Piiri pieni pyörii - festarikesässä

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
plumps

Piiri pieni pyörii - festarikesässä

Viesti Kirjoittaja plumps »

Olen mielessäni pohtinut, että tekevätkö suomi aristit nyt mielestänne hyvän siirron, että takovat kuin hullut kuumaa rautaa rahankiilto silmissä?

Tuntuu, että joka festareilla (joita muuten on tänä kesänä miljoona tämän kokoisessa pienessä maassa) on samat artistit ja ne vetää ne samat puhki kuluneet biisit. Ketä hei jaksaa enää kiinnostaa.

Ja sitten ne festarit lähetetään vielä kaikille "seiskapäiväälehdenkannattajille" suoraa telkkarista, ettei tarvitse mennä enää edes paikalle. Niinkuin nytkin Provinssi. Toista se oli minun nuoruudessani.

Ihan kertakäyttökulttuuriksi menee. Kaikki on kaupan. Ennen pidin luovuutta ja taiteilijoita pyhänä. Nyt se on pelkää businesta.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Piiri pieni pyörii - festarikesässä

Viesti Kirjoittaja Vadim »

plumps kirjoitti:Ihan kertakäyttökulttuuriksi menee.
Hetkinen. Asiahan on ihan päin vastoin - kysymyshän on kierrätyksestä, ei suinkaan kertakäyttökulttuurista.
plumps

Re: Piiri pieni pyörii - festarikesässä

Viesti Kirjoittaja plumps »

Vadim kirjoitti: Hetkinen. Asiahan on ihan päin vastoin - kysymyshän on kierrätyksestä, ei suinkaan kertakäyttökulttuurista.
Niin päinhän se olikin. Ja kerta niille on kysyntää ja tarjontaa, niin miksipä siitä ottaa pulttia. Onhan maailmassa vaikka mitä korkeakulttuuriakin tarjolla tyhjille sponsatuille saleille, eikä se minua häiritse.

[Enemmän taidan surra sitä etten itse jaksa enää innostua samoista ikinuori jutuista. Eihän tuo toisten ura ja toisten fanitus ole minulta pois. Eihän se minua edes kiinnosta. Kalama kateus alkanut vaivata minua vähän joka viestissä! Pitäisi olla päin vastoin onnellinen, että on alkanut kasvaa aikuiseksi.]
Vastaa Viestiin