Etsi kuvasta:

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
PerttiMakimaa

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

1108 kirjoitti:Onko sinulla nyrkki perseessä?
Kuulu vittujakaan sinulle, mutta ei ole. :)

Selityksen hyväksyn.
NuoriDaavid

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:Onkohan ND:n aika pitää kesän mittainen tauko Intternetistä?
En oikein ymmärrä, miten tämä liittyy aiheeseen, vai tiedätkö numbasta jotain, mitä minä en tiedä? Minä en tiedä hänestä juuri mitään muuta, kuin hänen palstakäytöksensä.
Deleted-811

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

Bliss kirjoitti:Onkohan ND:n aika pitää kesän mittainen tauko Intternetistä?
ND kyllä kuulostaa hyvin selväjärkiseltä verrattuna numeromieheen.

Olen hyvin hämmästynyt että tuonikäinen kaveri vielä päästelee suustaan moisia sanoja. Yleensä nuo puheet menevät ohi sen jälkeen, kun ollaan päästy anttilan kuvastorunkkailuista ja yöllisistä ejakulaatioista ohitse. Murrosikä kun tuppaa loppua jossain vaiheessa. Ilmeisesti numeromiehen tapauksessa murkkuikä vaan pahenee..
Viimeksi muokannut Vieras, 20.06.2007 9:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Onkohan ND:n aika pitää kesän mittainen tauko Intternetistä?
En oikein ymmärrä, miten tämä liittyy aiheeseen.
Jos alat miettiä liian syvällisiä nettipalstan kirjoituksista/kirjoittajista/kirjoitusten motiiveista, on aika pitää lomaa. Väänsinkö tarpeeksi selkeästi ratakiskon mutkalle? :)
Bliss

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:tiedätkö numbasta jotain, mitä minä en tiedä?
Minen tiedä siitä muuta, kuin että asuu Tampereella. Enkä kuluta aikaa miettimällä, miksi numban nettipersoona on sellainen kuin on. :D
Sheetlord

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:Onkohan ND:n aika pitää kesän mittainen tauko Intternetistä?
Tämä on kehäpäätelmä. Jos ajattelet näin, eikö SINUN olisi tarpeen pitää tauko? Ja jos minä ajattelen näin, koska sinä ajattelet näin, koska Dave ajattelee näin, minun varsinkin olisi hyödyllistä pitää kesän mittainen tauko.

Alkais nyt se Intternetin kesäseisokki, niin olisi helpompi irrottautua.. Oma kesäseisokki alkoi jo toukokuussa.
NuoriDaavid

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Onkohan ND:n aika pitää kesän mittainen tauko Intternetistä?
En oikein ymmärrä, miten tämä liittyy aiheeseen.
Jos alat miettiä liian syvällisiä nettipalstan kirjoituksista/kirjoittajista/kirjoitusten motiiveista, on aika pitää lomaa. Väänsinkö tarpeeksi selkeästi ratakiskon mutkalle? :)
Ah so. Minä olen vain utelias, en syvällinen.

Jos näet jonkun riehuvan sekavana, niin eikö sinua kiinnosta tietää, mistä on kyse?
Bliss

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Jos näet jonkun riehuvan sekavana, niin eikö sinua kiinnosta tietää, mistä on kyse?
Kyllä. Jos siis näen. Nettiriehunta ei kuulu tähän näkemiseen :wink:
Bliss

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti:Jos ajattelet näin, eikö SINUN olisi tarpeen pitää tauko?
Olisi. Ja pidänkin, kunhan saan nämä pakolliset koneella kökkimiset (=työt) pois alta :]
MGandhi

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Itse ajattelin viettää intensiivisen Kitinäkesän ja aloittaa sen viettelemällä Kitinäjuhannuksen. Juon kalsarikännit, poltan keittiön pöydällä kokon ja kitisen yksinäni perustamaani Kitinä-Jussi-ketjuun!
PerttiMakimaa

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

MGandhi kirjoitti:Itse ajattelin viettää intensiivisen Kitinäkesän ja aloittaa sen viettelemällä Kitinäjuhannuksen. Juon kalsarikännit, poltan keittiön pöydällä kokon ja kitisen yksinäni perustamaani Kitinä-Jussi-ketjuun!
Jospa kuitenkin koettaisit tänä juhannuksena jotain uutta. :)
Sheetlord

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:Ja pidänkin, kunhan saan nämä pakolliset koneella kökkimiset (=työt) pois alta :]
Sama vika, tosin kesiksen alkuun on vielä kolme vkoa. Sit lentää kone kiinni.

Olen löytänyt sisäisen lapseni uudestaan. Käyn tunnin välein kuriiripalvelun sivulla katsomassa kärsimättömänä, missä kohtaa päristin-paketti on matkalla. Toistaiseksi viimeinen sijaintipaikka on joku vitun "international hub". Ei o hubia tää odottelu, ei.
MGandhi

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

PerttiMakimaa kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Itse ajattelin viettää intensiivisen Kitinäkesän ja aloittaa sen viettelemällä Kitinäjuhannuksen. Juon kalsarikännit, poltan keittiön pöydällä kokon ja kitisen yksinäni perustamaani Kitinä-Jussi-ketjuun!
Jospa kuitenkin koettaisit tänä juhannuksena jotain uutta. :)
Miksi keksiä pyörää uudestaan tai koittaa korjata jotain mikä ei ole rikki?
William Munny

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Sheetlord kirjoitti:...tosin kesiksen alkuun on vielä kolme vkoa...
pssst, yks juttu, tää ja huominen enää, ja huomisenkin puolitan jos vain suinkin mahdollista.
Sheetlord

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

William Munny kirjoitti:pssst, yks juttu, tää ja huominen enää, ja huomisenkin puolitan jos vain suinkin mahdollista.
Lomasääennusteesi: :maanantai:
Deleted-811

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

William Munny kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:...tosin kesiksen alkuun on vielä kolme vkoa...
pssst, yks juttu, tää ja huominen enää, ja huomisenkin puolitan jos vain suinkin mahdollista.
Sama. Juhannuksesta 6 viikkoa lomaa. Serkunperkele kehtas tosin laittaa hääkutsun heinäkuulle. Vastasin sille että, "Haista ite!"
Pyry-Matias

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Jos näet jonkun riehuvan sekavana, niin eikö sinua kiinnosta tietää, mistä on kyse?
Kyllä. Jos siis näen. Nettiriehunta ei kuulu tähän näkemiseen :wink:
Aika omituinen logiikka. Siis netissä saa tehdä mitä vaan, mutta se ei sinua kiinnosta? Onko netti joku yleisoikeutus käyttäytyä miten vaan? Minusta taasen on hyvin outoa se, että sinua ei kiinnosta miksi joku kolmekymppinen riehuu vähän väliä keskustelupalstalla, jossa te kumpikin päivittäin "asioitte".

Väitätkö, ettei sinulla koskaan ole tullut mieleen, miksi numba päästää suustaan alakoulutason törkyä?

Vaikutat ylemmyydentuntoiselta ja välinpitämättömältä.
Sheetlord

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Pyry-Matias kirjoitti:Vaikutat ylemmyydentuntoiselta ja välinpitämättömältä.
Miksi kenenkään virtuaaliyhteisöön kuuluvan pitäisi olla vähääkään kiinnostunut samaan yhteisöön kuuluvan ihmisen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä, a) etenkään jos ko. henkilöä ei ole koskaan tavannut tai b) ihmisellä on ihan oikea elämä perheineen ja duunipaikkoineen elettävänä?

Itse paskat nakkaan siitä, mitä tämän serverin kulmalle viestejään naputtelevien ihmisten elämässä palstakontribuution ulkopuolella tapahtuu. Olisin suunnattoman hämmästynyt, jos joku täällä sanoo käyttävänsä nanosekuntiakaan palstahahmo Sheetlordin takaa löytyvän ihmisen pohdiskeluun.

