Gattacan banni poistettava

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Vadim »

masa kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Nyt ihmetyttää vain, miksi senkin jälkeen olet jatkanut noloa räksytyslinjaasi. Miksi on niin vaikea sietää sitä, että joku on kanssasi eri mieltä?
Varmaankin siksi että näytät pitävän tästä räksytyksestä, kun jatkuvalla syötöllä uhoat voittaneesi ja palaat jatkuvasti haastamaan. Voisi melkein luulla, että tämä kisailu kiihottaa sinua.
Hei, se on ope. Opella on valtaa ja ope on aina oikeassa. Siksihän opeksi ryhdytään, pahvi!
NuoriDaavid

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:(Pyydän etukäteen anteeksi maailman vanhimpia sovinistisia vitsejä: vihaisen naisen epäillään olevan puutteessa)
Toisaalta vihainen mieskin on kyllä usein puutteessa. Kuka jaksaa näyttää yrmeää naamaa aamuisen suikkarin jälkeen? En minä ainakaan. Jos siis sellainen joskus heruisi. Perkele!!! :evil:
Niin. En osaa vastata kun ei ole kokemusta.
NuoriDaavid

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:"MITÄ MÄ SANOIN!!!!"
Mitalinko haluat saatana!?!
No vittu vähintään!!!111
No eikös sulla ole se?
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti: Sittemmin tykästynyt neitiin, mutta silti pakko sanoa:

"MITÄ MÄ SANOIN!!!!"

Onkos tämä nyt tulkittava perseennuolennaksi, vai selkään puukotukseksi?
Vadim kirjoitti:Opella on valtaa ja ope on aina oikeassa.
Ainou. Meillä asuu kotonakin yks semmonen.
NuoriDaavid

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Opella on valtaa ja ope on aina oikeassa.
Ainou. Meillä asuu kotonakin yks semmonen.
Eli onko tässä kyseessä sinun ja AJ:n perheriita?
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Eli onko tässä kyseessä sinun ja AJ:n perheriita?
Tavallaan. Kun kotona ei saa provota, niin täytyy yrittää sitten täällä. Kai tää on niin ku vieraissa käymistä?
NuoriDaavid

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Eli onko tässä kyseessä sinun ja AJ:n perheriita?
Tavallaan. Kun kotona ei saa provota, niin täytyy yrittää sitten täällä. Kai tää on niin ku vieraissa käymistä?
:) AJ joutuu kärsimään, koska et uskalla väittää omalle kotiopettajattarellesi vastaan.
Elukka

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Elukka »

masa kirjoitti:Käsittääkseni sinä jäit toisieksi siinä kohtaa, kun enemmistö sanoi haluavansa gattacan takaisin.
Tämä ei olekaan mikään punakaarti, jossa johtajatkin valitaan huutoäänestyksellä.
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

masa kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
sielunvihollinen kirjoitti:
Olet jo voittanut, ei tarvitse jatkaa.
No niin masa, näitkö tämän?
Tuplanikkisi vai joku muu värväyksesi antigattaca-remmiin?

Käsittääkseni sinä jäit toisieksi siinä kohtaa, kun enemmistö sanoi haluavansa gattacan takaisin.
Ei ainakaan tuplanikkini. Modena voin vahvistaa, että sielunvihollinen kirjoittaa eri ip-osoitteeseta kuin minä :mrgreen:

Käsittääkseni emme ole väitelleet siitä, haluaako enemmistö gattacan takaisin vai ei. Käsittääkseni ketju alkoi rauhanomaisena keskusteluna, jossa jokainen sai esittää gattacan paluusta mielipiteensä. Käsittääkseni se sitten äityi sinun ja minun väliseksi sanasodaksi. Käsittääkseni kaikki kitinäläiset tietävät nyt, että masa on ihminen, joka itselleen vieraita näkemyksiä kohdatessaan reagoi niihin näin:
masa kirjoitti:
Voi hellan duudeli, kun on maikalla nuttura kireellä. Tiäks mitä. Anna mulle karttakeppiä ja banni myös, kun se kerta on noin ehanaa olla moderaattorin pippelillä varustettu kukkahattutäti.
masa kirjoitti:
No voi hyvänen aika kun sitä ollaan niin loukkaantuneita että terälehdetkin itkee verta.
Otahan nyt se lyijykynä perseestäsi pois ja herää tähän päivään. Gattacan bannin pitäminen ja Gattacan touhusta suuttuminen on niin suurta kukkahattuilua, että edes äiti amman ei siihen pystyisi.
masa kirjoitti: Paremminkin naurattaa huomata, kuinka nutturaa joidenkin elämä voi olla. :lol:
masa kirjoitti:
Koska sä olet muuten saanut viimeks kyrpää oikein kunnolla?
Veikkaanpa että kova kyrpä sun sisällä, hiukset nyrkin pohjassa ja pää paukuttamassa seinää vasten vapauttas sua melkoisen paljon. Ei jäisi energiaa natista turhista.
masa kirjoitti:
Ps. Saank mäkin bannin. Mullakin on sun kuvas. Ajattelin postata sen nyt alt.binaries.tarts-ryhmään.
masa kirjoitti: Luetun ymmärtämiseni on varsin hyvä, mutta PetriFB:n kaltaisen umpiluupäisen omaa asiaa ajavansa henkilön kanssa keskustelu vaan on täysin turhaa. Silloin on ihan sama heittää homma leikiksi ja astua varpaille.
Käsittääkseni tämä on masan kannalta helvetin noloa ja syö hänen uskottavuuttaan vakavasti otettavana keskustelijana. Käsittääkseni me kaikki voisimme nyt rakentavassa ja toverillisessa, myönteisessä puznuz-hengessä toivoa masalle vastaisuudessa enemmän itsehillintää ja sivistyneiden käytöstapojen hallintaa. Käsittääkseni tämä olisi tälle absurdille ketjulle arvokas päätös.
Quarter

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Aito_Johanna kirjoitti:Ei ainakaan tuplanikkini. Modena voin vahvistaa, että sielunvihollinen kirjoittaa eri ip-osoitteeseta kuin minä :mrgreen:
Stanan eukko!! Paljastelet tietäväsi IP-osoitteita ja vihjaat henkilöllisyyksistä!! Esitän epäluottamuslauseeni! Modeoikat veke ja vähä äkkiä! Nih!
prosessi

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Quarter kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Ei ainakaan tuplanikkini. Modena voin vahvistaa, että sielunvihollinen kirjoittaa eri ip-osoitteeseta kuin minä :mrgreen:
Stanan eukko!! Paljastelet tietäväsi IP-osoitteita ja vihjaat henkilöllisyyksistä!! Esitän epäluottamuslauseeni! Modeoikat veke ja vähä äkkiä! Nih!
Missäs kohden AJ vihjasi henkilöllisyyksistä? Vai viittaatko tuohon kirjoitusvirheeseen ip-osoitteeseta, että sen perusteella voisi olettaa kyseessä olevan Ramppa?
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

prosessi kirjoitti:
Quarter kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Ei ainakaan tuplanikkini. Modena voin vahvistaa, että sielunvihollinen kirjoittaa eri ip-osoitteeseta kuin minä :mrgreen:
Stanan eukko!! Paljastelet tietäväsi IP-osoitteita ja vihjaat henkilöllisyyksistä!! Esitän epäluottamuslauseeni! Modeoikat veke ja vähä äkkiä! Nih!
Missäs kohden AJ vihjasi henkilöllisyyksistä? Vai viittaatko tuohon kirjoitusvirheeseen ip-osoitteeseta, että sen perusteella voisi olettaa kyseessä olevan Ramppa?
Kuka ihmeen Ramppa? :?
prosessi

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Aito_Johanna kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Missäs kohden AJ vihjasi henkilöllisyyksistä? Vai viittaatko tuohon kirjoitusvirheeseen ip-osoitteeseta, että sen perusteella voisi olettaa kyseessä olevan Ramppa?
Kuka ihmeen Ramppa? :?
RAM13
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Aito_Johanna kirjoitti: Käsittääkseni tämä on masan kannalta helvetin noloa ja syö hänen uskottavuuttaan vakavasti otettavana keskustelijana.
Muah. Luuletko tosiaan olen tässä topikissa jauhananut kanssasi "keskustelijan" arvoilla. Olisihan se nyt meinaan ihan perkeleen noloa, jos ei äikän maikka veisi it-nörttiä kielellisissä taidoissa 6-0. Mut mitä jos koetetaan mittailla it-taidoilla? Silloin mäkin voisin keulia sillä, etteihän se Aj osaa edes oikeata tapaa esitellä muuttujia, joten sen uskottavuuskin on ihan 01010101010101.
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

