä varten. Mun mielestä.
Pienellä tunnelatauksella tuli kirjoitettua. Meni vain hermot, kun aamulla on vittuimaisiä kännisiä tekstiviestejä kännykkä "pullollaan". Mutta 12-vuotiaalta?ninnithequeen kirjoitti:Milli sä kuulostat 12-vuotiaalta.
Mä en ole ikinä kokenut tällaista "dramaa" kenekään tyttökaverin kanssa aikaisemmin.
Just ton takia mulla ei noita tytsäfrendejä hirveesti ole.
Miehet on paljon reilumpia ja aidompia. Eikä ota nokkiinsa jos kampausta arvostelee.
Miehet on paljon reilumpia ja aidompia. Eikä ota nokkiinsa jos kampausta arvostelee.
-
- Kitisijä
???ninnithequeen kirjoitti:Just ton takia mulla ei noita tytsäfrendejä hirveesti ole.

The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis kirjoitti:???ninnithequeen kirjoitti:Just ton takia mulla ei noita tytsäfrendejä hirveesti ole.

Toi oli vaan esimerkki kultaseni. *repeilee*
-
- Kitisijä
Perkele! Mä sulle vielä kampaukset näytän *odottaa Ninnin sammumista ja tupeerausbileitä*ninnithequeen kirjoitti:Elppis kirjoitti:???ninnithequeen kirjoitti:Just ton takia mulla ei noita tytsäfrendejä hirveesti ole.
Toi oli vaan esimerkki kultaseni. *repeilee*
The great club outshines the individual, always and forever.
No sitä saatkin odottaa sitteElppis kirjoitti:Perkele! Mä sulle vielä kampaukset näytän *odottaa Ninnin sammumista ja tupeerausbileitä*

-
- Kitinän uhri
Ja se kusipäinen heikko debiili Vittuilija next to me on siirtynyt nyt ulkonäkökohtaisessa vittuilussa painopuolesta kasvoihin.
Onko pakko.. Ja vain sen takia että körmy häviswi minulle väittelyssä ..
Alhaista.
Onko pakko.. Ja vain sen takia että körmy häviswi minulle väittelyssä ..
Alhaista.
Viimeksi muokannut HellBell, 24.03.2007 17:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitinän uhri
Tuntuu silti peeltä. Ei siksi että loukkauksensa olisvat hirveitä iskuja vasten kasvojani, niin sanotusti, tiedän ihan hyvin että kasvoni ovat söpöt kuin meksikolaisen pikkupeppu, vaan Ilkeyden tähden.
En pystyisi samaan heikkouteen. Jos isken, isken suoraan (ja jos sattuisin iskemään epäsuoraan, en tekisi/tee alta vyön-iskuja siinäkään) ja kunnolla ja syystä. En tee tällaisia alhaisia alta vyön-juttuja.
Mikään mies körmy ole. Mussa on enemmän munaa kuin siinä ikinä.
Sori itsekehu. Tarttin sitä.
En pystyisi samaan heikkouteen. Jos isken, isken suoraan (ja jos sattuisin iskemään epäsuoraan, en tekisi/tee alta vyön-iskuja siinäkään) ja kunnolla ja syystä. En tee tällaisia alhaisia alta vyön-juttuja.
Mikään mies körmy ole. Mussa on enemmän munaa kuin siinä ikinä.
Sori itsekehu. Tarttin sitä.
Viimeksi muokannut HellBell, 06.03.2007 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.