Status-päivitys
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Re: Status-päivitys
En välttämättä täysin vapaa. Tuore tapaus, katsellaan.
-
- Kitisijä
Onnittelut kuitenkin jo tässä vaiheessa! Sitten tämä raportointi eli sisällöntuotto, sitä kanavaa ei saa tukkia.Hans Jörgen kirjoitti:En välttämättä täysin vapaa. Tuore tapaus, katsellaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitinäaddikti
Kerro nyt edes oliko se se junalaituri-turkulainen??Hans Jörgen kirjoitti:En välttämättä täysin vapaa. Tuore tapaus, katsellaan.
Apua apua!
Apua elämä lähestyy
Apua elämä lähestyy
-
- Kitisijä
Mä tulkitsin sian Fb- päivityksen jo vähintään avoliittoilmoitukseksi!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ihan piece of Kake Randelin.
-
- Kitisijä
exsu kirjoitti:Mä tulkitsin sian Fb- päivityksen jo vähintään avoliittoilmoitukseksi!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Eijole Turun tauti eikä missään nimessä avoliitto! Muutto kylläkin edessä ensi viikonloppuna.
-
- Kitisijä
Kilpailullisilla ja vapailla markkinoilla.
-
- Kitisijä
Sun parisuhdestatus muuttuu useammin kuin mun sukat
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
^Harvemmin kuin kahdesti viidessä vuodessa? Olisi jo aika vaihtaa/kääntää sinunkin!
-
- Kitisijä
Just käänsin kalsarit ympäri viime juhannuksena!
-
- Kitisijä
^Saisko tän vielä suomeksi. Tai selkokielellä
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
-
- Kitisijä
-
- Kitinä VIP-jäsen
Tässähän on loistava tilaisuus valehtilijoiden klubin kokoontumiseen: MC siis tuossa viestittää sopineensa yksiavioisesta suhteesta tulevan lapsensa äidin kanssa, joka tämän sopimuksen seurauksena joutui lemppaamaan tyttöystävänsä.Kreitsu kirjoitti:^Saisko tän vielä suomeksi. Tai selkokielellä
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
-
- Kitinä VIP-jäsen
^ Pidän kädenheilautustasi vahvasti ennenaikaisena ja pelkään sinun missanneen viestini puhtaan spekulatiivisen luonteen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
- Kitisijä
Eihän sitä mainittu, kumman (tai kenen) lempivaimo rajataan ulosVagabondo kirjoitti:
Tässähän on loistava tilaisuus valehtilijoiden klubin kokoontumiseen: MC siis tuossa viestittää sopineensa yksiavioisesta suhteesta tulevan lapsensa äidin kanssa, joka tämän sopimuksen seurauksena joutui lemppaamaan tyttöystävänsä.
"I've learned so much from my mistakes...
-
- Kitisijä
Mä ymmärrän viestin niin, että aiemmin vain Jannella oli oikeus itseensä, ts. oikeus itsetunnusteluun. Nyt jollakin muullakin on se, koska Janne on menettänyt yksinoikeuden itseensä.
Kohta "Sopimuksesta tosin alustavan neuvottelukierroksen jälkeen on rajattu ulos lempivaimo" mielestäni tarkoittaa, että kyseinen sopimus ei koska jotain kolmetta osapuolta (=lempivaimoa).
Onko tällä kolmannella osapuolella sitten oikeus Janneen, jää epäselväksi. Mahdollisesti siitä säädetään erillisellä sopimuksella.
Kohta "Sopimuksesta tosin alustavan neuvottelukierroksen jälkeen on rajattu ulos lempivaimo" mielestäni tarkoittaa, että kyseinen sopimus ei koska jotain kolmetta osapuolta (=lempivaimoa).
Onko tällä kolmannella osapuolella sitten oikeus Janneen, jää epäselväksi. Mahdollisesti siitä säädetään erillisellä sopimuksella.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Luulin, että valehtelijoiden klubin maininta olisi itsessään avannut viestini sisällön luonteen yksiselitteisesti ilman sen tarkempia selityksiä. Eihän tuosta ole kuin vähän reilu kolmenkymmentä vuotta, kun se pyöri televisiossa, joten toki oletin, että kaikki ovat tietoisia ohjelman konseptista. Pahasti näyttää siltä, että sorruin liialliseen optimismiin.
-
- Kitisijä
^kyllä mä tuon viittauksen ymmärsin. Huomioitakoon kuitenkin, että siinä jokainen kolmesta klubilaisesta tiesi asian oikean laidan ja kilpailijan tehtävä oli arvioida, kuka heistä puhui totta.
Eli koska kukaan meistä ei tiedä asioiden todellista laitaa ymmärsin niin, että me olemme kilpailijoita ja yritämme päätellä Jannen selvityksestä, mikä on asioiden todellinen laita.
Eli koska kukaan meistä ei tiedä asioiden todellista laitaa ymmärsin niin, että me olemme kilpailijoita ja yritämme päätellä Jannen selvityksestä, mikä on asioiden todellinen laita.
-
- Kitinä VIP-jäsen
James Potkukelkka kirjoitti:^kyllä mä tuon viittauksen ymmärsin.
-
- Kitisijä
-
- Kitinäaddikti
Mulla on vieläkin vaikeuksia mieltää itseäni "sinkuksi", vaikka aikaa erosta on kulunut jo kohta 9kk. Töissäkin pitää hetki miettiä jos joku asiakas rohkaistuu kysymään että oonko varattu. "Öö.. ootas.. en?" Toinen automaatiolla tuleva vastaus on "eronnut". Sinkuksi en ole koskaan vielä itseäni nimittänyt. Olo ei edes tunnu sellaiselle. Vieläkin vilkuilen hermostuneena ympärilleni jos juttelen jonkun vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, että mitä jos joku tuttu sattuu näkemään. Ei tähän kovin helposti kyllä totu.
Apua apua!
Apua elämä lähestyy
Apua elämä lähestyy
-
- Kitisijä
Tottuu. Lähetkö panee?Suvinen kirjoitti:Mulla on vieläkin vaikeuksia mieltää itseäni "sinkuksi", vaikka aikaa erosta on kulunut jo kohta 9kk. Töissäkin pitää hetki miettiä jos joku asiakas rohkaistuu kysymään että oonko varattu. "Öö.. ootas.. en?" Toinen automaatiolla tuleva vastaus on "eronnut". Sinkuksi en ole koskaan vielä itseäni nimittänyt. Olo ei edes tunnu sellaiselle. Vieläkin vilkuilen hermostuneena ympärilleni jos juttelen jonkun vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, että mitä jos joku tuttu sattuu näkemään. Ei tähän kovin helposti kyllä totu.
Who says you need to buy a guitar?
-
- Kitinäaddikti
Hävytön! Ei totu.Diddley Bow kirjoitti:Tottuu. Lähetkö panee?Suvinen kirjoitti:Mulla on vieläkin vaikeuksia mieltää itseäni "sinkuksi", vaikka aikaa erosta on kulunut jo kohta 9kk. Töissäkin pitää hetki miettiä jos joku asiakas rohkaistuu kysymään että oonko varattu. "Öö.. ootas.. en?" Toinen automaatiolla tuleva vastaus on "eronnut". Sinkuksi en ole koskaan vielä itseäni nimittänyt. Olo ei edes tunnu sellaiselle. Vieläkin vilkuilen hermostuneena ympärilleni jos juttelen jonkun vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, että mitä jos joku tuttu sattuu näkemään. Ei tähän kovin helposti kyllä totu.
Apua apua!
Apua elämä lähestyy
Apua elämä lähestyy