TIISTAI!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Olen niin persoonallinen, ettei ketjun otsikon tarvitse olla tuon coolimpi. Voihan tirisevätussulimatiistai sentään missä Arska missä? Miten peli kulkee? Mies parans tasotustaan tänään ja on aivan kankeana, ei millään asetu lepotilaan tuonne sänkyynsä, vaan sohii mailalla ihan miten sattuu. On se jännän kiihottava peli tuo nurtsivetely.

Hemmetti, 3 kertaa jo korjasin typoja. Onneks tääl ei oo ketään ni ei tullu sitä kauheeta muokattu-tekstiä tohon alas, siis huh...
Quarter

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Aamulla tallinnaan. Illalla kotiin. Saatan olla humalassa. 10 pistettä bongaajille. Q-vaara liikenteessä.
Mulli75

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Tarvitaan hetkellistä äksöniä heti aamusta työpaikalle jottei aika tule pitkäksi.
didi

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja didi »

Toka tpk!

Hyvää huomenta kaikille =)
Bliss

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

didi kirjoitti: =)
Selkeesti paremmalla mielellä tänään? :)
Vihtahousu

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, kolmas tpk! Veri njees 8)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tili miinuksella. Palkka ois pitäny olla tilillä jo 13.päivä, muttei näy missään (ja kyllä, valittelin pomolle jo kyseisenä ajankohtana).
Niin, ja mun autosta hajos rengas. Tuolla jossain... kohti Kuopiota suuntaamassa. Laakkoselle oli kyllä muutenki huomiseksi aika varattu.

Voiko ihanammin päivä enää alkaa?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
didi

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja didi »

Bliss kirjoitti: Selkeesti paremmalla mielellä tänään? :)
Heh, sama levottomuus edelleen.

Tänään mieltäni kohottaa se, että pääsen katsomaan uutta kotiani ja pääsen shoppailemaan kylpyhuonehuonekaluja.
Pyry-Matias

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ei ollut kuin seitsemän tuntia duunia siintävän loman vuoksi. Sovittiin jo aamupalaverissa, et painutaan heti töiden jälkeen Rauhaniemen biitsille köllöttelemään ja parantamaan kaikkea.

Eikö ne hellettä luvanneet?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Oumaikaad. Töissä taas. En oikein muista mitä täällä tehään niinku. Pää pyörällä ja suhisee. Silmät menee kiinni. Yöllä pyörin ja heräilin. Metallica-rundi meni enemmän ku hyvin, voi hyvänen jestas sentään. Neljä päivää tuli sit stadissa suhinoitua päishään. Aivan järisyttävä reissu oli kyllä. Loppuis jo tää päivä!
Pyry-Matias

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ilmottauduin lomaviikon ajaksi tenniskurssille. Viikon kurssi oli 90e, ei kauheen kallista. Oonhan mä nuorena hakannut jonnin verran, mut jos sais tekniikan paremmaksi.
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja Nip »

Huomenta. Etätöissä on givaa. Ainoo, että pitää itse kahvit keittää.. :o
E o reiluu.
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
ninnithequeen

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miehellä alkoi taas vapaat, vihon viimeinen yövuoronsa päättyi klo 6 :cheer:

Jos mentäs torille tänään juomaan kaffet ja syömään herneitä. Kuulostaa hyvältä. Kiva helle, valu hikeä kun kävi parvekkeella tupakalla. Suosiolla vaan pihalle, sinne ei vielä aukkari paista, puuh.
BettyB.

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Uusitaas soidinhuuto täälläkin eli terassille tänään, anyone?
didi

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja didi »

Jei! sain (lisää) töitä.. Lauantaina alkaa.. olenkohan mä ihan hullu...
Vihtahousu

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

didi kirjoitti:Jei! sain (lisää) töitä.. Lauantaina alkaa.. olenkohan mä ihan hullu...
Olet höppänä :D Toiset tekee työtä rahan takia...
Mulli75

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vihtahousu kirjoitti:
didi kirjoitti:Jei! sain (lisää) töitä.. Lauantaina alkaa.. olenkohan mä ihan hullu...
Olet höppänä :D Toiset tekee työtä rahan takia...
Verottaja rappaa päältä oman osansa. Kyllä se velka lyhenee ja taakka kevenee. Joskus huomaa senkin että eron jälkeen jäänyttä vapaata aikaa koitetaan täyttää työllä.
didi

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti: Olet höppänä :D Toiset tekee työtä rahan takia...
No niin.. lisäämällä töitä tietty saan ne kodin pakolliset hankinnat tehtyä, mutta saan itseni pidettyä poissa baareista ja vieraista sängyistä =P
Vihtahousu

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

didi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Olet höppänä :D Toiset tekee työtä rahan takia...
No niin.. lisäämällä töitä tietty saan ne kodin pakolliset hankinnat tehtyä, mutta saan itseni pidettyä poissa baareista ja vieraista sängyistä =P
Noh, kuhan et raada ittees hengiltä! (sitä pitääkin valvoa taas, kun menit hommaamaan ittelles lisää töitä vastoin suosituksia)
Jos ens viikolle sattuu sadepäivä, niin mennäänkö keilaan? Vähän korpeaa kun polttareissa meni heitot ihan kukkaruukkuun :?
didi

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti: Noh, kuhan et raada ittees hengiltä! (sitä pitääkin valvoa taas, kun menit hommaamaan ittelles lisää töitä vastoin suosituksia)

Jos ens viikolle sattuu sadepäivä, niin mennäänkö keilaan? Vähän korpeaa kun polttareissa meni heitot ihan kukkaruukkuun :?
Mä olen tässä viimeaikoina muutenkin ollut varsin jääräpäinen, ja toiminut vastoin kaikkia neuvoja, joten miksi lopettaa hyvä putki =D

Keilaaminen kuulostaa hyvältä. Mulla on tässä vähän hankintoja tehtävänä lähipäivinä, jos vaan saan kaikki hommat hoidettua tänään, niin luulisin ehtiväni keilaamaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:Uusitaas soidinhuuto täälläkin eli terassille tänään, anyone?
Mieli tekisi, mutta kävelykyky aika nolla. Tänään, kesälomani viimeisenä päivänä, olisi aika nakki homma ottaa toinenkin tuoppi. Itseasiassa koko kori.

Kohta lentää 19" monitori roskiin kun ei mahdu mihinkään ja remontti kusee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

didi kirjoitti: Keilaaminen kuulostaa hyvältä. Mulla on tässä vähän hankintoja tehtävänä lähipäivinä, jos vaan saan kaikki hommat hoidettua tänään, niin luulisin ehtiväni keilaamaan.
Mulla on ainoastaan tää ilta niinku vapaata tällä viikolla, joten varmaan ens viikkoon menee. Viikonloppuna lähden landelle mökkipuuhastelemaan.
Vihtahousu

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti: Kohta lentää 19" monitori roskiin kun ei mahdu mihinkään ja remontti kusee.
Josse toimii, niin älä heitä pois, voin tulla hakemaan sen :wink:
didi

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti: Mulla on ainoastaan tää ilta niinku vapaata tällä viikolla, joten varmaan ens viikkoon menee. Viikonloppuna lähden landelle mökkipuuhastelemaan.
EDIT: aa.. hitto jäi toi ensiviikko lukematta tuosta.. juu ensiviikolla sopii varmasti. oon vähän liian täpinöissäni kaikesta nyt.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TIISTAI!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Kohta lentää 19" monitori roskiin kun ei mahdu mihinkään ja remontti kusee.
Josse toimii, niin älä heitä pois, voin tulla hakemaan sen :wink:
Toimii, paitsi lämmetessään välillä pumppaa tuuman verran kuvaruudun kokoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin