Vitutusketju
Re: Vitutusketju
Kyllähän se äidin tuoma ruokakassi kelpaisi, mutta sitä ennen pitäisi siivota kämpästä päihteiden käyttöön viittaavat asiat ja muut epäilyttävät asiat. Siivota siis ennenkuin toinen tulee siivoamaan....
Pitäisikö perustaa miittiosastoon Runkun kylvetystalkoot-miitti?
Pitäisikö perustaa miittiosastoon Runkun kylvetystalkoot-miitti?
Polvivammaiset-miitti?Runkkis kirjoitti:Pitäisikö perustaa miittiosastoon Runkun kylvetystalkoot-miitti?
\o/
Kylvetykseen en lähe pykälään.
Kolmiolääkkeitä, olutta ja kyynärsauva miekkailua....Dumari kirjoitti:Polvivammaiset-miitti?Runkkis kirjoitti:Pitäisikö perustaa miittiosastoon Runkun kylvetystalkoot-miitti?
\o/
Kylvetykseen en lähe pykälään.
Eikö kukaan Kityn Hottiksista haluisi tulla hoitamaan kahta raavasta mies?
-
- Elämätön Kitisijä
Hottikset ei pitele hikisiä käärinliinoja miesten otsilla. Kun on hottis, se aika menee vaa siihen, etttä ei siinä jää ylimääräisiä maisemankateluhetkiä katsottavaks tai joitain käärinliinazydeemejä duunattavaks, ei tod.!!Runkkis kirjoitti: Eikö kukaan Kityn Hottiksista haluisi tulla hoitamaan kahta raavasta mies?
<3
-
- Elämätön Kitisijä
Niitä ne diggaa ihan superisti. Siileillä on stärä tyyli, ne on cool.Turbohaltija kirjoitti:Tykkääks hottikset siileistä?
Tunneksä joitain niitä?? Kuka toi on, joka on tos snadis kuvas tän viestihärpäkkeen vasemmalla puolen?? Siis niinku tossa
<--------!
<3
-
- Elämätön Kitisijä
En siis meinannu tolla omaa pypyäni, vaiks se nuoli osottaakkin siihen! En osaa selittää, mullon nyt oikosulkujutskendeli, mut tiiätte kuiteskii.
Tai no ja siis, meinasin sillä nuolella sitä siilin kuvaa. Toistan vielä tän kyssän : Kuka se siili on?! Mistä oot pölliny sen??
Tai no ja siis, meinasin sillä nuolella sitä siilin kuvaa. Toistan vielä tän kyssän : Kuka se siili on?! Mistä oot pölliny sen??
<3
Tulipa jahdattua karanneita kissoja oikein urakalla. Tulos: 8 takaisin navetassa, 1 siirretty WC-tiloihin, 1 edelleen vapaana tallinparvella.
No vituttaa tietenkin, mitä oikein luulitte?

No vituttaa tietenkin, mitä oikein luulitte?

Siis montako kissaa teillä oikein on?Elukka kirjoitti:Tulipa jahdattua karanneita kissoja oikein urakalla. Tulos: 8 takaisin navetassa, 1 siirretty WC-tiloihin, 1 edelleen vapaana tallinparvella.
Jos meillä jompikumpi karkaisi, se olisi maailmanloppu. Nuo kun on ihan sisäkissoja...
Minuu vituttaa nyt se, etten tiiä pitäskö huomenna mennä töihin vaiko eikö, ja se, että ukolla loppu talviloma.
Höh. En minä anasta siilejä. Toi siili on mun kaima.HotPants kirjoitti:
Arvatkaa vaan mikä vituttaa. No se että käveleminenkin vieläkin on vaikeeta. Meinaan kyllä mahdollisesti riuhtoa itseni salille tänään. Olis niin vitun kivaa kun edes pystyis kävelemään kunnolla.
Kymmenen (!) navettakissaa (samoissa sisätiloissa lampaiden kanssa, käytännössä sisäkissoja siis nekin) + neljä "sisä-sisäkissaa" talossa.ninnithequeen kirjoitti:Siis montako kissaa teillä oikein on?Elukka kirjoitti:Tulipa jahdattua karanneita kissoja oikein urakalla. Tulos: 8 takaisin navetassa, 1 siirretty WC-tiloihin, 1 edelleen vapaana tallinparvella.
Jos meillä jompikumpi karkaisi, se olisi maailmanloppu. Nuo kun on ihan sisäkissoja...
Meilläkään ei oikein olla tuohon ulkokissasysteemiin haluttu mennä, vaikka se maalla aika yleinen onkin. Liikaa riskejä liikenteen ja petoeläimien taholta.
Siili nimeltä Turbohaltija?Turbohaltija kirjoitti: Höh. En minä anasta siilejä. Toi siili on mun kaima.

Aika erikoisia nimiä ihmiset lemmikeilleen antaa.
Ei, vaan siilillä on sama etunimi kuin mulla.Elukka kirjoitti:Siili nimeltä Turbohaltija?Turbohaltija kirjoitti: Höh. En minä anasta siilejä. Toi siili on mun kaima.![]()
Ehkä arvasin.Turbohaltija kirjoitti:Ei, vaan siilillä on sama etunimi kuin mulla.Elukka kirjoitti:Siili nimeltä Turbohaltija?Turbohaltija kirjoitti: Höh. En minä anasta siilejä. Toi siili on mun kaima.![]()

En vaan voinu välttää kiusausta tulkita tahallaan väärin.

No voihan perseen suti. 
Meidän piti tänään mennä yhteen tiedostustilaisuuteen, ja mun oli tarkoitus varmistaa netistä ajankohta...
Jotenkin vaan sössin homman ja olin ymmärtävinäni että koko juttu on peruttu.
No, eipäs ollutkaan, ylläri-pylläri.
Kuinka saatanassa mä voin olla näin daiju?

Meidän piti tänään mennä yhteen tiedostustilaisuuteen, ja mun oli tarkoitus varmistaa netistä ajankohta...
Jotenkin vaan sössin homman ja olin ymmärtävinäni että koko juttu on peruttu.
No, eipäs ollutkaan, ylläri-pylläri.
Kuinka saatanassa mä voin olla näin daiju?

Kerropas se.Elukka kirjoitti:Kuinka saatanassa mä voin olla näin daiju?![]()

Nyt tuli aiheutettua roppakaupalla mieliharmia useammalle

Tää stanan flunssa ei hellitä. Se vituttaa ja myöskin se, että palkka tulee vasta ens viikolla.
-
- Kitisijä
Njääh... ansaittua.Dumari kirjoitti:Kerropas se.Elukka kirjoitti:Kuinka saatanassa mä voin olla näin daiju?![]()
![]()
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Sama vika. Päivärahat tosin tulee jo perjantaina, jotta se vituttaa vähän vähemmän.kid kirjoitti:Tää stanan flunssa ei hellitä. Se vituttaa ja myöskin se, että palkka tulee vasta ens viikolla.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Onneks tää on lyhyt kuukausi, ko palkka napsahtaa tilille aina vika päivä.Mylwin kirjoitti:Sama vika. Päivärahat tosin tulee jo perjantaina, jotta se vituttaa vähän vähemmän.
Vituttaa vielä sekin, että pitäis ostaa kamuille synttäri- ja tuparilahja. Millä rahalla? Ja syödäkkin kait pitäis. Makaruuni ja ketsuppi roks.
-
- Kitisijä
Mihin sä lompakon olet... eikun mihin sä miehes olet pistänyt?kid kirjoitti:Onneks tää on lyhyt kuukausi, ko palkka napsahtaa tilille aina vika päivä.Mylwin kirjoitti:Sama vika. Päivärahat tosin tulee jo perjantaina, jotta se vituttaa vähän vähemmän.
Vituttaa vielä sekin, että pitäis ostaa kamuille synttäri- ja tuparilahja. Millä rahalla? Ja syödäkkin kait pitäis. Makaruuni ja ketsuppi roks.
Elppis kirjoitti:Njääh... ansaittua.Dumari kirjoitti:Kerropas se.Elukka kirjoitti:Kuinka saatanassa mä voin olla näin daiju?![]()
![]()

-
- Kitisijä
Inside- juttu.. no hätä!Elukka kirjoitti:Elppis kirjoitti:Njääh... ansaittua.Dumari kirjoitti: Kerropas se.
![]()
Nyt tuli aiheutettua roppakaupalla mieliharmia useammallemitvit?
Töihin tienaamaanElppis kirjoitti: Mihin sä lompakon olet... eikun mihin sä miehes olet pistänyt?