Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

killkill kirjoitti:Tämä ns. suhde vituttaa ja tuelta. Kun toinen ei vittu IKINÄ puhu mistään issueistaan oma-aloitteisesti. Joka sana pitää kiskoa ja maanitella ulos. Jos toisesta näkyy kilometrin päähän, että nyt on lekasoraa sandaalissa puoli kiloa, miksi sitä ei voi ääneen sanoa, vaan aina ja toistuvasti "ei mulla mikään o". On sitten niin helevetin mukava arvailla päivätolkulla, jotta "mikähän tällä kertaa vaivaa? Olenko se minä, jotain mitä tein kolme viikkoa sitten, kenties työasioita..?"

Luojan kiitos pääsee vetämään bärsset ja ensi viikoksi merelle.
Musta on kyllä jotenkin suloista, että haluaisit keskustella issueista. Ymmärrän kyllä, miksi sua ottaa päähän, todella rasittavaa ja lapsellista tuollainen mökötys. Mä näen muuten sut uusin silmin, kun tajusin, että olet rapu. Oletkin herkkä, hieman oikukas, hellä ja tarvitseva, etkä pelkästään miehekäs sängynhakkaaja. :wink:
Kikkelis kokkelis.
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Keikaus kirjoitti:Oletkin herkkä, hieman oikukas, hellä ja tarvitseva, etkä pelkästään miehekäs sängynhakkaaja. :wink:
Enkä o! Minnoon mies! Mies! Kossuva tänne ja tapellaan! Ja sitten huorriin!

Vakavasti puhuen... en tajua, miksi se että mies haluaisi selvittää asiat kotonaan on jotenkin erityismainitsemisen arvoista? Tokihan myrkky on parempi saada pois, kun antaa sen kalvaa ja syövyttää viikkotolkulla.

Tosin tämäkin ns. puhumisen taito piti opetella kantapään kautta, mutta kun sen per aspera vihdoin oppi, sitä haluaisi käyttää. Olen huomannut, että pääni ei kestä kovinkaan kummoisen huoli-ja-murhemäärän kertavarastointia, vaan lokaämpäri on päästävä tyhjentämään heti, kun sinne alkaa kertyä tavaraa. Muuten ei hjuvaa seuraa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

killkill kirjoitti: Vakavasti puhuen... en tajua, miksi se että mies haluaisi selvittää asiat kotonaan on jotenkin erityismainitsemisen arvoista? Tokihan myrkky on parempi saada pois, kun antaa sen kalvaa ja syövyttää viikkotolkulla.

Tosin tämäkin ns. puhumisen taito piti opetella kantapään kautta, mutta kun sen per aspera vihdoin oppi, sitä haluaisi käyttää. Olen huomannut, että pääni ei kestä kovinkaan kummoisen huoli-ja-murhemäärän kertavarastointia, vaan lokaämpäri on päästävä tyhjentämään heti, kun sinne alkaa kertyä tavaraa. Muuten ei hjuvaa seuraa.
Ehkä erityismaininnan arvoista on se, että mies, etenkin niinkin perimiehekkään oloinen kuin sinä, kirjoittaa suhdehuolistaan tänne. Se on jotenkin viehättävää.

Juu, ei munkaan päähän mahdu paljon peetä, ulos se tulee ennemmin tai myöhemmin eli yleensä ennemmin.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja saira »

Miulla olis kahen viikon päästä sosiologian ja sosiaaliantropologian perusteiden kirjatentti. Ei siinä mitään, luen suht nopeasti ja tehokkaasti, kun saa muksulta aikaa. Ja kaksi kirjoista on jo melkein kokonaan läpi kahlattuja. Mutta. En löydä kolmatta tentittävistä kirjoista mistään! Kirjastosta oli loppu kun kysyin, Yliopiston kirjakauppa on sulki elokuuhun ja eikä ilmeisesti löydy normaaleista kirjakaupoistakaan tätä opusta. Hyvä mennä tenttiin kun ei ole nähnytkään kyseistä kirjaa...
DeliriumTremens

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

vituttaa vituttaa vituttaa!!!!!!!!!!!! Koko maailma vituttaa!
tonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ihan vitun kaikki vituttaa! :9mm:
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Mikään ei vituta. Kiitos Segman, naurattaa niin että poskiin sattuu.
segma

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja segma »

Sinkkumatti kirjoitti:Mikään ei vituta. Kiitos Segman, naurattaa niin että poskiin sattuu.
Anteeksi, ei ollut tarkoitus pilata päivääsi. :C
tonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Vituttaa nämä hiukset. Menen huomenna kampaajalle ja saa minun puolesta leikata minut vaikka kaljuksi.
Saatana soikoon!!!11111
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nexie »

Univelan viikonloppulyhennykset pistävät vituttaen. Taas on kauniista päivästä kulunut jo vaikka kuinka, mutta omat aktiviteetit rajoittuneet vain muutaman perustarpeen tyydyttämiseen.
Don't Panic!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Vadim »

nexie kirjoitti:Univelan viikonloppulyhennykset pistävät vituttaen. Taas on kauniista päivästä kulunut jo vaikka kuinka, mutta omat aktiviteetit rajoittuneet vain muutaman perustarpeen tyydyttämiseen.
Eikö tällaisesta suoritusmentaliteetista saa vatsahaavaa?

(Tarkkaan ottaen vatsahaava ei ole stressin vaan ymmärtääkseni helikobakteerin aiheuttama tila. En kuitenkaan käyttänyt ilmaisua lääketieteellisessä mielessä.)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vadim kirjoitti:
Eikö tällaisesta suoritusmentaliteetista saa vatsahaavaa?

(Tarkkaan ottaen vatsahaava ei ole stressin vaan ymmärtääkseni helikobakteerin aiheuttama tila. En kuitenkaan käyttänyt ilmaisua lääketieteellisessä mielessä.)
Sai jo.
Viittaan kohteliaimmin ko.neidin perjantaisiin vatsakipuihin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Eikö tällaisesta suoritusmentaliteetista saa vatsahaavaa?

(Tarkkaan ottaen vatsahaava ei ole stressin vaan ymmärtääkseni helikobakteerin aiheuttama tila. En kuitenkaan käyttänyt ilmaisua lääketieteellisessä mielessä.)
Sai jo.
Viittaan kohteliaimmin ko.neidin perjantaisiin vatsakipuihin.
MOT.

Voiko asialle tehdä jotain? Voidaanko panna, siis esimerkiksi uudelleenkoulutusleirille?
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

tonttu kirjoitti:Vituttaa nämä hiukset. Menen huomenna kampaajalle ja saa minun puolesta leikata minut vaikka kaljuksi.
Saatana soikoon!!!11111
Hiukset on uusiutuva kuonnonvara :)


Vituttaa kun ei mistään löydy ketään, joka sais laitettua nuo laatat meidän keittiön seinään :evil:
Mulli75

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Vituttaa kun ei mistään löydy ketään, joka sais laitettua nuo laatat meidän keittiön seinään :evil:
Onko sun ukko laiska vai eikö se vaan osaa ?

Ei se laattojen asennus ole niin vaikeaa varsinkin kun on kyseessä keittiö eikä kylpyhuone. Ota vesivaaka sievään käteen ja katso onko seinät suorassa, seinien väliset kulmat suorassa jne. Sitten mittaat montako kokonaista laattaa saat mahtumaan ja montako joudut pilkkomaan.
Oletan ettei tarvi tasoitetta levittää vaan aletaan suoraan laittamaan laatat. Aloitus alhaalta ylöspäin, rivi aloitetaan kokonaisella laatalla ja päätetään pilkottuun.

Sanokoon joku jos olen väärässä. Nimim. yhden kylppärin ja keittiön laatoittanut (ja hyvä tuli).

Oikeasti nämä ohjeethan kuuluisi kirjoittaa Harrastuksiin ja kodinhoitoon.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:Onko sun ukko laiska vai eikö se vaan osaa ?
Laiska.
Laittaisin itse, mutta kun eivät ole tavallista laattaa, vaan tollasta niinq tiiltä, tai kiveä, mitälie, 2 senttiä paksuja möhkäleitä.
swirl

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen jonottanut Soneran puhelinpalveluun tällä hetkellä tasan 47 minuuttia ja 53 sekuntia. Suattana.
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei edes vituttanut aamulla, vaikka toinen sälli otti hieman pulttia, kun joutui ajamaan rullakoita kanssani rakennuksen toisesta päädystä autolla toiseen päähän... 8)

raivoili jotain, että veisivät itse... ylimääräinen maksuton hommahan se tietysti on rekkayhtiölle. :P Itse tietysti otan siitä noin tunnin poies.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja brona »

Perkele vähemmästäkin tulee krätyyselle päälle, kun aamusta soitellaan lomalaiselle jostain muka tekemättä jätetystä duunista. Vieläpä ihminen, joka itse viimeksi sanoi voivansa hoitaa homman. Vittuako mua kiinnostaa, jos se saatanan puurokorva ei koskaan kuuntele mitä toiset sanoo tai kääntää asiat pikkupääkopassaan ylösalaisin. MINOON LOMALLA!!11
...
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:swirl: Väsyttää ja vituttaa. Nukuin viime yön käsittämättämän huonosti. Duunissa on taas harvinaisen tylsää ja hankalaa hommaa. Enkä edes päässy siihen toiseen työpaikkaan mistä pyysivät toissaviikolla haastatteluun. :(
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Voihan vitun PMS! Voisko ne vitun menkat tulla jo sieltä vitusta?! Mä räjähdän kohta ja mun pahat hormoonit leviävät ympäristöön.
Kikkelis kokkelis.
segma

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja segma »

Aika-ajoin vituttaa rankasti, kun hiukset menee nenään ja aiheuttaa aivastuskohtauksia. Just nyt kuitenkin nöyh.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja brona »

Osanottoni Keikku, viikkko sitten samassa jamassa. Kyllä ne kohta alkaa.
...
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Vituttaa, ku o heinänuha.
Vituttaa, ku ei oo varaa kampaajaan.
Vituttaa, ku hiukset on persikan ja kalvenneen lilan väriset.
Vituttaa, ku ei oo kavereita.
Vituttaa, ku ei tiijä pääseeks opiskelee.
Ja sekin vielä vituttaa, että rotan toista jalkaa vaivaa jokin, niin ettei se saa otetta, ja pitää elikko viedä lääkäriin katsastettavaksi.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Joo on kyllä vituttanut tänään. Kaikki ja lähinnä omasaamattomuus on sen aiheuttanut. Plääh, en ala.
Vastaa Viestiin