Kitinän pienin pippeli

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kellä on kitinän pienin pippeli?

Manalalla
14
26%
Niballa
3
6%
Homeboy65:lla
1
2%
QuarterDotilla
2
4%
Tixillä
8
15%
StadinArskalla
6
11%
SaintJohnPerseellä
1
2%
Yönmustaritarilla
4
8%
jouden-zapotekilla
1
2%
Aasilla
2
4%
Oon pannut jotakuta edellämainituista
5
9%
Tämä kysely on todella loukkaava
6
11%
 
Ääniä yhteensä: 53

chevilyn

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Herra Manala kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:Vaikea kysymys pääteltäväksi pelkän suunsoiton perusteella, mutta eikös se yleensä mene niin, että mitä suuremmat puheet, niin sen pienemmät vehkeet?
Äänestit minua! Senkin horo!
Pää kiinni painajainen!
SikaMika

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Viimeinkin kisa, jota en voi voittaa.




Niinkusiisku mähän en ole edes vaihtoehtojen joukossa, mikäkö?
Herra Manala

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

chevilyn kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:Vaikea kysymys pääteltäväksi pelkän suunsoiton perusteella, mutta eikös se yleensä mene niin, että mitä suuremmat puheet, niin sen pienemmät vehkeet?
Äänestit minua! Senkin horo!
Pää kiinni painajainen!
Se on helppoa, kun ei ole tuollainen airhead!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja Niba »

chevilyn kirjoitti:Vaikea kysymys pääteltäväksi pelkän suunsoiton perusteella, mutta eikös se yleensä mene niin, että mitä suuremmat puheet, niin sen pienemmät vehkeet?
Mä kuulin et auto ja sen koko käy hyväksi vertailukohdaksi?
Pyyhin Netikettiin..
SaintJohnPerse

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

ninnithequeen kirjoitti:SJP ilman pisteitä. Kaikki vissiin ajattelee että noin paljon scorettavalla miehellä on pakko olla iso :D
No, nyt se asia on korjattu!
chevilyn

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Herra Manala kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Äänestit minua! Senkin horo!
Pää kiinni painajainen!
Se on helppoa, kun ei ole tuollainen airhead!
Niin, vatipäille kaikki on paljon helpompaa!
Niba kirjoitti: Mä kuulin et auto ja sen koko käy hyväksi vertailukohdaksi?
Olen kuullut saman.
Elukka

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja Elukka »

chevilyn kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:
Pää kiinni painajainen!
Se on helppoa, kun ei ole tuollainen airhead!
Niin, vatipäille kaikki on paljon helpompaa!
Hei, onneksi olkoon! :cheer:
En ollut kuullutkaan, että olitte menneet naimisiin. :P
chevilyn

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Elukka kirjoitti: Hei, onneksi olkoon! :cheer:
En ollut kuullutkaan, että olitte menneet naimisiin. :P
:shock: :lol: Päivän paras!
Herra Manala

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mitäs kun on kaksi autoa, joista molemmat ovat maailmanstandardeilla mitattuna keskiluokkaa hieman pienempiä kooltaan?

Kaksihaarainen pippeli, joista molemmat haarat ovat hieman keskikokoa suurempia?
Yönmustaritari

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Itseni lisäksi joku muukin on minua äänestänyt??+

Elco?? Mylwin??

Tottahan sen on. Onhan se pieni. Mutta minkäs sille mahtaa. Onneksi valloittava persoonani tekee parhaansa korvatakseen sen. Saisikohan persettä nopeammaksi jollain konstilla? Ensin tarvitsee varmaan laihduttaa.
segma

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja segma »

Herra Manala kirjoitti:Mitäs kun on kaksi autoa, joista molemmat ovat maailmanstandardeilla mitattuna keskiluokkaa hieman pienempiä kooltaan?

Kaksihaarainen pippeli, joista molemmat haarat ovat hieman keskikokoa suurempia?
Tai kun ei ole autoa lainkaan? Tulee verrannossa n/0 -> DIVISION BY ZERO -> OH SHI-


(Tai sitten on äärettömän kokoinen pippeli, kuten tämän matemaattisen todistuksen mukaan ilmeisesti minulla.)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:Mitäs kun on kaksi autoa, joista molemmat ovat maailmanstandardeilla mitattuna keskiluokkaa hieman pienempiä kooltaan?

Kaksihaarainen pippeli, joista molemmat haarat ovat hieman keskikokoa suurempia?
No hailla on luulemani mukaan peräti 3 kappaletta! Yksi ja sitten pari pienempää.. Mut ei verrata luonnonoikkuja kuten manala sympaattisiin haihin..
Pyyhin Netikettiin..
Elukka

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja Elukka »

segma kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mitäs kun on kaksi autoa, joista molemmat ovat maailmanstandardeilla mitattuna keskiluokkaa hieman pienempiä kooltaan?

Kaksihaarainen pippeli, joista molemmat haarat ovat hieman keskikokoa suurempia?
Tai kun ei ole autoa lainkaan? Tulee verrannossa n/0 -> DIVISION BY ZERO -> OH SHI-


(Tai sitten on äärettömän kokoinen pippeli, kuten tämän matemaattisen todistuksen mukaan ilmeisesti minulla.)
Ei, ei, ei.
X/0 == java.lang.ArithmeticException.
(Joo, oli sosiaalisestirajoittunutta, tiedetään.)
chevilyn

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Herra Manala kirjoitti:Mitäs kun on kaksi autoa, joista molemmat ovat maailmanstandardeilla mitattuna keskiluokkaa hieman pienempiä kooltaan?

Kaksihaarainen pippeli, joista molemmat haarat ovat hieman keskikokoa suurempia?
Olen kuullut väittämän, että mitä isompi ja uudempi auto, niin sen pienemmät vehkeet. Tämän logiikan mukaan kyseisellä kaksihaaraisella mutaatiolla, saattaa olla tosiaan ihan standardin kokoiset pelit. Tosin saattaahan se olla myös, että hän yrittää peitellä muutoin niin selkeää munanjatkettaan kahdella autolla yhden sijaan. Kaksi pientä autoa voi siis olla yhtä kuin yksi isompi auto eli jooh, pieni pippeli. Pakko olla. Teoriani on aukoton.
Yönmustaritari

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

chevilyn kirjoitti:Teoriani on aukoton.
Nooh. Lienee kuitenkin parempi olla pieni pippeli kuin ei kikkeliä laisinkaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

chevilyn kirjoitti:Olen kuullut väittämän, että mitä isompi ja uudempi auto, niin sen pienemmät vehkeet....Teoriani on aukoton.
Mutta kun mulla on pieni muna ja vanha paska ooppeli?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Yönmustaritari kirjoitti:Itseni lisäksi joku muukin on minua äänestänyt??+

Elco?? Mylwin??

Tottahan sen on. Onhan se pieni. Mutta minkäs sille mahtaa. Onneksi valloittava persoonani tekee parhaansa korvatakseen sen. Saisikohan persettä nopeammaksi jollain konstilla? Ensin tarvitsee varmaan laihduttaa.
Emmä kerkee äänestämään kun on kiire komentaa pataljoona sukkahousut jalassa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
chevilyn

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Yönmustaritari kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:Teoriani on aukoton.
Nooh. Lienee kuitenkin parempi olla pieni pippeli kuin ei kikkeliä laisinkaan.
Mistäs tiedät? Oletko kokeillut? Väittäisin, että tytöillä on aika kivaa ilman piliäkin.
Bluntly kirjoitti: Mutta kun mulla on pieni muna ja vanha paska ooppeli?
Ööh tasan ei käy onnenlahjat? No ei sentään. Mikäli sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa ooppelisi tuliterään mersuun, niin vaihtaisitko? Mikäli vaihtaisit, niin teoria pitäisi edelleen paikkansa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

chevilyn kirjoitti:Ööh tasan ei käy onnenlahjat? No ei sentään. Mikäli sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa ooppelisi tuliterään mersuun, niin vaihtaisitko? Mikäli vaihtaisit, niin teoria pitäisi edelleen paikkansa.
En. Olen myös paska kuski ja varaosat on paljon halvempia ooppeliin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
chevilyn

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Bluntly kirjoitti: En. Olen myös paska kuski ja varaosat on paljon halvempia ooppeliin.
Damn it! Sinne vesittyi se teoria. Noh aina ei voi voittaa. Kuskien ajotaidolla en ole kuullut olevan mitään tekemistä haarovälin varustuksen kanssa. Toisaalta olisihan se mielenkiintoista jos esim. pienellä pilillä ja aggressiivisella liikennekäyttäytymisellä todettaisiin joku yhteys. Tosin siinä tapauksessa tietäisin monia pienipippelisiä naisiakin.
Yönmustaritari

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

chevilyn kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Nooh. Lienee kuitenkin parempi olla pieni pippeli kuin ei kikkeliä laisinkaan.
Mistäs tiedät? Oletko kokeillut? Väittäisin, että tytöillä on aika kivaa ilman piliäkin.
Just joo.

Tuu sit puhuu kun oot pissannut seisaaltaan reidet kuivina.
chevilyn

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Yönmustaritari kirjoitti: Tuu sit puhuu kun oot pissannut seisaaltaan reidet kuivina.
Miksi ihmeessä haluaisin pissata seisaalta?

Pidän mieluummin molemmat kädet vapaana
Elukka

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja Elukka »

chevilyn kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: En. Olen myös paska kuski ja varaosat on paljon halvempia ooppeliin.
Damn it! Sinne vesittyi se teoria.
Ei yksittäinen poikkeus vielä koko teoriaa kaada, sille pitää vaan keksiä joku selittävä tekijä. (esim. "Edellinen kirjoittaja on köyhä ja/tai pihi.")
chevilyn kirjoitti:Toisaalta olisihan se mielenkiintoista jos esim. pienellä pilillä ja aggressiivisella liikennekäyttäytymisellä todettaisiin joku yhteys. Tosin siinä tapauksessa tietäisin monia pienipippelisiä naisiakin.
Aika pienihän se klitta on piliksi. :jouden:
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Yönmustaritari kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Nooh. Lienee kuitenkin parempi olla pieni pippeli kuin ei kikkeliä laisinkaan.
Mistäs tiedät? Oletko kokeillut? Väittäisin, että tytöillä on aika kivaa ilman piliäkin.
Just joo.

Tuu sit puhuu kun oot pissannut seisaaltaan reidet kuivina.
Hmm. Kusin kerran päälleni töissä. Lampsin silmät solmussa ja kikkeli nutturalla nojailemaan seinään jotekuten pöntön läheisyyteen. Siinä sitten ihmettelin pitkään mikä tässä on vikana. Selvisihän se kun katsoi alas. Seisoin lammikossa ja toinen puntti vyöstä nilkkaan läpimärkä. Brain, we have a problem. Mitäs sitä tekis kun olet toimistossa ja kotiin mentäessä törmäät x määrään duuniapinoita + 2000 katukävelijää. Solution = housut pois ja pesin ne. Kuset pois ja housut kokonaan läpimärkänä. Jos joku näkeekin niin toinen ei ole erilainen kuin toinen. Sitten vain kuunneltiin onko käytävällä ketään. Ei ollut. Salamannopeasti tyhjään koulutushuoneeseen venailee, et pökät on niin kuivat et voi mennä kaljalle. Ei ehkä heti uskoisi, että naiset tykkää musta.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän pienin pippeli

Viesti Kirjoittaja Niba »

Crowbar kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:
Mistäs tiedät? Oletko kokeillut? Väittäisin, että tytöillä on aika kivaa ilman piliäkin.
Just joo.

Tuu sit puhuu kun oot pissannut seisaaltaan reidet kuivina.
Hmm. Kusin kerran päälleni töissä. Lampsin silmät solmussa ja kikkeli nutturalla nojailemaan seinään jotekuten pöntön läheisyyteen. Siinä sitten ihmettelin pitkään mikä tässä on vikana. Selvisihän se kun katsoi alas. Seisoin lammikossa ja toinen puntti vyöstä nilkkaan läpimärkä. Brain, we have a problem. Mitäs sitä tekis kun olet toimistossa ja kotiin mentäessä törmäät x määrään duuniapinoita + 2000 katukävelijää. Solution = housut pois ja pesin ne. Kuset pois ja housut kokonaan läpimärkänä. Jos joku näkeekin niin toinen ei ole erilainen kuin toinen. Sitten vain kuunneltiin onko käytävällä ketään. Ei ollut. Salamannopeasti tyhjään koulutushuoneeseen venailee, et pökät on niin kuivat et voi mennä kaljalle. Ei ehkä heti uskoisi, että naiset tykkää musta.
Toisten päälle kuseminen on luettu erotiikaksi jo pitkään!
Itsensä päälle kuseminen myös? Vähän niinkuin masturbaatiota sekin? :idea:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin