Lord Stanley’s thursday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

William Munny kirjoitti:Ihan tavikselta vaikutti. Oma arvio on, että hyvin on pysyny kasetti kasassa. Mutta tiedä näitä, kun ei ole ensikäden tietoa. Pannaanko vetoa pystyyn? Kaljakori.
Blisshän on ihmisvieroksuja, joten se siitä 8) Mutta siis joskus teininä nyt ollaan mitä ollaan. Teemu on kulloisienkin joukkuekaveriensa keskuudessa harvinaisen pidetty mies. Lastentarhasedänkin hommia tehnyt fiksun ja tervepäisen oloinen jannu.

Mielestäni on halpaa ja tyhmää kutsua leuhkaksi jonkun bilekokemuksen vuoksi. Se, että äijällä on paalua paljon kuin Suomen Pankissa ja omistaa 30 arvoautoa, ei kyllä mun asteikolla tee kenestäkään leuhkaa.

Teukka on mulle Suomen kaikkien aikojen paras kiekkoilija, johan sen nyt tilastotkin kiistatta kertovat. Kaikkein mieluiten juuri hänelle suon Stanley Cupin.

Huomenta!
William Munny

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Sheetlord kirjoitti:Mä olisin valmis lyömään kaljakorin vetoa sen puolesta, että kaksi noista kolmesta toteutuu 18 kk sisällä siitä, kun TS on ilmoittanut lopettavansa ammattilaisuransa.
Jätetään paino pois, koska se nyt on melkein päivän selvä juttu, että Matti Hagman -ilmiö toistuu jampalla kuin jampalla aktiiviuran jälkeen. Eli kohde lukittu?
Sheetlord

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

William Munny kirjoitti:Eli kohde lukittu?
Kohde lukittu eli 18 kk sisällä aktiiviuransa lopettamisesta vaihtaa muijaa. Mä haluan sitten mieluummin siideriä :)
Geetzu

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

On Teemu leuhka tai ei niin ainakin se on superkohtelias ja kiltti, koska auttoi kaatuneen tyttösenikin asvaltilta pystyyn! Niih, ja vielä kysyi selviääkö äiti polvien paikkailusta! (hmmh, tonhan vois ottaa vttuiluna, mut en ollu vttuilun aistimis -tilassa kai sillä hetkellä)

Yritin kovasti väijyä peliä mut väsy vei voiton, pilkin ja rojahdin sohvaltakin alas, ei vaan napannu kai tarpeeks sit kuitenkaan. Aamun uusinnassakin hipsin lenkille, mitä vain pyllyn eteen!

Torstaita tyypit. Himottais lähtee biitsille (WM, tohon mis kävit, kyllä sinne veteen pian uskaltaa papatkin!). :]
Pyry-Matias

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

William Munny kirjoitti:Matti Hagman -ilmiö
Ehkä vastenmielisimmän näköinen mies ja ihminen tällä planeetalla 8) Sen naamassa vaan kaikki on pielessä. ...mutta niin vaan poikansa seukkailee maamme TOP3 hottiksen kaa. Taisivat jopa rynniä liittoon. Kiekkoilja saa aina ja joka paikassa 8)
William Munny

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Geetzu kirjoitti:Himottais lähtee biitsille (WM, tohon mis kävit, kyllä sinne veteen pian uskaltaa papatkin!). :]
No niinpä!! Huomenna menen. Jos ehtis tunniksi pariksi ennen kuin pitää käydä kersa noukkimassa. Näillä ilmoilla saa karata töistä. Itse asiassa pitää. Mutta veteen en mene, mä olen guumaverinen ja kylmä kangistaa nopeasti.
Sheetlord

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Pyry-Matias kirjoitti:Kiekkoilja saa aina ja joka paikassa 8)
Niin näkyy saavan. Kun jäähallilla katselee ja kuuntelee sitä finninaamaisten pissisten kiimaista ulinaa koulunsa keskeyttäneiden nuuskahuulisten takatukkien perään, mielen täyttää katkeruudensekainen haikeus. Miksi, oi miksi en opetellut pelaamaan jääkiekkoa?
William Munny

