Feikkinakukuvat

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Sheetlord

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Gat or whatever:
Kiitos tuosta guru-nimityksestä, se ei kuitenkaan ole ansaittu. Scenessä on todellisia velhoja, joiden opetuksista minullakin oli aktiiviaikoinani kunnia hyötyä.

Tuo feikkaaminen on ihan hauska harrastus. Se kannattaa kuitenkin rajoittaa ulkomaisiin julkkiksiin ja jättää suomalaiset julkimot sekä "oikeat ihmiset" rauhaan. Olen joskus tehnyt tilauksesta pari vedosta Janina Frostellista, mutta oikeustoimien ja tabloidijulkisuuden pelossa heitin ne roskikseen.
Viimeksi muokannut Sheetlord, 13.06.2007 15:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Deleted-811

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

Rapanhapakko kirjoitti: Syy Kitinämisujen naamojen käyttöön on, että minusta leikkisämpää käyttää jotain jonka tunnen.

Voisiks votosopata semmosen kuvan, jossa ron jeremy panee mutsias kakkoseen?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Rapanhapakko kirjoitti: No vaikka tässä ketjussa esmes Annin solvaukset oli niin törkeitä, ettei tehnyt mieli mitään pyydellä vaan vastata samalla mitalla. Sitäkin hillitsin, noin sivuttaisvittuiluna vain kehoitin iltapanolle :D
Sulla ole multa mitään anteeksipyydeltävää. Sekin on kyllä tullut huomattua, ettei sillä sun anteeksipyynnöllä ole minkään valtakunnan arvoa, eikä kyllä ole millään muullakaan sanomallasi. Mua kohtaan tunnet sääliä ja kasvatat yhtäkkisesti jonkun hävyn sen suhteen, että mitä saa tehdä ja sanoa, mutta olet täysin häikäilemätön niitä kohtaan, jotka yrittävät kohdella sinua ystävällisesti? Tukehdu ja turpoa, muutu siniseksi ja painu helvettiin.

Se on kiva huomata, että palstan shit-for-brains-alfoille tulee sua ikävä. Täällä saa siis todellakin tehdä mitä lystää, niin kauan kun paskakikkareet ei lennä omaan tuulettimeen? Onpa tosi mielenkiintoista lukea kun joku vanhapoika utelee tytöiltä niiden valkovuodon hajusta. Eikö itse rahkeet riitä moiseen, vai mikä siinä niin kovin kiinnostaa?

Ja niin, en koe että mun tuulettimeen ois tullut kokkareen kokkaretta, herneet olen nenääni vetänyt nenääni siitä tosiasiasta, että tuon nimeltämainitsemattoman kuonantuottajan takia palstalta on lähtenyt sellaisia tyyppejä, joiden kontribuution koen 1000x tärkeämmäksi kuin tuon samaa levyä veivaavan urpon. Ei ole paljoa tehnyt mieleni kirjoitella, kun hoviaan täällä pitää joku vitun narrianarkia.

Joo, pitäis vaan kääntää se toinen poski, sietää ja olla kirjottamatta tänne jos kerran ärsyttää. Näinhän se toimii joo...missä vitun utopiassa??? Jos sulle mielekästä paikkaa ja mukavia tyyppejä terrorisoi joku sekopää, niin mistä lähtien on ollut tapana tunkea pää perseeseen ja vaieta? Älkää jauhako paskaa.

Kyllä se on täysin tiedostettu, ettei tuo tuosta mitään opi, eikä tapojaan tule parantamaan kuin korkeintaan siihen asti kunnes pöly laskeutunut ja raadot lakkaavat haisemasta. Mutta te kaikki muut siellä, jotka taputatte pieniä karvaisia käsiänne ja iloitsette siitä kun palstan törkyturvat nahistelevat, voisitte mennä ja katsoa peiliin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Deleted-432

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Deleted-432 »

Sheetlord kirjoitti:
Tuo feikkaaminen on ihan hauska harrastus. Se kannattaa kuitenkin rajoittaa ulkomaisiin julkkiksiin ja jättää suomalaiset julkimot sekä "oikeat ihmiset" rauhaan. Olen joskus tehnyt tilauksesta pari vedosta Janina Frostellista, mutta oikeustoimien ja tabloidijulkisuuden pelossa heitin ne roskikseen.
Siis sinulla ei ole muuta moraalia tässä kuin että joudutko oikeudelliseen vastuuseen? :D Eikös ne maailman julkkunaisetkin ole ihmisiä ja monet pahoillaan jos feikkinakukuviaan näkevät?
Sheetlord

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Rapanhapakko kirjoitti:Siis sinulla ei ole muuta moraalia tässä kuin että joudutko oikeudelliseen vastuuseen? :D
Mielenkiintoinen näkökulma ja oikeutettu kysymys. Vastaan: "Olen pragmaatikko, suunnittelen toimeni pitkälti niistä koituvien seuraamusten mukaisesti". Kannattaa muuten muistaa, että jos """gurua""" alkaa tentata kiusallisista moraalikysymyksistä, """guru""" voi vetäytyä niin intensiiviseen transsiin, ettei pysty vastaamaan oppilaiden hänelle esittämiin kysymyksiin.
Aito_Johanna

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ann kirjoitti:Mutta te kaikki muut siellä, jotka taputatte pieniä karvaisia käsiänne ja iloitsette siitä kun palstan törkyturvat nahistelevat, voisitte mennä ja katsoa peiliin.
Ääni täältä sivuvasemmalta: en teistä muista tiedä, mutta minä nautin kyllä kovasti näistä Annan verbaalitykityksistä :rofl: :rofl: :rofl:
Jatka, jatka!
MGandhi

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Ann kirjoitti:
Se on kiva huomata, että palstan shit-for-brains-alfoille tulee sua ikävä. Täällä saa siis todellakin tehdä mitä lystää, niin kauan kun paskakikkareet ei lennä omaan tuulettimeen? Onpa tosi mielenkiintoista lukea kun joku vanhapoika utelee tytöiltä niiden valkovuodon hajusta. Eikö itse rahkeet riitä moiseen, vai mikä siinä niin kovin kiinnostaa?
Mä lasken nyt itseni yhdeksi näistä, koska uskaltauduin ilmoittamaan mielipiteeni mielivaltaisia banneja kohtaan. Mikähän vittu sua oikeesti estää noraamasta Gattia? Mä en henk.koht. ainakaan sanonut, että mua a) kiinnostais Gatin jutut b) tulis tän juttuja ikävä. Pointti olis se, että jokainen kirjoittaja vähemmän vähentää palstan arvoa.
Ann kirjoitti: Ja niin, en koe että mun tuulettimeen ois tullut kokkareen kokkaretta, herneet olen nenääni vetänyt nenääni siitä tosiasiasta, että tuon nimeltämainitsemattoman kuonantuottajan takia palstalta on lähtenyt sellaisia tyyppejä, joiden kontribuution koen 1000x tärkeämmäksi kuin tuon samaa levyä veivaavan urpon. Ei ole paljoa tehnyt mieleni kirjoitella, kun hoviaan täällä pitää joku vitun narrianarkia.
Mun puolesta tuollaiset herkkähipiäiset rassukat, jotka ahdistuvat jonkun häirikön jutuista niin paljon, että joutuvat poistumaan palstalta, saavatkin poistua. Ihan sama! Jos sen nore-buttonin painaminen oikeesti on ihan mahdoton tehtävä, niin sitten ei kyllä mahda mitään. Raus! SCHNELL!

Narrianarkia? Täällähän nimenomaan pitää valtaa omavaltaiset modet, jotka brassailevat "natsikorteillaan".
Ann kirjoitti: Joo, pitäis vaan kääntää se toinen poski, sietää ja olla kirjottamatta tänne jos kerran ärsyttää. Näinhän se toimii joo...missä vitun utopiassa??? Jos sulle mielekästä paikkaa ja mukavia tyyppejä terrorisoi joku sekopää, niin mistä lähtien on ollut tapana tunkea pää perseeseen ja vaieta? Älkää jauhako paskaa.
Edelleen: Miten sua voidaan terrorisoida, jos et näe terroristin tekstejä? Enkä kyllä muutenkaan olettanut just sun olevan noin pinnoissa tästä asiasta.
Ann kirjoitti: Kyllä se on täysin tiedostettu, ettei tuo tuosta mitään opi, eikä tapojaan tule parantamaan kuin korkeintaan siihen asti kunnes pöly laskeutunut ja raadot lakkaavat haisemasta. Mutta te kaikki muut siellä, jotka taputatte pieniä karvaisia käsiänne ja iloitsette siitä kun palstan törkyturvat nahistelevat, voisitte mennä ja katsoa peiliin.
Joo... rauhotutaan kaikki nyt hetkeksi. Harmi vain, että tämä tarkoittaa sitä, että seuraavan vuorokauden aikana palstalle tulee 24 viestiä: 18 vknpvketjuun, 3 Mikäsoinyt-ketjuun, 2 mitäostit-ketjuun ja 1 lintsimiitti-ketjuun (miitti peruttu osanottajien puutteen vuoksi)... Joo, näin tehdään! Voi sitä jännitysnäytelmää!
Chap

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Chap »

MGandhi kirjoitti:Mun puolesta tuollaiset herkkähipiäiset rassukat, jotka ahdistuvat jonkun häirikön jutuista niin paljon, että joutuvat poistumaan palstalta, saavatkin poistua. Ihan sama! Jos sen nore-buttonin painaminen oikeesti on ihan mahdoton tehtävä, niin sitten ei kyllä mahda mitään. Raus! SCHNELL!
IMO tässä tapauksessa tuo argumentti ei päde. Vaikka Suvinen olisikin norannut Gattacan, niin kyllä herneen vetäminen nenään feikkialastonkuvista on mielestäni enemmän kuin ymmärrettävää.
MGandhi

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Chap kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Mun puolesta tuollaiset herkkähipiäiset rassukat, jotka ahdistuvat jonkun häirikön jutuista niin paljon, että joutuvat poistumaan palstalta, saavatkin poistua. Ihan sama! Jos sen nore-buttonin painaminen oikeesti on ihan mahdoton tehtävä, niin sitten ei kyllä mahda mitään. Raus! SCHNELL!
IMO tässä tapauksessa tuo argumentti ei päde. Vaikka Suvinen olisikin norannut Gattacan, niin kyllä herneen vetäminen nenään feikkialastonkuvista on mielestäni enemmän kuin ymmärrettävää.
Se on ihan totta (tosin tuollaisesta herneen nenukkiin vetokin nyt on siinä huumorintajuttomuuden rajoilla), mutta nyt puhuin enemmänkin muista Gatin aikaisemmista toiminnoista. Mutta joo... a good point!
Sheetlord

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Tuota noin: jos kerran asianosaiset ovat jo sopineet asian keskenään niin onko palstaparlamentin TODELLA tarpeen jauhaa asiaa puolesta ja vastaan seuraavat 15 alasivua?
Chap

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Chap »

Sheetlord kirjoitti:Tuota noin: jos kerran asianosaiset ovat jo sopineet asian keskenään niin onko palstaparlamentin TODELLA tarpeen jauhaa asiaa puolesta ja vastaan seuraavat 15 alasivua?
On
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Ann kirjoitti:
Mua kohtaan tunnet sääliä. Tukehdu ja turpoa, muutu siniseksi ja painu helvettiin. Shit-for-brains-alfoille tulee paskakikkareet valkovuodon hajusta. En koe että mun tuulettimeen ois tullut kokkareen kokkaretta. Herneet olen vetänyt nenääni siitä nimeltämainitsemattoman kuonantuottajan tosiasiasta. Kontribuutio. Koen 1000x tärkeämmäksi tuon samaa levyä veivaavan urpon. Ei ole paljoa tehnyt mieleni kun hoviaan täällä pitää joku vitun narrianarkia. Pitäis vaan sietää jos kerran ärsyttää. Missä vitun??? Jos sulle terrorisoi joku sekopää, niin mistä lähtien on ollut tapana tunkea perseeseen? Älkää jauhako paskaa. Kyllä raadot lakkaavat haisemasta. Kaikki muut, jotka taputatte pieniä karvaisia käsiänne voisitte mennä peiliin.
Manala käytti paljon sanaa kontribuutio, mutta sinä kiroilet enemmän.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Ann »

MGandhi kirjoitti:Pointti olis se, että jokainen kirjoittaja vähemmän vähentää palstan arvoa.
Tiedä sitten siitä kuinka moni kirjoittaja on jättänyt asioitaan kertomatta, kuviaan postaamatta tai jättänyt kokonaan rekkautumatta häirikkökarhun takia.

On tosi mielenkiintoista keskustelua, kun jengi kertoo kuuntelemastaan musasta ja työpäivän kulusta. Onhan se tietty varmaan tosi itsetuntoa hivelevää, kun Gattaca haukkuu teitä pahoja poikia niinkin haavoittavilla aseilla kuin "Sä tienaat enemmän kuin mä! Jätkä kylpee teinipillussa! Senkin komea mies!". Ymmärrettävää on myös kykenemättömyys tuntea sympatiaa sellaista henkilöä kohtaan, jolta ei ole saanut a) pillua, b) tissikuvia, c) rim jobia.

Jos nyt photoshoppaisin kuvan susta ja sun siskosta nussimassa, niin tuskin tykkäisit.., tai siskos vois ainakin olla tykkäämättä. Mut helppohan se on tosiaan puolustella vaikka sitä sananvapautta ja viihdearvoa, kun mesikämmen raatelee vain niitä vikiseviä, herkkänahkaisia pikkutyttöjä.

Siinä välissä, kun Crowbarilta menee Manalat ja vellit sekaisin, on hyvä vetäytyä takavasemmalle ja käteen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Rapanhapakko kirjoitti:Tietääkseni en rikkonut sääntöjäkään, täytyisi sitten tehdä uusi Lex Gattaca: "Ällös julkaise feikkinakukuvia Kitinäläisistä".
Lex Aasi: mitä enemmän aiheutat vaivaa, sitä vähemmän minua kiinnostaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

aasi kirjoitti:
Rapanhapakko kirjoitti:Tietääkseni en rikkonut sääntöjäkään, täytyisi sitten tehdä uusi Lex Gattaca: "Ällös julkaise feikkinakukuvia Kitinäläisistä".
Lex Aasi: mitä enemmän aiheutat vaivaa, sitä vähemmän minua kiinnostaa.
Itsevaltainen tyranninatsimoderaattori! Mä ainakin vaadin saada ääneni kuuluville Kitinä Oy:ssä, jonka osakkeita ostan päivittäin postaamalla aivopieruja tänne.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mylwin kirjoitti:Itsevaltainen tyranninatsimoderaattori! Mä ainakin vaadin saada ääneni kuuluville Kitinä Oy:ssä, jonka osakkeita ostan päivittäin postaamalla aivopieruja tänne.
Se on "Teidän korkeutenne, Isä Aurinkoinen ja Itsevaltainen Tyrankinatsimoderaattori" sulle!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Deleted-432

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Deleted-432 »

