Viimeisin aloittamasi harrastus

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
MGandhi

Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Mikähän mahtaa olla viimeisin harrastus, jonka olette aloittaneet? Miksi juuri tämä laji?

Itse löysin frisbeegolffin. Hauska ja nopeatempoinen laji, joka on lähes ilmainen. Ratoja Helsingin alueellakin löytyy aika mukavasti. Aurinkoisena päivänä kaveriporukalla mitä miellyttävin tapa menettää hermonsa! :D

Frisbeegolfmiitti anyone?
elco

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja elco »

MGandhi kirjoitti: Frisbeegolfmiitti anyone?
Ultimate on asiallisempaa.
MGandhi

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

elco kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Frisbeegolfmiitti anyone?
Ultimate on asiallisempaa.
Vallan nastaa on myös se, mutta siinä tulee hiki ja sehän ei urheillessa ole suotavaa!
didi

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja didi »

Minäkin olen innostunut frisbeegolffista, ja meikussahan sitä on tullut käytyä pelaamassa. Mä heitän kuin tyttö =P eli ihan tosissaan sitä ei tule pelattua vielä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23526
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yläjyrsimellä leikkiminen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pyry-Matias

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Frispiimiittiin voisin hyvinkin tulla. Muutama kesä sitten heiteltiin veljen kanssa harva se päivä ja sormet ruvella. Tänä kesänä en ole tainnut vielä korkata. Kaikki kesälajit nyt ovat hauskoja 8)

Ja itse kysymykseen, niin futsal on uusin eli viime talvena aloitin. Todella kiva laji - suosittelen etenkin futisihmisille 8)
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja Nip »

Itse olen käynyt pari kertaa viikossa fribagolffaamassa ja nyt järjestämässä duuniporukallekin kokeilua lajiin. Huomasin, että kiekkojen hinnat nousussa (7,5e -> 8,2e) jossain paikoissa...

radoista vielä vähän.

*meikku: kiva, radat lyhyitä, kivat maisemat... vaikea löytää ratoja jos ei ennen käynyt.
*tali: vaativampi, radat pitkiä
*munkka: aika basic, tylsä + vihaisia ihmisiä

*tre, vihioja: ihan kiva, hyvät korit

ko. miittiinkin voisin tulla.
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja Leila »

Kasvimaa. Voi puuhailla silloin kun aikaa sattuu olemaan ja saa syömistä.
Äiti ei tiedä
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Pari viimeisintä lajia:

- XCM eli extreme card manipulations.Kaikkea sairasta korttipakalla.Tekee hyvää sormikoordinatiolle.Aivan töykeän vaikea laji.

- Bumerangi. Yllättävän zen-laji, kaikki alkaa rauhallisella tarkkailulla,eli tuulen lukemisella. Siitä sitten siirrytään ainoaan voimaan vaativaan osuuteen,eli itse heittoon , joka väärin toteutettuna raiskaa kyynärpään aika nopsaan. Sitten kahtellaan että tuleeko suoraan takaisin vai saako sitä hakea jostain nokkospuskasta. Luulisin ett kyllästyy nopeasti, mutta mitä vielä. `rangien kappalekohtaiset lentoradat pitää hyvin mielenkiinnon yllä.

- Musiikin tuottaminen. Haltuun päätyi studiosofta ja midiohjain,piti sitten käydä tekeen jotain musiikinomaista meteliä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Rahkapussi

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Jooga. Entinen kalpamiekkailija löysi sisäisen soturinsa ja tavoittelee hengen ja ruumiin yhteyttä astangajoogan periaatteiden avulla.

Kirjan kirjoittaminen. Perästä kuuluu, puen kokemani vääryydet kirjalliseen asuun. Kynä voittaa miekan tai jotain.
Yönmustaritari

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

elco kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Frisbeegolfmiitti anyone?
Ultimate on asiallisempaa.

Homot roiskimassa lautasia. Just.

Mites normaalit harrastukset, kuten koottavat? Olen jo vuosia harkinnut tämän harrastuksen uudelleen lämmittämisestä mutta sen täytyisi olla jotain muuta kuin junarata tai laiva. Täytyisi etsiä riittävän haastavia autoja, koska ei millään jaksaisi alkaa liimailemaan valmiiksi muotoiltuja osia toisiinsa ja hakemalla haastetta ainoastaan maalaamisesta. En toistaiseksi ole siis mitään semmoisia siistejä liimatoimisia nelipyöriä löytänyt.

Jos hommaisi semmoisen tavallisen ja tuunaisi siitä omanlaisensa. Ei kait siihen muuta tarvita kuin puukko, viila ja joku kolvi, jolla sulattelee..?? Näen jo silmissäni bemarin keulan ja kubelwagenin peräpään. Montakohan rengasparia siihen saisi mahtumaan. Harrastaako joku??+
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pingistä tuli pelattua jonkin verran reissussa. Ei sitä voi harrastuksen aloittamiseksi sanoa, mutta toisaalta olisi kiva mäiskiä jatkossakin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No niin, eilen ostin polkupyörän ja ehdin sitä jo koejaakin.
Tänään lähdin aamukolmelta retkelle ja viivyin reissussa 3,5 tuntia. Uniongelmia ja vähän muutakin liikkeellä taas vaihteeksi.
Nyt pylleröinen vähän hellänä, mutta eiköhän se totu tähän jossain vaiheessa.
MGandhi

