Vitutusketju
-
- Kitisijä
Re: Vitutusketju
Voi vittu kun vituttaa. Lähetin meijän vuokralaiselle viestin maanantaina, että olisiko mitenkään mahdollista, että mittaisi jääkaapin ja astianpesukoneen paikan, jotta me saadaan tilattua uudet koneen hyvissä ajoin. Tyyppi ei suvainnut edes vastata viestiin. En jaksaisi soittaakaan sille, kun se änkyttää niin pahasti. Nyt pitäisi kai soittaa ja kysyä, sopiiko niille, että tulemme huomenna tai perjantaina itse mittaamaan mestat. Saatanan persepäät, perkele. Ei voi olla kiinni siitäkään, että ei ole mittaa, koska se äijä on saattana huoltomies. Osais varmaan suoralta kädeltä sanoakin, minkä mittaisia ne on
-
- Kitisijä
Vitun kusipää ei vastaa edes puhelimeen.
No huh, omistava luokka eli porvarit ovat kyllä suvaitsemattomia ja myötätunnottomia. Mitä jos kaveri ei vastaa koska on esim. kipiä?swirl kirjoitti:Voi vittu kun vituttaa. Lähetin meijän vuokralaiselle viestin maanantaina ... En jaksaisi soittaakaan sille, kun se änkyttää niin pahasti ... Saatanan persepäät, perkele.
-
- Kitisijä
^Ei kai se estä yhden vaivaisen tekstarin lähettämistä.
Tässä vituttaa lähinnä se, että olen sataprosenttisen varma siitä, että tää on aivan tahallista. Se akka oli vihainen ku ampiainen, kun mentiin viemään niille irtisanomisilmoitusta. Ei oo ostajan vika, jos kämppä myydään alta.
Tässä vituttaa lähinnä se, että olen sataprosenttisen varma siitä, että tää on aivan tahallista. Se akka oli vihainen ku ampiainen, kun mentiin viemään niille irtisanomisilmoitusta. Ei oo ostajan vika, jos kämppä myydään alta.
No voihan se estää jos on esim. saanut aidsin ja sitten hoitovirheen takia on amputoitu pää ja kädet. Sellaista sattuu, kysy vaikka Blissiltä!swirl kirjoitti:^Ei kai se estä yhden vaivaisen tekstarin lähettämistä.
Mitähän vittua sä selitäChap kirjoitti:Sellaista sattuu, kysy vaikka Blissiltä!
Mä selitä, että sinulle tehty hoitovirhe, näin ymmärtä.Bliss kirjoitti:Mitähän vittua sä selitäChap kirjoitti:Sellaista sattuu, kysy vaikka Blissiltä!
Sinä ymmärtä väärin. Ja jos sinä ymmärtä väärin, sinä pitää suu supussa.Chap kirjoitti:Mä selitä, että sinulle tehty hoitovirhe, näin ymmärtä.Bliss kirjoitti:Mitähän vittua sä selitäChap kirjoitti:Sellaista sattuu, kysy vaikka Blissiltä!
Ei ymmärtä. Mitä tehdä? 48 tikkiä suuhun?Bliss kirjoitti:Sinä ymmärtä väärin. Ja jos sinä ymmärtä väärin, sinä pitää suu supussa.Chap kirjoitti:Mä selitä, että sinulle tehty hoitovirhe, näin ymmärtä.Bliss kirjoitti:
Mitähän vittua sä selitä
Anetaanpas tämän asian olla tässä.Chap kirjoitti: Ei ymmärtä. Mitä tehdä? 48 tikkiä suuhun?
Olipas ihan parakosmisen hauskaa. Vaikka mun musta huumorintaju aika moniulotteinen onkin, niin vammoista ja elinikäisistä sairauksista vitsailu aiheuttaa ainoastaan oksennusreaktioita kirjoittajan epäempatiaa kohtaan. Kokeilehan itse joskus elää arkea vaikeasti vammaisen tai vaikkapa vaikeaa syöpää sairastavan läheisen kanssa, ja mieti sitten uudestaan onko asiasta vitsailu ihan vitun hauskaa vai ei.Chap kirjoitti:No voihan se estää jos on esim. saanut aidsin ja sitten hoitovirheen takia on amputoitu pää ja kädet. Sellaista sattuu, kysy vaikka Blissiltä!
Antaudun kosmisen oikeustajun edessä ja pyydän anteeksi kaikilta asianosaisilta huonoa tilannetajuani.Herra Manala kirjoitti:Olipas ihan parakosmisen hauskaa. Vaikka mun musta huumorintaju aika moniulotteinen onkin, niin vammoista ja elinikäisistä sairauksista vitsailu aiheuttaa ainoastaan oksennusreaktioita kirjoittajan epäempatiaa kohtaan. Kokeilehan itse joskus elää arkea vaikeasti vammaisen tai vaikkapa vaikeaa syöpää sairastavan läheisen kanssa, ja mieti sitten uudestaan onko asiasta vitsailu ihan vitun hauskaa vai ei.Chap kirjoitti:No voihan se estää jos on esim. saanut aidsin ja sitten hoitovirheen takia on amputoitu pää ja kädet. Sellaista sattuu, kysy vaikka Blissiltä!
-
- Kitinän uhri
Haha! Onks tää nyt sitä mustaa huumoria? Mä luulin että se on sitä kun nauretaan neekereille!Herra Manala kirjoitti: mun musta huumorintaju on moniulotteinen
Pään amputoimisen jälkeen oliskin varmaan läheisillä tosi rankkaa, eihän sitä näkis eteensä eikä kuulis mitään! Huomattavasti vittumaisempaa ku joku syöpä...
-
- Kitinäaddikti
Jos täällä ei saa kiroilla eikä vaahdota niin mä rikon sitä sääntöä juuri seuraavaksi.
Vittu kun mua raivostuttaa yks tuttu runkku!! Olen sen kanssa siis samassa työpaikassa ja kerta toisensa jälkeen se kierrellen ja kaarrellen koittaa imarrella ja iskeä mua. Tai ainakin hyvin lipeviä juttuja päästää suustaan, mutta niin "ympäripyöreesti" että niihin on vaikea puuttua. Mut nyt tuli mitta täyteen. Keskittyis saatana nyt vaan työntekoon eikä naisten vonkaamiseen
Vittu kun mua raivostuttaa yks tuttu runkku!! Olen sen kanssa siis samassa työpaikassa ja kerta toisensa jälkeen se kierrellen ja kaarrellen koittaa imarrella ja iskeä mua. Tai ainakin hyvin lipeviä juttuja päästää suustaan, mutta niin "ympäripyöreesti" että niihin on vaikea puuttua. Mut nyt tuli mitta täyteen. Keskittyis saatana nyt vaan työntekoon eikä naisten vonkaamiseen
Eikö se ymmärrä puhetta?Eden kirjoitti:Olen sen kanssa siis samassa työpaikassa ja kerta toisensa jälkeen se kierrellen ja kaarrellen koittaa imarrella ja iskeä mua.
Villinä arvauksena mitään ei olla puhuttu. Miesten tulee olla ajatustenlukijoita ja ymmärtää mikä naista milloinkin omien salaisien johtopäätöksiensä perusteella ärsyttää.aimohaiku kirjoitti:Eikö se ymmärrä puhetta?Eden kirjoitti:Olen sen kanssa siis samassa työpaikassa ja kerta toisensa jälkeen se kierrellen ja kaarrellen koittaa imarrella ja iskeä mua.
-
- Kitinäaddikti
Villinä arvauksena kumpikaan teistä ei lukenut seuraavaa lausetta? Eikä sitä seuraavaa?
"Ympäripyöreät lipevät lauseet" ovat ympärihämmentävä tilannekuvaus.Eden kirjoitti:Villinä arvauksena kumpikaan teistä ei lukenut seuraavaa lausetta? Eikä sitä seuraavaa?
-
- Kitisijä
Mitä niissä luki?Eden kirjoitti:Villinä arvauksena kumpikaan teistä ei lukenut seuraavaa lausetta? Eikä sitä seuraavaa?
Nyt penikseni on fantastinen!
-
- Kitinäaddikti
Niissä luki tälleen että asiaan on hemmetin hankala puuttua mutta sitten multa paloi käpy.
-
- Kitisijä
Tykkäisköhän oravat paahdetuista kävyistä..Eden kirjoitti:Niissä luki tälleen että asiaan on hemmetin hankala puuttua mutta sitten multa paloi käpy.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vanha mopolija (ND) ajoi kolarin, meni shokkiin ja hoki "missä on pääni, missä on pääni". Pikku-Kalle lohdutti: "ei kai se kaukana ole, kun äänikin kuuluu"Hellu kirjoitti:Haha! Onks tää nyt sitä mustaa huumoria? Mä luulin että se on sitä kun nauretaan neekereille!Herra Manala kirjoitti: mun musta huumorintaju on moniulotteinen
Pään amputoimisen jälkeen oliskin varmaan läheisillä tosi rankkaa, eihän sitä näkis eteensä eikä kuulis mitään! Huomattavasti vittumaisempaa ku joku syöpä...
-
- Kitinäaddikti
^^ En mä tiedä. Siemenet ne niistä syö, joten jos se olisi näin helpommin syötävissä.. tosin, kuka tykkää hiiltyneestä ruuasta?
Täällä työmaalla sitä vain joutuu kykkimään ja odottelemaan, että kone on saanut raksutuksensa loppuun. Ihan sika tylsää eikä oikein mitään voi tehdä. Löysin onneksi kuuspäkin kaljaa, josta vain yksi oli hävinnyt parempiin suihin.
Ensi hätään heitin tietysti ensimmäisen pakastimeen ja loput jääkaappiin. No enköhän sitten löytänyt kuitenkin jotain tekemistä siksi aikaa, että ensimmäinen kaljatölkki ehti jäätyä pakkaseen ja jouduin alkaa kiskomaan, toistaiseksi vielä lämmintä kaljaa kylmäkaapista.
Ensi hätään heitin tietysti ensimmäisen pakastimeen ja loput jääkaappiin. No enköhän sitten löytänyt kuitenkin jotain tekemistä siksi aikaa, että ensimmäinen kaljatölkki ehti jäätyä pakkaseen ja jouduin alkaa kiskomaan, toistaiseksi vielä lämmintä kaljaa kylmäkaapista.
Sampo pankki. Ei jumalauta voi olla näin huonoa palvelua sitten mitenkään. Verkkopankki on mallia mikrobitin lukijapeli ja asiakaspalvelu on ulkoistettu siperialaiselle hautaustoimistolle jossa päivystäjänä toimii krematoriovahti.
Tapiola, oisitkos mun pankkini tulevaisuudessa!
Tapiola, oisitkos mun pankkini tulevaisuudessa!