Neuvo jollekin jotain

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Niih. Minulla ei nyt valitettavasti ole kenellekään mitään neuvoa, mutta tiedän, että teillä on.

Olkaa hyvä, sana on vapaa!
Geetzu

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Minä neuvoisin Dave sinua pitämään pääsi ja laihduttamaan (=muokkaamaan lihat eri kohille)! Tuntuupa hyvältä tuoda ajatuksensa julki!
NuoriDaavid

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:Minä neuvoisin Dave sinua pitämään pääsi ja laihduttamaan (=muokkaamaan lihat eri kohille)! Tuntuupa hyvältä tuoda ajatuksensa julki!
Kiitos neuvosta. Näin ajattelin tehdä!
NuoriDaavid

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyrymatias, mee nyt pamputtamaan sitä työkaverias. Icme homostelua tuollainen!
elco

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Olkaa hyvä, sana on vapaa!
Lähde kaljalle. Murtaudu siis vaimosi asettamista kahleista.
NuoriDaavid

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Olkaa hyvä, sana on vapaa!
Lähde kaljalle. Murtaudu siis vaimosi asettamista kahleista.
Hyvä neuvo.
SaintJohnPerse

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Olkaa hyvä, sana on vapaa!
Lähde kaljalle. Murtaudu siis vaimosi asettamista kahleista.
Hyvä neuvo.
Mutta taitaa jäädä suunnitelman asteelle...
Pyry-Matias

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Pyrymatias, mee nyt pamputtamaan sitä työkaverias. Icme homostelua tuollainen!
Olen liian avoin muutenkin. Yritän nyt olla kolee ja vaiti. Työpaikalla saanut muutenkin joskin sortin pelimiehen maineen, kun on muutaman kerran sivulauseessa suutuspäissään maininnut sanan nainen. Ei muuten, mutta ne ainaiset utelut kuppilassa oikeasti välillä kypsyttävät. Sinkku kun ei kuulemma voi tehdä kuin neljää asia: joko hän miettii nussimista, on menossa nussimaan, nussii tai on tulossa nussimasta.
Geetzu

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pyry-Matias kirjoitti:Sinkku kun ei kuulemma voi tehdä kuin neljää asia: joko hän miettii nussimista, on menossa nussimaan, nussii tai on tulossa nussimasta.
No daah, ihme maailma jos muuta voiskaan. Tai no syöminen on yleensä saman verran porukan mielissä toki.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä haluan antaa neuvon Blissille.
Tule takaisin kitinään, heti tai ainakin pian. Kun on mielipiteensä ilmaissut ja seisoo sanojensa takana, voi älämölön jättää huomiotta.

Mun ikävä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Tix

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lolita kirjoitti:Minä haluan antaa neuvon Blissille.
Tule takaisin kitinään, heti tai ainakin pian. Kun on mielipiteensä ilmaissut ja seisoo sanojensa takana, voi älämölön jättää huomiotta.

Mun ikävä.
Bliss jo tuossa aiemmin mainitsi että lähtee työreissulle eikä ole muutenkaan kitinän ääressä. Tässä tulee kyllä kauhukuva siitä, että kohta jäljellä on vain stadinturskia ja hapansilakkaa :shock:
isohaara

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Pyry-Matias kirjoitti:Olen liian avoin muutenkin. Yritän nyt olla kolee ja vaiti. Työpaikalla saanut muutenkin joskin sortin pelimiehen maineen, kun on muutaman kerran sivulauseessa suutuspäissään maininnut sanan nainen. Ei muuten, mutta ne ainaiset utelut kuppilassa oikeasti välillä kypsyttävät. Sinkku kun ei kuulemma voi tehdä kuin neljää asia: joko hän miettii nussimista, on menossa nussimaan, nussii tai on tulossa nussimasta.


Tää kuvaa kyl hyvin tätä palstaa muutenkin. :rofl:
NuoriDaavid

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

isohaara kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Olen liian avoin muutenkin. Yritän nyt olla kolee ja vaiti. Työpaikalla saanut muutenkin joskin sortin pelimiehen maineen, kun on muutaman kerran sivulauseessa suutuspäissään maininnut sanan nainen. Ei muuten, mutta ne ainaiset utelut kuppilassa oikeasti välillä kypsyttävät. Sinkku kun ei kuulemma voi tehdä kuin neljää asia: joko hän miettii nussimista, on menossa nussimaan, nussii tai on tulossa nussimasta.


Tää kuvaa kyl hyvin tätä palstaa muutenkin. :rofl:
:D

Onkohan Pyrymies taas panemassa?
Geetzu

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:Tässä tulee kyllä kauhukuva siitä, että kohta jäljellä on vain stadinturskia ja hapansilakkaa :shock:
Ihan oikeesti? Blisshän kirjottelee viikonpäiväketjuun, en tienny sun lukevankaan sitä.
Tix

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Ihan oikeesti? Blisshän kirjottelee viikonpäiväketjuun, en tienny sun lukevankaan sitä.
Luen mä, sen jälkeen kun noraus keksittiin siitä tuli luettava :P
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Neuvo Arskalle. Opettele röpöttämään. :beer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 06.11.2022 15:41 Neuvo Arskalle. Opettele röpöttämään. :beer:
Homeenpoika hyvä!

Tarkoitat hyvää ja hauskaa harras Marrakselle, mutta jos alkaisin röpöttämään niin todennäköisesti kuolisin aiemmin.
En halua.
Olen pahoillani. En milloinkaan tule röpöttämään enkä varmasti tule olemaan kännissä ikinä. Mitään varmempaa tässä maailmassa EI OLE.

HARRAS MARRAS
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 22.11.2022 23:08
Homeboy65 kirjoitti: 06.11.2022 15:41 Neuvo Arskalle. Opettele röpöttämään. :beer:
Homeenpoika hyvä!

Tarkoitat hyvää ja hauskaa harras Marrakselle, mutta jos alkaisin röpöttämään niin todennäköisesti kuolisin aiemmin.
En halua.
Olen pahoillani. En milloinkaan tule röpöttämään enkä varmasti tule olemaan kännissä ikinä. Mitään varmempaa tässä maailmassa EI OLE.

HARRAS MARRAS
Hyvä päätös varmasti. Siteeraan silti Majakovskia: "Parempi viinaan kuolla kuin ikävään." :beer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Neuvo jollekin jotain

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos haluat tietää kuinka paljon voit juoda?
https://mcwell.nd.edu/your-well-being/p ... e-factors/
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin