Pimppaatko nettipersoonaasi?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.

Pimppatko nettipersoonaasi?

Kyllä, haluan antaa itsestäni paremman/pahemman kuvan
8
27%
En , olen juuri näin tylsä/ihana kuin olen
22
73%
 
Ääniä yhteensä: 30

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rahkapussi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Eräs naistuttavani tapasi jopa kutsua minut pelaamaan ja uimaan ja sitten sain olla työleirillä puutarhassaan sen jälkeen. Hohhoijaa.
*reps*
Stadinarska kirjoitti:MINUA on kyllä silti viime aikoina alkanut tuntua silti, että minunkin olisi hyvä olla sellainen enempi putkiaivo, mille naisten voima, juonikkuus, tehoaisi. Se olisi helpompaa. "Joutuisi" ainakin naimisiin ja saisi lapsia.
Hmph, naisia ja lapsia saa ihan netistä.
Stadinarska kirjoitti:He eivät juurikaan innostu mukavasta hellästä ja varmasta kumppanista joka ymmärtää myös naisten päälle!
Juu, ei me innostuta, kun ei ne mukavat ja hellät oikeasti ymmärrä, kuvittelevat vaan :(
Stadinarska kirjoitti:Sitten ne tietyt elämäni seksikumppanit ovat samalla olleet aika maskuliinisia.
Mikäs siinä lihaksikkaan emännän rajussa rutistuksessa ollessa, hyvähän se, nam.
Stadinarska kirjoitti:Rahkapussi, sä olisit mukava vaimo, mutta mä vaan tuntisin sun metkut!
Juu, en olis. Kun mä olen tottunut olemaan mies talossa.
MOI Maitorahkapussi ja monet kiitokset hauskoista vastauksistasi!
Arska saapui taas pikku matkaltaan ja liittyy RUOTOON, eikun ruotiin , ruoriin ruokoon, rakkoon, rikkoon rakkoon, ruotioon ruotuun OUTS se iksi! eikun iski. Voi anteeks Rahkapussi-ladylike! Arska eksyi syrjähyppyineen asiasta.

Nyt kuitenkin on niin, että minä en olisi muuta kuin mukava ja hellä ja satavarmasti ymmärrän naisista kun minulla valitettavasti on liikaakin naisellista ajattelua. Ja siksi kun olet mies talossa niin meidän huushollissa voisi olla haastetta, juu.

Vaikea uskoa, että et olisi mukava. Mutta hienoa jos itse sanot sen, hihhii!
Vielä kerran jos kuva avatar on sinusta, se henkilö on tosi lempeä ja pehmeä. Tai armoton Oscar-näyttelijä!

Stadinarska eli SA-mies :?
Elukka

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Stadinarska kirjoitti:MOI RUOTOON, OUTS
Nyt kuitenkin on niin
Viikon vinkki:
Viesti ei suinkaan vaikuta sitä fiksummalta mitä isommilla kirjaimilla se on kirjoitettu, vaan ennemminkin juurikin päinvastoin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elukka kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:MOI RUOTOON, OUTS
Nyt kuitenkin on niin
Viikon vinkki:
Viesti ei suinkaan vaikuta sitä fiksummalta mitä isommilla kirjaimilla se on kirjoitettu, vaan ennemminkin juurikin päinvastoin.
Aha.

Saat pitää mielipiteesi ennemminkin ja jälkeenkinkin ja vinkistäsi kiitoksen näin saat. Se on huono vinkki toki, mutta kiitos kommentista.

Mä en sit millään muista oletko sä reikämunkki vai pitkulainen mut naimisiinhan sä olit menossa. Ja sun puolisosi on täällä joku, Elppis? Olenko ihan harhassa? Onnea jos menet naamiaisiin.

Elukalle terveisin ihminen
Ei siis todellakaan Ihminen vaan ihminen

Eli SA-mies tervehtii normaalin fiksuin kirjaimin.
tervetuloa Arskalaiseksi. Tarvitsemme myös elukoita joukkoomme jos ovat kirputtomia ja kilttejä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tarttis ehkä alkaa pimppaamaan, koska pelkkä muiden nettipersoonien pimppaaminen tuottaa yllättävän kehnosti. :x
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriDaavid

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:Tarttis ehkä alkaa pimppaamaan, koska pelkkä muiden nettipersoonien pimppaaminen tuottaa yllättävän kehnosti. :x
Johtuu siitä, että minä olen saattanut yksinäiset sydämet yhteen, eikä maksettua rakkautta enää tarvita.
chevilyn

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Ennen harrastin enemmän, nykyään ei jaksa enää nähdä vaivaa. Olen siis tullut joko vanhaksi tai laiskaksi. Olen huomannut, että mielialani vääristyvät tai korostuvat helposti virtuaalimaailmassa. Saatan olla loistavalla tuulella ja kirjoittaa hyvinkin kuivaa ja nuivaa tekstiä tai sitten vaihtoehtoisesti kirjoitan juuri samalla tahdilla millä aivoni raksuttavat. Ota tästäkin nyt sitten selvää.
Elukka

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

chevilyn kirjoitti:Saatan olla loistavalla tuulella ja kirjoittaa hyvinkin kuivaa ja nuivaa tekstiä tai sitten vaihtoehtoisesti kirjoitan juuri samalla tahdilla millä aivoni raksuttavat. Ota tästäkin nyt sitten selvää.
Diagnoosi: Olet nainen. :P
Lilo kirjoitti:Tarttis ehkä alkaa pimppaamaan, koska pelkkä muiden nettipersoonien pimppaaminen tuottaa yllättävän kehnosti. :x
Isompi strutsinsulka ja leveempi lieri hattuun, siitä se lähtee. :pimp:
[edit1: lukihärö]
[edit2: 1+1=1]
Viimeksi muokannut Elukka, 17.08.2007 12:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
chevilyn

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Elukka kirjoitti: Diagnoosi: Olet nainen. :P
Naisena olemisen parhaita puolia on se, että voi olla epälooginen jos haluaa ja saa muuttaa mielipidettään kesken kaiken. Tosin jälkimmäinen on suorastaan velvollisuus aina aika ajoittain :D
Vastaa Viestiin