Älykkyyden olemus
Re: Älykkyyden olemus
Koska itseni äänestäminen ei ole mahdollista, niin annan ääneni gulliblelle.
Harmi, ettei miinus-ääniä voi antaa. Antaisin sen HB:lle. Perusteena erittäin huono kirjallinen ilmaisu.
edit: ylläoleva HB:n kommentti on poikkeusellisen ymmärrettävä.
Harmi, ettei miinus-ääniä voi antaa. Antaisin sen HB:lle. Perusteena erittäin huono kirjallinen ilmaisu.
edit: ylläoleva HB:n kommentti on poikkeusellisen ymmärrettävä.
Geetsu ja Gullible ovat tasoissa, Gattaca hyvänä kolmosena. Mitä tästä voidaan päätellä?
*vaihtaa nimimerkkinsä Gexsatiksi*
*vaihtaa nimimerkkinsä Gexsatiksi*
Tämä ketju alkaa taas haiskahtaamaan siltä, että otsikon voi muuttaa "Haistata paskat inhoamallesi ****:lle"
Poistakaa, sulkekaa, pyyhkikää, keksikää muuta puheenaihetta. Kiitos.
Poistakaa, sulkekaa, pyyhkikää, keksikää muuta puheenaihetta. Kiitos.
Jos emme olisi netissä vaan kasvokkain, sanoisin parit valikoidut sanat tähän väliin, mutta antaa olla. Jaffaa?WanhaPervo kirjoitti:..HB:lle..
-
- Kitisijä
Herra Manala kirjoitti:Ei ole helppoa minullakaan.AarneAnkka kirjoitti:superego psykopaattinarsisti
Jos ei sinullakaan. Nimittäin kuulin vihiä siitä, millaisiin teurastajaisiin olet valittu pääruoka-aineeksi.
(Edelläoleva lause, ja vaikuttimet sen olemassaololle on esimerkillinen näyte superegoisen psykopaattinarsistin ajatuksenjuoksusta. Henkilön tarkemmasta identiteetistä on kuitenkin epävarmuus. Tässä yhteydessä puhutaankin ns. skitsofreenikkopsykopaattinarsisteista, joiden sosiopaattiset taipumukset ovat hälyttäviä.)
Pyyhin Netikettiin..
Sitä että eniten puutteessa olevat kitynörtit haluavat pildeä Geetsulta ja Gulliblelta?Exsat kirjoitti:Geetsu ja Gullible ovat tasoissa, Gattaca hyvänä kolmosena. Mitä tästä voidaan päätellä?
Yhdyn.SingleMalt kirjoitti:.. keksikää muuta puheenaihetta. Kiitos.
[quote="Niba"][/quote]
Sä olet niba tosi etevä. Ota koirankeksi!
Sä olet niba tosi etevä. Ota koirankeksi!
Herra Manala, saanko esitellä Herra Freudin? Tarvitseeko minun? Oikeesti?Herra Manala kirjoitti:superegoisen
-
- Kitinäaddikti
Mä en ole havainnut Luckyn sanovan ikinä mitään kovin ytimekästä. Kun hänen kommenttinsa kääntää kapulakielestä hyvälle suomen kielelle, niin ei jää jäljelle kuin paljon parkua, vähän villoja. Mutta hänelle olisi varmasti käyttöä ministeriöissä tai virastoissa paperinpuskijana.pertzi kirjoitti:Ehkä hän on vain tavallinen epävarma nuori, joka piilottaa epävarmuutensa vahvojen kommenttien taakse.AarneAnkka kirjoitti:Hmm. Joskus, tämän tästä, hänen superegonsa suodatuksen läpi pääsee kommentteja jotka ovat kuin suoraan psykopaattinarsistin suusta. Se häiritsee minua vähän, kun en tiedä onko hän tosissaan, vai onko se ironiaa, vai onko se ironiaksi naamioitua tosissaan oloa, vaiko mitä ihmettä.SnapaHead kirjoitti:Lucky Luciano vaikuttaa iloiselta ja älykkäältä ja oikeamieliseltä... älyllä tässä tapauksessa tekee jotakin.
Äänestin elcoa mutta olisin varmaankin äänestänyt tixiä tai kaikkein mieluiten itseäni, mutta eivät olleet valitettavasti vaihtoehtoina.
Minä olen fiksuin. Ja lisäksi kaunein. Ja tuoksun parhaimmalta. Ja minulla on kiinteimmät pakarat.
Se olisi aika mielenkiintoista. Sikäli kuin minä sanan "pilde" ymmärrän oikein.Vaola kirjoitti:Haluan kyllä nähdä ihmisen joka yrittää saada pildeä Gulliblelta... Väärin. Haluan nähdä kun hän antaa sitä.Herra Manala kirjoitti:Sitä että eniten puutteessa olevat kitynörtit haluavat pildeä Geetsulta ja Gulliblelta?
Älykkäiksi täällä ehdotetut ihmiset ovat muuten poikkeuksetta niitä todella paljon kirjoittavia. Yleensäkin he tuntuvat käyttävän kirjoituksiinsa paljon aikaa, ja luulen, että he haluavat panostaa niihin. Itse en kyllä työpäivän jälkeen(enkä muutenkaan) viitsi tuhlata aikaani usein tuntejakin vieviin keskusteluihin, jotka verottavat turhan paljon energiaakin.
Esimerkiksi EW:n tai Manalan kirjoitukset pistävät usein ajattelemaan kuinka he jaksavat innostua kirjoittamaan niin laajalti tai pitkästi.
Esimerkiksi EW:n tai Manalan kirjoitukset pistävät usein ajattelemaan kuinka he jaksavat innostua kirjoittamaan niin laajalti tai pitkästi.
Ja loput antaisivat Poikuudelle ihan säälistä?Herra Manala kirjoitti:Sitä että eniten puutteessa olevat kitynörtit haluavat pildeä Geetsulta ja Gulliblelta?Exsat kirjoitti:Geetsu ja Gullible ovat tasoissa, Gattaca hyvänä kolmosena. Mitä tästä voidaan päätellä?
Mun mielestä on mukavaa, että Manala näin kauniisti lohduttelee meitä äänittä jääneitä. Taitaa olla oma lehmä (*tsihih*) ojassa.
En usko että tarvitsee. Lainauksen vääntäminen superegoistiseen saakka olisi ollut jo liikaa.AarneAnkka kirjoitti:Herra Manala, saanko esitellä Herra Freudin? Tarvitseeko minun? Oikeesti?
Tästä tulikin mieleeni, onko slam vielä ykkösenä postauksien määrässä?nypari kirjoitti:Älykkäiksi täällä ehdotetut ihmiset ovat muuten poikkeuksetta niitä todella paljon kirjoittavia. Yleensäkin he tuntuvat käyttävän kirjoituksiinsa paljon aikaa, ja luulen, että he haluavat panostaa niihin.
En nyt oikein hahmottanut, miten pystyt rinnastamaan The High Commanderin joihinkin nolla ääntä saaneisiin ressukoihin. Ehkä se liittyy jotenkin älykkyyden puutteeseen.Exsat kirjoitti:Mun mielestä on mukavaa, että Manala näin kauniisti lohduttelee meitä äänittä jääneitä. Taitaa olla oma lehmä (*tsihih*) ojassa.
PS. Esitin ylläolevassa tyhmää.
-
- Elämätön Kitisijä
Sait minut hämilleni. Itse olen kuvitellut kirjoittelevani, tämän tästä, ainoastaan yksivakaisen hartaita asiatekstejä.AarneAnkka kirjoitti:Hmm. Joskus, tämän tästä, hänen superegonsa suodatuksen läpi pääsee kommentteja jotka ovat kuin suoraan psykopaattinarsistin suusta. Se häiritsee minua vähän, kun en tiedä onko hän tosissaan, vai onko se ironiaa, vai onko se ironiaksi naamioitua tosissaan oloa, vaiko mitä ihmettä.
En ole vielä havainnut, että toisen ihmisen mielipiteistä loukkaantumiselle olisi olemassa yhtäkään järjellistä perustetta.Toivottavasti ylläoleva observaatio ei loukannut.
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 10.02.2006 11:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
On paljon kehittävämpää tuomita eriävän mielipiteen kirjoittaja idiootiksi kuin loukkaantua. Itse on kuitenkin omine mielipiteineen paljon enemmän oikeassa.Lucky Luciano kirjoitti:En ole vielä havainnut, että toisen ihmisen mielipiteistä loukkaantumiselle olisi olemassa yhtäkään järjellistä perustetta.
".. Toiseen riviin ne, jotka tietävät että Kaarle kahdestoista on kuollut, toiseen ne jotka eivät ole kuulleet siitä."
Olisi helpompaa olla ruma ihminen kuten minä. Ei tarvitse todistella älykyyttään, kun kaikki näkevät, että tuo se nyt on niin ruma, että sen on pakko olla älykäs.Lucky Luciano kirjoitti:Nii-i, mutku mä en ite pärjää niille muille! Ja onhan tuossa listassa muutama turhempikin nimi, mutta oletan että näillä vaihtoehdoilla äänestyksestä tulee kuvaavampi suhteessa Kityn yleisten konversationaalisten interaktioiden tarkasteluun.Ann kirjoitti:Tästä listasta jää uupumaan aika monta hyvää nimeä..
Suurimmaksi osaksi, mutta joskus harvoin tulee semmoisia yksittäisiä lausahduksia jotka vähän säikäyttävät. Olen reagoinut niihin ajatuksin "voiko joku oikeasti asettua noin korkealle toisten yläpuolelle?" tai "annatko toisille ihmisille yhtään mitään muuta kuin välinearvoa?".Lucky Luciano kirjoitti:Sait minut hämilleni. Itse olen kuvitellut kirjoittelevani, tämän tästä, ainoastaan yksivakaisen hartaita asiatekstejä.
Mutta kuten sanoin, tuollaisen reaktion herättäviä kommentteja on tullut vain harvoin, ja saattaa olla että olen tulkinnut sävysi väärin. Olen huono tunnistamaan ironiaa.
Kaivapas nyt sieltä lokitiedostoista jotain herkkupaloja raadin arvioitavaksi!AarneAnkka kirjoitti:Suurimmaksi osaksi, mutta joskus harvoin tulee semmoisia yksittäisiä lausahduksia jotka vähän säikäyttävät. Olen reagoinut niihin ajatuksin "voiko joku oikeasti asettua noin korkealle toisten yläpuolelle?" tai "annatko toisille ihmisille yhtään mitään muuta kuin välinearvoa?".Lucky Luciano kirjoitti:Sait minut hämilleni. Itse olen kuvitellut kirjoittelevani, tämän tästä, ainoastaan yksivakaisen hartaita asiatekstejä.
Mutta kuten sanoin, tuollaisen reaktion herättäviä kommentteja on tullut vain harvoin, ja saattaa olla että olen tulkinnut sävysi väärin. Olen huono tunnistamaan ironiaa.
*kaivelee* Hrm... taisivat nuo muistot olla wanhoilta Kity-ajoilta (freedb.com).WanhaPervo kirjoitti:Kaivapas nyt sieltä lokitiedostoista jotain herkkupaloja raadin arvioitavaksi!
Erheellistä informaatiota tuossa. Äänestit jo toista eikä tuolla kommentilla ole siten totuusarvoa. Tiedät tämän itsekin.WanhaPervo kirjoitti:Perun aiemman kommenttini. Ääni HB:lle!
-
- Kitisijä
Valhetta! Olin siellä eilen.HellBell kirjoitti:Kaarle kahdestoista on kuollut
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005