Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joskus vaan pitää olla ilkeä ja sanoa niin suoraan, että toinen hieman loukkaantuu. Itsestä tuntuu paskalta sen jälkeen, mutta kun kaikille ei se ystävällinen kieltäytyminen mene perille ja on täysin turhaa tuhlata elämäänsä muiden miellyttämiseen ja silkkihansikkain käsittelemiseen tämmösissä asioissa. Me naiset taidetaan olla vähän liian kilttejä, kun ei haluta loukata ketään ja joudutaan sitten kaikenlaisiin pakkorakoihin ja liemiin. Totuus kuitenkin on, että tulee se asia sitten selväksi suorin sanoin tai kautta rannan, ei siinä enää ystävyys tai tuttavuus jatku.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Tix

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lolita kirjoitti:Joskus vaan pitää olla ilkeä ja sanoa niin suoraan, että toinen hieman loukkaantuu.
Joo. Toinen vaihtoehto on totaalinen ignore. Silloin viesti voi mennä jakeluun. Pahin virhe on antaa lisää vettä myllyyn ja edes hiukan periksi sinnikkyyden edessä.
Rouva Pupu

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Joskus vaan pitää olla ilkeä ja sanoa niin suoraan, että toinen hieman loukkaantuu.
Joo. Toinen vaihtoehto on totaalinen ignore. Silloin viesti voi mennä jakeluun. Pahin virhe on antaa lisää vettä myllyyn ja edes hiukan periksi sinnikkyyden edessä.
Hei, koNppaan teitä kumpaakin. Aikoinani sanoin lyhyesti ja jämäkästi (ilkeästi) jo heti alussa, että kiitos ei. Olen liian lyhytpinnainen kestämään kaikenlaista ei-heti-sinne-kaaliin-uppoavaa ihmistyyppiä.
Mutta sainhan minäkin aikanaa stalkkerin, siihen auttoi ignore ei massiivinen ilkeily ja bitcheily (kokeilin).
prosessi

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Suviselle ja Savannahille: Miksi ihmeessä rasitatte itseänne? Hankitte vaan lisäriesaa. Jos on vaikeaa sanoa ettei kiinnosta, niin ei se ainakaan helpommaksi tule ajan mittaan.
Olen sanonut, että ei kiinnosta noin kymmenen kertaa jos ollaan tarkkoja. Ei vain mene perille.
Ihan oikeasti tuollaisille ihmisille asiat pitää tehdä hyvin selviksi. Sillä jos tuollaisen kanssa sitten kuitenkin ajautuu suhteeseen, muuttuu homma vielä hankalammaksi suhdetta lopetettaessa. Muistuu kummasti mieleen eräs ex-poikaystäväni, joka vielä vuosia suhteen päättymisen jälkeen harrasti yhteydenottoja, kerran hän esimerkiksi väitti ostaneensa maat minun taloni ympäriltä. Puhumattakaan siitä, että hän on myös minun ja Elukan suhteen alkuaikoina harrastanut suoria yhteydenottoja Elukkaan, ja pokkana väittänyt minun tapailevan itseään edelleen. Tuollainen voi ihan oikeasti sotkea elämän totaalisesti. Siitä paskasta on nyt aikaa viisi vuotta, ja vasta vuoden radiohiljaisuus on ollut täydellistä, vaikka ainoaankaan puhelinsoittoon tai mailiin ei kukaan reagoinut mitenkään. Eli jos tosiaan vasta äskettäin tutustuit, niin kannattaa juosta karkuun ja lujaa. (ND: Koska kuitenkin haluat tietää, niin kyseessä ei ole ex-aviomieheni. Liian älykäs käyttäytyäkseen tuolla lailla.)
Zeb

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Savannah kirjoitti:Mielestäni naisen ei tulisi joutua sanomaan yli 10 kertaa, että kiitos ei. Mikäli mies ei tajua tai halua ymmärtää kieltävää vastausta, niin silloin hän on aivan omillaan seurausten suhteen. Sanon ei selvästi, jopa loukkaavasti joidenkin mielestä, mutta jos se ei riitä niin sitten keksin kyllä jotain sellaista joka varmasti toimii. Sitä paitsi nyt en voi olla julma, koska kyseinen mies on kaverin miehen kaveri, eikä ole syyllistynyt muuhun kuin rasittavaan innokkuuteen.
No mut nyt se ajattelee että 11. kerta toden sanoo, ja saa siinä asiassa lisää vettä myllyynsä. Julmempaa sitä paitsi pelata kuin sanoa vaan ei.
Rouva Pupu

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

prosessi kirjoitti:ja vasta vuoden radiohiljaisuus on ollut täydellistä, vaikka ainoaankaan puhelinsoittoon tai mailiin ei kukaan reagoinut mitenkään.
Yh. Itselläni oli kaksi vuotta maximissaan radiohiljaisuutta. Sitten alkoi jälleen, ignoresta huolimatta. Pian tulee taas pari vuotta hiljaisuutta, mutta enpä ole vakuuttunut että sitä jatkuu 4eva. Tais siinä yhdessä vaiheessa vuodenkin hiljaisuus olla.
Savannah

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti:Puhumattakaan siitä, että hän on myös minun ja Elukan suhteen alkuaikoina harrastanut suoria yhteydenottoja Elukkaan, ja pokkana väittänyt minun tapailevan itseään edelleen.
No huh. Ei kuulosta ihan terveeltä tapaukselta. Valitettavasti tuollaisiakin ihmisiä on olemassa. Vedän jostakin syystä puoleeni sellaisia miehiä jotka kokevat sanomani ei:n haasteena. En tiedä mistä tämä johtuu. Olen miettinyt, että voiko syy todella olla se, että en käytä silkkihansikkaita vaan otan paljon mieluummin bitchin maineen. Nyt ei tee kyllä yhtään mieli lähteä sinne treffeille :roll:
Savannah

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Rouva Pupu kirjoitti:
prosessi kirjoitti:ja vasta vuoden radiohiljaisuus on ollut täydellistä, vaikka ainoaankaan puhelinsoittoon tai mailiin ei kukaan reagoinut mitenkään.
Yh. Itselläni oli kaksi vuotta maximissaan radiohiljaisuutta. Sitten alkoi jälleen, ignoresta huolimatta. Pian tulee taas pari vuotta hiljaisuutta, mutta enpä ole vakuuttunut että sitä jatkuu 4eva. Tais siinä yhdessä vaiheessa vuodenkin hiljaisuus olla.
Otin väestötietolain 25§:n 4. momentin mukaisen tietojenluovutuskiellon eli kansanomaisemmin turvakiellon. Ongelma ratkesi :D
Savannah

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Zeb kirjoitti: No mut nyt se ajattelee että 11. kerta toden sanoo, ja saa siinä asiassa lisää vettä myllyynsä. Julmempaa sitä paitsi pelata kuin sanoa vaan ei.
Just eli näkemyksesi mukaan minun tulisi hokea vain kiltisti koko loppuelämäni tai ainakin niin kauan kun mies jaksaa jankuttaa, että kiitos, mutta ei kiitos ettei kukaan vain loukkaannu? Mielestäni on huomattavasti tehokkaampiakin ja vähemmän hermoja raastavia keinoja. Mikäli niiden käyttäminen on jonkun mielestä julmaa, niin sittenpähän on. En kyllä ymmärrä miten se on pelaamista?
Tix

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:Nyt ei tee kyllä yhtään mieli lähteä sinne treffeille :roll:
Älä mene. Soita ja sano, että mä perun tän homman, kun mua ei oikeasti kiinnosta yhtään. Ja jos se vielä jatkaa pommistuta ilmoitat, että älä ota enää yhteyttä, muuten teen ilmoituksen kotirauhan häirinnästä. Täytyy olla totaaliurpo jos vielä sen jälkeen yrittää.
Rouva Pupu

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Savannah kirjoitti: Olen miettinyt, että voiko syy todella olla se, että en käytä silkkihansikkaita vaan otan paljon mieluummin bitchin maineen. Nyt ei tee kyllä yhtään mieli lähteä sinne treffeille :roll:
Ellei meidän käsitys biaatchmaisuudesta eroa kovin merkittävästi niin pitää äijillä jossain viirata jos jaksaa enää kiinnostaa tämän jälkeen. Sekovaroitin piippaa.
Savannah

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tix kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Nyt ei tee kyllä yhtään mieli lähteä sinne treffeille :roll:
Älä mene. Soita ja sano, että mä perun tän homman, kun mua ei oikeasti kiinnosta yhtään. Ja jos se vielä jatkaa pommistuta ilmoitat, että älä ota enää yhteyttä, muuten teen ilmoituksen kotirauhan häirinnästä. Täytyy olla totaaliurpo jos vielä sen jälkeen yrittää.
En voi sanoa tuollaista, koska se on tosiaan tutun tuttu. Nyt täytyy vain päättää miten suhtaudun heppuun, joka on saanut jotain päähänsä eikä ymmärrä puhetta. Tänäänkin tullut jo 8 tekstiviestiä, voi huokaus. Onneksi sanoin jo eilen kaverin miehelle, että sen kaveri on idiootti iilimato, niin ei tule yllätyksenä tutuille.
Savannah

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Rouva Pupu kirjoitti: Sekovaroitin piippaa.
Olisi kyllä niin minun tuuriani saada joku sekopää perääni tässä vaiheessa tätä elämää. Ei hitto, en oikeasti voi mennä sinne treffeille, nousee niskakarvat jo pystyyn. Taidan laittaa sille viestin saman tien.
Tix

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:En voi sanoa tuollaista, koska se on tosiaan tutun tuttu. Nyt täytyy vain päättää miten suhtaudun heppuun, joka on saanut jotain päähänsä eikä ymmärrä puhetta. Tänäänkin tullut jo 8 tekstiviestiä, voi huokaus. Onneksi sanoin jo eilen kaverin miehelle, että sen kaveri on idiootti iilimato, niin ei tule yllätyksenä tutuille.
No hyvää loppuelämää liian kilttinä, päädyt vielä naimisiin tuon kanssa kun et osaa edes olla menemättä treffeille jotka ei nappaa :)
Savannah

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tix kirjoitti: No hyvää loppuelämää liian kilttinä, päädyt vielä naimisiin tuon kanssa kun et osaa edes olla menemättä treffeille jotka ei nappaa :)
Kiitti kiitti. Kerrankin minua sanotaan liian kiltiksi, olen ihan otettu vaikka asiayhteys nyt hiukan tökkiikin :D
ninnithequeen

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:
Savannah kirjoitti:En voi sanoa tuollaista, koska se on tosiaan tutun tuttu. Nyt täytyy vain päättää miten suhtaudun heppuun, joka on saanut jotain päähänsä eikä ymmärrä puhetta. Tänäänkin tullut jo 8 tekstiviestiä, voi huokaus. Onneksi sanoin jo eilen kaverin miehelle, että sen kaveri on idiootti iilimato, niin ei tule yllätyksenä tutuille.
No hyvää loppuelämää liian kilttinä, päädyt vielä naimisiin tuon kanssa kun et osaa edes olla menemättä treffeille jotka ei nappaa :)
Jestas! Just näin :D
Siinähän alttarilla ihmettelet että mitä vittua mä tässä teen!

Mullakin aikoinaan ollu noita iilimatoja, mutta taidan olla aika suorapuheinen, joten eivät jatkossa häirinneet. Osa ei uskonut sitäkään. "Kyl sä musta tykkäät". Nolaaminen ihmisjoukon keskellä toimii parhaiten. *vink vink*
Savannah

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

ninnithequeen kirjoitti: Mullakin aikoinaan ollu noita iilimatoja, mutta taidan olla aika suorapuheinen, joten eivät jatkossa häirinneet. Osa ei uskonut sitäkään. "Kyl sä musta tykkäät". Nolaaminen ihmisjoukon keskellä toimii parhaiten. *vink vink*
Te ja teidän alttarit!!1! Nolaamista tein jo eilen, ei toiminut tai ainakaan vaikutus ei ollut haluttu. Nyt se soittaa. Trallallaa.
ninnithequeen

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Savannah kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mullakin aikoinaan ollu noita iilimatoja, mutta taidan olla aika suorapuheinen, joten eivät jatkossa häirinneet. Osa ei uskonut sitäkään. "Kyl sä musta tykkäät". Nolaaminen ihmisjoukon keskellä toimii parhaiten. *vink vink*
Te ja teidän alttarit!!1! Nolaamista tein jo eilen, ei toiminut tai ainakaan vaikutus ei ollut haluttu. Nyt se soittaa. Trallallaa.
Tiesitkö ettei puhelimeen ole pakko vastata?
Zeb

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Savannah kirjoitti:Just eli näkemyksesi mukaan minun tulisi hokea vain kiltisti koko loppuelämäni tai ainakin niin kauan kun mies jaksaa jankuttaa, että kiitos, mutta ei kiitos ettei kukaan vain loukkaannu? Mielestäni on huomattavasti tehokkaampiakin ja vähemmän hermoja raastavia keinoja. Mikäli niiden käyttäminen on jonkun mielestä julmaa, niin sittenpähän on. En kyllä ymmärrä miten se on pelaamista?
Johdonmukaisuus tuottaa parempia tuloksia. Sano "ei" sitten rumasti, jos "ei" nätisti ei auta.

Ja itse juuri sanoit ettet voi olla julma, kun on kaverin kaveri?? Yritin vain sanoa, et jos et halua olla julma, niin olet suora ja johdonmukainen. En ymmärrä nyt sun logiikkaasi, mutta tietysti teet itse niin kuin parhaaksi näet.
Viimeksi muokannut Zeb, 14.10.2007 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Savannah

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

ninnithequeen kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mullakin aikoinaan ollu noita iilimatoja, mutta taidan olla aika suorapuheinen, joten eivät jatkossa häirinneet. Osa ei uskonut sitäkään. "Kyl sä musta tykkäät". Nolaaminen ihmisjoukon keskellä toimii parhaiten. *vink vink*
Te ja teidän alttarit!!1! Nolaamista tein jo eilen, ei toiminut tai ainakaan vaikutus ei ollut haluttu. Nyt se soittaa. Trallallaa.
Tiesitkö ettei puhelimeen ole pakko vastata?
Tiesin, mutta mielestäni SE olisi aavistuksen selkärangatonta. No niin, ei se usko yhtään enempää kuin eilenkään. Tämän jälkeen voisi jättää vastaamatta viesteihin ja soittoihin. Melkein käy sääliksi kavereita jos/ kun se menee heille valittamaan asiasta. Äh.

Taidan lähteä kavereille istuskelemaan kahville.
prosessi

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:Tämän jälkeen voisi jättää vastaamatta viesteihin ja soittoihin.
Järkevintä niin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Stalkkereista.. mullahan ei niitä jostain syystä ole ollut, mutta exälle soitteli muutaman vuoden sellanen heppuli, jolle exä oli baarissa antanu nron. Ja jossain vaiheessa puhelua se alko aina laulamaan! Jotenki tosi söpöä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Savannah

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Tämän jälkeen voisi jättää vastaamatta viesteihin ja soittoihin.
Järkevintä niin.
On, harmi vain, että nyt se pommittaa kaveriaan asiasta, joka on ystäväni mies. Toisin sanoen tilanteesta kärsivät muut. Olisi vain pitänyt mennä sinne syömään ja sanoa siellä suorat sanat. Ihan tyhmää tällainen, että muut joutuvat osallisiksi asiassa. Ihan tyhmää, en leiki enää :D
Chap

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Savannah kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Tämän jälkeen voisi jättää vastaamatta viesteihin ja soittoihin.
Järkevintä niin.
On, harmi vain, että nyt se pommittaa kaveriaan asiasta, joka on ystäväni mies. Toisin sanoen tilanteesta kärsivät muut. Olisi vain pitänyt mennä sinne syömään ja sanoa siellä suorat sanat. Ihan tyhmää tällainen, että muut joutuvat osallisiksi asiassa. Ihan tyhmää, en leiki enää :D
Helpoiten olisi mennyt, jos olisit antanut sille seksiä. Sit se olis niinQ mission accomplished ja se olis jättänyt sut rauhaan.
prosessi

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Chap kirjoitti:Helpoiten olisi mennyt, jos olisit antanut sille seksiä. Sit se olis niinQ mission accomplished ja se olis jättänyt sut rauhaan.
Aina on olemassa riski kirjainmuutoksesta. "Haluan sinua" muuttuukin muotoon "haluan sinut". Ei hyvä tuollaisissa tapauksissa.