Vitutusketju
-
- Kitinän uhri
Re: Vitutusketju
mikaan ei varsinaisesti vituta, elamassa olevat mahdolliset vitutuksen aiheet eivät jotenkin tällähetkellä jaksa kiinnostaa niin paljon että vitutukseen jaksaisi uhrata energiaa... Mikas tassa oleillessa kaunina paivana.
-
- Kitisijä
vituttaa ettei mulle tule tänne postia. tarkistin osoitteenmuutoksen, siinä ei mitään vikaa. jostain syystä mulle ei vaan tule tänne mitään. ei postin "jatkammeko kääntämistä maksua vastaan" ei maistraatin "olet muuttanut", ei testikorttia jonka itselleni lähetin... nyt joku postin täti selvittää jakelukeskuksesta että minne ne mun postit on arkistoinut/vienyt...
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Niin vituttaakin. Eniten oma typerä luonne ja käsitykset käytöstavoista. Ja se, että alkoholi vie muistin.Elukka kirjoitti:Kaikki vituttaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Mua vituttaa suunnattomasti oma usko isääni ja siihen etten luota häneen. Vaikka puhuis totta niin epäilen silti. Ja sekös vituttaa sit iskääkin ja mua rupee vituttaa vielä enemmän, kun saan senkin huonolle tuulelle. Ja sit rupee vituttaa ja pelottaa et ratkeeko se sen takia kun mä sain sen huonolle tuulelle ja ja ja...
vittujumalautasaatanaperkelehelvetti!
Ei ole helppoa alkoholistin läheisillä, ei.Kid kirjoitti:Mua vituttaa suunnattomasti oma usko isääni ja siihen etten luota häneen. Vaikka puhuis totta niin epäilen silti. Ja sekös vituttaa sit iskääkin ja mua rupee vituttaa vielä enemmän, kun saan senkin huonolle tuulelle. Ja sit rupee vituttaa ja pelottaa et ratkeeko se sen takia kun mä sain sen huonolle tuulelle ja ja ja...

Voimia sulle.

Tänks. Useimmiten yritän vaan unohtaa ton pikkuseikan. Muuten mulla on kyllä ihana ispä.Elukka kirjoitti: Ei ole helppoa alkoholistin läheisillä, ei.
Voimia sulle.
Mua vituttaa, kun ex:n näkeminen kävi vituttamaan. Ei sen nt enään pitäisi vituttaa. Kai sitä pitäisi varoa kaupungilla kävelemistä ja vaihtaa saman tien kadunpuolta ennenkuin hän huomaa. Mutta se taitaisi olla liian lapsellista? Vittu, kun on mennyt halpaan joskus.
-
- Kitisijä
Kyllä siinä voi joku viisikin vuotta helposti vierähtää ennen kuin eksästään toipuu. Joiltakin menee koko elämä. Riippuen tietenkin siitä, miten ero on tullut ja niin poispäin.RuNkkuTonttu kirjoitti:Mua vituttaa, kun ex:n näkeminen kävi vituttamaan. Ei sen nt enään pitäisi vituttaa. Kai sitä pitäisi varoa kaupungilla kävelemistä ja vaihtaa saman tien kadunpuolta ennenkuin hän huomaa. Mutta se taitaisi olla liian lapsellista? Vittu, kun on mennyt halpaan joskus.
Kikkelis kokkelis.
Äh, ei tässä niin kauan tule menemään. Tässä tapauksessa kärsi enemmän ylpeys kuin sydän. Minua tylytettiin ja käytettiin seksuuaalisesti hyväkseen! Menin halpaan vaikka minulla oli ennakkoaavistus ko. ihmisestä, mutta hän ovelasti sai hetkeksi uskoteltua muuta...Keikaus kirjoitti:Kyllä siinä voi joku viisikin vuotta helposti vierähtää ennen kuin eksästään toipuu. Joiltakin menee koko elämä. Riippuen tietenkin siitä, miten ero on tullut ja niin poispäin.RuNkkuTonttu kirjoitti:Mua vituttaa, kun ex:n näkeminen kävi vituttamaan. Ei sen nt enään pitäisi vituttaa. Kai sitä pitäisi varoa kaupungilla kävelemistä ja vaihtaa saman tien kadunpuolta ennenkuin hän huomaa. Mutta se taitaisi olla liian lapsellista? Vittu, kun on mennyt halpaan joskus.
Toisaalta olen tehnyt niin itsekkin joillekin. Pilkka osui omaan nilkkaan ja kyyninen Tonttu palasi taas kuvioihin...
-
- Kitisijä
Tuttua settiä minullekin, kumminkin päin!RuNkkuTonttu kirjoitti:Äh, ei tässä niin kauan tule menemään. Tässä tapauksessa kärsi enemmän ylpeys kuin sydän. Minua tylytettiin ja käytettiin seksuuaalisesti hyväkseen! Menin halpaan vaikka minulla oli ennakkoaavistus ko. ihmisestä, mutta hän ovelasti sai hetkeksi uskoteltua muuta...
Toisaalta olen tehnyt niin itsekkin joillekin. Pilkka osui omaan nilkkaan ja kyyninen Tonttu palasi taas kuvioihin...
Kikkelis kokkelis.
Niin, elämä on!!!Keikaus kirjoitti:Tuttua settiä minullekin, kumminkin päin!RuNkkuTonttu kirjoitti:Äh, ei tässä niin kauan tule menemään. Tässä tapauksessa kärsi enemmän ylpeys kuin sydän. Minua tylytettiin ja käytettiin seksuuaalisesti hyväkseen! Menin halpaan vaikka minulla oli ennakkoaavistus ko. ihmisestä, mutta hän ovelasti sai hetkeksi uskoteltua muuta...
Sinäänsä surullista, kun ei oikein luota naisiin, kun on nähnyt, jutellut ja puuhannut niiden kanssa ja tietää minkälaisia ne oikeasti ovat. Sitten kun kerrankin ottaa pienen riskin, niin käy nolosti... (ei tämän viestin tarkoitus ei ole tarkoitus kylvää naisvihaa)
Kaikki naiset ovat ovat lutkia ja miehet pukkeja... ainakin joskus...
SAATANAN VITTU, KUN ON JALAT KIPEÄT. Rakkoja, hiertymiä ja kaikkea muuta paskaa. Kuka perkeleen pösilö on keksinyt varpaat!
Joku joka haluaa ihmisen mieluummin kävelevän kuin konttaavan :pSinkkumatti kirjoitti:SAATANAN VITTU, KUN ON JALAT KIPEÄT. Rakkoja, hiertymiä ja kaikkea muuta paskaa. Kuka perkeleen pösilö on keksinyt varpaat!
Olis perkele tehnyt sitten mielummin kaviot. Niillä kävelis paljon pidempään.Ebola kirjoitti:Joku joka haluaa ihmisen mieluummin kävelevän kuin konttaavan :p
Sinkkumatti kirjoitti:Olis perkele tehnyt sitten mielummin kaviot. Niillä kävelis paljon pidempään.
Ei se helppoa kavioillakaan ole.Kaviossa tapahtuu usein sekä muodon että sarven laadun muutoksia, joita ei ajoissa huomaa, ellei terveen kavion tuntomerkkejä tarkkaan tunneta.
Sarveisaineen tulee olla joustavaa, ei liian kovaa eikä liian pehmeätä sekä ilman punaisia täpliä.
Terveessä kaviossa kehä on ehjä ja pehmoinen eikä millään kohdalla kutistunut, ei haavainen eikä arpinen.
Sarveisseinämä on sivulta katsottuna suora kehästä aina kannatinreunaan saakka ja kantaseinämät ovat miltei samansuuntaiset kuin varvasseinämä. Kiillekerrospinnan tulee olla tasainen, ilman halkeamia, rakoja tai sarveispilareita. Seinämän sarvessa on jokin määrä renkaita, jotka ovat yhtä etäällä kehästä.
Erittäin miellyttävä kotiinpaluu ulkomaanmatkalta: kun ehdin laukkuineni kotitalon ovelle, näen miehen kusemassa portaalle. Siis tosiaankin suoraan oven eteen rappuselle niin, että jos joku tahtoo mennä ovesta sisälle tai tulla ulos, hänen on pakko astua kusilammikkoon! IHANAA OLLA TAAS SUOMESSA!
Mitä helvetin barbaareja ja moukkia täällä oikein asustaa?! Tuollaiset otukset eivät ansaitsisi asua ihmisasumuksissa!
Melkein harmittaa, että jäin äimän käkenä toljottamaan vähän matkan päähän enkä tajunnut heti mennä sanomaan hyypiölle suoria sanoja.
(Ensijärkytyksestä selvittyäni kiersin kotiini toisesta ovesta sisäpihan kautta ja osoitin kansalaisaktiivisuutta hakemalla asunnostani kaksi siivousämpärillistä vettä ja kaatamalla ne ovenraosta rapulle.)

Melkein harmittaa, että jäin äimän käkenä toljottamaan vähän matkan päähän enkä tajunnut heti mennä sanomaan hyypiölle suoria sanoja.
(Ensijärkytyksestä selvittyäni kiersin kotiini toisesta ovesta sisäpihan kautta ja osoitin kansalaisaktiivisuutta hakemalla asunnostani kaksi siivousämpärillistä vettä ja kaatamalla ne ovenraosta rapulle.)
Ehkä hänellä oli hyvä syy kusta juuri siihen kohtaan. Esim. eksä asuu siinä talossa tai jotain?Aito_Johanna kirjoitti: Mitä helvetin barbaareja ja moukkia täällä oikein asustaa?! Tuollaiset otukset eivät ansaitsisi asua ihmisasumuksissa!

Freud?McJanne kirjoitti:Tervetuloa kotiin ihanus.Aito_Johanna kirjoitti:kulttuurishokista
edit: Oho, ok, pilkku ja u-kirjain putosi, mikäs se olikaan se fiksunkuulonen setä kenen piikkii näitä laitettii aina?
-
- Kitisijä
Ottaa päähän kun pitää nousta kuudelta ja laahustaa ilmastoituun koppiin ansaitsemaan rahaa kirjoittamalla kitinaan viestejä. Wattumaista kerrassaan. 

Paras päivä ikinä.
Tämä ns. suhde vituttaa ja tuelta. Kun toinen ei vittu IKINÄ puhu mistään issueistaan oma-aloitteisesti. Joka sana pitää kiskoa ja maanitella ulos. Jos toisesta näkyy kilometrin päähän, että nyt on lekasoraa sandaalissa puoli kiloa, miksi sitä ei voi ääneen sanoa, vaan aina ja toistuvasti "ei mulla mikään o". On sitten niin helevetin mukava arvailla päivätolkulla, jotta "mikähän tällä kertaa vaivaa? Olenko se minä, jotain mitä tein kolme viikkoa sitten, kenties työasioita..?"
Luojan kiitos pääsee vetämään bärsset ja ensi viikoksi merelle.
Luojan kiitos pääsee vetämään bärsset ja ensi viikoksi merelle.
Öhöm.. tuota, koskas teillä ne häät olikaan?killkill kirjoitti:Tämä ns. suhde vituttaa ja tuelta.
Sitten kun Suomi voittaa jalkapallon maailmanmestaruuden.Sinkkumatti kirjoitti:Öhöm.. tuota, koskas teillä ne häät olikaan?
Niin... itsehän olen jo naimisissa luvattuani astella alttarille Suomen Euroviisuvoiton jälkeisenä päivänä. *sigh*killkill kirjoitti:Sitten kun Suomi voittaa jalkapallon maailmanmestaruuden.Sinkkumatti kirjoitti:Öhöm.. tuota, koskas teillä ne häät olikaan?