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Pyry-Matias kirjoitti:Ehkä vastenmielisimmän näköinen mies ja ihminen tällä planeetalla 8) Sen naamassa vaan kaikki on pielessä.
Muistan elävästi kuinka näin Hakin ensimmäistä kertaa aktiiviuran jälkeen Matinkylän Gardenissa peliä kattomassa. Istui vieressä ja ihmettelin, että on se perkele tutun näköinen, että kukahan mahtaa olla. Ei sitä edes tunnistanut samaksi mieheksi. Oli paisunut viisinkertaiseksi ja naama oli kuin olisi vetänyt 50 vuotta viskiä pullokaupalla päivittäin. Jösses että mä säikähdin kun totuus tuli ilmi. Parin vuoden päästä puhutaan muuten Karalahti -ilmiöstä ;)
Bliss

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Bliss »

William Munny kirjoitti: ei se taida ihan niin leuhka ja ärsyttävä olla kuin Bliss antaa ymmärtää
Ota huomioon, että ainoa kokemukseni Teemun käyttäytymisistä on kotibileistä vuodelta 1988 :wink:
Silloin, siellä bileissä Masalassa, se oli leuhka ja ärsyttävä :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Netittömän kämpän aiheuttamat vierotusoireet katosivat aikas nopeasti, ei ollut edes ikävä teitä.

Kohta Tallinnaan firman "koulutustilaisuuteen".
Nyt pääset sitten Hirvegrilliin taas kiinni, osta kylmäpussi ja ehdotan pari pakastetta sitten suojaksi, sillä näillä helteillä tulee ruualle nopeasti noutaja!
Bliss kirjoitti:Allergia
Blissille kompat, olen ollut seljänteille allerginen vaikka ei ole tarvinut heidän kanssaan juhliakaan.."laiha maito" samaa sakkia..
Pyyhin Netikettiin..
Deleted-811

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

Bliss kirjoitti:Ota huomioon, että ainoa kokemukseni Teemun käyttäytymisistä on kotibileistä vuodelta 1988 :wink:
Silloin, siellä bileissä Masalassa, se oli leuhka ja ärsyttävä
Eli sama suomennettuna. -Teme ei lämmennyt blissille.
William Munny

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Sheetlord kirjoitti:Mä haluan sitten mieluummin siideriä :)
Jos tähän tullaan, niin näin todistajien läsnäollessa, näin toimitaan.

Aktiiviuran päätös on ilmeinen: "Haluan lopettaa huipulla" on kuulunut Temen vakiokommentteihin jo tovin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyry-Matias kirjoitti:
William Munny kirjoitti:Ihan tavikselta vaikutti. Oma arvio on, että hyvin on pysyny kasetti kasassa. Mutta tiedä näitä, kun ei ole ensikäden tietoa. Pannaanko vetoa pystyyn? Kaljakori.
Blisshän on ihmisvieroksuja, joten se siitä 8)!
Kyllä luulisi sinun poliisi-tätinä kykenevän hyväksyä myös Bliss puutteineen ja ymmärtää häntä? Eikä antaa noinkaan jyrkkiä lausuntoja, mutta jotenkinhan niitten töypaineiden pitää näkyä?
Pyyhin Netikettiin..
Sheetlord

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

William Munny kirjoitti:"Haluan lopettaa huipulla" on kuulunut Temen vakiokommentteihin jo tovin.
Eikös kaikki halua? Monilta vaan puuttuu kyky tarkastella kykyjään ja mahdollisuuksiaan objektiivisesti. Tämä johtaa sitten sellaisiin ilmiöihin, kuin The Whon re-union-kiertue ja George "Grilli" Foremanin haahuilu kehässä vielä 150-kiloisena isoisänäkin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Niba »

kipeä ukkeli kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ota huomioon, että ainoa kokemukseni Teemun käyttäytymisistä on kotibileistä vuodelta 1988 :wink:
Silloin, siellä bileissä Masalassa, se oli leuhka ja ärsyttävä
Eli sama suomennettuna. -Teme ei lämmennyt blissille.
Montahan jalkapalloliittoa noista kotihipoista sikisi ja NHL-vaimon uraa?
Kuitenkaan kyseessä ei ollut HIFK:n bileet tai Kiteen palloilijoitten?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulle Teemu tarjos laivalla yks uusvuos hytissään lonkeroo, ja kysyttäessä oliko pullaa joku tietty maali jossain tietyssä matsissa, sano että 'kaikkihan ne on pullaa'. Ainiin ja sitten se näytti mulle, ja kädestä pitäen ohjasi, wc:n kun mua vähän 'heikotti'. Hyvin vaatimaton ja mukava mies siis. Nii kerta.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 07.06.2007 13:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Bliss »

kipeä ukkeli kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ota huomioon, että ainoa kokemukseni Teemun käyttäytymisistä on kotibileistä vuodelta 1988 :wink:
Silloin, siellä bileissä Masalassa, se oli leuhka ja ärsyttävä
Eli sama suomennettuna. -Teme ei lämmennyt blissille.
Muru. Mulla oli ihan oma hanipupu mukana, ei innostanut Teemut eikä niin muutkaan ;)
BettyB.

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tulin vaan kertomaan että mulla MENEE IHAN JUST HERMO!!1
William Munny

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja William Munny »

BettyB. kirjoitti:MENEE IHAN JUST HERMO!!1
Ja sen kyllä huomaa! Avataresta päätellen hypit jo tasajalkaa! Syö jäätelöä, niin jäähdyt. Jotain tummalla suklaalla kuorutettua herkkua.
Pyry-Matias

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

William Munny kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:MENEE IHAN JUST HERMO!!1
Ja sen kyllä huomaa! Avataresta päätellen hypit jo tasajalkaa! Syö jäätelöä, niin jäähdyt. Jotain tummalla suklaalla kuorutettua herkkua.
Neuvoo ja opastaa William Funny 8)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja saira »

Elppis kirjoitti:3 TPK!

Hevon perse. Pari viikkoa jo vasen puoli naamasta vihlonut niin maan perhanasti. Pelkään hammaslekuria yli kaiken, enkä sen takia ole vuosiin hoidattanut itseäni. Nyt on pakko. Eilen ajoin miehen huolestumisen partaalle itkiessäni kipua pitkin iltaa/yötä. Neljän kolmiolääkkeen ja jokusen buranan yhteisvaikutus ei edes auttanut, saatikka pistänyt edes uneen. Mikään 30 minuutissa hoidettava juttu ei tää mätä suu ole :(
Sympatiani sulle. Mulla tosiaan oli ma käynti lekurissa edessä, tunnin unet edellisenä yönä, tai oikeammin aamulla. Kyllä se poran ääni on kaunista sit, kun puudutukset laitettu eikä kipua tunne.

Voisitkohan pyytää esim. nukutusta operaation ajaksi? Eikös sellainen ole mahdollista joissain paikoissa? Vai lapsille vaan. Ystäväni tyttö meinaan pelkää hammaslääkäriä yli kaiken, johtuen suurista hoidoista joita sille tehty pienestä pitäen, johtuen todella huonoista hampaista. Tosin en tiedä saako nukutusta pikaoperaatioihin, mutta ainahan voi kysyä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Scott Niedermayer on syntynyt 1973 ja parta jo harmaantuu. Urheilu kuluttaa vai mistä ihmeestä on kyse, parta vanhentaa???
Paras päivä ikinä.
Vihtahousu

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kiitti letuista, mä kuittaan taas itteni viikonlopun viettoon näin etukäteen. Saunaa varten lämmitteleen->
William Munny

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Pyry-Matias kirjoitti:Neuvoo ja opastaa William Funny 8)
Aina naista auttamassa - oli hätä tai ei. On tainnut iskeä auringon pistos kun on irtautunut näin hulvattomalle tuulelle. Vaihtoehtoisesti yhden tunnin yöunilla voi olla vaikutusta asiaan.

Niin Geetzu muru, et missannu mitään. Umpisurkea peli, niin kuin taisinkin jo mainostaa ketjun ensimmäisellä sivulla. Hyvä että nukuit senkin ajan.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Lord Stanley’s thursday

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

*Darra*

Sen voi saavuttaa myös kympillä ja oveluudella.
Olen myös hannkkinut rusketuksen käsivarsiini mutta jalkani ovat ja pysyvät alabasterina, vaikka olen tunnollisesti retkuillut puistossa heti töistä päästyäni aina auringonlaskuun saakka (jolloin on aika siirtyä baariin)

Ihmissuhdedraamaa ja ranskalaisia, jipii. Vihdoin olen tyytyväinen siihen ettei minulla ole ketään.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Vastaa Viestiin