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Kreitsu kirjoitti:No niin, eilen ostin polkupyörän ja ehdin sitä jo koejaakin.
Tänään lähdin aamukolmelta retkelle ja viivyin reissussa 3,5 tuntia. Uniongelmia ja vähän muutakin liikkeellä taas vaihteeksi.
Nyt pylleröinen vähän hellänä, mutta eiköhän se totu tähän jossain vaiheessa.
Mäkin ostin pyörän toissa vknloppuna ja jo viime vknloppuna kerkesin vetää kammolipatkin kännipäissäni märiltä spårakiskoilta. Ei ehkä kannata sitä prätkää hommatakaan, kun ei näköjään zygäkään pysy lapasessa. :/
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

MGandhi kirjoitti: Mäkin ostin pyörän toissa vknloppuna ja jo viime vknloppuna kerkesin vetää kammolipatkin kännipäissäni märiltä spårakiskoilta. Ei ehkä kannata sitä prätkää hommatakaan, kun ei näköjään zygäkään pysy lapasessa. :/
Joo, unohda noi prätkähommat suosiolla. Jätä ne niille nahkahousuille, jotka osaa.

Jos nyt lainkaan lohduttaa, niin halasin itsekin tänään turvemöykkyä. Jostain syystä sen tangon kääntäminen on vaikeaa ja siinä sitten ajelin suoraan kekoon. Onneks ei ollu muurhaiskeko.

On taidot vähän ruosteessa, mutta en sentään onnistunut tappamaan ketään sivullista - enkä itseäni, kuten ehkä saatat huomata.
chevilyn

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Seinäkiipeily taitaa olla viimeisin uusin laji. Nyt se on kyllä jäänyt vähemmälle, koska en oikein pidä pidemmän päälle lajeista, joiden harrastaminen on riippuvainen muista. Ei mene aina yksiin aikataulut kiipeilykaverin kanssa ja se syö motivaatiota. Bolderointi ei ole yhtään niin hauskaa puuhaa.
chevilyn

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Suvinen kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:Seinäkiipeily taitaa olla viimeisin uusin laji. Nyt se on kyllä jäänyt vähemmälle, koska en oikein pidä pidemmän päälle lajeista, joiden harrastaminen on riippuvainen muista. Ei mene aina yksiin aikataulut kiipeilykaverin kanssa ja se syö motivaatiota. Bolderointi ei ole yhtään niin hauskaa puuhaa.
Oih, uusi lempilajini - jota tosin kokeillut vasta kerran.. kaveria metsästän itsekin. Sä käyt varmaan jossain pk- seudulla tietysti? Mikä hintataso?
Pk-seudulla tosiaan on useampikin paikka esim. Tapanilan kiipeilykeskus. Hintahaarukka vaihtelee aika paljon 2-10e välimaastossa. Huokeaa puuhaa, jos on omat tavarat.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja huima »

Kesäinen sulkapallo.

Kohta voisi mennä läiskimään taas jonnekin sisätiloihin, vai mitä Chap? Sanctus? Anyone?
prosessi

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ryhdyin lehmäksi. Toisaalta siitä saa verotonta tuloa, joten en tiedä voiko sitä laskea harrastukseksi.
Chap

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja Chap »

huima kirjoitti:Kesäinen sulkapallo.

Kohta voisi mennä läiskimään taas jonnekin sisätiloihin, vai mitä Chap? Sanctus? Anyone?
Umh, joo.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja huima »

Chap kirjoitti:
huima kirjoitti:Kesäinen sulkapallo.

Kohta voisi mennä läiskimään taas jonnekin sisätiloihin, vai mitä Chap? Sanctus? Anyone?
Umh, joo.
Check.

Sain Sanctukseltakin jo vastauksen että se ei nyt pysty pelaamaan, kun sillä on naistenvaivoja. Mutta mennään me hakkaamaan senkin edestä Kumpulaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä kyllä mielelläni pelaisin sitä sulkapalloa. Miehen kanssa ei koskaan käy aikataulut yhteen.
Chap ja huima on taas liian hyviä tällaiselle 50% osun, 20% hipasen ja 30% nauran- pelaajalle. Ja lisäksi Chap vaan kertois koko tunnin omaa mielipidettään siitä miten mä parannan omaa lyöntiäni lyöden kuitenkin itse huteja :P (;))

Kyllä kai se käveleminen taitaa olla mulla uusin. Eli muutettuani Malmin suuntaan päätin lähteä yksi ilta katsastamaan vanhoja kulmia. Siitä lähtien reitti on muuttunut ja kävelylenkit pidentyneet. Saattaa tosin syksyllä jäädä; ei paljon huvita tolla seudulla polkuja seurata iltapimeillä.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Chap ja huima on taas liian hyviä tällaiselle 50% osun, 20% hipasen ja 30% nauran- pelaajalle.
Me ollaan match made in heaven!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23526
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mieli tekisi kokeilla Brazilian Ju-Jutsua, mutta hiukan epäilen niskan kestävyyttä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Pupu

Re: Viimeisin aloittamasi harrastus

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bluntly kirjoitti:Mieli tekisi kokeilla Brazilian Ju-Jutsua, mutta hiukan epäilen niskan kestävyyttä.
Onko sulla siellä jotain häikkää tjmv.? Itsellä meinaan oli niska aika ihanan letkeä kuin myös selkä. Ei jumia missään.