NuoriDaavid kirjoitti:Totuus on, että tämä palsta pyörii pitkälti G:n ympärillä, me muut olemme vain statisteja tässä näytelmässä..
Niin, mutta saako sillä pillua? :D
Olis meinaten jo oikeus ja kohtuus.
Kitinän todellinen alfauros olen MINÄ eikä Aasi saati joku Tix. Edit: Manalaa ei tarvinne mainita? :D (Doctrine saattais olla, mutta sehän jäi Cityyn ja luopui Tixinkin kouluttamisesta :D )
Mutta Kitinämisut jakaa itsevarmemmille (?) ja nuoremmille Kauniille Pojille.
Ann kirjoitti:"Sä tienaat enemmän kuin mä!
Suht harva enää.
Ann kirjoitti: Jätkä kylpee teinipillussa!
Verraten Vituttaa joo kuulla misujenkin teinipanoista jossain teinibileissä kun olivat silleen kännissä. Millos ja missä tilanteessa Sutkin "Puhkastiin" ennen Mylwiniä?
Ann kirjoitti: Senkin komea mies!".
Koeta nyt itsekin tajuta, että jos olisit syntynyt erilaiseksi, etkä tajunnut erilaisuutasi nuorena, miltä susta naisena tuntuis jos kukaan ei antais kyrpöö sen takia?
Ann kirjoitti: Ymmärrettävää on myös kykenemättömyys tuntea sympatiaa sellaista henkilöä kohtaan, jolta ei ole saanut a) pillua,
No miksi ei olla tuntematta sympatiaa? Tajuutko kyrpöö saanut yhtään miltä tuntuu, kun ystävänäkin olevat naiset kuitenkaan ei laske mua potentiaaliSeksi Seksikumppaniksi, vaan ihan eri asiaksi kuin oikeat miehet, ja mun muka pitäisi nöyrästi tajuta se luonnostaan? Miten? Pystyisitkö itse naisena?
Ann kirjoitti: b) tissikuvia,
Olenhan saanunna. Niistäkin hullu kuvittelin, että harkitsevat sukupuoliyhdyntää kanssani, Minkä muutama sanoikin. Mutta joojoo, mun pitää tajuta, etten ole ihminen..
Ann kirjoitti: c) rim jobia.
Siis blowjobia? Asetu hetkeksi minun asemaani ja sano miltä tuntusi jos kukaan mies koskaan ei haluaisi nuolla pilluasi? Olisitko ihan seesteinen asian kanssa?
aasi kirjoitti:
Rapanhapakko kirjoitti:Tietääkseni en rikkonut sääntöjäkään, täytyisi sitten tehdä uusi Lex Gattaca: "Ällös julkaise feikkinakukuvia Kitinäläisistä".
Lex Aasi: mitä enemmän aiheutat vaivaa, sitä vähemmän minua kiinnostaa.
Ei minuakaan enää kinnosta Kitinän väen viihdyttäminen. Mutta jos bannaat tämänkin nikin, saatan ottaa warettamani anonymisointi- banninohitussysteemit käyttöön ja floodata, floodata, floodata.. VAIVAA sullekin, ei kannata, usko jo.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Rapanhapakko kirjoitti:Ei minuakaan enää kinnosta Kitinän väen viihdyttäminen. Mutta jos bannaat tämänkin nikin, saatan ottaa warettamani anonymisointi- banninohitussysteemit käyttöön ja floodata, floodata, floodata.. VAIVAA sullekin, ei kannata, usko jo.
Noo, kuinkahan monta toimivaa sähköpostiosoitetta jaksaisit oikeasti tehdä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Deleted-432

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Deleted-432 »

aasi kirjoitti:
Rapanhapakko kirjoitti:Ei minuakaan enää kinnosta Kitinän väen viihdyttäminen. Mutta jos bannaat tämänkin nikin, saatan ottaa warettamani anonymisointi- banninohitussysteemit käyttöön ja floodata, floodata, floodata.. VAIVAA sullekin, ei kannata, usko jo.
Noo, kuinkahan monta toimivaa sähköpostiosoitetta jaksaisit oikeasti tehdä.
Hotmail on hyvä.
Ja lisäksi mulla on hautumassa muutama vanha Rinnak :D kais Kitinänikki, joista en ole sullekaan sanonut :D
Viimeksi muokannut Vieras, 13.06.2007 19:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

