Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Yleinen lätinä jä kitinä
NuoriDaavid

Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei tuu nyt heti mieleen, mutta lupaan raportoida myöhemmin, jos joitain ilmenee.
Storia

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Ja JUMALAUTA jos tähän ei tule mitään vastauksia, niin loppukin uskoni ihmiskuntaan on mennyttä :twisted:
William Somerset

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Storia kirjoitti:Ja JUMALAUTA jos tähän ei tule mitään vastauksia, niin loppukin uskoni ihmiskuntaan on mennyttä :twisted:
Olen juuri oppinut eräältä naiselta, että jos en ole oppinut naisilta yhtään mitään, olen onnistunut olemaan osallisena siinä että hän on menettänyt uskonsa ihmiskuntaan (eli meihin miehiin?).
NuoriDaavid

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Noo.. tyhjän höpöttäminen kevyesti olisi hyvä taito oppia, en osaa sitä riittävän hyvin ja naiset mielestäni osaavat sen miehiä paremmin.
PerttiMakimaa

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Storia kirjoitti:Ja JUMALAUTA jos tähän ei tule mitään vastauksia, niin loppukin uskoni ihmiskuntaan on mennyttä :twisted:
Olen oppinut naisilta sen, että joskus pitää ihmisen miellyttämiseksi tehdä hänelle mieliksi ja vaikka valehdella oppineensa jotain.

Olen oppinut elämäni naisilta, että heidän suustaan sanottu "Voit tehdä xx-asian miten haluat" tarkoittaa "Kehtaapa tehdä niin ja saat kärsiä." :)
Googlebot

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Olen oppinut naisilta panemaan, kiitos heille siitä. En tiedä mitä tekisin kaikella liikenevällä vapaa-ajallani jos en voisi välillä panna.

Äitini ansiosta puolestaan opin tekemään ruokaa ja tiskaamaan.
Geetzu

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Voi tulispa mun mieskulta nyt listaamaan tähän ne kaikki monta sataa oppimaansa... Arvostettais äitinsä kanssa, vink! :h:
masa

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja masa »

Olen oppinut sen, että kaikki mitä tulee mieleen täytyy päästää ulos. Mitään vähäpätöisintäkään asiaa ei kannata pitää sisällään, koska muuten kuulet, että et koskaan puhu siitä miten tunnet tai ajattelet. Olen myös oppinut sen, että ei kannata sanoa mitä ajattelee, koska silloin saatat kuulostaa pessimistiltä tai valittajalta.
Storia

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Storia »

masa kirjoitti:Olen oppinut sen, että kaikki mitä tulee mieleen täytyy päästää ulos...
Hyvä hyvä! :jee: Jatkakaa :D
PerttiMakimaa

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

masa kirjoitti:Olen oppinut sen, että kaikki mitä tulee mieleen täytyy päästää ulos. Mitään vähäpätöisintäkään asiaa ei kannata pitää sisällään, koska muuten kuulet, että et koskaan puhu siitä miten tunnet tai ajattelet. Olen myös oppinut sen, että ei kannata sanoa mitä ajattelee, koska silloin saatat kuulostaa pessimistiltä tai valittajalta.
Tähän on helppo ratkaisu. Puhefiltteri. Sen jälkeen ainoat riidat tulevat niissä tilanteissa kun ei jaksa suodattaa negatiivisiksi tulkittavia trendipiikkejä puheesta. :)

Eli, olen olen oppinut naisilta, että he tutkivat ja tallentavat miesten puheita etsien pitkissä aikaväleissä esiintyviä negatiivisia trendejä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja martza »

Puutarhanhoitoa, täydentänyt rakastelemisen taitojani. Hmmm...... Ei nyt tuu muuta mieleen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
masa

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja masa »

Olen myös oppinut sen, että koiraa illalla kusettaessa kannattaa mennä kulman taakse, ettei kotoa nähdä kun kuset koiran kanssa saman puun juurelle.
PerttiMakimaa

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

masa kirjoitti:Olen myös oppinut sen, että koiraa illalla kusettaessa kannattaa mennä kulman taakse, ettei kotoa nähdä kun kuset koiran kanssa saman puun juurelle.
Kantapään kautta, arvaan. :)

Jos nyt lähtisin oikeasti arvioimaan mitä olen oppinut naisilta:
- Ruuanlaittoon liittyviä asioita
- Mitä täytyy tehdä, että saan sänkyhommissa hymyn naisen kasvoille (olen ollut kyselyiässä pitkin elämää ja saanut vastauksia)
- Yleisiä elämänhallintaan liittyviä tietoja ja taitoja. Juu nou:pyykkäämisfaktoja, ravitsemusta...
- Olen myös oppinut, että naisen kanssa asuminen on kaikista hankaluuksista huolimatta palkitsevaa ja tavoiteltavan arvoista. Ihminen on laumaeläin ja hänellä on tarve jakaa elämäänsä toisen kanssa
Tsaari

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Tämänhän on varmaan joka mies oppinut että läheskään aina EI ei tarkoita ei ja KYLLÄ ei tarkoita kyllä. Lisäksi olen olen oppinut ettei persikka ei olekaan pelkästään hedelmä vaan myös väri. Tästä taitettiin ankarasti peistä taannoin vaatekaupassa.

Yleisesti olen oppinut naisten kautta kärsivällisyyttä, jos pitää lähteä nopeasti jonnekin niin sehän ei tarkoita että potkaistaan kengät jalkaan ja menoksi. Pienimuotoinen vaaterumba, hiusten laittoa, peilaamista jne. Kärsivällisyys on välillä koetuksella.
Pyry-Matias

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

martza kirjoitti:täydentänyt rakastelemisen taitojani.
Eli aloitit miehistä?
NuoriDaavid

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:
martza kirjoitti:täydentänyt rakastelemisen taitojani.
Eli aloitit miehistä?
Martza syntyi 99%:n täydellisenä rakastajana. Loppusilausta varten tarvittiin nainen.
Storia

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Storia »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Eli, olen olen oppinut naisilta, että he tutkivat ja tallentavat miesten puheita etsien pitkissä aikaväleissä esiintyviä negatiivisia trendejä.
Tämä on kyllä erityisen tarkkanäköistä, eikä tähän pysty ihan mikään tavis letkun heiluttaja. Maailma olisi kyllä heti taas paljon parempi paikka elää, jos tämän ymmärtäisi joka jannu!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja martza »

NuoriDaavid kirjoitti: Martza syntyi 99%:n täydellisenä rakastajana. Loppusilausta varten tarvittiin nainen
:lol: :lol: Veit jalat suustani.
Totta kirjoitit. Olen saanut kuumat rakastelulahjani synnynnäisenä ja Naiset ovat vain täydentäneet ne 2 %:ia. :wink:

Unohtui eräs ominaisuus mitä olen oppinut Naisilta myös. Olen täydentänyt ruuanlaittotaitojani. Jeeeeeeeee
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
NuoriDaavid

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

martza kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Martza syntyi 99%:n täydellisenä rakastajana. Loppusilausta varten tarvittiin nainen
:lol: :lol: Veit jalat suustani.
Totta kirjoitit. Olen saanut kuumat rakastelulahjani synnynnäisenä ja Naiset ovat vain täydentäneet ne 2 %:ia. :wink:
Jäät vielä pahasti jälkeen keskivertokitinämiehen 130%:sta.
William Somerset

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Löytyyhän näitä kun alkaa kaivelemaan, tiedä sitten kuinka hedelmällistä loppujen lopuksi on alkaa kulkea näitä pitkospuita itsetuntemuksen suolla.

No kokeillaan vielä. Olen naisilta oppinut, että mies voi olla TosiMies myös silloin kun on osallistuva perheenisä. Ihan en ole tätä kuitenkaan kokonaisuudessaan sisäistänyt, vaan vielä ajoittain tulee sellainen vässykkämäinen lattiamatto olo kun osallistuu talouden hoitoon myös niiden töiden lisäksi jotka tuntuvat automaattisesti lankeavan pelkästään minulle siksi että olen mies.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja martza »

NuoriDaavid kirjoitti: Jäät vielä pahasti jälkeen keskivertokitinämiehen 130%:sta.
Tuolla 130%:nen täydellisyyllä, saisin sydänkohtauksen ja sitä en vielä halua, joten riittää, että olen hyvä ja lähes täydellinen. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Herra Manala

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Olen oppinut naisilta että miehet on sikoja.
prosessi

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Olen oppinut naisilta että miehet on sikoja.
Sika!!1!!!!11
elco

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:Olen oppinut sen, että kaikki mitä tulee mieleen täytyy päästää ulos. Mitään vähäpätöisintäkään asiaa ei kannata pitää sisällään, koska muuten kuulet, että et koskaan puhu siitä miten tunnet tai ajattelet.
Minä olen oppinut, ettei missään tapauksessa kannata päästää kaikkea ulos. Mitä siitäkin tulisi, jos esimerkiksi kadulla kulkiessaan inhorealistisesti kommentoisi, mitä näkee? "Uuh, mikä perse. Toinen, uuh. Huhhuh. Aah, Ooh. Voih. Hyi satn, mikä kanttura."
prosessi

Re: Mies: mitä olet oppinut naisilta?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:
masa kirjoitti:Olen oppinut sen, että kaikki mitä tulee mieleen täytyy päästää ulos. Mitään vähäpätöisintäkään asiaa ei kannata pitää sisällään, koska muuten kuulet, että et koskaan puhu siitä miten tunnet tai ajattelet.
Minä olen oppinut, ettei missään tapauksessa kannata päästää kaikkea ulos. Mitä siitäkin tulisi, jos esimerkiksi kadulla kulkiessaan inhorealistisesti kommentoisi, mitä näkee? "Uuh, mikä perse. Toinen, uuh. Huhhuh. Aah, Ooh. Voih. Hyi satn, mikä kanttura."
Kommentointikilpailu? Taisi tulla taas lisää todisteita sille etten ole nainen. Täytyy mennä katsomaan itseään nakuna peilistä, ettei ihan kaikki usko mene.
Vastaa Viestiin