Sinkkuäidille mitä vaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Vastaisin, että 33-vuotta.
Jos sitten perinteisellä tavalla ähkisin pullat uuniin alkaa tulemaan kiirus jos haluan tuohon ehtiä. Kuukausi aikaa ennen kuin mittari näyttää tuota ja sitten pari kuukautta harjoittelua sekä kuukauden varoaika.

No puuttuu pari juttua, akka etupäässä. Anyone?
^ Täällä olisi nyt miehinen mies todistetusti parhaassa iässään.
Muistakaa Matti Vanhasen neuvo! Antakaa nyt kitynaiset, ootte te ennenkin antaneet!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23532
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Muistakaa Matti Vanhasen neuvo! Antakaa nyt kitynaiset, ootte te ennenkin antaneet!
No on se Gattaca kuuluisa jos suomen urpoin ministerikin sitä lainailee, tosin ei edes sanatarkasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Muistakaa Matti Vanhasen neuvo! Antakaa nyt kitynaiset, ootte te ennenkin antaneet!
No on se Gattaca kuuluisa jos suomen urpoin ministerikin sitä lainailee, tosin ei edes sanatarkasti.
noo.. itse asiassa viittasin Vanhasen muutama vuosi sitten esittämään toiveeseen, että suomalaiset lisääntyisivät ahkerammin. Toki Gattis saattaa olla Vanhasen neuvonantaja, ei sikäli.
PerttiMakimaa

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Suvinen kirjoitti:Tässä kun joku päivä lähestyvässä 30-kriisissä tuskailin, että tuskin koskaan teen lapsia ja kohta olen jo liian vanha ja ja ja... No, pitää varoa mitä toivoo - se saattaa toteutua. Takana parit treffit eronneen kolmen lapsen isän kanssa :shock: Tästä ketjusta saattaisi ehkä löytyä Hyviä Neuvoja, miten klaarata tilanne, jos tästä nyt jotain vaikka sattuisi kehittymään. En oikein usko, että musta olisi (ilkeäksikään) äitipuoleksi; oon niin kakara ittekkin vielä! Aaarrggghhh!!!1!!111 Juoksenko pakoon kohti horisonttia vai otanko asian vain "valmiina pakettina", kuten kaveri itseään mainosti? :P
Hyvä Neuvo: Koeta varmistaa, että tämä ko. herra haluaa tehdä lapsen myös sinun kanssasi.

Olisi ikävä huomata eräänä kauniina päivänä olevan nelikymppinen odotellen edelleen sitä "katsellaan jossakin vaiheessa" hetkeä.
masa

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja masa »

PerttiMakimaa kirjoitti: Hyvä Neuvo: Koeta varmistaa, että tämä ko. herra haluaa tehdä lapsen myös sinun kanssasi..
Musta tuntuu että eronnut kolmen lapsen isä on valmis tekemään vaikka 5 penskaa, jos siinä samassa saa uuden äidin lapsilleen :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23532
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti: Toki Gattis saattaa olla Vanhasen neuvonantaja, ei sikäli.
No ei ainakaan naisasioissa, olisi jäänyt Kuronen panematta Gattacan pystytisuneuvoilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PerttiMakimaa

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

masa kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Hyvä Neuvo: Koeta varmistaa, että tämä ko. herra haluaa tehdä lapsen myös sinun kanssasi..
Musta tuntuu että eronnut kolmen lapsen isä on valmis tekemään vaikka 5 penskaa, jos siinä samassa saa uuden äidin lapsilleen :D
Jos on kolmelta lapselta vaihtanut vaipat saattavat ajatukset olla toiset.
masa

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja masa »

PerttiMakimaa kirjoitti: Jos on kolmelta lapselta vaihtanut vaipat saattavat ajatukset olla toiset.
Ehkä. Toisaalta mies joka onnistuu tekemään kolme penskaa ennen kuin päätyy eroon, voi keksiä ihan mitä vaan. :roll:
NuoriDaavid

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Toki Gattis saattaa olla Vanhasen neuvonantaja, ei sikäli.
No ei ainakaan naisasioissa, olisi jäänyt Kuronen panematta Gattacan pystytisuneuvoilla.
:) Varkauden Viisasta olisi tarvittu tosiaan.
NuoriDaavid

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eipä olis tullu päähäntaputteluja koska mulla on vain yksi lapsi, enkä mä ole nätti.
Äläs nyt. Päähäntaputtelu tällä palstalla ei ole kyllä ulkonäkökeskeistä, ja sitä saa nekin joilla ei ole lapsia ollenkaan. TJEU: Letkun suruketju.
No ei nyt ihan tarkalleen noinkaan.

Kyllä nätti tyttö pulassa aina nopeasti saa paikalle enemmän ritareita valkoisen hevosen selässä, kuin vähemmän nätti sisarpuolensa.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Omia lapsia minulla ei vielä ole, mutta leikin eilen ensimmäistä kertaa lapsenvahtia vauvalle ja alan ymmärtämään kuinka raskasta lapsen kanssa voi olla. En ollut siskon pojan kanssa kuin muutaman tunnin, mutta olin sen jälkeen totaalisen loppu. Taapero täyttää parin viikon kuluttua 1v. Pari tuntia mentiin ensin kauheata vauhtia pitkin lattioita, sohvia, kotieläimiä jne. Koko ajan pelko persiissä että horjahtaa ja lyö päänsä pöydäkulmaan tai lattiaan. Ravaamisen jälkeen alkoi huuto joka ei loppunut, ei sitten millään. Kun ensimmäiset itsemurhaajatukset pyörivät päässäni luovutin vastuun pojan mummille ja häivyin paikalta. Olin yltäpäältä lapsen ja koiran kuolassa, ja tukasta löytyi pojan syömää keksiä ja tomaattia. Luojan kiitos, en sentään joutunut vaihtamaan vaippoja.

Silittelen kaikkien päitä jotka jaksaa tällaista päivästä toiseen.
Älä löi! En ole hurrit!
Zeb

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä nätti tyttö pulassa aina nopeasti saa paikalle enemmän ritareita valkoisen hevosen selässä, kuin vähemmän nätti sisarpuolensa.
Inhorealisti ND iskee taas, ja taitaa valitettavasti olla vielä oikeassa. Eri asia tietty tekeekö tällaisilla ulkonäön perässä juoksevilla "ritareilla" loppupeleissä yhtään mitään.
PerttiMakimaa

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä nätti tyttö pulassa aina nopeasti saa paikalle enemmän ritareita valkoisen hevosen selässä, kuin vähemmän nätti sisarpuolensa.
Inhorealisti ND iskee taas, ja taitaa valitettavasti olla vielä oikeassa. Eri asia tietty tekeekö tällaisilla ulkonäön perässä juoksevilla "ritareilla" loppupeleissä yhtään mitään.
Ymmärtääkseni kukaan ei ainakaan tässä ketjussa olevien kanssa ole tehnyt yhtään mitään. Prove me wrong... :)
Bliss

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kimmen kirjoitti:Olin yltäpäältä lapsen ja koiran kuolassa, ja tukasta löytyi pojan syömää keksiä ja tomaattia.
Mä en voi lopettaa hihittämistä :D
Tollastahan se on, päivästä toiseen...
Zeb

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Zeb »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ymmärtääkseni kukaan ei ainakaan tässä ketjussa olevien kanssa ole tehnyt yhtään mitään. Prove me wrong... :)
No mä olen todennäköisesti viimeinen jolta kannattaa kysyä sisäpiiritietoa Kitinään liittyvissä asioissa :) Kommenttini oli enemmänkin yleisluontoinen havainto siitä miten asiat yleensä skulaa.
PerttiMakimaa

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:No mä olen todennäköisesti viimeinen jolta kannattaa kysyä sisäpiiritietoa Kitinään liittyvissä asioissa :) Kommenttini oli enemmänkin yleisluontoinen havainto siitä miten asiat yleensä skulaa.
Olenko minä sitten viimeistä edellinen?

Oman kommenttini tarkoitus oli lähinnä sanoa se ja laskeutua periskooppisyvyyteen. :)
Zeb

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Zeb »

PerttiMakimaa kirjoitti:Olenko minä sitten viimeistä edellinen?

Oman kommenttini tarkoitus oli lähinnä sanoa se ja laskeutua periskooppisyvyyteen. :)
Vaikea sanoa. Mä en edes ymmärrä laskeutua minnekään ja sormeni näppäimistöllä elävät omaa elämäänsä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kimmen kirjoitti: Olin yltäpäältä lapsen ja koiran kuolassa, ja tukasta löytyi pojan syömää keksiä ja tomaattia. Luojan kiitos, en sentään joutunut vaihtamaan vaippoja.
Söpöä. Yhdistettynä sun ihanaan ärrään! :wink:
Kikkelis kokkelis.
NuoriDaavid

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Olenko minä sitten viimeistä edellinen?

Oman kommenttini tarkoitus oli lähinnä sanoa se ja laskeutua periskooppisyvyyteen. :)
Vaikea sanoa. Mä en edes ymmärrä laskeutua minnekään ja sormeni näppäimistöllä elävät omaa elämäänsä.
Hankkikaa huone!
Zeb

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Hankkikaa huone!
Jos perustelet riittävän hyvin.
NuoriDaavid

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Hankkikaa huone!
Jos perustelet riittävän hyvin.
Sitten teillä kahdella olisi sisäpiiritietoa kitinäläisten nesteiden vaihdosta.
PerttiMakimaa

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Hankkikaa huone!
Jos perustelet riittävän hyvin.
Sitten teillä kahdella olisi sisäpiiritietoa kitinäläisten nesteiden vaihdosta.
Kuulostaa järkeenkäyvältä. :)
Rahkapussi

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Kimmen kirjoitti:Olin yltäpäältä lapsen ja koiran kuolassa, ja tukasta löytyi pojan syömää keksiä ja tomaattia. Luojan kiitos, en sentään joutunut vaihtamaan vaippoja.
Nii-i, vauvat ja muut mönkiäiset ovat kivoja kaukaa katsottuna, mutta kun menee lähemmäksi, varsinkin ruoka-aikaan, niin yhtäkkiä ne rupeavat vuotamaan ällöttävästi, "buglaus" lienee oikea termi mamojen slangilla. Iyyyh!

Kaverini kohta 3-vuotias Leevi-poika on nyt hyvässä iässä. Jaksaa peuhata ja kommunikoida tädin kanssa. Eilenkin leikittiin robottia: poika nousi mun kengille ja minä roikotin häntä käsistä, sitten yhdessä käveltiin eteenpäin ja minä lauloin kuolematonta Kraftverkin pop-viisua: "We are the robots, did did did did di..."
Zeb

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Sitten teillä kahdella olisi sisäpiiritietoa kitinäläisten nesteiden vaihdosta.
Mitä sillä sisäpiiritiedolla tekee? On paljon mukavampaa olla tollona pihalla.
PerttiMakimaa

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sitten teillä kahdella olisi sisäpiiritietoa kitinäläisten nesteiden vaihdosta.
Mitä sillä sisäpiiritiedolla tekee? On paljon mukavampaa olla tollona pihalla.
Oletettavasti keskivertomies vastaisi tässä, että on parempi olla tollona _sisällä_. :)