Täällä on hahmoja, joiden kanssa on kiva jauhaa ajankuluksi - samaten hyypiöitä, jotka ovat kesto-ignoressa. Henkkoht en pysty arvottamaan täällä pidettävää yhteydenpitoa samalle tasolle oikeiden ihmissuhteiden kanssa. Tilanne on varmasti eri, jos palstahahmot pitävät säännöllisesti yhteyttä ns. oikeassa elämässä.

Jos seison bussipysäkillä, jossa joka aamu on itsekseen höpisevä, pahalle haiseva mies, pitäisikö minun mielestäsi mennä tarjoamaan hänelle tupakkia ja tekemään tuttavuutta sekä kyselemään kotioloista? Minkä vitun takia pitäisi? Maailma on täynnä ihmisiä, ei kaikkiin voi tutustua eikä kaikista pitää.
Viimeksi muokannut Sheetlord, 20.06.2007 14:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

MGandhi kirjoitti:Itse ajattelin viettää intensiivisen Kitinäkesän ja aloittaa sen viettelemällä Kitinäjuhannuksen. Juon kalsarikännit, poltan keittiön pöydällä kokon ja kitisen yksinäni perustamaani Kitinä-Jussi-ketjuun!
Luin että poltan keittiön pöydällä kalsarit. Se oliskin ollut siistiä!
Senat sakaisin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sheetlord kirjoitti:Olisin suunnattoman hämmästynyt, jos joku täällä sanoo käyttävänsä nanosekuntiakaan palstahahmo Sheetlordin takaa löytyvän ihmisen pohdiskeluun.
Susta en tiedä, mutta se killkill oli kyllä melko homo.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Sheetlord

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Mylwin kirjoitti:Susta en tiedä, mutta se killkill oli kyllä melko homo.
Vain lauantaisin saunan jälkeen :)
PerttiMakimaa

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Susta en tiedä, mutta se killkill oli kyllä melko homo.
Vain lauantaisin saunan jälkeen :)
Miten tiedät noin paljon jo aikoja sitten palstalta lähteneestä nimimerkistä? Taidat olla aika kiinnostunut palstalaisista. Tai sitten se killkill on sinun partnerisi. :D
Sheetlord

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:Tai sitten se killkill on sinun partnerisi. :D
Nyttemmin tiemme ovat eronneet.
Älkää nyt kuitenkaan spämmätkö hyvää aihetta, jonka Pyry tuossa huomaamattaa alusti.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sheetlord kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Tai sitten se killkill on sinun partnerisi. :D
Nyttemmin tiemme ovat eronneet.
Älkää nyt kuitenkaan spämmätkö hyvää aihetta, jonka Pyry tuossa huomaamattaa alusti.
Paraskin puhuja, oot laittanut jo ainakin kaks spammiviestiä sen jälkeen!

Tää oli mun toka, joten tasoissa ollaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Pyry-Matias

Re: Etsi kuvasta:

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Sheetlord kirjoitti:Itse paskat nakkaan siitä, mitä tämän serverin kulmalle viestejään naputtelevien ihmisten elämässä palstakontribuution ulkopuolella tapahtuu. Olisin suunnattoman hämmästynyt, jos joku täällä sanoo käyttävänsä nanosekuntiakaan palstahahmo Sheetlordin takaa löytyvän ihmisen pohdiskeluun.
Prinssi uljas sadun ihmemaan tuli puolustamaan, tätä odotinkin 8)

Mun pointti oli se, että esimerkkihenkilön eli numban kirjoituksia lukiessa on ymmärtääkseni hyvin vaikeaa olla edes joskus pysähtymättä miettimään miten ihmeessä hän viitsii postata törkyjää aina uudestaan ja uudestaan. Ei hyvinvoiva ihminen vaan tee niin. Toisaalta numba ei vaikuta hullultakaan. Tätä nyt on ihan turha käännellä tämän enempää, ainakin minun puolelta kyse on vain numban teksteistä.
Vastaa Viestiin