Lord Stanley’s thursday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
William Munny

Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Lord Stanley’s Cup destroyed in a Sauna party at the Finnish Flash hometown Kirkkonummi in Finland. Kesäinen otsikko Ottawa Sun -sanomalehden etusivulta heti juhannuksen jälkeen. Näin sen näen, nyt nukkumaan pariksi tunniksi.
Vihtahousu

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hyvä teukka, hyvä Suomi :D
Huomenta ja eka tpk!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tässäkö koko torstaiketju, kaksi viestiä? Ei TPK:ita ei mitään? No, siinä tapauksessa: Eka TPK!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vapaapäevä. Kyllä maistuu niin.
Vihtahousu

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vihtahousu kirjoitti:Huomenta ja eka tpk!
Lolita kirjoitti:Tässäkö koko torstaiketju, kaksi viestiä? Ei TPK:ita ei mitään? No, siinä tapauksessa: Eka TPK!
Nyt kannattaa laittaa jo se korkki kiinni :wink:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vihtahousu kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Huomenta ja eka tpk!
Lolita kirjoitti:Tässäkö koko torstaiketju, kaksi viestiä? Ei TPK:ita ei mitään? No, siinä tapauksessa: Eka TPK!
Nyt kannattaa laittaa jo se korkki kiinni :wink:
Oho! Eihän noin pitkää viestiä voi jaksaa lukea kokonaan. Mä olen sit toka TiiPiiKei ja silti huolissani ketjun lyhyydestä. Lisää kakkaa ketjuun heti!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

3 TPK!

Hevon perse. Pari viikkoa jo vasen puoli naamasta vihlonut niin maan perhanasti. Pelkään hammaslekuria yli kaiken, enkä sen takia ole vuosiin hoidattanut itseäni. Nyt on pakko. Eilen ajoin miehen huolestumisen partaalle itkiessäni kipua pitkin iltaa/yötä. Neljän kolmiolääkkeen ja jokusen buranan yhteisvaikutus ei edes auttanut, saatikka pistänyt edes uneen. Mikään 30 minuutissa hoidettava juttu ei tää mätä suu ole :(

Jouduin alistumaan ja pidän molemmilla käsillä kiinni palleistani kun tänään klo 13 marssin kunnallisen päivystykseen :evil: Ei mulla ole satoja euroja maksaa yksityisille.

Onkohan kunnallisella mitään rauhoittavien lääkkeiden käyttöä hammaslääkärissä? Mun leuka meinaan lukkiutuu paniikista niinQ heti. Argh. Itkettää. Tulin tosin töihin - ei täältä voi poissa olla kun tuuraajaa ei saa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Eka Teemu Selänne-paita bongattu meidän liiteristä!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:Eka Teemu Selänne-paita bongattu meidän liiteristä!
:cheer:
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä tulin allergiseksi Teemu Selänteelle jo joskus 18-vuotiaana, kun jouduin samoihin bileisiin Teemun ja veljensä kanssa :?
William Munny

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Lolita kirjoitti:Lisää kakkaa ketjuun heti!
Kaikki ovat menneet sanattomiksi Teemun menestyksestä.

Olipahan paska peli. Ainoa hyvä asia oli, että Teemu sai kädet kannuun, mutta kyllä senaattorit olivat kuin vesisateessa kyyhöttäviä lampaita. Niin paska peli, ettei siitä tee mieli raportoida tämän enempää edes EW:n ynnä muiden penkkiurheilijoiden iloksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Netittömän kämpän aiheuttamat vierotusoireet katosivat aikas nopeasti, ei ollut edes ikävä teitä.

Kohta Tallinnaan firman "koulutustilaisuuteen".
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Yönmustaritari

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elppis kirjoitti: Ei mulla ole satoja euroja maksaa yksityisille.

Onkohan kunnallisella mitään rauhoittavien lääkkeiden käyttöä hammaslääkärissä?

Aikoinaan syystä, että sekoamisen partaalla oleva maalaishammaslääkäri jätti purukalustoni kunnosta huolehtimisen toissijaiseksi jouduin myöhemmällä iällä panostamaan suuhoitoihin oikein kunnolla. Helsinkiläisläispuoskarin sanottua, että ei juma mitäs täällä on tapahtunut kävin vuoroin ykstyisellä ja vuoroin kunnallisessa ja huomasin ettei niiden käyntien erotukseksi nyt niin huikeita summia jäänyt. Yksityisellä tuntuvat tekevän vähän nopeammalla temmolla.

Joo joo. Puudutusta ja lääkitystä aina tarvittaessa. Se on ihan siistii kun pää vaan tärisee ja missään ei tunnu.
didi

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja didi »

Töissä.

Hermot menee!! Liikaa hötköilyä ja aiheetonta hätäilyä. Onneksi tj on huomenna lomalla.

:9mm:
ninnithequeen

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mullakin hammas taas tulehtunu. Äiti lupas maksaa lekurin, itellä ei oo varaa. Kiva 30-vee lahja :?
Mitähän ne sanoo siitä että multa on lähteny 2 vuotta sitten yks leego takaa kokonaan veke mutten sitä menny lekurille näyttämään :roll:
Deleted-811

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

Ahahahahaahah! Poikamiespäivä tänään. Dooris läks sukulaisiin yöks, joten meikäreikä pakkaa duunin jälkeen kuhavermeet kasaan ja lähtee uistelemaan sipoon vesille puoleen yöhön saakka. Ehanaa! 8)
Kid

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä teen tänään päivän hyvän työn ja käyn luovuttamassa verta.

Mä olen yllättänyt itseni tällä viikolla jo kaksi kertaa. Eka oli se lenkki minkä jaksoin hölkätä ja toinen eilen. Autolla ajo! Jännitys laukesi saman tien kun istahdin ratin taakke. Vähän aikaa harjottelin heurekan hiekkaparkkiksella ja sitten liikenteeseen. Enkä meinannut saada ajamisesta tarpeekseni.
Ja kauniisti kysymällä saan iskältä auton lainaksi pe illasta su iltaan. :ohyeah:
Joten Lolitalle kiitos rohkaisevista sanoistasi.
Nyt kehtaa lähteä mökille juhannukseks tutulta lainatulla autolla :]
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kid kirjoitti:Autolla ajo! Jännitys laukesi saman tien kun istahdin ratin taakke. Vähän aikaa harjottelin heurekan hiekkaparkkiksella ja sitten liikenteeseen. Enkä meinannut saada ajamisesta tarpeekseni.
Ihan niin kuin mä sanoin! Hyvin meni ja lopulta siihen jää koukkuun :D :h:
PerttiMakimaa

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bliss kirjoitti:Mä tulin allergiseksi Teemu Selänteelle jo joskus 18-vuotiaana, kun jouduin samoihin bileisiin Teemun ja veljensä kanssa :?
Ei se nyt mikään Keskinen sentään ole, eihän? :)
Vihtahousu

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä tulin allergiseksi Teemu Selänteelle jo joskus 18-vuotiaana, kun jouduin samoihin bileisiin Teemun ja veljensä kanssa :?
Ei se nyt mikään Keskinen sentään ole, eihän? :)
Lúúlenpa että B-neiti on aika monelle allerginen :wink:
ninnithequeen

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Myö lähetään Korkeasaareen :cheer:
Bliss

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Bliss »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä tulin allergiseksi Teemu Selänteelle jo joskus 18-vuotiaana, kun jouduin samoihin bileisiin Teemun ja veljensä kanssa :?
Ei se nyt mikään Keskinen sentään ole, eihän? :)
Ei, ainoastaan leuhka ja ärsyttävä.
Vihtahousu kirjoitti:Lúúlenpa että B-neiti on aika monelle allerginen :wink:
Ainoastaan tyhmille, ystävä hyvä :wink:
Sheetlord

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Jos Selänne lopettaa uransa tähän, minkälaisia vetoja halutaan pistää seuraavien puolesta:

- lihoo 10 kg
- dumppaa nykyisen vaimonsa
- iskee missin/juontajan/laulajan, joka on huomattavasti nykyistä siippaa nuorempi?
William Munny

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Sheetlord kirjoitti:Jos Selänne lopettaa uransa tähän, minkälaisia vetoja halutaan pistää seuraavien puolesta:

- lihoo 10 kg
- dumppaa nykyisen vaimonsa
- iskee missin/juontajan/laulajan, joka on huomattavasti nykyistä siippaa nuorempi?
Mä lähen tähän mukaan!! Ei se Teme kuitenkaan mikään Kurri tai Tikkanen ole. Ja mikäli kansainväliseen uutisointiin on uskominen, niin ei se taida ihan niin leuhka ja ärsyttävä olla kuin Bliss antaa ymmärtää. Tätä tukee ihan henkilökohtainen kokemuskin NHL:n työsulun ajalta, kun Temen pojat olivat samassa koulussa tytön kanssa. Siinä se Teme sulautui koulujuhliin yms kuin Matti Meikäläisetkin. Ihan tavikselta vaikutti. Oma arvio on, että hyvin on pysyny kasetti kasassa. Mutta tiedä näitä, kun ei ole ensikäden tietoa. Pannaanko vetoa pystyyn? Kaljakori.
Sheetlord

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

William Munny kirjoitti:Kaljakori.
Onko tämä "Supertripla" -tyyppinen veto, että kaikkien kolmen pitää toteutua vai Voittajaveto, jossa voi valita yhden kolmesta voittajaksi? :D

Mä olisin valmis lyömään kaljakorin vetoa sen puolesta, että kaksi noista kolmesta toteutuu 18 kk sisällä siitä, kun TS on ilmoittanut lopettavansa ammattilaisuransa.
Vastaa Viestiin