Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

Voi vittu kun vituttaa. Lähetin meijän vuokralaiselle viestin maanantaina, että olisiko mitenkään mahdollista, että mittaisi jääkaapin ja astianpesukoneen paikan, jotta me saadaan tilattua uudet koneen hyvissä ajoin. Tyyppi ei suvainnut edes vastata viestiin. En jaksaisi soittaakaan sille, kun se änkyttää niin pahasti. Nyt pitäisi kai soittaa ja kysyä, sopiiko niille, että tulemme huomenna tai perjantaina itse mittaamaan mestat. Saatanan persepäät, perkele. Ei voi olla kiinni siitäkään, että ei ole mittaa, koska se äijä on saattana huoltomies. Osais varmaan suoralta kädeltä sanoakin, minkä mittaisia ne on :x
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vitun kusipää ei vastaa edes puhelimeen.
Chap

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

swirl kirjoitti:Voi vittu kun vituttaa. Lähetin meijän vuokralaiselle viestin maanantaina ... En jaksaisi soittaakaan sille, kun se änkyttää niin pahasti ... Saatanan persepäät, perkele.
No huh, omistava luokka eli porvarit ovat kyllä suvaitsemattomia ja myötätunnottomia. Mitä jos kaveri ei vastaa koska on esim. kipiä?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Ei kai se estä yhden vaivaisen tekstarin lähettämistä.

Tässä vituttaa lähinnä se, että olen sataprosenttisen varma siitä, että tää on aivan tahallista. Se akka oli vihainen ku ampiainen, kun mentiin viemään niille irtisanomisilmoitusta. Ei oo ostajan vika, jos kämppä myydään alta.
Chap

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

swirl kirjoitti:^Ei kai se estä yhden vaivaisen tekstarin lähettämistä.
No voihan se estää jos on esim. saanut aidsin ja sitten hoitovirheen takia on amputoitu pää ja kädet. Sellaista sattuu, kysy vaikka Blissiltä!
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Chap kirjoitti:Sellaista sattuu, kysy vaikka Blissiltä!
Mitähän vittua sä selitä
Chap

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Bliss kirjoitti:
Chap kirjoitti:Sellaista sattuu, kysy vaikka Blissiltä!
Mitähän vittua sä selitä
Mä selitä, että sinulle tehty hoitovirhe, näin ymmärtä.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Chap kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Chap kirjoitti:Sellaista sattuu, kysy vaikka Blissiltä!
Mitähän vittua sä selitä
Mä selitä, että sinulle tehty hoitovirhe, näin ymmärtä.
Sinä ymmärtä väärin. Ja jos sinä ymmärtä väärin, sinä pitää suu supussa.
Chap

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Bliss kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Mitähän vittua sä selitä
Mä selitä, että sinulle tehty hoitovirhe, näin ymmärtä.
Sinä ymmärtä väärin. Ja jos sinä ymmärtä väärin, sinä pitää suu supussa.
Ei ymmärtä. Mitä tehdä? 48 tikkiä suuhun?
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Chap kirjoitti: Ei ymmärtä. Mitä tehdä? 48 tikkiä suuhun?
Anetaanpas tämän asian olla tässä.
Herra Manala

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Chap kirjoitti:No voihan se estää jos on esim. saanut aidsin ja sitten hoitovirheen takia on amputoitu pää ja kädet. Sellaista sattuu, kysy vaikka Blissiltä!
Olipas ihan parakosmisen hauskaa. Vaikka mun musta huumorintaju aika moniulotteinen onkin, niin vammoista ja elinikäisistä sairauksista vitsailu aiheuttaa ainoastaan oksennusreaktioita kirjoittajan epäempatiaa kohtaan. Kokeilehan itse joskus elää arkea vaikeasti vammaisen tai vaikkapa vaikeaa syöpää sairastavan läheisen kanssa, ja mieti sitten uudestaan onko asiasta vitsailu ihan vitun hauskaa vai ei.
Chap

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Herra Manala kirjoitti:
Chap kirjoitti:No voihan se estää jos on esim. saanut aidsin ja sitten hoitovirheen takia on amputoitu pää ja kädet. Sellaista sattuu, kysy vaikka Blissiltä!
Olipas ihan parakosmisen hauskaa. Vaikka mun musta huumorintaju aika moniulotteinen onkin, niin vammoista ja elinikäisistä sairauksista vitsailu aiheuttaa ainoastaan oksennusreaktioita kirjoittajan epäempatiaa kohtaan. Kokeilehan itse joskus elää arkea vaikeasti vammaisen tai vaikkapa vaikeaa syöpää sairastavan läheisen kanssa, ja mieti sitten uudestaan onko asiasta vitsailu ihan vitun hauskaa vai ei.
Antaudun kosmisen oikeustajun edessä ja pyydän anteeksi kaikilta asianosaisilta huonoa tilannetajuani.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Herra Manala kirjoitti: mun musta huumorintaju on moniulotteinen
Haha! Onks tää nyt sitä mustaa huumoria? Mä luulin että se on sitä kun nauretaan neekereille!
Pään amputoimisen jälkeen oliskin varmaan läheisillä tosi rankkaa, eihän sitä näkis eteensä eikä kuulis mitään! Huomattavasti vittumaisempaa ku joku syöpä...
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Eden »

Jos täällä ei saa kiroilla eikä vaahdota niin mä rikon sitä sääntöä juuri seuraavaksi.

Vittu kun mua raivostuttaa yks tuttu runkku!! Olen sen kanssa siis samassa työpaikassa ja kerta toisensa jälkeen se kierrellen ja kaarrellen koittaa imarrella ja iskeä mua. :evil: Tai ainakin hyvin lipeviä juttuja päästää suustaan, mutta niin "ympäripyöreesti" että niihin on vaikea puuttua. Mut nyt tuli mitta täyteen. Keskittyis saatana nyt vaan työntekoon eikä naisten vonkaamiseen :maanantai: :9mm:
aimohaiku

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Eden kirjoitti:Olen sen kanssa siis samassa työpaikassa ja kerta toisensa jälkeen se kierrellen ja kaarrellen koittaa imarrella ja iskeä mua.
Eikö se ymmärrä puhetta?
Herra Manala

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

aimohaiku kirjoitti:
Eden kirjoitti:Olen sen kanssa siis samassa työpaikassa ja kerta toisensa jälkeen se kierrellen ja kaarrellen koittaa imarrella ja iskeä mua.
Eikö se ymmärrä puhetta?
Villinä arvauksena mitään ei olla puhuttu. Miesten tulee olla ajatustenlukijoita ja ymmärtää mikä naista milloinkin omien salaisien johtopäätöksiensä perusteella ärsyttää.
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Eden »

Villinä arvauksena kumpikaan teistä ei lukenut seuraavaa lausetta? Eikä sitä seuraavaa?
aimohaiku

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Eden kirjoitti:Villinä arvauksena kumpikaan teistä ei lukenut seuraavaa lausetta? Eikä sitä seuraavaa?
"Ympäripyöreät lipevät lauseet" ovat ympärihämmentävä tilannekuvaus.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Clay »

Eden kirjoitti:Villinä arvauksena kumpikaan teistä ei lukenut seuraavaa lausetta? Eikä sitä seuraavaa?
Mitä niissä luki?
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Eden »

Niissä luki tälleen että asiaan on hemmetin hankala puuttua mutta sitten multa paloi käpy. :twisted:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Clay »

Eden kirjoitti:Niissä luki tälleen että asiaan on hemmetin hankala puuttua mutta sitten multa paloi käpy. :twisted:
Tykkäisköhän oravat paahdetuista kävyistä..
Nyt penikseni on fantastinen!
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hellu kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: mun musta huumorintaju on moniulotteinen
Haha! Onks tää nyt sitä mustaa huumoria? Mä luulin että se on sitä kun nauretaan neekereille!
Pään amputoimisen jälkeen oliskin varmaan läheisillä tosi rankkaa, eihän sitä näkis eteensä eikä kuulis mitään! Huomattavasti vittumaisempaa ku joku syöpä...
Vanha mopolija (ND) ajoi kolarin, meni shokkiin ja hoki "missä on pääni, missä on pääni". Pikku-Kalle lohdutti: "ei kai se kaukana ole, kun äänikin kuuluu"
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Eden »

^^ En mä tiedä. Siemenet ne niistä syö, joten jos se olisi näin helpommin syötävissä.. tosin, kuka tykkää hiiltyneestä ruuasta? :lol:
Yönmustaritari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Täällä työmaalla sitä vain joutuu kykkimään ja odottelemaan, että kone on saanut raksutuksensa loppuun. Ihan sika tylsää eikä oikein mitään voi tehdä. Löysin onneksi kuuspäkin kaljaa, josta vain yksi oli hävinnyt parempiin suihin.

Ensi hätään heitin tietysti ensimmäisen pakastimeen ja loput jääkaappiin. No enköhän sitten löytänyt kuitenkin jotain tekemistä siksi aikaa, että ensimmäinen kaljatölkki ehti jäätyä pakkaseen ja jouduin alkaa kiskomaan, toistaiseksi vielä lämmintä kaljaa kylmäkaapista.
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Sampo pankki. Ei jumalauta voi olla näin huonoa palvelua sitten mitenkään. Verkkopankki on mallia mikrobitin lukijapeli ja asiakaspalvelu on ulkoistettu siperialaiselle hautaustoimistolle jossa päivystäjänä toimii krematoriovahti.

Tapiola, oisitkos mun pankkini tulevaisuudessa!
Vastaa Viestiin