Nyt ylittyi sietokynnys. Pakko päästä tuon paska-akan johtamasta lafkasta pois ja heti.

Eikö joku palkkaisi minua vaikka korjaamaan kielivirheitä postauksista?
Nää nyt ei varmaan kiinnosta kuin alan harrastajia, mutta kun kerran kysyit:Noriyumi kirjoitti:Kerro vielä firmojen nimet...
Tule mun kesäduuniin! Olenhan minäkin siellä, joten kyllä toinenkin FM mahtuu remmiin mukaanAito_Johanna kirjoitti:Jos joku tietää, missä tarvittaisiin pätevää äidinkielenopettajaa, tai missä on mitä tahansa työtä tarjolla filosofian maisterille aineyhdistelmällä suomen kieli + kotimainen kirjallisuus + kasvatustiede + viestintä, kertokaa mulle.
![]()
Nyt ylittyi sietokynnys. Pakko päästä tuon paska-akan johtamasta lafkasta pois ja heti.![]()
Niin tuota, menen nyt kuitenkin kesäloman jälkeen sinne takaisin. Jään jo ihan vittuillakseni, koska tiedän, ettei se bitch-pomo pidä minusta.Aito_Johanna kirjoitti: Nyt ylittyi sietokynnys. Pakko päästä tuon paska-akan johtamasta lafkasta pois ja heti.![]()
Sano suoraan "vaihda paikkaa jos naama haittaa". Nooraa täysin, tai kysy hymy naamalla:Noriyumi kirjoitti:VITTU SAATANA!
Bussissa vanha ämmä alkoi valittaa että tulee kylmä ja pöly pöllyää kun käytin mainoslehteä viuhkana. Sanoin "mutta kun mulla on kuuma" ja se sanoi "sitten kärsit!". No just. Muija istui toisella puolella käytävää 2-3 penkkiriviä musta edempänä. Kysyin takanani olevalta mieheltä "pitäiskö muka totella?" ja sit viuhkoin uudestaan ja mies nyökkäs "aivan noin!" Sit se ämmä valitti vielä kerran ja mä vain hymyilin takaisin.
Tota vitun vanhusta joutuu näkemään usein dösässä! ARGH!!! Miksi noi kuvittelee että saa tehdä vain siksi että on vanhoja??? Jotkut vanhukset on kyllä NIIN plääh, mutta suurin osa on ihania ihmisiä. Mutta en mä ala tottelemaan jotain hankalaa ihmistä joka on epäkohtelias, eikä HKL kiellä viuhkomista!
Ehdotuksia mitä tehdä?
1) norata ämmä vastaisuudessa
2) haastaa riitaa ja antaa takaisin aina jos se alkaa valittaa
Kerran aikaisemmin kun annoin tietä käytävällä pikkutytölle, se ämmä alkoi tönimään kyynärpäällään mun kylkeen. Ei se mussa juuri tuntunut koska se on vanha nainen, mutta HIEMAN ihmetytti. Kun käännyin katsomaan että "mitä", niin se ämmä lopetti. Outoa. Yleensä mä tulen hyvin toimeen vanhusten kanssa, mutta on ton käytös kyllä hieman erikoista. Sit se käyttää cowboy-hattuja ja täysvalkoista vaatetusta.