aasi kirjoitti:
Rapanhapakko kirjoitti:Ei minuakaan enää kinnosta Kitinän väen viihdyttäminen. Mutta jos bannaat tämänkin nikin, saatan ottaa warettamani anonymisointi- banninohitussysteemit käyttöön ja floodata, floodata, floodata.. VAIVAA sullekin, ei kannata, usko jo.
Noo, kuinkahan monta toimivaa sähköpostiosoitetta jaksaisit oikeasti tehdä.
Vaikeampaa se varmasti on kuin BAN-nappulan painaminen muutaman kerran päivässä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Rapanhapakko kirjoitti: Ei minuakaan enää kinnosta Kitinän väen viihdyttäminen. Mutta jos bannaat tämänkin nikin, saatan ottaa warettamani anonymisointi- banninohitussysteemit käyttöön ja floodata, floodata, floodata.. VAIVAA sullekin, ei kannata, usko jo.
Niin ja kysymys kuuluu: Miksi, miksi harrastat tätä älyttömyyttäsi. Luuletko sillä saavasi piparia tai arvostusta tai jotain ?

Vähän voit kiusaa aiheuttaa, mutta eiköhän täällä kaikilla muilla ole sen verran elämää, että pärjäilevät muutenkin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mylwin kirjoitti:Vaikeampaa se varmasti on kuin BAN-nappulan painaminen muutaman kerran päivässä.
Voin jopa kouluttaa jonkun apinan tekemään sitä!

...miten ois?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Deleted-432

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Deleted-432 »

BrianW kirjoitti:
Niin ja kysymys kuuluu: Miksi, miksi harrastat tätä älyttömyyttäsi. Luuletko sillä saavasi piparia tai arvostusta tai jotain ?

Vähän voit kiusaa aiheuttaa, mutta eiköhän täällä kaikilla muilla ole sen verran elämää, että pärjäilevät muutenkin.
Älyttömyyttä vain sinun ja joidenkin perspektiivistä.

Ja luuletko, etten ole niin valaistunut Guru, etten tajuaisi asioiden suhteellisuutta.. ja sen tuomaa toivottomuutta?

Silti:
"Both the man and his environment are eliminated.
Therefore: Neither the man nor his environment are eliminated.
WALK ON!"
-Bruce Lee

Edit: Mallory joka kuoli vuorelle, ja aiemmin kun kysyttiin miksi haluaa kiivetä Everestille:
"BECAUSE IT´S THERE"
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Rapanhapakko kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Niin ja kysymys kuuluu: Miksi, miksi harrastat tätä älyttömyyttäsi. Luuletko sillä saavasi piparia tai arvostusta tai jotain ?

Vähän voit kiusaa aiheuttaa, mutta eiköhän täällä kaikilla muilla ole sen verran elämää, että pärjäilevät muutenkin.
Älyttömyyttä vain sinun ja joidenkin perspektiivistä.

Ja luuletko, etten ole niin valaistunut Guru, etten tajuaisi asioiden suhteellisuutta.. ja sen tuomaa toivottomuutta?

Silti:
"Both the man and his environment are eliminated.
Therefore: Neither the man nor his environment are eliminated.
WALK ON!"
-Bruce Lee
Sorry. Minulla ei ole sinun filosofista koulutustasi eikä lahjakkuuttasi. En tajua, miksi joku tekee asiaa, josta ei ole mitään hyötyä ja korkeintaa kiusaa muille. Tai, kyllä, onhan niitä kaikkia mielen sairauksia, jotka aiheuttavat pakkoliikkeitä ym toimintaa. Tuskin tässä nyt siitä on kyse kuitenkaan vaikka terapiotakin on suositeltu.

Mistä ihmeen toivottomuudesta puhut. Kuten olen sanonut, itse itsellesi ongelmat aiheutat. Maailmaa et juuri voi muuttaa, ainoastaan itseäsi.

Selitä nyt ihan kansanomaisin termein ja ranskalaisilla viivoilla mitä Kitinä-touhusi sinua hyödyttää
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

BrianW kirjoitti:Sorry. Minulla ei ole sinun filosofista koulutustasi eikä lahjakkuuttasi.
Jotkut kuvailisivat sitä ehkä pikemmin hihnan luistamiseksi, mutta kai tuokin käy.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin