Niinku tikru-tiikeri vai tiikerikuvioiset? (Mitä ihmettä mä teen tällä tiedolla? Liikaa viiniä..)aasi kirjoitti:Tummat Tiikeri-bokserit.
Minkä väriset kalsarit sinulla on tänään?
Re: Minkä väriset kalsarit sinulla on tänään?
-
- Kitisijä
Huomaa iso alkukirjain erisnimeä merkitsemässä.Exsat kirjoitti:Niinku tikru-tiikeri vai tiikerikuvioiset? (Mitä ihmettä mä teen tällä tiedolla? Liikaa viiniä..)aasi kirjoitti:Tummat Tiikeri-bokserit.
-
- Kitisijä
Tummansiniset boxerit jossa sivuilla valkoiset raidat.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Mä ajattelin että se oli tehoste. Tumma Tiikeri (painotus ekalla kirjaimella).aasi kirjoitti:Huomaa iso alkukirjain erisnimeä merkitsemässä.Exsat kirjoitti:Niinku tikru-tiikeri vai tiikerikuvioiset? (Mitä ihmettä mä teen tällä tiedolla? Liikaa viiniä..)aasi kirjoitti:Tummat Tiikeri-bokserit.
-
- Kitisijä
nayttais olevan vaaleet pokserit joissa on jotain sinisia kuvioita
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
-
- Kitinän uhri
mustat vihreillä kanttauksilla ja sparkle sparkle kruunu persauksissa
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
mutta sisällä sataa.
Luulis sattuvan alja.kruunu persauksissa
Mustat ja varustettu ankan kuvalla.[/quote]
-
- Kitisijä
Sama juttu. Eipähän näy jarrutusjäljet.SingleMalt kirjoitti:Mustat. Mun kaapissa ei ole kuin mustia kalsareita ja sukkia. Nih!
Single Maltilla ei tuota ongelmaa ole.sivustahuutaja kirjoitti:Sama juttu. Eipähän näy jarrutusjäljet.SingleMalt kirjoitti:Mustat. Mun kaapissa ei ole kuin mustia kalsareita ja sukkia. Nih!
Nyt voi kyllä sanoa että oma moka, you definitely SHOULD have known better...Tix kirjoitti:Olen luonut hirviön

Ajattele positiivisesti. Jos tämä keskustelu joskus 2000:n vuoden kuluttua arkeologien toimesta saadaan esille Aasin palvelimelta, niin vuoden 4005 ihmiset saavat tietää, mistä vuonna 2005 keskusteltiin ja millainen oli tuolloin alusasumuoti.Tix kirjoitti:Olen luonut hirviön
samat on jalassa, kun eilenkin... taitavat haista jalassa koko viikon...
Enpä mie naisiinkaan ole menossa...

Ja voivat sitten kinata, olivat hipsterit ja hotpantsit sama asuste eri nimillä vaiko ei. Luultavasti siihen mennessä historia on sen verran vääristynyt, että hipsterit ovat kalifornian kukkakasvattajien työhousut ja hotpantsit palomiesten asbesti-kalukukkaro.WanhaPervo kirjoitti:Ajattele positiivisesti. Jos tämä keskustelu joskus 2000:n vuoden kuluttua arkeologien toimesta saadaan esille Aasin palvelimelta, niin vuoden 4005 ihmiset saavat tietää, mistä vuonna 2005 keskusteltiin ja millainen oli tuolloin alusasumuoti.
Ovatko ne muuten eri asuste?Tix kirjoitti:Ja voivat sitten kinata, olivat hipsterit ja hotpantsit sama asuste eri nimillä vaiko ei. Luultavasti siihen mennessä historia on sen verran vääristynyt, että hipsterit ovat kalifornian kukkakasvattajien työhousut ja hotpantsit palomiesten asbesti-kalukukkaro.WanhaPervo kirjoitti:Ajattele positiivisesti. Jos tämä keskustelu joskus 2000:n vuoden kuluttua arkeologien toimesta saadaan esille Aasin palvelimelta, niin vuoden 4005 ihmiset saavat tietää, mistä vuonna 2005 keskusteltiin ja millainen oli tuolloin alusasumuoti.
Voisiko joku selvittää eron, ainakaan näistä kuvista se ei oikein selviä (vaikka niitä mielellään katsookin). Vai onko hipstereiden vyötärökorkeus pienempi, sellaisen eron voisi kuvitella?
http://shop.hm.com/shop/do?action=views ... AM_UND_TRO
Hotpantsit ja hipstersit ja täs on viel nyt sit hot hipstersit. xD Ite sanoisin et ennen puhuttiin hipstersseistä ja nykyään kaikki katalogit täynnä hotpantseja (joista itse kokeilemani ovat matalia nekin), ehkä nimenä vaan kivempi?
Mul on vähemmän seksyt Sloggit jalassa nyt. IhQuu.
Mul on vähemmän seksyt Sloggit jalassa nyt. IhQuu.
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Juuh... ei kalsareita ei pikkareita ei mitään. No housut on kumminkin jalassa.
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
No et ainakaan ton tunnustuksen jälkeen...slam kirjoitti:samat on jalassa, kun eilenkin... taitavat haista jalassa koko viikon...Enpä mie naisiinkaan ole menossa...
Vaaleanpunaiset pupu hotpantsit. Erotiikantappajat.
-
- Kitisijä
Ilmeisesti minulle on aiemmalla poikaystävän/avomiehen uralla tehty tiettäväksi naiseuden joitain salaisimpia sopukoita, kun tietooni on saatettu tuntemuksia ja mielipiteitä kysymättä termi "pitkikset"!Kreivitar kirjoitti:Öh, minä EN käytä pitkiksiä(kään) - neverheard. Käytän alushousuja eli alkkareita (ellen ole lainannut mieheni kalsareita).Niba kirjoitti:slam kirjoitti:Ei jaksa topikin kunniaksi laittaa pitkiksii (teinisuomennos: pitkäkalsongi) jalkaan
Hyvä näin, koska naiset käyttävät pitkiksiä.
vrt. ed.
Kreivitar kirjoitti:Hyvät naiset (mutta ei herrat): Käytättekö miestenne kalsareita vai ehkäpä jonkun muun?
Nainen ei käytä kalsareita!
Ilmeisesti niitä käyttävät vain kaikkein fragiileimmat naisotukset, joitten mahanahka on käärittävä vielä tuollaiseen ylimääräiseen kangasriepuun.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Elämätön Kitisijä
Valkoiset, muttei kalsarit vaan tietenkin ringit!
Myönnän käyttäväni toisinaan kovilla pakkasilla niitä pahamaineisia pitkiksiä, tuntuu hölmöltä palelluttaa ittensä kun vaihtoehtojakin on. Sukkiksia en käytä, nih.
Myönnän käyttäväni toisinaan kovilla pakkasilla niitä pahamaineisia pitkiksiä, tuntuu hölmöltä palelluttaa ittensä kun vaihtoehtojakin on. Sukkiksia en käytä, nih.
Save a horse, ride a cowboy