Antaisin...

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
PerttiMakimaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tix kirjoitti:Samassa palkintojenjakotilaisuudessa ojentaisin mielelläni Pertille "luulen olevani hauska" -mitalin ja Karttakepin. Karttakepin saisi ojentaa AJ, ilman lubrikanttia suoraan "telineeseen."
Onko tämä ollut standardikäytäntö näissä Teidän palkintojen jakamisseremonioissanne? En tiedä, kun ovat miitit jääneet väliin.. :)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

elco kirjoitti:
Tix kirjoitti: Samassa palkintojenjakotilaisuudessa ojentaisin mielelläni Pertille "luulen olevani hauska" -mitalin ja Karttakepin. Karttakepin saisi ojentaa AJ, ilman lubrikanttia suoraan "telineeseen."
Mainitsinko jo, että minulta saattaisi löytyä tilanteeseen sopiva "karttakeppi"?
Mä en halua tietää enempää sun karttakepistä. Paitsi jos laitat kuvia.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Tix

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Tix »

elco kirjoitti:Mainitsinko jo, että minulta saattaisi löytyä tilanteeseen sopiva "karttakeppi"?
Tilaan yhden Perttiä varten, kokoa XXL. Nystyröillä.
PerttiMakimaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tix kirjoitti:
elco kirjoitti:Mainitsinko jo, että minulta saattaisi löytyä tilanteeseen sopiva "karttakeppi"?
Tilaan yhden Perttiä varten, kokoa XXL. Nystyröillä.
Testaat kumminkin itse, ole rehellinen. :)

Tai sitten se katoaa mystisesti juuri ennen seremoniaa...
Pyry-Matias

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tix kirjoitti:
Kuinka paljon luulet että mua kiinnostaa?


Olethan herrasmies. Herutatkin vain tyylillä: rumat kyykkyyn ja susirumat kyljelleen. Täältä tulee Tixi!
Tix

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Tix »

Pyry-Matias kirjoitti:Herutatkin vain tyylillä:
Sillä erotuksella, että tuossa nimilistassa ei ole ketään jota heruttaisin. Tilastona 3 varattua naista ja kaksi muuta kautta tuttua ja 4 rumaa karvaista miestä ei oikein puolla herutusteoriaasi.
MGandhi

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lolita kirjoitti:Antaisin mielelläni jollekin tarvitsevalle viitisen kiloa läskiä ruumiistani.
Jätä ensihätään se kolmas Snickers syömättä! :P
MGandhi

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

martza kirjoitti:Antaisin Geetzu nartulle, mutta, kun luonto ei anna periksi. :wink:
Tästä se lähtee! Nyt se maailman paras av(i)omies on jo vonkaamassa pillua palstanartuilta... kohta sä runkkari murrut! MUHAHAHAAA! Sitten mä olen ensimäisenä ilkkumassa ja pilkkaamassa kun sun vaimo(kkeesi) on viskannut sun pettävän persees pellolle!!!11 MUHAHAHAHAAAAA! :twisted:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

MGandhi kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Antaisin mielelläni jollekin tarvitsevalle viitisen kiloa läskiä ruumiistani.
Jätä ensihätään se kolmas Snickers syömättä! :P
Mä arvasin, että joku puuttuu tämmöseen epäolennaisuuteen! Sitä paitsi ei se suklaa lihota, vaan kaikki se ruoka, mitä joutuu sen lisäksi syömään!
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Nip »

Lolita kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Antaisin mielelläni jollekin tarvitsevalle viitisen kiloa läskiä ruumiistani.
Jätä ensihätään se kolmas Snickers syömättä! :P
Mä arvasin, että joku puuttuu tämmöseen epäolennaisuuteen! Sitä paitsi ei se suklaa lihota, vaan kaikki se ruoka, mitä joutuu sen lisäksi syömään!
Luulen, että harvemmin kuolleilta poistetaan rasvaa. Muita "osia" voi sitten testamentata.
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
NuoriDaavid

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Koska AJ vetosi arvostetussa ihmissuhdejulkaisussa eli City-lehdessä julkaistuun haastatteluun, niin vastapainoksi linkkaan artikkelin vähintään yhtä arvostetusta lähteestä eli Iltalehden nettigallupista.

Oletko sitoutumiskammoinen?

Häpeän kyllä syvästi tällaisen paska-artikkelin linkkaamista, mutta tämä vain osoitukseksi siitä, että omia tarpeita palvelevia lähteitä löytyy aina.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja martza »

MGandhi kirjoitti: Tästä se lähtee! Nyt se maailman paras av(i)omies on jo vonkaamassa pillua palstanartuilta... kohta sä runkkari murrut! MUHAHAHAAA! Sitten mä olen ensimäisenä ilkkumassa ja pilkkaamassa kun sun vaimo(kkeesi) on viskannut sun pettävän persees pellolle!!!11 MUHAHAHAHAAAAA!
Muhahahahaaaaaa :twisted: :twisted:...... sellaista päivää et tule kokemaan, että saisit nauttia mun ilkkumisesta, tästä aiheesta.
Onneni kukoistaa ja rakkauteni loimuaa kuten ennenkin. :D :D
Lihanhimoni on tarkoitettu vain avokilleni, joka nauttii suunnattomasti siitä.
Palstanartulle olisin antanut, jos olisin ollut ns. vapaalla jalalla.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Aito_Johanna

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:Koska AJ vetosi arvostetussa ihmissuhdejulkaisussa eli City-lehdessä julkaistuun haastatteluun, niin vastapainoksi linkkaan artikkelin vähintään yhtä arvostetusta lähteestä eli Iltalehden nettigallupista.

Oletko sitoutumiskammoinen?

Häpeän kyllä syvästi tällaisen paska-artikkelin linkkaamista, mutta tämä vain osoitukseksi siitä, että omia tarpeita palvelevia lähteitä löytyy aina.
Taisi kuitenkin jotenkin kolahtaa sinuun se "elämäni suurin virhe oli tyytyminen ihan jees -tapaukseen", kun tämäkin oli pakko ottaa esille?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Antaisin vaikka oikean korvani, jos pääsisin täältä kotiin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Koska AJ vetosi arvostetussa ihmissuhdejulkaisussa eli City-lehdessä julkaistuun haastatteluun, niin vastapainoksi linkkaan artikkelin vähintään yhtä arvostetusta lähteestä eli Iltalehden nettigallupista.

Oletko sitoutumiskammoinen?

Häpeän kyllä syvästi tällaisen paska-artikkelin linkkaamista, mutta tämä vain osoitukseksi siitä, että omia tarpeita palvelevia lähteitä löytyy aina.
Taisi kuitenkin jotenkin kolahtaa sinuun se "elämäni suurin virhe oli tyytyminen ihan jees -tapaukseen", kun tämäkin oli pakko ottaa esille?
Yritän vastata rehellisesti;

Tottakai joskus voi miettiä, olisinko voinut saada paremman. Jos asiaa tarkastelee objektiivisesti, niin tottakai; maailmassa on yli 6 miljardia ihmistä. Pariutumismarkkinat eivät missään tapauksessa voi toimia niin, että parhaat mahdolliset matchit löytäisivät toisensa, sen estää mm.käytettävissä ole rajallinen aika ja maantieteelliset etäisyydet.

Saattaa olla, että absoluuttisen paras kumppani minulle olisi löytynyt esim. Burkina Fasosta, mutta sitä en saa koskaan tietää.

Olen tyytyväinen puolisooni, toki hänessä on puutteita, mutta niin on minussakin.

Tärkeintä on, että hän rakastaa minua ja minä rakastan häntä.
PerttiMakimaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Olen tyytyväinen puolisooni, toki hänessä on puutteita, mutta niin on minussakin.

Tärkeintä on, että hän rakastaa minua ja minä rakastan häntä.
Tässä ollaan minusta olennaisuuden lähteilllä.

Vain täydelliset ihmiset löytävät täydellisiä ihmisiä ja saavat hänen kanssaan täydellisiä jälkeläisiä. Siis... ...hetkinen, ketkä?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja martza »

NuoriDaavid kirjoitti: Tottakai joskus voi miettiä, olisinko voinut saada paremman. Jos asiaa tarkastelee objektiivisesti, niin tottakai; maailmassa on yli 6 miljardia ihmistä. Pariutumismarkkinat eivät missään tapauksessa voi toimia niin, että parhaat mahdolliset matchit löytäisivät toisensa, sen estää mm.käytettävissä ole rajallinen aika ja maantieteelliset etäisyydet.

Saattaa olla, että absoluuttisen paras kumppani minulle olisi löytynyt esim. Burkina Fasosta, mutta sitä en saa koskaan tietää.

Olen tyytyväinen puolisooni, toki hänessä on puutteita, mutta niin on minussakin.

