Big Brother 2007

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio ... ig_brother

Varmaan Marika, voivat laulaa yhdessä Salarakasta :h:
BettyB.

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Rouva Pupu kirjoitti:Varmaan Marika, voivat laulaa yhdessä Salarakasta :h:
Pakko olla joku mies. Muuten en ala.
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Varmaan Marika, voivat laulaa yhdessä Salarakasta :h:
Pakko olla joku mies. Muuten en ala.
Luen vain ulkomaalaisia juorulehtiä, kuka tällä hetkellä on miespuolinen Martina täällä Suomessa?
masa

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja masa »

Rouva Pupu kirjoitti:Luen vain ulkomaalaisia juorulehtiä, kuka tällä hetkellä on miespuolinen Martina täällä Suomessa?
Vesa Keskinen?
SaintJohnPerse

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

masa kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Luen vain ulkomaalaisia juorulehtiä, kuka tällä hetkellä on miespuolinen Martina täällä Suomessa?
Vesa Keskinen?
Kutsuit?
Pyry-Matias

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Martina otti viime jaksossa ajan, tilan, värin ja muodon haltuunsa. Se oli selkeesti hänen iltansa.

Ja jotkut vielä vinkuvat, että miksi mies lyö naista 8)
BettyB.

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyry-Matias kirjoitti:Ja jotkut vielä vinkuvat, että miksi mies lyö naista 8)
Hei, mä en pidä susta, oikeestaan mä vihaan sua. Ja sä olet ihan neiti, fakin prinsessa, akka, ämmä. Pitäsköhän sun nimi vaihtaa Bettyks niin mä oon sitte Matias. Sä otat hei mitä sulle annetaan. Ja en mä hei sua hauku, mä vaan sanon mielipiteeni, ja jos se haittaa sua, niin sehän on vaan sun ongelma.

Aina välillä mua hävettää olla nainen.
Pyry-Matias

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BettyB. kirjoitti:Aina välillä mua hävettää olla nainen.
Ja mua ihminen. Luin muuten just Iltalehdestä, kun miehensä (se Hunks-bodari) oli vetistellyt, kun oli nähnyt vähitenvääränsä pillittävän pk-huoneessa. Ei saatana 8)
masa

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja masa »

Pyry-Matias kirjoitti:Ja mua ihminen.
Ei kai?

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200710 ... 8_ul.shtml
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eihän tuo Martina ihan tyhjäpäisin kaikista bb-kilpailijoista taida edes olla, mutta vittumainen kyllä. Jostain luin, että jonkun muun maan bb-kisaan oli lähetetty tarkoituksella joku tyyppi vittuilemaan asukkaille ja aiheuttamaan hässäkkää. Liekkö sama juttu sitten.

Timo oli huoritellut kuulemma eilen, olisi vittuillut mielummin siitä legendaarisesta tatskasta vaikka.
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kieltämättä repesin eilen Martinan kommenttien jälkeen. Se sanoi suoraan sen mistä muut puhuvat selän takana. Kumpi sitten on pahempi, sen jokainen päättää itse. Timo on neiti, en olisi itsekään ollut sanomatta jos talossa olisin. Sillä on helvetti enemmän vaaleanpunaiseen fiksaatiota kuin tällä hattaralla.
Mutta Jarkko sanoi hyvin, että joskus vois miettiä mitä sanoo, milloin ja miten.
Pyry-Matias

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Rouva Pupu kirjoitti:Se sanoi suoraan sen mistä muut puhuvat selän takana. Kumpi sitten on pahempi, sen jokainen päättää itse.
Ämmän koko esitys oli kyllä niin surkuhupaisaa epävarman, tyhmän ja itserakkaan raakileen aktia, että jopa yllätti mut. Se, että paljastaa "suoruuttaan" nämä piirteensä ei ole mitään parempi. Mennä nyt heti neuvomaan BB-taloon miten muiden tulee toimia ja ajatella. Voiko pahemmin enää mokata?
BettyB.

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä vähän pelkään että Martina joutuu tän ens viikolla äänestykseen. Toivon, että kansa on niin fiksua, että tajuaa pitää sen kuitenkin talossa. Viihdearvo kohdillaan, sano.
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyry-Matias kirjoitti: Ämmän koko esitys oli kyllä niin surkuhupaisaa epävarman, tyhmän ja itserakkaan raakileen aktia, että jopa yllätti mut. Se, että paljastaa "suoruuttaan" nämä piirteensä ei ole mitään parempi. Mennä nyt heti neuvomaan BB-taloon miten muiden tulee toimia ja ajatella. Voiko pahemmin enää mokata?
Mokaamisesta en osaa sanoa. Pointti nyt vaan on se, että aika hassua kauhistua suorasta tykityksestä kun samaa tykitystä annetaan myös selän takana.
Tix

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rouva Pupu kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti: Ämmän koko esitys oli kyllä niin surkuhupaisaa epävarman, tyhmän ja itserakkaan raakileen aktia, että jopa yllätti mut. Se, että paljastaa "suoruuttaan" nämä piirteensä ei ole mitään parempi. Mennä nyt heti neuvomaan BB-taloon miten muiden tulee toimia ja ajatella. Voiko pahemmin enää mokata?
Mokaamisesta en osaa sanoa. Pointti nyt vaan on se, että aika hassua kauhistua suorasta tykityksestä kun samaa tykitystä annetaan myös selän takana.
Mutta eihän sitä tiedä kuin katsojat.
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti:
Mutta eihän sitä tiedä kuin katsojat.
En mä nyt hiffaa mitä haet takaa. Me katsojat tiedetään, että puhuvat selän takana ja se että toinen sanoo suoraan samat asiat. Me katsojat kauhistellaan. Väännä rautalangasta.
Tix

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rouva Pupu kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Mutta eihän sitä tiedä kuin katsojat.
En mä nyt hiffaa mitä haet takaa. Me katsojat tiedetään, että puhuvat selän takana ja se että toinen sanoo suoraan samat asiat. Me katsojat kauhistellaan. Väännä rautalangasta.
Sitä, että talossa olijat tietysti kauhistuvat kun joku sanoo suoraan ääneen mitä muut ajattelee ja kuiskuttelee nurkissa. Eihän kuiskuttelujen kohde niitä muuten kuulisi.
Vihtahousu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Wanha! Et selkeesti seuraa tarpeex bb-ketjua!
BettyB.

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Extrassa huomenna vieraana Rakel Liekki. Oliskohan se talon seuraava julkkiasukas? Olis kyllä ihan loistava veto, veikkaan että se sais tolle Aitobosallekin luun kurkkuun, ihan silleen ystävällismielisesti pim! Ja äksönzäksöniä ei voi olla koskaan liikaa!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joo! Rakel olisi loistovalinta. Saattaisin jopa joutua ihan oikeasti katselemaan BB:tä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
PerttiMakimaa

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Voisikohan Timo sittenkin saada siltä blondilta? Mikä sen nimi oli... se tampere/jyväskylä.

Eilen oli 24/7 päällä ja siellä oli sellainen silmäpeli, että kunhan viinaa saavat voi tämä tyyppi jotenkin ihmeellisesti vielä nyrkkeillä itsensä voitolle.
Savannah

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Pyry-Matias kirjoitti: Ämmän koko esitys oli kyllä niin surkuhupaisaa epävarman, tyhmän ja itserakkaan raakileen aktia, että jopa yllätti mut. Se, että paljastaa "suoruuttaan" nämä piirteensä ei ole mitään parempi. Mennä nyt heti neuvomaan BB-taloon miten muiden tulee toimia ja ajatella. Voiko pahemmin enää mokata?
Minä tulkitsen tilanteen niin, että hän teki vain virhearvioinnin. Yli-itsevarmuus on joskus keino peitellä epävarmuutta ja luulen, että Martinan kohdalla kyse on osaksi tästä. Niin ja lievästi vammautuneesta sosiaalisesta älykkyydestä ja tilannetajusta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja aasi »

http://www.tiedeuutiset.fi/index.aspx#427
Tulosten mukaan niitä ihmisiä, jotka nauttivat realitysarjojen katsomisesta, motivoi sosiaalinen status (oma tärkeyden tunne) erittäin merkittävästi enemmän kuin niitä, jotka eivät seuranneet realitysarjoja. Toiseksi merkittävin ero oli kostonhalu (voitonhalu tai kilpailunhalu): realitysarjoista nauttijat arvostivat kostoa, rangaistusta tai voittoa enemmän kuin sarjoista piittaamattomat. Tilastollisesti merkittäviä mutta vähäisempiä eroja olivat voimakkaampi sosiaalisen kontaktin halu, vähäisempi kunnian (perinteisen moraalikoodin noudattamisen) halu, voimakkaampi järjestyksen halu ja lievästi voimakkaampi romantiikan halu.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pyry-Matias

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

aasi kirjoitti:http://www.tiedeuutiset.fi/index.aspx#427
Tulosten mukaan niitä ihmisiä, jotka nauttivat realitysarjojen katsomisesta, motivoi sosiaalinen status (oma tärkeyden tunne) erittäin merkittävästi enemmän kuin niitä, jotka eivät seuranneet realitysarjoja. Toiseksi merkittävin ero oli kostonhalu (voitonhalu tai kilpailunhalu): realitysarjoista nauttijat arvostivat kostoa, rangaistusta tai voittoa enemmän kuin sarjoista piittaamattomat. Tilastollisesti merkittäviä mutta vähäisempiä eroja olivat voimakkaampi sosiaalisen kontaktin halu, vähäisempi kunnian (perinteisen moraalikoodin noudattamisen) halu, voimakkaampi järjestyksen halu ja lievästi voimakkaampi romantiikan halu.
Huh, eihän tossa mainittu mitään oman elämän puuttumisesta 8)
Vastaa Viestiin