Lörtsylline laavantae

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sehä onnii jo alakanna.
Vuan nytpä minä menennii :krooh:.
Rahkapussi

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Elukka kirjoitti:Vuan sehä onnii jo alakanna.
Ja nyt niinku :krooh:.
Nii oigge ;)
ninnithequeen

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jalkaan sattuuuuuuuu. Ja käsiin. Menee taas totuttelu-aikaa noihin keppeihin, pyh.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kotiuduttu illalliselta ja baareilulta työkavereiden kanssa. Väsymys tekee humalaiseksi, en olisi selvinnyt bussimatkasta hereillä ilman miestä. Tai en selvinnytkään nukkumatta, mutta jäin oikealla pysäkillä pois, kiitos miehen. Mulla on mukavia työkavereita.
Mulli75

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Äkkiä tunti mennyt kun ei tuo nukkuminen oikein kiinnosta. Parempi nousta ylös ja tehdä jotain muuta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jukoliste mä en tajua ihmisiä, jotka nauraa räkättää ja puhuu äänekkäästi heti aamusta seitsemältä!! :x Eihän tuo oo tottakaan. Aamulla pitää olla hiljaa, ja rauhassa. Kiva hässäkkä oli muutenkin noitten tietokoneitten kans täällä töissä, hyvin alko päivä. Nooh onneks kahteen vaan. Ei vttu, tauotta äänessä tuo yks! Mä en kestä. Enkä tajua. En sitte millään. I need SILENCE!!
didi

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja didi »

Tänään treffeille. Ennen treffejä on kuitenkin mentävä töihin. Sovin sitten lomallekin töitä, tosi fiksua.

Tämä nauratti äsken.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hei teidän heiluvillenne!

Kädet haisee koiranmakkaralle ja sukat märät = töissä taas.

Mies soitteli heti aamusta että venähti eilen sitten tappiin asti ja oli herännyt promoryhmän sohvalta. Alkon nollapuhallus- kampanjan puhalluttajista 1/5 puhalsi 0 promillea. Hyvä :D

Mä aion taas kohta ehkä meibi sotia ylityökorvauksia vastaan :( Vittu kun mä en tajua näitä juttuja töissä. Me saadaan lauantai-työstä aina 1 vapaa, sunnuntaista 2, ei mitään rahallista korvausta. Nyt, kun olen tehnyt töitä 1 vapaa/vko tahtia, enkä ole pitänyt kuin yhden vapaan, luulisi kahdesta tehdystä päivästä (jotka muuten olisivat vapaat) saavan ylityökorvaukset; ei kuulemma. Mä en jaksa tätä rundia, selkä pettää kohta ja hermari on lähellä.
The great club outshines the individual, always and forever.
didi

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja didi »

mä en jaksaisi kuunnella vanhempien tai oikeastaan isän riitely-yrityksiä täällä. tekisi mieli mennä siihen väliin huutamaan isälle, etteikö se nyt vittu tajua, että se ei voi kohdella ja puhua äidille noin. en viitsisi taas lähteä täältä ovet paukkuen pois. mä en ymmärrä mikä menee aikuiseen mieheen välillä, että se on pakko heittäytyä ala-asteikäisen tasolle.

edit: mä en jotenkin vain pysty antaa mennä noiden juttujen toisesta sisään toisesta ulos. mä en pysty olemaan puolustamatta äitiä näissä jutuissa, vaikka eihän vanhempien riitojen pitäisi lapsille kuulua.
didi

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja didi »

Elppis kirjoitti: Mä aion taas kohta ehkä meibi sotia ylityökorvauksia vastaan :( Vittu kun mä en tajua näitä juttuja töissä. Me saadaan lauantai-työstä aina 1 vapaa, sunnuntaista 2, ei mitään rahallista korvausta. Nyt, kun olen tehnyt töitä 1 vapaa/vko tahtia, enkä ole pitänyt kuin yhden vapaan, luulisi kahdesta tehdystä päivästä (jotka muuten olisivat vapaat) saavan ylityökorvaukset; ei kuulemma. Mä en jaksa tätä rundia, selkä pettää kohta ja hermari on lähellä.
Tuota noin, kannattaisi varmaan kääntyä heti palkanlaskijan puoleen. Ihan asialliset tiedustelet, että mitenkäs tämä laskentatapa näissä vapaapäivissä yms menee. Sanot, että haluaisit ymmärtää sen periaatteen. Pyydät, että hän kädestä pitäen selittää sulle noi, kun sua on jäänyt noi vaivaamaan.

Mä toivoisin ymmärtäväni näistä palkka-asioita enemmän jotta osaisin neuvoa paremmin, meillä firmassa ei tuollaisia tapauksia ole tullut pahemmin eteen. Täytyy varmasti pikapuoleen ilmottautua jollekin kurssille aiheesta.
ninnithequeen

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis halleluja, turvotus laskenut koivesta hyvin, särky oli aamulla tipotiessään. Tai no, ei parane astua sille, mutta onhan mulla kepposet joilla mennä.

Nyt on vuorostaan kämmenet kipeät, mä en vaan osaa mennä oikein noilla kepeillä. Tai sitten mun pikku kätöset ei kestä mun valtaisan ruhon painoa :(
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja cardic »

onpa hieno saa, pikkasen tekis mieli menna puistoon pussitteleen
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Mulli75

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

didi kirjoitti: Tämä nauratti äsken.
Ei paljoa naurata jos esimies on tuossa puutoksen tilassa ja kiukuttelee alaisilleen. Mulla oli joskus nainen esimiehenä, sillä ikää n. 41 ja oli ensimmäisen lapsen saanut n. 40-vuotiaana. Muut työntekijät kertoivat miten se on rauhoittunut vähän. Aikaisemmin kuulemma oli ollut vielä ilkeämpi ja tiukkapipoisempi työnarkomaani.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mitä kaikki ihmiset tekee muka ku on näin hiljasta? Itse selvisin pois töistä ja aattelin lähtee varmaan kävelylenkille ja salille, ku on tätä päivää tässä jäljellä ihan liikaa. Ihan kesäkesäkesä! Huomenna taas seiskaan duuniin. Viikko viä ja sit kotikonnuille etelään, tai oikeestaan viikko miinus 2h 12min. Ei jaksais odottaa <3
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Voihan V***U! Anoppi soitti TURUSTA (mitvit?) että ei ole tulossa helsinkiin tänään, joten ei ole keskustassa tapaamassa mua klo 19. Ööö, ok? En mä edes tiennyt että se oli turussa.

Pitää sit näköjään keksiä jotain tekemistä illaksi :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Selkärankani on silkkaa terästä ja sieluni puhdasta kultaa. Päätin, että tänä viikonloppuna en juo pisaraakaan viinaa, ja tämä päätös pitää. Kävin kuitenkin ostamassa mäyriksen ja vitusti blandista siltä varalta, ettei pidäkään! Minä se vasta olen epeli, hyvä minä! Minä! MINÄ! *Denny Crane*

Tiedättekös mitä Minä tein viime sunnuntaina Pataässässä? Siis sen jälkeen, kun olin heittäytynyt munasillani jonkun karaokea laulavan naisen esitanssijaksi ja laulettuani itse Stam1naa? No, kerroin tietenkin mikrofonin välityksellä kuka heille kappaleen esitti ja laitoin Patiksen harvalukuisen myötäjuopottelijoiden/-häpeäjien joukon huutamaan mun nimeäni! Mä olen melkein julkkis...*Denny Crane*

Nyt päikkäreille, univelkaa on kertynyt viikon aikana ainakin yhden yön verran, kuittaan niistä osan NYT.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:Nyt päikkäreille, univelkaa on kertynyt viikon aikana ainakin yhden yön verran, kuittaan niistä osan NYT.
Olit muuten mun unessa viime yönä. Olin jonkun bodauskisan tuomari (miksiköhän...) ja olit yksi kilpailijoista. Esittelit lihaksiasi kuin ammattilainen ja muistan että oltiin muiden tuomareiden kanssa yksimielisiä ainakin yhdesta lihasalueesta. Sait meiltä kaikilta 10 pistettä reisilihaksista; muissa pisteissä ei taas ollut sen suuremmin hurraamista ;) Tervemenoa vaan kisoihin!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt Kuninkuusraveja telekkarista ja sitten pihalle lukemaan ja grillaamaan.

Koipea ei särje tällä hetkellä ollenkaan, mikä lie ihmeparantuminen, yöllä tuhersin itkua kun yritin vääntäytyä sängystä vessaan...
SikaMika

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elppis kirjoitti:muissa pisteissä ei taas ollut sen suuremmin hurraamista
Te ette vaan tajuu! :roll: :wink: :krooh:
Enttu

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Minä täällä hei ! elämä solmussa,turpa rullalla ja rulla taskussa :P
1108

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kohta syömään jotain hyvää ja maukasta.

Veikkaan tätä:
PIPPURIPIHVI HEVOSEN FILEESTÄ - 23,50 €
cavallo al pimienta
Mureaksi grillattu hevosen sisäfileepihvi Ja yli 30 vuotta salaisella reseptillä valmistettua Saludin legendaarista rehevää pippurikermakastiketta sekä uuniperuna.
Hummani hei, pupupupuptitititipupupupupmässyn hei.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:Kohta syömään jotain hyvää ja maukasta.

Veikkaan tätä:
PIPPURIPIHVI HEVOSEN FILEESTÄ - 23,50 €
cavallo al pimienta
Mureaksi grillattu hevosen sisäfileepihvi Ja yli 30 vuotta salaisella reseptillä valmistettua Saludin legendaarista rehevää pippurikermakastiketta sekä uuniperuna.
Hummani hei, pupupupuptitititipupupupupmässyn hei.
Wittu. Mä en ole koskaan syönyt noin kallista ruoka-annosta. Mä olenkin amatööri.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:Wittu. Mä en ole koskaan syönyt noin kallista ruoka-annosta. Mä olenkin amatööri.
Hei mä olen ollut 3 viikkoa naimisissa, kai sitä saa viedä vaimon syömään?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Wittu. Mä en ole koskaan syönyt noin kallista ruoka-annosta. Mä olenkin amatööri.
Hei mä olen ollut 3 viikkoa naimisissa, kai sitä saa viedä vaimon syömään?
:h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Wittu. Mä en ole koskaan syönyt noin kallista ruoka-annosta. Mä olenkin amatööri.
Hei mä olen ollut 3 viikkoa naimisissa, kai sitä saa viedä vaimon syömään?
Ooh, ihanaa! :h:
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin