Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elukka kirjoitti:TeePeeKoota pitelee tänäkin maanantaina.
Sunnuntain grillailut meni pyytämättä ja yllättäen tulleen syksyn takia niin :perse: elleen, että V-käyrä on vieläkin lievästi koholla.
Joskohan tossa lounaksen jälkeen sais aivon taas sen verran hereille että alkais koodiakin vääntymään? :swirl:
Lauantaina oli KooTeePee versus HJK, oli tosi möllejä kannustusjoukkoja, onneksi ei tarvinnut olla kotkalaisten kupeessa, ForzaHJK oli riiittävästi, lauantai olisi kyllä ollut oivallinen ot..grillauspvä.. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja saira »

Hei nukkekotiharrastajat! Tuttavani Hesasta on menossa tällä viikolla ostamaan pienelle tytölleen nukkekotia. Lupasin kysellä hyviä vinkkejä teiltä, eli mistä kannattaa käydä katsomassa laadukkaita nukkekoteja ja siihen huonekaluja yms.?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:Hei nukkekotiharrastajat! Tuttavani Hesasta on menossa tällä viikolla ostamaan pienelle tytölleen nukkekotia. Lupasin kysellä hyviä vinkkejä teiltä, eli mistä kannattaa käydä katsomassa laadukkaita nukkekoteja ja siihen huonekaluja yms.?
Minimaailmassa (Uudenmaankatu 27) on niitä 1:12 kokoisia, mutta ne on lähinnä tarkoitettu harrastajille, ja siellä myytävät kalusteet ovat miniatyyrejä, eivät siis leluja eivätkä leikinkestäviä. Meillä on tyttärellä ihan normi Lundby, ovat hitusen pienempiä, 1:16, niitä saa Citymarketeistakin. Kalusteet vaan pirun kalliita verrattuna niihin miniatyyreihin...
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja saira »

Ok, hyvä tietää. Laitan infoa eteenpäin, niin iskä ja tyttö saavat lähteä seikkailemaan. Olis mukava olla katsomassa, kun isukki on nukkekotiostoksilla... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:Ok, hyvä tietää. Laitan infoa eteenpäin, niin iskä ja tyttö saavat lähteä seikkailemaan. Olis mukava olla katsomassa, kun isukki on nukkekotiostoksilla... :D
Haahaa, oisit nähny mun ukon siellä Minimaailma-liikkeessä. Oli vähän orpona, kun aikuiset naiset hypistelee minimaalisia ihanuuksia.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja saira »

ninnithequeen kirjoitti: Haahaa, oisit nähny mun ukon siellä Minimaailma-liikkeessä. Oli vähän orpona, kun aikuiset naiset hypistelee minimaalisia ihanuuksia.
Voi toista... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Pyry-Matias

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

On tää hiano laite tää firman mese. Herutellut työkaveria koko päivän. Ehdotti, et mentäis yläkerran edustustiloihin, mut ei saateri pysty. Mun säkällä joko tulee kuitenkin vaikkei varausta olisi 8)
didi

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja didi »

Pyry-Matias kirjoitti:On tää hiano laite tää firman mese. Herutellut työkaveria koko päivän. Ehdotti, et mentäis yläkerran edustustiloihin, mut ei saateri pysty. Mun säkällä joko tulee kuitenkin vaikkei varausta olisi 8)
Mulla on kans sellainen fantasia, että pääsisi toimistolla vähän touhuileen.. harmi vain, kun työkaverit on sellaisia, ettei tikullakaan koskis.

Siitä vain hommiin =D
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja saira »

Oli muuten mahtava ilta eilen, näin taas pitkästä aikaa halikaverini. Näen heppua pari kertaa vuodessa, sit ilta vietetään toisiamme kehuen, halitellen ja silitellen. Hellyyskiintiön täyttöä... Suunniteltiin (taas) viettävämme lähitulevaisuudessa leffaillan löffäillen sohvalla, ehkä sit kun täytetään 50...

Kävin matkalla kaupunkiin ostamassa röökiä läheiseltä huoltoasemalta. Siellä on myyjänä hauska nainen. Aina, kun siltä ostaa vaikka sen litran maitoa tms. tuntee jälkeenpäin flirttailleensa sen kanssa. Vaikka sille sanoisikin vain kiitos ja hei. Eikä ota oikein selvää onko se sen silmissä, ilmeissä vai äänensävyssä. No, mut flirttailu on mukavaa joka tapauksessa, piristää oloa!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Terveellinen elämä ketuttaa jo muutaman tunnin jälkeen. Maha paisuu kuin pullataikina ja vessassa saa juosta jatkuvasti.

Luultavasti puntillakin tiputan jotain raskasta varpailleni. Parempi olisi vain vetää Leaving Las vegasit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pyry-Matias

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

didi kirjoitti:harmi vain, kun työkaverit on sellaisia, ettei tikullakaan koskis.
Täällä olis riistaa juu 8)
Elukka

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pyry-Matias kirjoitti:
didi kirjoitti:harmi vain, kun työkaverit on sellaisia, ettei tikullakaan koskis.
Täällä olis riistaa juu 8)
^On se vaan hirvee eVonkaaja!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pyry-Matias kirjoitti:
didi kirjoitti:harmi vain, kun työkaverit on sellaisia, ettei tikullakaan koskis.
Täällä olis riistaa juu 8)
Sama vika, markkina-arvoni ei vain riitä tälle porukalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Minimaailmassa (Uudenmaankatu 27) on niitä 1:12, 1:16
Vitut! Tosimies tekee kämpän ihan 1:1. Niin mie ainakin ajattelin, alkaa oleen piirustukset kohta valmiina, eihän sitä ole piirrettykään kuin 8 vuotta.

Mutta hei, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty!!! Ja tämän tästä saa kun itselleen suunnittelee.
ninnithequeen

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Minimaailmassa (Uudenmaankatu 27) on niitä 1:12, 1:16
Vitut! Tosimies tekee kämpän ihan 1:1. Niin mie ainakin ajattelin, alkaa oleen piirustukset kohta valmiina, eihän sitä ole piirrettykään kuin 8 vuotta.

Mutta hei, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty!!! Ja tämän tästä saa kun itselleen suunnittelee.
Nii-i, mutta mun kämpät tuleekin edullisemmiksi ;)
1108

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:No, mut flirttailu on mukavaa joka tapauksessa, piristää oloa!
Mitä vittua olet vetäny????

Maa kutsuu, haloo, kuuleeko Saira?
1108

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Nii-i, mutta mun kämpät tuleekin edullisemmiksi
Hinnasta viis kun asuu ite tehdyssä!
ninnithequeen

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nii-i, mutta mun kämpät tuleekin edullisemmiksi
Hinnasta viis kun asuu ite tehdyssä!
No joo. Ois aika koomista jos mä yrittäisin tunkea itteeni nukkekotiin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti: Mitä vittua olet vetäny????

Maa kutsuu, haloo, kuuleeko Saira?
Älä kysy, ilmeisesti tää syksy on tosissaan alkamassa. Jostain syystä syksy saa mut levottomaksi, tekee mieli nähdä enemmän kavereita ja kierrellä katsomassa tummenevaa iltaa. Mut vuodenajasta riippumatta flirttailu on kivaa, yleensä tosin flirttailen vaan tuttujen kanssa, jotka tietää sen olevan vain sitä, eikä siitä seuraa mitään enempää.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:No joo. Ois aika koomista jos mä yrittäisin tunkea itteeni nukkekotiin.
Ylipäätänsä on koomista että vouhotat nukkekodeista. Aikuinen ihminen, eikö yhtään hävetä?
1108

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Mut vuodenajasta riippumatta flirttailu on kivaa, yleensä tosin flirttailen vaan tuttujen kanssa, jotka tietää sen olevan vain sitä, eikä siitä seuraa mitään enempää.
Kuis sulla menee? :jouden:
Viimeksi muokannut 1108, 27.08.2007 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No joo. Ois aika koomista jos mä yrittäisin tunkea itteeni nukkekotiin.
Ylipäätänsä on koomista että vouhotat nukkekodeista. Aikuinen ihminen, eikö yhtään hävetä?
Joo-o. Isot miehet saa rakennella pienoisrautateitä mutta isot akat ei saa sisustaa nukkekoteja harrastuksena. PAH sanon minä :leuhka:
1108

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:PAH sanon minä
Vittu, mä rakennan taloja, en mitään pienoiskamaa.
Viimeksi muokannut 1108, 27.08.2007 15:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:Mut vuodenajasta riippumatta flirttailu on kivaa, yleensä tosin flirttailen vaan tuttujen kanssa, jotka tietää sen olevan vain sitä, eikä siitä seuraa mitään enempää.
Kuis sulla menee?
:h: :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Niin Makaat Kuin Petaat Maanantaina

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:PAH sanon minä
Vittu, mä rakennan taloja, en mitään pienoiskamaa.
En mä sua tarkottanutkaan, vain noin niinkun yleensä pienoisrautatiet on hieno harrastus, mutta nukkekodit on lasten leluja. PAH! Sovinismia!
Vastaa Viestiin