Vitutusketju
Eikö tällaisesta suoritusmentaliteetista saa vatsahaavaa?nexie kirjoitti:Univelan viikonloppulyhennykset pistävät vituttaen. Taas on kauniista päivästä kulunut jo vaikka kuinka, mutta omat aktiviteetit rajoittuneet vain muutaman perustarpeen tyydyttämiseen.
(Tarkkaan ottaen vatsahaava ei ole stressin vaan ymmärtääkseni helikobakteerin aiheuttama tila. En kuitenkaan käyttänyt ilmaisua lääketieteellisessä mielessä.)
Sai jo.Vadim kirjoitti:
Eikö tällaisesta suoritusmentaliteetista saa vatsahaavaa?
(Tarkkaan ottaen vatsahaava ei ole stressin vaan ymmärtääkseni helikobakteerin aiheuttama tila. En kuitenkaan käyttänyt ilmaisua lääketieteellisessä mielessä.)
Viittaan kohteliaimmin ko.neidin perjantaisiin vatsakipuihin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
MOT.Lilo kirjoitti:Sai jo.Vadim kirjoitti:
Eikö tällaisesta suoritusmentaliteetista saa vatsahaavaa?
Viittaan kohteliaimmin ko.neidin perjantaisiin vatsakipuihin.
Voiko asialle tehdä jotain? Voidaanko panna, siis esimerkiksi uudelleenkoulutusleirille?
Onko sun ukko laiska vai eikö se vaan osaa ?Bliss kirjoitti:Vituttaa kun ei mistään löydy ketään, joka sais laitettua nuo laatat meidän keittiön seinään
Ei se laattojen asennus ole niin vaikeaa varsinkin kun on kyseessä keittiö eikä kylpyhuone. Ota vesivaaka sievään käteen ja katso onko seinät suorassa, seinien väliset kulmat suorassa jne. Sitten mittaat montako kokonaista laattaa saat mahtumaan ja montako joudut pilkkomaan.
Oletan ettei tarvi tasoitetta levittää vaan aletaan suoraan laittamaan laatat. Aloitus alhaalta ylöspäin, rivi aloitetaan kokonaisella laatalla ja päätetään pilkottuun.
Sanokoon joku jos olen väärässä. Nimim. yhden kylppärin ja keittiön laatoittanut (ja hyvä tuli).
Oikeasti nämä ohjeethan kuuluisi kirjoittaa Harrastuksiin ja kodinhoitoon.
Ei edes vituttanut aamulla, vaikka toinen sälli otti hieman pulttia, kun joutui ajamaan rullakoita kanssani rakennuksen toisesta päädystä autolla toiseen päähän... 
raivoili jotain, että veisivät itse... ylimääräinen maksuton hommahan se tietysti on rekkayhtiölle.
Itse tietysti otan siitä noin tunnin poies.

raivoili jotain, että veisivät itse... ylimääräinen maksuton hommahan se tietysti on rekkayhtiölle.

Perkele vähemmästäkin tulee krätyyselle päälle, kun aamusta soitellaan lomalaiselle jostain muka tekemättä jätetystä duunista. Vieläpä ihminen, joka itse viimeksi sanoi voivansa hoitaa homman. Vittuako mua kiinnostaa, jos se saatanan puurokorva ei koskaan kuuntele mitä toiset sanoo tai kääntää asiat pikkupääkopassaan ylösalaisin. MINOON LOMALLA!!11
...
Vituttaa, ku o heinänuha.
Vituttaa, ku ei oo varaa kampaajaan.
Vituttaa, ku hiukset on persikan ja kalvenneen lilan väriset.
Vituttaa, ku ei oo kavereita.
Vituttaa, ku ei tiijä pääseeks opiskelee.
Ja sekin vielä vituttaa, että rotan toista jalkaa vaivaa jokin, niin ettei se saa otetta, ja pitää elikko viedä lääkäriin katsastettavaksi.
Vituttaa, ku ei oo varaa kampaajaan.
Vituttaa, ku hiukset on persikan ja kalvenneen lilan väriset.
Vituttaa, ku ei oo kavereita.
Vituttaa, ku ei tiijä pääseeks opiskelee.
Ja sekin vielä vituttaa, että rotan toista jalkaa vaivaa jokin, niin ettei se saa otetta, ja pitää elikko viedä lääkäriin katsastettavaksi.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Kummasti tuo lenkkeily auttaa tuon vitutuksen kaatamisen. Tällä hetkellä ei vituta kuin se, että sunnuntai meni sovaperunoidessa lauantain kovan dokaamisen jäljiltä. Rahaakin meni pari sataa euroa taas. Idiootin puuhaa.RuNkkuTonttu kirjoitti:Vaikka pieni kestovitutus kolkutteleekin, niin teen parhaani, että se pysyisi poissa. Ei oikein jaksaisi enään.
Ensviikonlopulla olen tipattomana, ja kulutan energiani urheiluun. Heinäkuun vipana viikonloppuna onkin mökkiralli vanhojen koulukamujen kesken. 10 hlöä perseet olalla 4 pv. Onneksi mökillä on kalustona hyvä vene, sukset, weikki, mönkijä ja vesiskootteri. Saa ajan muutenkin kulumaan, kuin kaljoitellessa.