Tylsin tyyppi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Booooring

Ninni
19
40%
ND
9
19%
Gandhi
19
40%
 
Ääniä yhteensä: 47

Pyry-Matias

Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Täytyyhän tämä ratkaista välittömästi, ettei kellekään sukeudu möykkyä masuun. Eli kolmen kauppa ja muiden viineri: Nanni, tissimies ja (piilo?)homo. Kuka siis on tylsin, kenen sosiaalinen vastike on laadultaan vaatimattomin?
MGandhi

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Pyry-Matias kirjoitti:Täytyyhän tämä ratkaista välittömästi, ettei kellekään sukeudu möykkyä masuun. Eli kolmen kauppa ja muiden viineri: Nanni, tissimies ja (piilo?)homo. Kuka siis on tylsin, kenen sosiaalinen vastike on laadultaan vaatimattomin?
Tässä olisi hyvät saumat nyt päästä eroon tylsimmästä palstalässyttäjästä ykkösellä! Minä lupaan, että jos huomenna tähän samaan aikaan olen äänestetty tylsimmäksi, niin poistun hiljaa takavasemmalle viulumusiikin soidessa taustalla haikeata melodiaa enkä enää koskaan palaa. Nyt kaikki sisäsiittoiset pusnussaajat äänestämään MajuriGandhia!

P.S. Haistakaa kaikki vittu! Siis ihan kaikki! :D
P.P.S. Ninni tai ND ei kuitenkaan uskalla edes antaa yhtä juhlallista lupausta, joten haistakaa erikoisen pahan hajuinen vittu!
P.P.P.S. Ja Jos en ole täällä huomenna kolmen aikoihin, niin valtuutan Aasin tai jonkun muun moden poistamaan tunnukseni.
Viimeksi muokannut MGandhi, 05.06.2007 15:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyry-Matias

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Panokset kovenee. Nyt on jo yksi eElämä pelissä. Ristikäämme tämä taisto suomalaiseksi ruletiksi 8)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja saira »

Puuttuu vaihtoehto: Minä itse. Äänestän sitä!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
NuoriDaavid

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MGandhi kirjoitti: P.S. Haistakaa kaikki vittu! Siis ihan kaikki! :D
P.P.S. Ninni tai ND ei kuitenkaan uskalla edes antaa yhtä juhlallista lupausta, joten haistakaa erikoisen pahan hajuinen vittu!
*nuuh*

En minä ole täällä teitä viihdyttämässä, vaan itsenäni. Niin kauan kuin minä viihdyn, niin turha elätellä toiveita.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Siis mä en nyt ihan hiffaa tätä gallupia. Jos nyt äänestetään kirjaimellisesti TYLSINTÄ, niin se on kyllä ND. (Tai siis en mä sano, että ND on tylsä, mutta tylsin näistä vaihtoehdoista.)
Siis, et vaikka Gandhi on aika tyly ja suorapuheinen, niin ei se missään tapauksessa tylsä ole.
*analysoi*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Pyry-Matias

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

saira kirjoitti:Puuttuu vaihtoehto: Minä itse. Äänestän sitä!
Läpinäkyvää marttyyri-kortin käyttöä. Sopeudu tai ole vaiti seurakunnassani 8)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja saira »

Pyry-Matias kirjoitti: Sopeudu tai ole vaiti seurakunnassani 8)
:stfu:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
MGandhi

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

sipsi kirjoitti: Siis, et vaikka Gandhi on aika tyly ja suorapuheinen, niin ei se missään tapauksessa tylsä ole.
*analysoi*
Ihan tulee tippa linssiin! Kukaan ei ole koskaan sanonut mulle mitään yhtä ihanaa! *nyyhkii*
ninnithequeen

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihanaa.

Vähän aikaa sitten mä olin palstalaisten keskuudessa hullu juoppo narkkari, jolla on rikosrekisteri, ja joka pahoinpitelee ihmisiä. Nyt mä olen tylsä kotiäiti.

:h:
Pyry-Matias

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt mä olen tylsä kotiäiti.
Sinä myös, marttyyri-kortti ei ole pop. Sitä paitsi olet tällä hetkellä mielestäni väärässä. Olet kiinnostavampi kuin vastaehdokkaasi, palstan alfakönsikkäät keskimäärin 8)
ninnithequeen

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nyt mä olen tylsä kotiäiti.
Sinä myös, marttyyri-kortti ei ole pop. Sitä paitsi olet tällä hetkellä mielestäni väärässä. Olet kiinnostavampi kuin vastaehdokkaasi, palstan alfakönsikkäät keskimäärin 8)
Kyllä mä olen mielummin tylsä kotiäiti, vaikkei tuo villi nuoruus unholaan koskaan painukaan 8)

ND on kyllä kiinnostava. Johtuu varmaan siitä ettei sitä ole kukaan tavannut. Mua ainakin kiinnostais nähdä, mimmonen lääkärisetä kirjottelee Kityyn salaa vaimoltaan ja vakoilee Kityläisiä pikkujouluissa :D
Bliss

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Mua ainakin kiinnostais nähdä, mimmonen lääkärisetä kirjottelee Kityyn salaa vaimoltaan ja vakoilee Kityläisiä pikkujouluissa :D
Mistäs siitä tietää, onko se lääkäri. Tai onko sillä vaimoa. Tai onko se edes setä :D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tekee mieli äänestää gandhia vaan siksi että se meni antamaan lupauksia!

Palstan tylsin tyyppi ei todellakaan löydy tästä kolmikosta. Kaikkia jaksaa lukea ihan helposti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
MGandhi

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Kiitän osoittamastanne mielenkiinnosta! Silti äänestysprosentti on huono! Virtaa vässykät!
Bliss

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tämä on niin tylsä äänestys, ettei viitsi vaivautua.
SaintJohnPerse

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

MGandhi kirjoitti: Tässä olisi hyvät saumat nyt päästä eroon tylsimmästä palstalässyttäjästä ykkösellä! Minä lupaan, että jos huomenna tähän samaan aikaan olen äänestetty tylsimmäksi, niin poistun hiljaa takavasemmalle viulumusiikin soidessa taustalla haikeata melodiaa enkä enää koskaan palaa. Nyt kaikki sisäsiittoiset pusnussaajat äänestämään MajuriGandhia!

.
Tuohon, et usko itsekkään... Ihan oikeasti! Ei sun työsi ole riittävän haastavaa, että pystyisit olemaan täältä kauan aikaa pois... (onko kenenkään?)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En äänestä ketään, koska oikeasti tylsimmät tyypit puuttuvat listalta. Olen vellihousu, enkä nimeä ketään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MGandhi

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

SaintJohnPerse kirjoitti: Tuohon, et usko itsekkään... Ihan oikeasti! Ei sun työsi ole riittävän haastavaa, että pystyisit olemaan täältä kauan aikaa pois... (onko kenenkään?)
No arvaa kaduttaako, että tein tuon juhlallisen lupauksen! Hitto, nyt en haluaisikaan lähteä... ;( Mutta pakkohan se on kun oon tilannut jo torvisoittokunnan soittamaan fanfaarin lähtiessäni.
PerttiMakimaa

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

MGandhi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: Tuohon, et usko itsekkään... Ihan oikeasti! Ei sun työsi ole riittävän haastavaa, että pystyisit olemaan täältä kauan aikaa pois... (onko kenenkään?)
No arvaa kaduttaako, että tein tuon juhlallisen lupauksen! Hitto, nyt en haluaisikaan lähteä... ;( Mutta pakkohan se on kun oon tilannut jo torvisoittokunnan soittamaan fanfaarin lähtiessäni.
No, kosteasilmäistä exittiä voi aina seurata loistokas (ja pikainen) re-inkarnaatio.
MGandhi

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

PerttiMakimaa kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: Tuohon, et usko itsekkään... Ihan oikeasti! Ei sun työsi ole riittävän haastavaa, että pystyisit olemaan täältä kauan aikaa pois... (onko kenenkään?)
No arvaa kaduttaako, että tein tuon juhlallisen lupauksen! Hitto, nyt en haluaisikaan lähteä... ;( Mutta pakkohan se on kun oon tilannut jo torvisoittokunnan soittamaan fanfaarin lähtiessäni.
No, kosteasilmäistä exittiä voi aina seurata loistokas (ja pikainen) re-inkarnaatio.
No se on totta. Taidankin varata saman torvisoittokunnan Tapio-miittiin, jossa suoritan uljaan come backin!
SaintJohnPerse

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

MGandhi kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
No arvaa kaduttaako, että tein tuon juhlallisen lupauksen! Hitto, nyt en haluaisikaan lähteä... ;( Mutta pakkohan se on kun oon tilannut jo torvisoittokunnan soittamaan fanfaarin lähtiessäni.
No, kosteasilmäistä exittiä voi aina seurata loistokas (ja pikainen) re-inkarnaatio.
No se on totta. Taidankin varata saman torvisoittokunnan Tapio-miittiin, jossa suoritan uljaan come backin!
Lähtemättömän vaikutuksen tekisit, jos come backiä olisi tahdittamassa hassu hanuristi ja se päättyisi julkinussimiseen ja kähmimiseen.
PerttiMakimaa

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

SaintJohnPerse kirjoitti:Lähtemättömän vaikutuksen tekisit, jos come backiä olisi tahdittamassa hassu hanuristi ja se päättyisi julkinussimiseen ja kähmimiseen.
Gattaga voisi tulla vielä paikalle katsomaan koko homman alusta loppuun. :)
Pyry-Matias

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lolita kirjoitti:En äänestä ketään, koska oikeasti tylsimmät tyypit puuttuvat listalta. Olen vellihousu, enkä nimeä ketään.
Ideahan oli saada tylsyysselvyys ehdokkaista, koska heillä oli toisaalla asiasta kina. Siis tarkoitus ei ollut hakea koko palstan tylsintä. Eli kuuraa pöksysi ja äänestä 8)
MGandhi

Re: Tylsin tyyppi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Pyry-Matias kirjoitti:
Lolita kirjoitti:En äänestä ketään, koska oikeasti tylsimmät tyypit puuttuvat listalta. Olen vellihousu, enkä nimeä ketään.
Ideahan oli saada tylsyysselvyys ehdokkaista, koska heillä oli toisaalla asiasta kina. Siis tarkoitus ei ollut hakea koko palstan tylsintä. Eli kuuraa pöksysi ja äänestä 8)
Nyt tarvitaan ääniä! Alkaa näyttää huolestuttavalle tämä tilanne! Nyt harmittaa, että äänestin itseäni! Voiko oman äänensä peruuttaa!?!?!1 Modet auttakaa!!!1
Vastaa Viestiin