Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mustakikkeli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:Vituttaa kun spämmiä pukkaa suodattimista läpi ePostiloodaan ihan uskomattomia määriä. llmeisesti spämmerit ovat taas kekanneet jotain uusia kikkoja huijata spämmisuodattimia.
Huomasin saman kun tarkistin työsähköpostini eilen, vaikka työpaikallamme pitäisi olla niin tehokkaat roskapostisuodattimet.

Sikäli kummallista että hotmail-postilootaani ei tule oikeastaan mitään roskapostia (paitsi jos olen liittynyt jollekin jakelulistalle, josta en enää keksi miten pääsen eroon), vaikka siellä asettamani spämmifiltteri ei ole edes kaikkein tiukimmalla asetuksella, koska silloin roskiin meni myös haluamiani viestejä. Tämä siitä huolimatta että työosoitettani olen jaellut paljon säästeliäämmin ympäriinsä, kuin hotmail-osoitettani.

Jotain se Microsoftakin osaa ilmeisesti tehdä oikein?
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

mustakikkeli kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Vituttaa kun spämmiä pukkaa suodattimista läpi ePostiloodaan ihan uskomattomia määriä. llmeisesti spämmerit ovat taas kekanneet jotain uusia kikkoja huijata spämmisuodattimia.
Huomasin saman kun tarkistin työsähköpostini eilen, vaikka työpaikallamme pitäisi olla niin tehokkaat roskapostisuodattimet.

Sikäli kummallista että hotmail-postilootaani ei tule oikeastaan mitään roskapostia (paitsi jos olen liittynyt jollekin jakelulistalle, josta en enää keksi miten pääsen eroon), vaikka siellä asettamani spämmifiltteri ei ole edes kaikkein tiukimmalla asetuksella, koska silloin roskiin meni myös haluamiani viestejä. Tämä siitä huolimatta että työosoitettani olen jaellut paljon säästeliäämmin ympäriinsä, kuin hotmail-osoitettani.

Jotain se Microsoftakin osaa ilmeisesti tehdä oikein?
Myrskylintu osaa merkkailla spämmiviestit melko tarkkaan adaptiivisen filtterin kanssa.
Ennen filtterin "kouluttamista" tuli tosin jokunen false positive -tapaus, ja vääriä negatiivisiakin löytyy ajoittain, mutta harvoin.
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Myrskylintu osaa merkkailla spämmiviestit melko tarkkaan adaptiivisen filtterin kanssa.
Ei se näitä uusia osannut havaita ollenkaan, sain klikkailla aika ahkerasti viestejä spämmeiksi. No, ehkä se jossain vaiheessa oppii.
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vituttaa taas niin saatanasti noi äijän työvuorot. Varsinkin just nää saakutin 14-22 vuorot niinku tänään ja huomenna sil on. Koko päivä hukkaan siis. No onhan mulla tässä kauhea siivous ja pyykkiurakka..PAH!

Vitun vittu.
Maura
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 23.08.2005 21:51
Paikkakunta: Muu maa mustikka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Maura »

vituttaa kun sama kolleega sairastuu aina kriittisellä hetkellä. lähdenpä siis 48 tunnin varoituksella vetämään work-shoppia keniaan asiasta josta tiedän taatusti vähemmän kuin osallistujat.
Pikku-Akka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Mies aikoi lähteä illalla ampumaradalle naapureiden kanssa. Jep. Mulle jää sitten koko talon siivous, reissureppujen pakkaus, reittisuunnittelu sekä eväiden laitto. Kiva. En ainakaan pakkaa sen dödöjä, kalsareita tai muitakaan varusteita. Selviytyköön itse mukaan huomenna, me ei odoteta.

V-ttu.
Chap

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Maura kirjoitti:vituttaa kun sama kolleega sairastuu aina kriittisellä hetkellä. lähdenpä siis 48 tunnin varoituksella vetämään work-shoppia keniaan asiasta josta tiedän taatusti vähemmän kuin osallistujat.
No jos vedät sen workshopin paikallisille, silloin asiantuntemus ei välttämättä ole niin key issue. Kenia on leppoisa paikka, hakuna matata! Mä lähtisin mielelläni sinne workshoppailemaan. Btw jos olet Nairobissa ja liha maistuu, suosittelen Carnivore-ravintolaa.
DeliriumTremens

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

vituttaa ku miehel on veemäiset työvuorot :(
Edith

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

Melkein-vituttaa, ettei kukaan tajua, että:
mustakikkeli kirjoitti:
Edith kirjoitti:(koska ostin eilen kaljaa, jota en jaksanut juoda)
Jokaisen miehen unelmanainen?
silsakenraali™

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Viimeisen kuukauden aikana olen ollut humalassa tai krapulassa suurimman osan ajasta. Se on vain krapulapäivät laskien juuri sen verran liikaa. Semmonen hemmetin krapula-ahdistus ei anna lomaa. Koska nämä pakolliset ryyppyjuhlat loppuu? Vittu, vähemmästäkin vituttaa.
saika

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja saika »

Suomalainen liikennekäyttäytyminen jaksaa vituttaa ja ihmetyttää ikuisesti.

Tilanne1: Moottoritiellä, missä ohituskaista on vapaa, rekan perässä on jonoa :shock: Jos menet rekan ja sen perässä kulkevan autojonon ohi, niin ainakin yksi tai kaksi rekan perässä roikkujista lähtee perässäni rekasta ohi ja jää samalla tavalla roikkumaan minun perääni.

Tilanne2: Ohitat auton joka tulee "perä edellä" vastaan. Auton kuljettaja jää roikkumaan aivan puskuriin kiinni vaikka äsken ajoi huomattavasti hitaammin kuin minä, ja ohittaa heti ensimmäisessä mahdollisessa vaiheessa, ajaa hetken aikaa kuin kaistapäinen ja kohta huomaan taas saavuttavani kyseistä autoa. Yrittääkö ohi, kuski tuskin päästää sitä tekemään vai roikkuako puskurissa "työntämässä" vauhtia lisää?

Ja molempia tapahtuu jatkuvasti, ja ajan tosiaan ihan harmittomalla "nuhapumpulla" joka ei todellakaan härnää ketään viivoille kisaamaan koska häviö on niin ilmiselvä. Siis minun autoni häviö. Enkä minä sitä paitsi lähtisi edes moiseen touhuun.

Miksi ihmiset tuntevat olonsa niin uhatuksi ja/tai loukkaantuneiksi jos ohitetaan ihan laillisesti ja rehellisesti siksi kun oma nopeus vaan on suurempi?

:? *eitajuu*
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

saika kirjoitti: Miksi ihmiset tuntevat olonsa niin uhatuksi ja/tai loukkaantuneiksi jos ohitetaan ihan laillisesti ja rehellisesti siksi kun oma nopeus vaan on suurempi?

:? *eitajuu*
Koska joillekin autoilijoille verinen loukkaus on ilmeisesti jo se, että nainen kehtaa ohittaa. Ihan sama millä autolla ja mistä syystä.


Vituttaa taas kerran aavistuksen verran se, että tänne lähetellään kaikenmaailman papereita vailla minkäänlaista haisua siitä kuuluuko asia koko yhtiön käsiteltäväksi.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

saika kirjoitti:Suomalainen liikennekäyttäytyminen jaksaa vituttaa ja ihmetyttää ikuisesti.

Miksi ihmiset tuntevat olonsa niin uhatuksi ja/tai loukkaantuneiksi jos ohitetaan ihan laillisesti ja rehellisesti siksi kun oma nopeus vaan on suurempi?

:? *eitajuu*
tai seuraava skenaario: tiellä on 100km/h rajotus. yksi kaista, ei voi ohittaa koska ei näe. välillä on kumminkin ohituskaistoja.

Niin minkä HEMMETIN tähden se auto, joka muuten ajaa kaheksaa kymppiä nostaa nopeuden 120 tietämille ohituskaistan ajaksi? sitten kun ohituskaista loppuu palataan samaan vanhaan 80 nopeuteen.mitä siinä pitäs tehdä?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

par-sky kirjoitti:mitä siinä pitäs tehdä?
Kaivaa haulikko hantinpenkin alta ja pamauttaa töppöautoilijan pään virkaa tekevä ilmapallo taivahan tuuliin.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lilo kirjoitti:
saika kirjoitti: Miksi ihmiset tuntevat olonsa niin uhatuksi ja/tai loukkaantuneiksi jos ohitetaan ihan laillisesti ja rehellisesti siksi kun oma nopeus vaan on suurempi?

:? *eitajuu*
Koska joillekin autoilijoille verinen loukkaus on ilmeisesti jo se, että nainen kehtaa ohittaa. Ihan sama millä autolla ja mistä syystä.
Ihan samaa reaktiota saa miehetkin. Mä luulen että asia liittyy pikemminkin siihen munanpidennykseen, eli autoon. Ei Volvon ego tahdo kestää jos nuhapumppu fiiu menee ja ohittaa :shock: ... tai sit mä näytän naiselta ratin takaa... :roll:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mojo kirjoitti:
Ihan samaa reaktiota saa miehetkin. Mä luulen että asia liittyy pikemminkin siihen munanpidennykseen, eli autoon. Ei Volvon ego tahdo kestää jos nuhapumppu fiiu menee ja ohittaa :shock: ... tai sit mä näytän naiselta ratin takaa... :roll:
Ahaa. Ehkä tää onkin ikäkysymys. Ne ohittelijat on nimittäin mun kokemuksen mukaan lähes aina pönäköitä keski-ikäisiä miehiä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vituttaa että vedin lärvit vain saadakseni flunssan taka-alalle. Koska huomenna herään krapulassa ja flunssassa, sekä olohuoneessa mahdollisesti kuorsaa vielä kaksi hikistä äijää. Ei ole helppoa. Ja lomakin loppuu.
Tiikeriankka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

JOKU SAATANAN JÄLKEENJÄÄNYT KILINVITTU OLI HAKANNUT AUTON TUULILASIIN JÄLKIÄ!!!!!!!!!!!!! VITTU KUN SAISIN KIINNI NIIN KATKOISIN KÄDET JA SAATANA KUOHITSISIN SEN VITTU KAHVILUSIKALLA!!!!11 :evil: :evil: :evil:
Geetzu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

edit: lässynlässynlää.
ElanorRaven

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Vituttaa olla sinkku!
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ElanorRaven kirjoitti:Vituttaa olla sinkku!
Jostain syystä mua ei vituta toi enää. Ihmeellistä.

Nyt oon vaan semmoisella "se tulee ku on tullakseen" -asenteella, mutta tiedostaen että kotoa ei tulla hakemaan, joten aina välillä teen (kömpelöitä ja epäonnistuvia, minut naurunalaiseksi tekeviä) aloitteita.

Juuri nyt ei vituta mitään. Aavistuksen verran ahistaa se ettei oo enää lomalla, eikä oo aikaa tehdä mitä ite tahtoo vaan pitää istua düünissa. Assemblytkin lähestyy, eikä mulla oo mitään voittaja-ainesta valmiiksi kilpailuihin, sekin ahistaa. Vois toki taas pikakyhätä jonkun puolivalmiin teelmän valmiiksi ja osallistua sillä, mutta ei se toiminut viime vuonnakaan.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

AarneAnkka kirjoitti:Assemblytkin lähestyy, eikä mulla oo mitään voittaja-ainesta valmiiksi kilpailuihin, sekin ahistaa. Vois toki taas pikakyhätä jonkun puolivalmiin teelmän valmiiksi ja osallistua sillä, mutta ei se toiminut viime vuonnakaan.
Se oli loistobiisi,ne ihmiset ei vaan tajua hyvän päälle ja PA oli ihan hirveet kuraa ;)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Haemaeraemies kirjoitti:Se oli loistobiisi,ne ihmiset ei vaan tajua hyvän päälle ja PA oli ihan hirveet kuraa ;)
No, tärkeintä ei ole päämäärä vaan liike, eli se että osallistuu. Tuutko jammailemaan & tuottamaan jonkun noista puolivalmiista ehdokkaista valmiiksi? :)
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

AarneAnkka kirjoitti: No, tärkeintä ei ole päämäärä vaan liike, eli se että osallistuu. Tuutko jammailemaan & tuottamaan jonkun noista puolivalmiista ehdokkaista valmiiksi? :)
Voisin melkein,ensi viikolla on hyvää aikaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
mustakikkeli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ElanorRaven kirjoitti:Vituttaa olla sinkku!
Maailmankaikkeudessa on jotain kosmisesti väärin jos Kityn Tavoitelluin Tyttönainen valittelee sinkkuuttaan.

Minä olen todennut parhaaksi lääkkeeksi sinkkuuden kiroihin pariutumisen. Joten otapa vaan kiltisti lähintä kaksilahkeista kyrvänkärjestä kiinni, siitä se lähtee.
Vastaa Viestiin