Tärkeintä on, että hän rakastaa minua ja minä rakastan häntä.
Näin on. Totta kirjoitit.
Itse ajattelen samoin parisuhteesta.
Voisin vielä lisätä tuohon, että rakastamisen lisäksi, on hyvä olla myös himoa toista kohtaan. Se jotenkin antaa lisäarvoa parisuhteelle.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Tix

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Tärkeintä on, että hän rakastaa minua ja minä rakastan häntä.
Et kuitenkaan ole tätä tärkeintä asiaa suomassa AJ:lle, kun niin kovasti katsot että hän tekee virheen kun ei pariudu vaikka ei ole rakastunut?
NuoriDaavid

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tärkeintä on, että hän rakastaa minua ja minä rakastan häntä.
Et kuitenkaan ole tätä tärkeintä asiaa suomassa AJ:lle, kun niin kovasti katsot että hän tekee virheen kun ei pariudu vaikka ei ole rakastunut?
AJ saa toki tehdä mitä haluaa.

Esitän vain periaatetasolla kysymyksen: kuinka voi rakastua, jos ei pariudu?
Deleted-811

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

NuoriDaavid kirjoitti: Yritän vastata rehellisesti;

Tottakai joskus voi miettiä, olisinko voinut saada paremman. Jos asiaa tarkastelee objektiivisesti, niin tottakai; maailmassa on yli 6 miljardia ihmistä. Pariutumismarkkinat eivät missään tapauksessa voi toimia niin, että parhaat mahdolliset matchit löytäisivät toisensa, sen estää mm.käytettävissä ole rajallinen aika ja maantieteelliset etäisyydet.

Saattaa olla, että absoluuttisen paras kumppani minulle olisi löytynyt esim. Burkina Fasosta, mutta sitä en saa koskaan tietää.

Olen tyytyväinen puolisooni, toki hänessä on puutteita, mutta niin on minussakin.

Tärkeintä on, että hän rakastaa minua ja minä rakastan häntä.

Kymmenen pinnaa ja papukaijamerkki.

10 vuotta minäkin uskoin tuohon AJ:n esittämään sinkkumantraan kunnes törmäsin kumpaniini, ja huomasin että 10 vuotta olen elänyt täydellisessä itsehuijauksen kehdossa. Ei sellaista ihmistä ole oikeasti olemassakaan, jota 10 vuotta hain.
Nykyinen kumppanini on kaikkea muuta kuin se, josta olin haaveillut ja vaatinut, mutta nyt vasta olen tajunnut, että hän on minulle kuin bussilastillinen parhaita kavereita hienon mökin pihassa kuumana kesäviikonloppuna. Täydellinen.

Luojan kiitos, että tajusin itse katsoa peliin ja sulkea epäoleelliset ja mahdottomat vaatimukset pois. Ilman sitä, hokisin yhä samaa mantraa.
Tix

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Esitän vain periaatetasolla kysymyksen: kuinka voi rakastua, jos ei pariudu?
Imo järjestys on ihastuminen/tutustuminen -> rakastuminen -> pariutuminen.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

NuoriDaavid kirjoitti: Esitän vain periaatetasolla kysymyksen: kuinka voi rakastua, jos ei pariudu?
Esitän vain periaatetasolla kysymyksen: Miten voi olla ymmärtämättä ettei suojatietä kannata lähestyä ylinopeudella ennen kuin näkee lapsen jäävän auton alle?

Esitän vain periaatetasolla kysymyksen: Miten voi olla rakastunut ja pariutunut lehmään, joka ei anna surffata netissä?

Esitän vain periaatetasolla kysymyksen: Miten voi olla rakastunut ja pariutunut naiseen kun on homo?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NuoriDaavid

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Esitän vain periaatetasolla kysymyksen: kuinka voi rakastua, jos ei pariudu?
Imo järjestys on ihastuminen/tutustuminen -> rakastuminen -> pariutuminen.
No varmasti näin, tietysti tuo on määritelmäkysymyskin, mikä on pariutumista.

Mutta tietysti ensin täytyy ihastua. Jos ei mitään erityistä tunne, niin eihän sitä jaksa kitkuttaa.
NuoriDaavid

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Crowbar kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Esitän vain periaatetasolla kysymyksen: kuinka voi rakastua, jos ei pariudu?
Esitän vain periaatetasolla kysymyksen: Miten voi olla ymmärtämättä ettei suojatietä kannata lähestyä ylinopeudella ennen kuin näkee lapsen jäävän auton alle?

-Olemalla sitä mieltä, että nopeusrajoitukset on säädetty liian alhaiselle tasolle.

Esitän vain periaatetasolla kysymyksen: Miten voi olla rakastunut ja pariutunut lehmään, joka ei anna surffata netissä?

-Olen tämän selittänyt jo aiemmin

Esitän vain periaatetasolla kysymyksen: Miten voi olla rakastunut ja pariutunut naiseen kun on homo?

-tuosta en tiedä, kun ei ole omakohtaista kokemusta.
Geetzu

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

- Tixille kauheesti pusuja niskaan ja ihan vähän poskelle.
Vastaa Viestiin