Vituttaa rahapula, rahapula ja rahapula. Vituttaa tämä työ, rahapula, vähän toi selkä, rahapula ja finni pakarassa.
Mainitsinko jo rahapulan?
Vituttaa et haluisin ostaa maalia seinään ja takapihan puulaatikkoon sekä terassiin ja tiiliä etupihan kukkapenkin ympärille. Aikaa olisi mut rahaa ostoksiin ei. VITTU!
Stinky kirjoitti:Vituttaa rahapula, rahapula ja rahapula. Vituttaa tämä työ, rahapula, vähän toi selkä, rahapula ja finni pakarassa.
Mainitsinko jo rahapulan?
Vituttaa et haluisin ostaa maalia seinään ja takapihan puulaatikkoon sekä terassiin ja tiiliä etupihan kukkapenkin ympärille. Aikaa olisi mut rahaa ostoksiin ei. VITTU!
Moi! Mulla on ihan sama ongelma! Kuka keksi pitää viimeisillään raskaana olevaa naista rahattomana 30 arkipäivää?! ja ennen sitä maksaa lyhyempi 20 päivän erä? Pistää vihaks.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vituttaa sekin, että ostan pakkaseen melkeen aina paketin broilerin koipireisipaloja jos ne sattuu olemaan jossain euron kilo -tyylisessä tarjouksessa. Sitten perkailen niitä pitkin hampain, perkele.
Olen ollut liian laiska paska vaihtaakseni ooppeliin kesärenkaat, että olisin päässyt korjauttamaan pakoputken, jotta olisin voinut lähteä viikonlopuksi porukoille. Olis kai äitienpäivänä pitänyt käydä.
Tää tietokoneeseen asennettava TechnoTrend PCI digiTV-kortti on softaltaan buginen paska. Ei sinänsä yllätä, koska kaikkien lisälaitteiden softat on aina perseestä, mutta kyllä vituttais pään räjähtämispisteeseen asti, jos olisin täyden hinnan tästä roskasta maksanut. Suosittelen oikeaa telkkaria kaikille televisiosta kiinnostuneille.
aasi kirjoitti:Onnistuu helposti ihan luottokortilla. Laitat vain numeron YV:llä.
Ei ole vielä tarvinnut luottokorttia :C Jos mä faksaan setelirahaa?
Sähän vasta kirjoittelit täällä pari kuukautta sitten että oot vetänyt parikin eri luottokorttia parikytä tonnia miinukselle, ja nyt sulla ei ole sellaisia ole vielä koskaan ollutkaan?
Bhven kirjoitti:Tää tietokoneeseen asennettava TechnoTrend PCI digiTV-kortti on softaltaan buginen paska. Ei sinänsä yllätä, koska kaikkien lisälaitteiden softat on aina perseestä, mutta kyllä vituttais pään räjähtämispisteeseen asti, jos olisin täyden hinnan tästä roskasta maksanut. Suosittelen oikeaa telkkaria kaikille televisiosta kiinnostuneille.
Minä taas fuj:techin USB-digiviritintä kaikille jotka haluavat telkkarin tietokoneeseensa. Helposti koko 19,90€ hintansa arvoinen.
aasi kirjoitti:Onnistuu helposti ihan luottokortilla. Laitat vain numeron YV:llä.
Ei ole vielä tarvinnut luottokorttia :C Jos mä faksaan setelirahaa?
Sähän vasta kirjoittelit täällä pari kuukautta sitten että oot vetänyt parikin eri luottokorttia parikytä tonnia miinukselle, ja nyt sulla ei ole sellaisia ole vielä koskaan ollutkaan?
Torvi. Luottokortti != pankkikortti.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM