Suosituin kityläinen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ketä kityläistä fanitat eniten?

ninnithequeen
1
1%
Keikaus
2
3%
Gattaca
2
3%
Mylwin
2
3%
Geetzu
7
10%
Ann
9
13%
PerttiMakimaa
0
Ei ääniä
Suvinen
1
1%
NuoriDaavid
2
3%
Stadinarska
6
9%
Aito_Johanna
2
3%
EveryWoman
1
1%
Vadim
3
4%
Xiberia
1
1%
Sheetlord
3
4%
elco
7
10%
Tix
1
1%
sivustahuutaja
1
1%
Bliss
6
9%
Chap
2
3%
jouden-za
4
6%
SaintJohnPerse
1
1%
Hellu
2
3%
Huima
1
1%
Googlebot
2
3%
 
Ääniä yhteensä: 69

elco

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja elco »

Rahkapussi kirjoitti:vanhempaa, menopaussia lähestyvää naishenkilöä. Hekin kun hikeentyvät helposti kaikesta turhasta.
Mutta... etkös tämä nyt sitten ole sinä?

Aika hämmentävää. Pitäisikö minun olla vielä kiukkuinenkin tämän kaiken lisäksi?
Rahkapussi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Vadim kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Sä tulet nyt pettymään, mutta mä en kyl ajatellut sua yhtään tuota kirjoittaessani. Johtuu varmaan luonteen heikkoudestani: tunnen kummaa kiintymystä persoonaasi.
Pelottavaa! Siitäkin huolimatta, että haluan isona Elcoksi?
Halu ei välttämättä kulje käsikädessä toteutumisen kanssa. Tosin haaveita on hyvä helliä. Mä kyllä luulen, että sä pukeudut ja käyttäydyt liian hyvin tullaksesi koskaan esikuvasi kaltaiseksi. Sitä paitsi sivistys pilaa hyvän metsäläisen, sä olet jo menetetty mies.
Rahkapussi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

elco kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:vanhempaa, menopaussia lähestyvää naishenkilöä. Hekin kun hikeentyvät helposti kaikesta turhasta.
Mutta... etkös tämä nyt sitten ole sinä?

Aika hämmentävää. Pitäisikö minun olla vielä kiukkuinenkin tämän kaiken lisäksi?
Miten mä arvasin tuon kommentin etukäteen :-D Voi muru, sä olet niiin ennalta-arvattava: menet siitä, mistä aita on matalin.
Chap

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tämän hetkinen keskustelu täällä alkaa pikkuhiljaa enteillä epäsuosituin kityläinen -ketjun perustamista.
Pyry-Matias

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vadim kirjoitti:...joka ei näköjään yltänyt listalle asti. Tähän on tultu.
Ei hätää, äiti antoi onneksi lapsena tarpeeksi tissiä. Joskus tosin mietin oliko se tissi kuitenkaan juuri minun äitini.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Rahkapussi kirjoitti:Halu ei välttämättä kulje käsikädessä toteutumisen kanssa. Tosin haaveita on hyvä helliä. Mä kyllä luulen, että sä pukeudut ja käyttäydyt liian hyvin tullaksesi koskaan esikuvasi kaltaiseksi. Sitä paitsi sivistys pilaa hyvän metsäläisen, sä olet jo menetetty mies.
Voi itku! Eikö mulla ole mitään toivoa?
Chap

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Chap »

Rahkapussi kirjoitti:Miten mä arvasin tuon kommentin etukäteen :-D Voi muru, sä olet niiin ennalta-arvattava: menet siitä, mistä aita on matalin.
Yli vai ali?
Rahkapussi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Chap kirjoitti:Tämän hetkinen keskustelu täällä alkaa pikkuhiljaa enteillä epäsuosituin kityläinen -ketjun perustamista.
Luuletko saavasi siinä ketjussa enemmän pisteitä?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Chap kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Miten mä arvasin tuon kommentin etukäteen :-D Voi muru, sä olet niiin ennalta-arvattava: menet siitä, mistä aita on matalin.
Yli vai ali?
Elco on aika pitkä.
Kikkelis kokkelis.
Chap

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Chap »

Rahkapussi kirjoitti:
Chap kirjoitti:Tämän hetkinen keskustelu täällä alkaa pikkuhiljaa enteillä epäsuosituin kityläinen -ketjun perustamista.
Luuletko saavasi siinä ketjussa enemmän pisteitä?
Ainakin toivon niin. Jostainhan pitää saada se huomio, josta jäin lapsena paitsi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Rahkapussi kirjoitti:
Chap kirjoitti:Tämän hetkinen keskustelu täällä alkaa pikkuhiljaa enteillä epäsuosituin kityläinen -ketjun perustamista.
Luuletko saavasi siinä ketjussa enemmän pisteitä?
Mä en ainakaan anna! Chap on nimittäin ihana.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Pyry-Matias kirjoitti:Joskus tosin mietin oliko se tissi kuitenkaan juuri minun äitini.
Olet ihan varma että haluat siirtyä tähän aiheeseen?

Olin juuri sanomassa, että tissi kuin tissi, mutta eihän se olekaan ihan niin. Vai?
Chap

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Chap »

Keikaus kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
Chap kirjoitti:Tämän hetkinen keskustelu täällä alkaa pikkuhiljaa enteillä epäsuosituin kityläinen -ketjun perustamista.
Luuletko saavasi siinä ketjussa enemmän pisteitä?
Mä en ainakaan anna! Chap on nimittäin ihana.
Ihana = en anna!
Rahkapussi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Chap kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
Chap kirjoitti:Tämän hetkinen keskustelu täällä alkaa pikkuhiljaa enteillä epäsuosituin kityläinen -ketjun perustamista.
Luuletko saavasi siinä ketjussa enemmän pisteitä?
Ainakin toivon niin. Jostainhan pitää saada se huomio, josta jäin lapsena paitsi.
Miksi et perusta mieluummin Hajuttomin ja mauttomin Kitinäläinen -ketjua?
Chap

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Chap »

Rahkapussi kirjoitti:Miksi et perusta mieluummin Hajuttomin ja mauttomin Kitinäläinen -ketjua?
Taidan perustaa kityläinen vuolaimmilla kuukautisilla -ketjun.
Pyry-Matias

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vadim kirjoitti:Olin juuri sanomassa, että tissi kuin tissi, mutta eihän se olekaan ihan niin. Vai?
Erittäin hyvä tartunta. Patoutumia puhkoessa tämä on tähän asti edennyt. Ehkä eläkkeellä helpottaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vaola kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Siitäkin huolimatta, että haluan isona Elcoksi?
Samikset. :h:
Etkö jo vähitellen uskoisi, että meidät on taivaassa tehty? Voisimme mennä naimisiin, ja hääpaikalle olisi tienviitta: Elco :h: Elco! Eikö olisikin romanttista?

Mitä tuohon taivasjuttuun tulee, voisin kysäistä asiaa Petriltä. Missähän hän luuraa? Ja miksei hän ole listalla?
Rahkapussi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Chap kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Miksi et perusta mieluummin Hajuttomin ja mauttomin Kitinäläinen -ketjua?
Taidan perustaa kityläinen vuolaimmilla kuukautisilla -ketjun.
En saisi siinäkään mainintaa :( vähenemään päin kun ovat...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Pyry-Matias kirjoitti:Ehkä eläkkeellä helpottaa.
No, niinkuin kvasivirolaisittain voisi todeta, kiireessä tulee vaan kuspäisii kakruloit. Ei hoppu hyvästä näissä(kään) asioissa.
Chap

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Chap »

Rahkapussi kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Miksi et perusta mieluummin Hajuttomin ja mauttomin Kitinäläinen -ketjua?
Taidan perustaa kityläinen vuolaimmilla kuukautisilla -ketjun.
En saisi siinäkään mainintaa :( vähenemään päin kun ovat...
It's a mindset.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Rahkapussi kirjoitti:Miksi et perusta mieluummin Hajuttomin ja mauttomin Kitinäläinen -ketjua?
Eikös sellainen ollut jo?

Ilmeisesti se ei ollut aivan niin unohtumaton kuin ketjun aiheesta saattaisi päätellä. Tokkopa kukaan sai edes itkuraivareita?
Edith

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vadim kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Miksi et perusta mieluummin Hajuttomin ja mauttomin Kitinäläinen -ketjua?
Eikös sellainen ollut jo?
Edith sivulla kaksi tässä ketjussa kirjoitti: Mutta älkää myöskään unohtako kunnioittaa sitä saavutusta, että taannoisessa heikoin lenkki -äänestyksessä minä pääsin toiseksi ja bedlam voitti. Vähän rispektii tännekin.
Rahkapussi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Vadim kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Miksi et perusta mieluummin Hajuttomin ja mauttomin Kitinäläinen -ketjua?
Eikös sellainen ollut jo?

Ilmeisesti se ei ollut aivan niin unohtumaton kuin ketjun aiheesta saattaisi päätellä. Tokkopa kukaan sai edes itkuraivareita?
Mä muistan sen Ketä Kityläistä vihaat -ketjun. Taisi olla numban käsialaa. Siinä vasta intohimot hyrräsivät, uuh. Jokainen sai osansa.
elco

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja elco »

Rahkapussi kirjoitti: Miten mä arvasin tuon kommentin etukäteen :-D Voi muru, sä olet niiin ennalta-arvattava: menet siitä, mistä aita on matalin.
Jaha, no mitä mä sanon seuraavaksi?
Bliss

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Rahkapussi kirjoitti:palstalle aika harvaan kirjoittavia/kevyesti muutamia lauseita kirjoittavia, hajuttoman mauttomia tyyppejä
No eikö tämä palsta ole juuri sitä varten, että ne mitäänsanomattomimmat typeryydet voi kaataa tänne? :)
Ihka oikeita keskusteluja on aika paljon mukavampi käydä ihan naamatusten. Tämä tämmöinen "keksustelu" on niin helevetin hidastempoista (ikäänkuin olisin varustettu kovinkin nopeilla aivoilla...)

No niin. Taaskaan en sanonut yhtikäs mitään :D
Vastaa Viestiin