Big Brother 2007

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hehän ovat kuin kaksi marjaa!

Kuva

Farbod- Vantaalainen yo-merkonomiopiskelija

Kuva

Borat - Kazakstanilainen journalisti
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hehee. Sama tuli itsellä mieleen heti kun hepun näin.
Pyry-Matias

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Rouva Pupu kirjoitti:Hehee. Sama tuli itsellä mieleen heti kun hepun näin.
Tuohan kertoi jo etukäteen imitoivansa Boratia. Keksikää oma.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nehä kuttui talossaki ekana iltana miestä boratiksi.

Mut toi Kadille osunu juttu on kyl paskamainen. Aikas epäreiluu hei! Heli vittuun tänään enivei!
Pyry-Matias

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

bedlam kirjoitti:Heli vittuun tänään enivei!
Kyl mulle kelpais sen naapurikin parin tuuman päässä.
BettyB.

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No oi voi, olinpas tyhmä. Itken itseni uneen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Lolita »

bedlam kirjoitti:Mut toi Kadille osunu juttu on kyl paskamainen. Aikas epäreiluu hei!
Pitää aina kertoa juurta jaksaen mitä tarkoittaa, että mekin jotka seuraamme BB:tä vain kitinän välityksellä pysymme kärryillä! Eli tarkennusta kiitos!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pyry-Matias

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BettyB. kirjoitti:No oi voi, olinpas tyhmä. Itken itseni uneen.
Tiedän...voin kuvitella tuon tunteen, kun tekisi mieli vajota maan alle.
BettyB.

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyry-Matias kirjoitti:Tiedän...voin kuvitella tuon tunteen, kun tekisi mieli vajota maan alle.
Ai kuvitella? Täähän on sun perustila.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pyry-Matias kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Heli vittuun tänään enivei!
Kyl mulle kelpais sen naapurikin parin tuuman päässä.
Voisit ottaa Helin kaveria pyllyysi? Vai siis mitä? Sun viestisi on nykyään mulle liian nibakryptisiä.
Pyry-Matias

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

bedlam kirjoitti:Voisit ottaa Helin kaveria pyllyysi? Vai siis mitä? Sun viestisi on nykyään mulle liian nibakryptisiä.
Vitun sijasta kävis tuo kakkatallikin. Helin tulevaksi osoitteeksi.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pyry-Matias kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Voisit ottaa Helin kaveria pyllyysi? Vai siis mitä? Sun viestisi on nykyään mulle liian nibakryptisiä.
Vitun sijasta kävis tuo kakkatallikin. Helin tulevaksi osoitteeksi.
Eli Helin vittuunlähdön sijasta voisit ottaa Helin perseeseen?
Pyry-Matias

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

bedlam kirjoitti:Eli Helin vittuunlähdön sijasta voisit ottaa Helin perseeseen?
Nyt puhut paskaa.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lolita kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mut toi Kadille osunu juttu on kyl paskamainen. Aikas epäreiluu hei!
Pitää aina kertoa juurta jaksaen mitä tarkoittaa, että mekin jotka seuraamme BB:tä vain kitinän välityksellä pysymme kärryillä! Eli tarkennusta kiitos!
Soriii!!! Siis Kadi vastasi puhelimeen ja joutuu sen takia valitsemaan yhden ihmisen ensi viikon häätöäänestykseen. Ja kaiken lisäksi hää ei tiedä, että joutuu paljastamaan nimen tän illan lähetyksessä. Mummielestä aika epistä, paitti jos nyt sitten Kadi tippus.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pyry-Matias kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Eli Helin vittuunlähdön sijasta voisit ottaa Helin perseeseen?
Nyt puhut paskaa.
Sori, perseeni oli suussani.
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:No oi voi, olinpas tyhmä. Itken itseni uneen.
Älä kato välitä. Mäkin olen missannut nuo hommat kun en katso jokaista sekuntia ;)
Pyry-Matias

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Toi Heli on kyllä pohja. Kaikella tapaa. Ei ole edes minkään näköinen. Nolas itsensä.
Googlebot

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Panisit Heliä kuitenkin, ja potkunyrkkeilyssä kilpaileva nainen saa aina rispektiä. Oli kuitenkin loppujen lopuksi aika aran ja epäitsevarman oloinen. Pidin huvittavana että Heliä ulkopuolella odottanut naispuolinen kaveri oli ulkonäöltään kuin Helin spitting image. Ajattelinkin ensin hänen olevan Helin äiti tai isosisko.

Jaah, ja näin minäkin olen alkanut seurata BB:tä hieman epäsäännöllisesti (n. joka toisen tai kolmannen jakson). Syytän digiboksiani jolle menin 'epähuomiossa' määrittelemään että tallentaa Big Brotherit joka päivältä. Suvantokohdat ja mainokset on nopea ohittaa tallenteita katsellessa, joten yksi BB-päivä tulee katsottua helposti 15-20 minuutissa läpi. (seli seli)
Pyry-Matias

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Googlebot kirjoitti:Jaah, ja näin minäkin olen alkanut seurata BB:tä hieman epäsäännöllisesti (n. joka toisen tai kolmannen jakson)
Kai huomasit, kun Vappukin oli aidosti Heliä vastaan? Jokainen kysymys palveli tuota inhoa ja toi sen esiin. Hyvä Vappu 8)
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Menny maku koko BB:stä. Mitä noita uusia sinne noin paljon pitää lappaa?
*pudonnut kärryiltä*
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oon jotenkin todella outo. Mua ei voisi kiinnostaa juuri vähempää katsoa BB:tä, enkä ole sitä katsonut, mutta luen kyllä kaikki siitä kertovat uutiset huolestuttavalla innolla :oops: Eräällä toisella foorumilla luen huolellisesti spoilausketjun, jossa 24/7-katsojat raportoivat, mitä talossa tapahtuu.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:Mua ei voisi kiinnostaa juuri vähempää katsoa BB:tä, enkä ole sitä katsonut, mutta luen kyllä kaikki siitä kertovat uutiset huolestuttavalla innolla :oops:
Etkä ole outo. Mä olen havainnut tuon saman taktiikan toimivaksi, ei tylsiä telkkuohjelmia, vain pelkät tärkeimmät tapahtumat. Spoilausketjuun en kuitenkaan ole vielä sortunut, tosin vain sen takia, että se on aina niin pitkä...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Täytyy kyllä myöntää, että nyt on jäänyt monta jaksoa katsomatta. Lähinnä lueskelen uutisia.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tuotantotiimi nyt kusee tän homman täysin. Enitenhän tuolta haluaa nähdä känniörvellystä, riitelyä, mokailua ja draamaa. Se juomien takavarikointi olisi ollut hyvä idea JOS ne juomat olisi palautettu vaikka tunnin vitutuksen jälkeen. Mutta ei. Toivottavasti tänään saavat raakaa viinaa sitten.
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä olen jo lopettanut katsomisen. Siellä ei tapahdu mitään ilman viinaa, mutta ei viinan kanssakaan.
Vastaa Viestiin