Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Bliss kirjoitti:Vituttaa, kun ihmiset vinkuu ja valittaa sinkkuuttaan. Olkaa saatana tyytyväisiä olotilaanne. *kateellinen*
Kiitos, tämä lohdutti enemmän kuin mikään muu :)
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: AJ luulee haluavansa pitkän ja komean Mr. Properin.

Todellisuudessa hän haluaa håtin pahiksen.
Tuota, ei. Kun kiinnostuin siitä håttiksesta, se vaikutti ihan oikeasti sympaattiselta tyypiltä.
Ehkäpä se oli kuitenkin hänestä huokuva magnétisme animal.
CandyMan

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Mulli75 kirjoitti:Vitutuskäyrä alkaa nousta taas. Avain sama vaikka tulisi potku munille niin ei tunnu missään tähän sotkuun verrattuna.
Joo, mullekin tuli ihan sama mieleen lukiessani tätä keskustelua.
Geetzu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:Joo, mullekin tuli ihan sama mieleen lukiessani tätä keskustelua.
Nyt Candy kuule menet hakemaan pimppiä itsellesi.
nokkaelain

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Aito_Johanna kirjoitti:Anna olla. Koeta tajuta, että tää maailma on kuitenkin melko monimuotoinen. On naisia ja miehiä, joille toi baarimeininki vain ei sovi.

Netistä on kuitenkin parempia kokemuksia, netin kautta olen sentään tavannut ihan asiallisia, tasokkaita tyyppejä, sitä kohderyhmää, joka minua kiinnostaa. Kyllä niiden joukosta vielä tärppää, tai sitten elämästä muualta. Uskon tähän taas, kunhan vitutuskohtaus on mennyt ohi.
Vaikka keskimääräinen ihminen tapaakin keskimäärin kumppaninsa baarissa, on esimerkkejä muistakin tavoista: Ehkä paras kaverini tapasi vaimonsa nettideitin välityksellä. He huomasivat tavatessaan olevansa samalla suomenkurssilla (toinen osapuoli on nykyään äidinkielenopettaja ja kaverillani taas on englannin opettajan pätevyys.) Ei juttu siitä ihan heti lähtenyt, mutta jonkin väärinkäsityksen huomattuaan he kuitenkin päätyivät yhteen.

Itse olen huomannut, että baarissa naiset tosinaan suorastaan tulevat tekemään aloitetta, mitä ei muualla ole tapahtunut. Joku on ollut kiinnostunutkin, mutta kenenkään niistä kanssa ei ole loppujen lopksi ollut juurikaan yhteistä. Tavallaan tuo on houkutellut "yrittämään", mutta huonona puolena on se, että täytyy roikkua baareissa.

Deitti.netin välityksellä en ole koskaan tavannut ketään. Joskus 5 vuotta sitten yksi tapaus ehdotti toukokuussa treffejä syyskuulle (koska vietti kesän töissä 30 min junamatkan päässä:)) Kesällä tuo sitten ottikin yllättäen yhteyttä ja tapaamisesta sovittiin. Se kuitenkin peruuntui puoli tuntia ennen, "koska veli tuli yllättäen käymään".
Yönmustaritari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Aito_Johanna kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Ai hyvän maun edustus kielletty?
Luepa edellinen viestisi läpi. Hyvä maku = nainen, joka tykkää mökkeilystä, luonnonrahasta, urheilemisesta ja lukemisesta, on harmaavarpunen?
Lahtelaisen lähiöteinin hengenelämää exactly, ihan riippumatta siitä vaikka oikeasti olisit asunut Eirassa.
Vähän siis kuin, että allekirjoittaneen markkina-arvo kanalintujen keskuudessa on siis melko pieni. No ehkä pieneksi harmikseni täytyy viivata se kohta ylitse sitten sano, vaikka eihän se kyllä sen suurempi ole missään muussakaan eläinryhmässä.

No ja siisti tulla puhumaan jostain Eirasta, josta tiedän ihan yhtä paljon kuin lähiöstä, Lahdesta ja Tampereesta yhteensä. Zip, nada. Eira-, Lahti- ja lähiökortit kuitenkin vedetty. Meen lypsämään.
Yönmustaritari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Ne on ne pienen pienet vastoinkäymiset, mitkä yhteen koottuna miltei katkaisee aasin selän. Sänkyä pedatessa lyöt lapasella lappua, systeemin brakaaminen töissä on vaarassa estää henkilökohtaisen etenemistavoitteen saavuttamisen, vettä sataa ja liikenne takkuaa. Voi olla, että heikompi tehoisella kulkuvälineellä olisin jo huutanut jä näyttänyt sormimerkkejä niille tupeksijoille, jotka ei edes vilkkua viitsi käyttää kun on niin kiire puhua puhelimeen ajon aikana. Ei niin, etteikö kiusaa saisi minulle tuotta mutta KUN SE ON LAKI!1.

Ryömien kurviin ja sieltä ulos ensin kakkosella mutta kolmannellakin pykälällä tartutin kumiseosta katuun keskittymällä vain suuntimien pitämistä ojien suunnassa. Sitä suurempaa en ehtinyt askista hämmentää ennen seuraavan tupeksijan tulemista puskurini eteen. Varovastihan sitä tuli kutienkin mentyä, koska runtukellon näyttäessä yli 3000 rpm täytyy aina varoa, ettei äänellä pelästytä ohikulkijoita. WrooaaAAARRRR!1

Sitten jotain hiton jonnatervomaata radiosta sai minut melkein hakkaamaan päätäni rattiiin. Kovaa. Onneksi tänään on Clutch:n keikka, koska tämän vitutus ei nyt yhtään kevyempää musiikkia kestäisi. Yksikin hiton akustinen riitasointu tähän väliin saisi minut ehkä liituamaan jotain kuontaloon. Taidan mennä eturiviin mossaamaan tai jos on tunkua niin ehkä tyydyn takomaan päätäni lavuaaria tai muuta kovapintaista vastavoimaa kohti.

Sanoin töissäkin vastuuhenkilölle, että tulen sitten krapulassa huomenna töihin että kerro nyt asiasi jos olet herkkä vanhan viinan hajulle mutta taisin poistua ovet paukkuen ennen kuin se ehti vastata mitään. Voisi varoiksi ottaa pullon tapioo mukaan jo ihan huuhtelun vuoksi. Jos tämä meno jatkuu niin salettiin halkaisen mun näppiksen polvea vasten huomenna olin sitten selvinpäin tai en.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Yönmustaritari kirjoitti:Onneksi tänään on Chubs:n keikka, koska tämän vitutus ei nyt yhtään kevyempää musiikkia kestäisi.
Höhöhöhööö..Prööt!

Puhelin rikki. Kentät katoilee. Pitää ottaa vanha luuri käyttöön.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Chubs

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Ann kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Onneksi tänään on Chubs:n keikka, koska tämän vitutus ei nyt yhtään kevyempää musiikkia kestäisi.
Höhöhöhööö..Prööt!
Tiiätkö, mäkin luin oman nimeni tuosta ritarin tekstistä aiemmin, ja luulin olevani itserakas kun näen omaa nimimerkkiäni kaikkialla. Mutta nythän vaikuttais vähän siltä, että säkin oot (itseni lisäksi siis) ihastunut muhun! :h:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Chubs kirjoitti::h:
BUSTED!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ottaa pomo päähän. tänään yksi asiakas sanoi että asioi mieluummin mun kanssa mistä pomo sitten ilmeisesti veti herneen nenään. aiemmin ollut ihan mukavahko kumminkin. asiat mitkä vituttaa:
1. se voi lähteä ruokaostoksille yms. mutta mä en saa poistua minnekään esim. lounaalla. se ei niin haittais jos siellä olis edes mikro niin saisi lämmintä ruokaa mutta ei!
2. se rupes neuvomaan mua asiassa jonka osaan: kuittirullan vaihto. siinä kun sanon että nauhaa pitää vetää enemmän ulos, se ei yletä, pomo väittää että kylläpäs ylettää. no hyvä on, yritän. sitten kun on selvää ettei se yletä edes telaan asti, saati sen ympärille se sanoo kuin vajaa älyiselle että nauhaa pitää vetää ulos, se on liian lyhyt.
3. kun saan hyvän idean pomo ensin väheksyy sitä, sitten muuttaa sitä sen verran ettei se toimi, palaa alkuperäiseen, omii sen omiin nimiinsä ja laittaa pilaamansa version mun syyksi. kerran vielä kehtasi vielä kannustavasti sanoa että kun saan lisää ikää ja elämän kokemusta opin muokkaamaan ideat toimiviksi :evil:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Vituttaa kyllä. Hampaassa reikä, laskuja pinkka, auton sytytys takkuilee, paska duuni, puute ja yleinen kurjuus.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Yönmustaritari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Ihminen kirjoitti:Vituttaa kyllä. Hampaassa reikä
Hieno aasinsilta.

Aamupäivän hammaskirurgilla käynti päätyi siihen, että sain rauhassa istua posket pullollaan puudutusaineista kun valkotakkinen kaveri kiskoo vasemman puolen viisaudenhampaat ylä- ja alapuolelta. No siihen auttoi vahvat tropit ja muutama kilo jäätelöä sekä huominen päivä pois töistä. Kova jätkä jatkopuuduttaisi lärvinsä vodkalla.

Sitten iltadodeissa pieni matsi, jossa todellakin menetin hermoni, mikä taasen tietää reissua taas näppäimistö-kaupaan ja työpaikan ylijäämä varastolle. Raijaan sen pelin kyllä kirpputorille tai roskalavalle heti ensi tilassa.

Nii eikä vitutusta ole voinut parantaa nortilla, malporolla tai edes purukumilla. Pahimpaan hätään vedin laastaria, joka suureksi yllätykseksi olikin ihan toimivan juttu.
CandyMan

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Geetzu kirjoitti:Nyt Candy kuule menet hakemaan pimppiä itsellesi.
Nyt kyllä vituttaa. Enhän minä ollut aikaisemmin huomannut yhtään tätä Geetzun pimppatarjousta. Onko jo liian myöhäistä?
Geetzu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Nyt Candy kuule menet hakemaan pimppiä itsellesi.
Nyt kyllä vituttaa. Enhän minä ollut aikaisemmin huomannut yhtään tätä Geetzun pimppatarjousta. Onko jo liian myöhäistä?
Tarjousta... :släp: 8)
Mutta joo, hippasen kummastelin kun et tuohon tarttunut.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja brona »

^Broidi on joskus vähän hidas.
...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vituttaa, kun Gattaca terapiaan -ketju on lukittu. Sain sen vasta nyt luettua loppuun (kolmannella istunnolla) ja mulla olisi ollut paljon sanottavaa sinne. Sanon siis tässä: Gattaca lopeta! Sinulle on sanottu ei kiitos, joten paina HB:n kohdalla ignore-nappia ja jätä kyseinen henkilö täysin mainitsematta viesteissäsi. Tiiä sitten teetkö sen tahallaan (todennäköisesti, et ole tyhmä), mutta pystyt ujuttamaan viesteihisi aina liikaa tietoa rivien väliin ja sivulauseessa toistamaan ne asiat, joita et aio enää ottaa esille. Loppu. Finish. Kaput.

Sit mulla olis ollut sanottavaa niille taisteleville naarasmetsoillekin, mutta ei jaksa enää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Chap

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lento myöhässä 2,5 tuntia. Eipä kuitenkaan harmita koska sain korvaukseksi 3:n (kolmen!) euron aterialipun. Sillä saa täällä melkein yhden tuopin tai pizzaslicen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Teki ihan himputisti mieli kuunnella Baddingiä, joten kipaisin hakemassa levyn kokoilmista. Pistäessäni levyä soittimeen se lipesi sormistani, tippui lattialle ja räjähti palasiksi.

Että tämmöinen päivä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

200 kiloinen paskalta haiseva "työkaveri" vituttaa ja oksettaa ihan saatanasti. Kuinka vitussa 38 vuotias kaveri hakee tosissaan kansaedustajaksi, kun ei saatana osaa käydä edes suihkussa tai pestä pyykkiä.

XXXX, sä haiset ihan vitun kuvottavalta kusiselta puliukolta. :twisted:
Viimeksi muokannut masa, 06.09.2007 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Teki ihan himputisti mieli kuunnella Baddingiä, joten kipaisin hakemassa levyn kokoilmista. Pistäessäni levyä soittimeen se lipesi sormistani, tippui lattialle ja räjähti palasiksi.

Että tämmöinen päivä.
Häh?! Eihän LP tai CD mene rikki lattialle pudotessaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Häh?! Eihän LP tai CD mene rikki lattialle pudotessaan.
No kerroppa tuo ceedeen kappaleille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Häh?! Eihän LP tai CD mene rikki lattialle pudotessaan.
Badding on jo niin vanha raato, et levykin oli taatusti savikiekko.
Bhven

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kettu juoksi yli järven.
Viimeksi muokannut Bhven, 06.09.2007 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vituttaa kun Franz Kruger sai Suomen kansalaisuuden täyttämättä muita ehtoja kuin riittävän ruotsin kielen taidon. Ile sai taas paskaa aikaan, nopeasti oppi Etelä-Afrikan poika suomalaisen urheilijan tavat. Surkea tulos ja naurettavat selitykset, tyyliin Suomi-paita kiristi.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin