Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

:!: Jos joku tietää, missä tarvittaisiin pätevää äidinkielenopettajaa, tai missä on mitä tahansa työtä tarjolla filosofian maisterille aineyhdistelmällä suomen kieli + kotimainen kirjallisuus + kasvatustiede + viestintä, kertokaa mulle. :!:
Nyt ylittyi sietokynnys. Pakko päästä tuon paska-akan johtamasta lafkasta pois ja heti. :maanantai:
Eikö joku palkkaisi minua vaikka korjaamaan kielivirheitä postauksista?
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

Aito_Johanna kirjoitti:Eikö joku palkkaisi minua vaikka korjaamaan kielivirheitä postauksista?
Deal! Palkaksi saat kikkeliä vaikka joka päivä.
tonttu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

segma kirjoitti: Deal! Palkaksi saat kikkeliä vaikka joka päivä.
Äijässä on selvästikin pelimiehen ainekset!
segma

tonttu kirjoitti:
segma kirjoitti: Deal! Palkaksi saat kikkeliä vaikka joka päivä.
Äijässä on selvästikin pelimiehen ainekset!
Kiitti. Nyt meni plasmat sekaisin.
Noriyumi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

segma kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Eikö joku palkkaisi minua vaikka korjaamaan kielivirheitä postauksista?
Deal! Palkaksi saat kikkeliä vaikka joka päivä.
:rofl: :rofl:
tonttu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

segma kirjoitti:Kiitti. Nyt meni plasmat sekaisin.
Tsori, ei ollut tarkoitus. :)
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tällä hetkellä vituttaa, kyllästyttää ja uuvuttaa se että töissä ei ole mitään järkevää tekemistä mutta siellä pitää istua tyhjän panttina, ja sen vastapainoksi töiden ulkopuolella niskaan sataa huolenaihetta huolenaiheen päälle, enemmän kuin ehdin vapaa-aikanani hoitamaan. Jos saisin käyttää töissä istumani ajan näiden asioiden hoitamiseen niin kaikkihan menisi kai ihan putkeen.

Väsyttää ja turhauttaa.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Perkele! On tämä nyt kummallista.

Olen kevään aikana tilannut USA:sta kirjoja netin kautta kahdesta eri paikasta. Molemmilla kerroilla tavaran toimittaja vakuuttaa että kama on tullut perille, mutta näin ei ole. Viimeisin kuusi viikkoa sitten tilaamani lähetys on kateissa, tullissa ei ole mitään eikä postilta ole tullut saapumisilmoitusta. Onko tuolla jossain joku saatanan varas, joka pöllii kaikki suke-aiheiset kirjalähetykset? Helvetti sentään!
Noriyumi

Kerro vielä firmojen nimet...
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Noriyumi kirjoitti:Kerro vielä firmojen nimet...
Nää nyt ei varmaan kiinnosta kuin alan harrastajia, mutta kun kerran kysyit:
Scubadivingbooks.com
National Speleological Society
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Aito_Johanna kirjoitti::!: Jos joku tietää, missä tarvittaisiin pätevää äidinkielenopettajaa, tai missä on mitä tahansa työtä tarjolla filosofian maisterille aineyhdistelmällä suomen kieli + kotimainen kirjallisuus + kasvatustiede + viestintä, kertokaa mulle. :!:
Nyt ylittyi sietokynnys. Pakko päästä tuon paska-akan johtamasta lafkasta pois ja heti. :maanantai:
Tule mun kesäduuniin! Olenhan minäkin siellä, joten kyllä toinenkin FM mahtuu remmiin mukaan :) Työ on fyysistä ja toistoluonteista, mutta pomo on mukava ja kukaan ei kyttää. Luppohetkinä pelaamme shakkia. Tästäkö uusi ura??! :shock:

Minäkin olin muuten kerran naisrehtorin luotsaamassa koulussa. Se oli entinen uskonnonopettaja ja tosi kiero, autoritaarinen lutka. Tapasin koulusta lähdettyäni entisiä oppilaitani, jotka haukkuivat ämmää. Totesin vain, että ei siitä kukaan opettajakaan pitänyt.

Aika monen opehuoneen koneen selainhistoriasta löytyy muuten jostain syystä www.mol.fi....
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Koska minua harvemmin kunnolla vituttaa, ajattelin kertoa että tänään meinasi vituttaa kun eilen huoltamani pyöränketjut lähtivät heti sijoiltaan reippaalla ensipolkaisulla. Jätin pyörän telineeseen ja kävelin uimahallille.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
segma

Minua ihan oikeasti säteilyttää tänään. Ei edes meinaa.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Aito_Johanna kirjoitti: Nyt ylittyi sietokynnys. Pakko päästä tuon paska-akan johtamasta lafkasta pois ja heti. :maanantai:
Niin tuota, menen nyt kuitenkin kesäloman jälkeen sinne takaisin. Jään jo ihan vittuillakseni, koska tiedän, ettei se bitch-pomo pidä minusta.
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin - onneksi saan sentään kaksi ja puoli kuukautta ottaa naikkoseen etäisyyttä. :)
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No daah, pitäs sitten varmaan ite nykiä koko saatanan ovilistat autosta irti ja porailla reikä konehuoneeseen että saa tuon saatanan subin kiinni autoon. Perkeleen broidi sanoi laittavansa, mutta hakikin saigonia töistä, joten ihan viturallaan on äänentoisto autossa kun Saunaan lähtee :evil:
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:tiistai: :tiistai: :tiistai:
V*ttu mä luovutan. :maanantai:
Kuva
Emmä osaa tehdä mitään oikein. :x
Oli kyse sitten työstä, rahasta, ihmissuhteista tai elämästä yleensä, niin olen pelkkä näpertelijä, joka ei oikeasti osaa mitään. :(

(Tiedetään, :draama::draama::draama: . Haistakaa ite. :maanantai:)
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Vituttaa kun tuli kuumetta just nyt niin että tentissä en saanut yhtään mitään järkevää paperille -> koko loppukesän tentit tuon uusinnan takia niin lähekkäin ettei yhteenkään ehdi lukea tarpeeksi puhumattakaan että muuta ehtisi tehdä. Pitäis vielä töissäkin joskus käydä, millähän ajalla. Haluisin vaan mönkiä peiton alle mököttämään, mutta nyt pitäis raahautua poikaystävälle matkojen päähän, koska sillä ei oo puhelinta/nettiä enkä mitenkään pysty ilmoittamaan etten tulekaan. Olis pitänyt käydä kaupassakin koska sillä ei myöskään ole mitään ruokaa, mut kauppa meni just kiinni eikä mulla olis ollut rahaakaan. Mä en vaan nyt jaksais, yhtään mitään.

Mistä löytyy miehiä, joille arkisten perustarpeiden kuten kunnollisen ravinnon hankkiminen menisi edelle joihinkin saakelin musiikki(tms. harrastus)vempeleisiin investoinnista? Onko sellaisia edes?

Muutenkin aika samat tunnelmat kuin Elukalla. Mitä kovemmin edes jossain yrittää onnistua, sitä varmemmin sekin menee ihan vituiksi. Pitäis vaan ihan suosiolla lopettaa koulu ja työ ja parisuhde, niin ehkä joskus saisi jonkinlaisia onnistumisen elämyksiäkin eikä vaan sitä ikuista tunnetta, että on tyhmä eikä osaa mitään.
Tiikeriankka

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

VOI VITUN VITUN VITTU JA SAATANA!!!!! :evil: Vitun jääkaappi hajos ja kaikki ruuat vittu roskiin! Huomenna vasta voi taloyhtiöltä pummia korjaajaa/uutta kaappia siinä kestää tietysti saatana kuukauden. Olis saatanan paska hajonnu talvella niin olis voinu ripustaa kamat ikkunalaudalle.
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Olin Helsingissä. Oli tosi kivaa. Sisko pyyteli kovasti jäämään vielä yhdeksi päiväksi, mutta päätin puolivastentahtoisesti silti lähteä koska poikaystävä oli lähetellyt niin kaipaavia viestejä koko viikonlopun.

Tulin just kotiin kauhealla kiireellä em. herran vuoksi ja nyt se sitten onkin baarissa poikien kanssa katsomassa jalkapalloa ja sitä tuskin kiinnostaa nähdä minua koko iltana.

Nyt sit istun taas kotona yksin tuhlaamassa yhden kauniin kesäpäivän, jolloin olisin niin hyvin voinut tehdä vaikka mitä kivaa. Vituttaa.
Noriyumi

VITTU SAATANA!

Bussissa vanha ämmä alkoi valittaa että tulee kylmä ja pöly pöllyää kun käytin mainoslehteä viuhkana. Sanoin "mutta kun mulla on kuuma" ja se sanoi "sitten kärsit!". No just. Muija istui toisella puolella käytävää 2-3 penkkiriviä musta edempänä. Kysyin takanani olevalta mieheltä "pitäiskö muka totella?" ja sit viuhkoin uudestaan ja mies nyökkäs "aivan noin! :) " Sit se ämmä valitti vielä kerran ja mä vain hymyilin takaisin.

Tota vitun vanhusta joutuu näkemään usein dösässä! ARGH!!! Miksi noi kuvittelee että saa tehdä vain siksi että on vanhoja??? Jotkut vanhukset on kyllä NIIN plääh, mutta suurin osa on ihania ihmisiä. Mutta en mä ala tottelemaan jotain hankalaa ihmistä joka on epäkohtelias, eikä HKL kiellä viuhkomista!

Ehdotuksia mitä tehdä?

1) norata ämmä vastaisuudessa
2) haastaa riitaa ja antaa takaisin aina jos se alkaa valittaa

Kerran aikaisemmin kun annoin tietä käytävällä pikkutytölle, se ämmä alkoi tönimään kyynärpäällään mun kylkeen. Ei se mussa juuri tuntunut koska se on vanha nainen, mutta HIEMAN ihmetytti. Kun käännyin katsomaan että "mitä", niin se ämmä lopetti. Outoa. Yleensä mä tulen hyvin toimeen vanhusten kanssa, mutta on ton käytös kyllä hieman erikoista. Sit se käyttää cowboy-hattuja ja täysvalkoista vaatetusta. :roll:
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Noriyumi kirjoitti:VITTU SAATANA!

Bussissa vanha ämmä alkoi valittaa että tulee kylmä ja pöly pöllyää kun käytin mainoslehteä viuhkana. Sanoin "mutta kun mulla on kuuma" ja se sanoi "sitten kärsit!". No just. Muija istui toisella puolella käytävää 2-3 penkkiriviä musta edempänä. Kysyin takanani olevalta mieheltä "pitäiskö muka totella?" ja sit viuhkoin uudestaan ja mies nyökkäs "aivan noin! :) " Sit se ämmä valitti vielä kerran ja mä vain hymyilin takaisin.

Tota vitun vanhusta joutuu näkemään usein dösässä! ARGH!!! Miksi noi kuvittelee että saa tehdä vain siksi että on vanhoja??? Jotkut vanhukset on kyllä NIIN plääh, mutta suurin osa on ihania ihmisiä. Mutta en mä ala tottelemaan jotain hankalaa ihmistä joka on epäkohtelias, eikä HKL kiellä viuhkomista!

Ehdotuksia mitä tehdä?

1) norata ämmä vastaisuudessa
2) haastaa riitaa ja antaa takaisin aina jos se alkaa valittaa

Kerran aikaisemmin kun annoin tietä käytävällä pikkutytölle, se ämmä alkoi tönimään kyynärpäällään mun kylkeen. Ei se mussa juuri tuntunut koska se on vanha nainen, mutta HIEMAN ihmetytti. Kun käännyin katsomaan että "mitä", niin se ämmä lopetti. Outoa. Yleensä mä tulen hyvin toimeen vanhusten kanssa, mutta on ton käytös kyllä hieman erikoista. Sit se käyttää cowboy-hattuja ja täysvalkoista vaatetusta. :roll:
Sano suoraan "vaihda paikkaa jos naama haittaa". Nooraa täysin, tai kysy hymy naamalla:

Eikö suoli toimi vai onko aivoissakin jo ryppyjä?

:)
The great club outshines the individual, always and forever.
Noriyumi

Ai hitsi! :rofl:

Mun on ehkä aika hankala olla vanhalle ihmiselle, mutta jos toi vain haastaa riitaa, niin ehkä voisin ryhtyä tosi hankalaksi ja röyhkeäksi suustani. Pitäisi olla kitinäläisiä verbaalineroja mukanani, ja he kyllä pistäisivät sille luun kurkkuun!
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

Meillä ei toimi ilmastointi... mun huoneessa on 26,8 astetta lämmintä :?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:Meillä ei toimi ilmastointi... mun huoneessa on 26,8 astetta lämmintä :?
Tääl meillä on +30.....
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ei teitä voi vituttaa. Minä olen menossa töihin ja olen siellä yhteentoista asti. Repikää siitä.
Vastaa Viestiin