Pärnu perzaantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
didi

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja didi »

tästä viikonlopusta tuleekin jännempi, mitä uskalsin edes ikinä toivoa :jouden:

omg omg omg
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Just näin, perkele. Ajattelin vetää viikonloppuna planetaariset kännit ja ottaa alkuviikon rennosti. Nyt sitten kerrottiin, että pääsen esittelemään maanantaina tuotetta hemmetin ison ja konservatiivisen firman johtokunnalle koko päiväksi. No koko härveliin en ole aikaisemmin koskenut ja se on vieläpä buginen, nämä bugit pitäisi siis osatata väistää.

Ja allekirjoittaneen tuntevat tietävät urpomaisen ulosantini ja antisosiaalisen habitukseni.

Lähden baariin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sheetlord

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

William Munny kirjoitti:No kuun lopussa lähden maistelemaan ilolientä ja lätisemään paskaa Jamppojen kanssa muistin virkistämiseksi
Eniten tässä muutossa odotan oikeestaan sitä, että saapi pitää poikien kanssa halutessaan saunailtoja ja grillailla patiolla. Parrrhautta :D

Kaikki muuttojärjestelyiltä liikenevä vapaa-aika on tullut katsottua Futuramoja. Miten olenkin voinut missata näin helvetin hauskan piirretyn silloin kun se ensimmäistä kertaa tuli televisiosta?
William Munny

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Sheetlord kirjoitti:Eniten tässä muutossa odotan oikeestaan sitä, että saapi pitää poikien kanssa halutessaan saunailtoja ja grillailla patiolla. Parrrhautta :D
Jep. Mulla on grilli vielä osissa ja sunnuntaina tulee ensimmäiset grillaajat, nootta ei mitään suorituspaineita kasaamisen suhteen.

Mutta siis vanhasta muistista pakko sanoa, että en muista kertaakaan etteikö saunominen ja grillaaminen olisi päättynyt siihen, että kumijalka paukahtaa pihaan ja seurue siirtyy silloin vielä savuiseen luolaan hankkimaan oikeen kunnon päänsäryn. Kummasti alkaa seurueella menojalkaa vipottamaan kun on puhtoinen olo, vatsa täynnä ja hyvä nousu päällä.
Tix

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vähän puhalluttaa.
Geetzu

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Mitä se meinaa?
ninnithequeen

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onko kellään kainalo/kyynärsauvoja täällä Helsingin seutuvilla lainaksi?
Noudetaan.
Sheetlord

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

William Munny kirjoitti:Kummasti alkaa seurueella menojalkaa vipottamaan kun on puhtoinen olo, vatsa täynnä ja hyvä nousu päällä.
No tottahan toki ja se on vain luonnollista. En tosin muista yhtään iltaa ukkomies-aikanani, jossa hyvistä kotibileistä baariin lähteminen olisi parantanut iltaa millään tavalla. Baarissa porukka hajoaa omille teilleen, musiikki on yleensä paskaa ja nakkikioskille joutuu jonottamaan *whine whine*
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

ninnithequeen kirjoitti:Onko kellään kainalo/kyynärsauvoja täällä Helsingin seutuvilla lainaksi?
Noudetaan.
Eikö niitä saa esim. terveyskeskuksesta lainaan?
ninnithequeen

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Onko kellään kainalo/kyynärsauvoja täällä Helsingin seutuvilla lainaksi?
Noudetaan.
Eikö niitä saa esim. terveyskeskuksesta lainaan?
Varmaan saa joo, mutta kun ei se vatun lääkäri nyt edes soita, ja mä en pysty kävelemään edes kahta askelta ilman tukea, saati sitten sinne asemalle. Ja eilinen vilkaisu "se on rasitusvamma, asperiini ja salva" riittivät päivystyslekureista.
Tix

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:^ Mitä se meinaa?
Trapulata.
didi

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja didi »

20 minuuttia loman alkuun, wuuhuu!! täytyy siis toivoa, että saan kaikki tehtyä ajoissa. enköhän mä saa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tahtoo kotiin karhuttelemaan, wowittelemaan, raapimaan palleja ja syömään kylmää hookoon blöötä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
mustanikki

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

didi kirjoitti:tästä viikonlopusta tuleekin jännempi, mitä uskalsin edes ikinä toivoa :jouden:

omg omg omg
Ai sinäkin pelaat shakkia tulevana viikonloppuna?
ninnithequeen

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huh, ukko sai kuin saikin kepit Malmin päivystyksestä. En meinaan olis uskonut että antavat. Pääseepähän liikkumaan täällä kotona ilman tuskanhuutoja ja itkua...

EDIT: niin, ja sitten kun vielä tietäis mikä koipiparkaa vaivaa :roll:
Bliss

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
EDIT: niin, ja sitten kun vielä tietäis mikä koipiparkaa vaivaa :roll:
Uhraa 40 euroa ja mene Mehiläiseen.
ninnithequeen

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
EDIT: niin, ja sitten kun vielä tietäis mikä koipiparkaa vaivaa :roll:
Uhraa 40 euroa ja mene Mehiläiseen.
Vitut. Mä vedän rallia kepeilläni tääl himas ihan hulluna pakastevihannespussi teipattuna nilkkaan. Kissat vaan sähisee mulle kauhuissaan, tai siis mun kepeille.

Nyt alkaa lepokipukin jo helpottaa ja Voltaren näköjään jeesaa kans. Murtunut se ei ole ja netistä selvis verikokeen tulos: ei veritulppaa, en siis kuole.

Ihmettelen vaan noita lekureita. Pitäis verikokeista soittaa mulle takaisin ni unohtusin sitte vissiin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Taas to-su yksin :( Mies lähti torstai-aamuna ja palaa vasta myöhään yöllä sunnuntaina. Ralleissa kuulemma hyvä sää, kiva kiva.

Mulla alkoi taas monen päivän työputki, olihan mulla jo YKSI päivä vapaata :roll: Nälkäkin alkaa olla.*vali*

Huomenna illalla avonopin kanssa oluelle töiden jälkeen; pitää jutella kaikeanlaisia käytännön asioita.

Apua, enää vajaa kuukausi. 2 viikkoa niin se kuulutetaan kirkossa. Pelottavaa, melkein :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti: Apua, enää vajaa kuukausi. 2 viikkoa niin se kuulutetaan kirkossa. Pelottavaa, melkein :h:
Vielä ehdit häippästä :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Apua, enää vajaa kuukausi. 2 viikkoa niin se kuulutetaan kirkossa. Pelottavaa, melkein :h:
Vielä ehdit häippästä :wink:
Nääh - en mä jaksa juosta niin lujaa ;) Nyt mä häippäsen töistä. Malmin keskuksen kautta pitäis käydä kaupassa ostamassa itselleni jotain syötävää näinkin myöhään. Äh.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Monen päivän työputki takana ja monta päivää edessä.
Tänään oli yksi vapaapäivä ja siitäkin ilta meni rattoisasti Kyssillä.
Onneks ei tolle pahemmalle puoliskolle sattunu ton pahemmin... auto tuhannen pillun päreinä ja lunastukseen meni.... Valtavan kiva ku joku taukki ajaa kaheksaakymppiä pysähtyneessä tilassa olevan auton perään.. :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elukka

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Nyt kyllä tuotan pettymyksen ainakin Kitinän vakioveikkaajaporukalle. :boohoo:

Kummasti tuo reipas maalaisseksi ja yön yli nukkuminen palauttavat asiat oikeisiin mittasuhteisiinsa.
Mitäpä minä siitä pelihousujeni hihoja pohjaan polttamaan, jos parempiin suihin kadonneet rypäleet ovat jokusen skorausrespektiä hakevan kollipojan mielestä olevinaan happamia. :perse:
(P.S. Elco, sun grammarista on kuulemma jäänyt levy jumiin. Joskus noiden vanhempien itä-HiFien oikkuiluun auttaa ravakka nyrkinisku.)


Tänään aion mm. polttaa roviota sekä hillua meisseli kourassa.




(Ruuvimeisseli, berwåt! :shock:)
Tix

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Damn. Vetoni meni mehtään.
Yönmustaritari

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elukka kirjoitti: Kummasti tuo reipas maalaisseksi ja yön yli nukkuminen palauttavat asiat oikeisiin mittasuhteisiinsa.
I feel ya bro. Bäää-äääää.....
Elukka

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Yönmustaritari kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Kummasti tuo reipas maalaisseksi ja yön yli nukkuminen palauttavat asiat oikeisiin mittasuhteisiinsa.
I feel ya bro. Bäää-äääää.....
Ei, ei.
Vaikka teidän talossanne luettaisiinkin vielä nykyäänkin ahkerasti lakia, jonka mukaan "maanviljelijän on sallittua maata lampaiden, sikojen tahi muiden kotieläinten kanssa", niin meilläpäin siitä tavasta on luovuttu jo useampia sukupolvia sitten.
Mutta hei, huvinsa kullakin. :) Jollainhan teidät aikuiset peräkammarinpojatkin on tyytyväisinä pidettävä.
Vastaa Viestiin