Vitutusketju
Se vaiva? Laita nyt kova kovaa vasten ja vaadi hoitoa, tuosta voi tulla muuten sairaalareissu ynnä muuta eteen. Eikä se varmaan kivalta tunnukaan. *halii*Elppis kirjoitti:Vituttaa kun antibiotit ei tehoa, uutta aikaa saa hakea kissojen ja koirien kanssa, ja vaiva vaan pahenee. PERKELE!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Joku pyykkää MUN pyykkivuorolla, voi vittu että tämä nyt vituttaa sitten niin paljon, että jo sekin alkaa vituttamaan. Kirjoitin lapun kyllä, mutta on tunne et on pakko mennä alas aikaisemmin, jotta pääsee sanomaan lauseita jotka sisältää sanoja kuten vittu, saatana, jumalauta, vitunsaatanajumalauta. *höyryää korvista*
Senkin herkkisNoriyumi kirjoitti:Yhden paska olo on toiselle viihdettä...Starflare kirjoitti: Aluksi meinasin vuodattaa kuinka minua vitutti treeneihin ilmestynyt, jatkuvasti piipittävä harjanvarsi jonka kanssa minun piti harjoitella perustekniikoita, mutta voi helvata, 1108 pelasti päivän.

Mulle se oli osoitettu... Numba on vittuillut mulle koko illan.Starflare kirjoitti:Senkin herkkisNoriyumi kirjoitti:Yhden paska olo on toiselle viihdettä...Starflare kirjoitti: Aluksi meinasin vuodattaa kuinka minua vitutti treeneihin ilmestynyt, jatkuvasti piipittävä harjanvarsi jonka kanssa minun piti harjoitella perustekniikoita, mutta voi helvata, 1108 pelasti päivän.
. Sillä ei ole minulle mitään väliä kenelle tuo numban juttu oli osoitettu, se oli silti hyvä läppä.

No nyt muakin alkoi naurattamaan

Mä nauroin oikeasti ääneen tuolle Tontun hajutv-kuvan miehen ilmeelle
Pakko kun on kitistä aina jostain enkä jaksa enää valittaa liian pahasti kesken olevasta esseestä, niin maristaan nyt vaikka että niska on kipeä.
Oikeasti mua ärsyttää kyllä vähän, että oon sellainen tyhjästävalittaja. Esim. puheestani poikaystävälle varmaan puolet on sellaista ihan turhaa vinkumista tyyliin mul on nälkä, mua väsyttää, pikkarit on huonosti, janottaa tuo mulle vettä, en jaksa pestä hiuksia, mä en jaksa kävellä enää, ei huvita mennä töihin...mä en tajua miten se kestää mua (mistä saakin taas aihetta kivaan itsesäälivinkumiseen). Kaikki ihmiset vihaa tämmösiä.

Pakko kun on kitistä aina jostain enkä jaksa enää valittaa liian pahasti kesken olevasta esseestä, niin maristaan nyt vaikka että niska on kipeä.
Oikeasti mua ärsyttää kyllä vähän, että oon sellainen tyhjästävalittaja. Esim. puheestani poikaystävälle varmaan puolet on sellaista ihan turhaa vinkumista tyyliin mul on nälkä, mua väsyttää, pikkarit on huonosti, janottaa tuo mulle vettä, en jaksa pestä hiuksia, mä en jaksa kävellä enää, ei huvita mennä töihin...mä en tajua miten se kestää mua (mistä saakin taas aihetta kivaan itsesäälivinkumiseen). Kaikki ihmiset vihaa tämmösiä.
Vittu kaupungin kallein kampaaja, sieltä kolmas tyyppi menossa eikä kukaan, kukaan näistä epäpätevistä, ammattitaidottomista rumakätisistä luukasoista osaa vittu etukäteen ennustaa millainen väristä tulee vai tuleeko sitä. Vittu maksan itseni kipeäksi ja tulos on KAHDEN kampaajamolopään yhdessä suunnittelemana vaaleanpunaruudullinen. Siis aivan oikeasti, tyvestä valkea, väliltä vaaleanpunainen ja latvasta valkea, tätä limittäin eri tasoissa koko pää.
Onko vittu niin vaikeaa opiskella sitä ammattia jota harjoittaa, mistä helvetistä minä ASIAKKAANA voin tietää millainen väri, hapete ja lämpöaika lopputulokseen tarvitaan?! Ja onko niin vitun vaikeaa kertoa ENNEN kuin lähtee kokeilemaan kuin lasten kampauspäillä ikään että mitkä mahdollisesti ovat harjoittelun tulokset, onko toivottu tulos edes mahdollinen!?!
Vittu päätyykö kampaajiksi edes muita kuin niitä joita ei enää oteta kymppiluokalle takaisin? Vitun trendiperselesbot.
Onko vittu niin vaikeaa opiskella sitä ammattia jota harjoittaa, mistä helvetistä minä ASIAKKAANA voin tietää millainen väri, hapete ja lämpöaika lopputulokseen tarvitaan?! Ja onko niin vitun vaikeaa kertoa ENNEN kuin lähtee kokeilemaan kuin lasten kampauspäillä ikään että mitkä mahdollisesti ovat harjoittelun tulokset, onko toivottu tulos edes mahdollinen!?!
Vittu päätyykö kampaajiksi edes muita kuin niitä joita ei enää oteta kymppiluokalle takaisin? Vitun trendiperselesbot.
Elämä kantaa, jos sen antaa