masa kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Käsittääkseni tämä on masan kannalta helvetin noloa ja syö hänen uskottavuuttaan vakavasti otettavana keskustelijana.
Muah. Luuletko tosiaan olen tässä topikissa jauhananut kanssasi "keskustelijan" arvoilla. Olisihan se nyt meinaan ihan perkeleen noloa, jos ei äikän maikka veisi it-nörttiä kielellisissä taidoissa 6-0. Mut mitä jos koetetaan mittailla it-taidoilla? Silloin mäkin voisin keulia sillä, etteihän se Aj osaa edes oikeata tapaa esitellä muuttujia, joten sen uskottavuuskin on ihan 01010101010101.
Aika hyvä.
Mut kyllä sellaset normaalit, asialliset käytöstavat kuuluu ihan kansalaistaitoihin koulutusalasta riippumatta, eikö vain?
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Aito_Johanna kirjoitti: Mut kyllä sellaset normaalit, asialliset käytöstavat kuuluu ihan kansalaistaitoihin kouluusalasta riippumatta, eikö vain?
Tässä kohtaa myönnyn ja totean että olet 100 trosenttisen oikeassa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12402
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Yksi asia on jäänyt ainakin minulle epäselväksi: A_J kirjoittaa tuossa Feikkinakukuvat-ketjussa että ko. kuvat ovat "kuvottavia" ja "En laittanut noita kuvia galleriaani tuollaista tarkoitusta varten."

Silti: MIKSI nuo feikkinakukuvat ovat sinulle tuon sortin ongelma? Miksi et suhtaudu niihin kuten jotkut muut Kitinän naiset: "Kuule, tee niillä kuvilla mitä huvittaa, runkkaa vaikka jos tahdot."

Eli: MIKSI tuo kuvamanipulaatio on niin kuvottavaa? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Tix

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Tix »

Poistakaa nyt se banni, eihän tätä lätinää jaksa erkkikään.
Herra Manala

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Homeboy65 kirjoitti:Silti: MIKSI nuo feikkinakukuvat ovat sinulle tuon sortin ongelma? Miksi et suhtaudu niihin kuten jotkut muut Kitinän naiset: "Kuule, tee niillä kuvilla mitä huvittaa, runkkaa vaikka jos tahdot."

Eli: MIKSI tuo kuvamanipulaatio on niin kuvottavaa? :?
Siks kun se on oikeasti hotimpi nakuna kuin ne kuva-naminami-pulaatiot.
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Homeboy65 kirjoitti:
Silti: MIKSI nuo feikkinakukuvat ovat sinulle tuon sortin ongelma? Miksi et suhtaudu niihin kuten jotkut muut Kitinän naiset: "Kuule, tee niillä kuvilla mitä huvittaa, runkkaa vaikka jos tahdot."
Koska minusta ei ole oikein arvokasta vastata noin.
Pirulauta minun kuvistani ei tehdä mitään halpoja feikkinakukuvia ainakaan minun luvallani!
Ei se mikään "tuon sortin ongelma" ole vaan selvä periaate: haluanko antaa kuviani harjoitusmateriaaliksi feikkinakukuviin, kyllä / ei, --> ei.
En näe syytä, miksi horjuisin tästä: ihanko siksi vain, että gattaca on niin rääpäle, ettei siltä voi odottaa mitään samoja käytöstapoja kuin muilta ihmisiltä? Ei se minusta oikein riitä. Kysehän sentään olisi hänen puoleltaan vain yhden vieraan ihmisen kuvan poistamisesta koneelta.

Ihmettelen ennemminkin, miksi jotkut Kitinän naiset ovat vastanneet noin. Ihme vietävissä olevia myötäilijöitä. :wink:
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Herra Manala kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Silti: MIKSI nuo feikkinakukuvat ovat sinulle tuon sortin ongelma? Miksi et suhtaudu niihin kuten jotkut muut Kitinän naiset: "Kuule, tee niillä kuvilla mitä huvittaa, runkkaa vaikka jos tahdot."

Eli: MIKSI tuo kuvamanipulaatio on niin kuvottavaa? :?
Siks kun se on oikeasti hotimpi nakuna kuin ne kuva-naminami-pulaatiot.
Tämäkin on tietysti totta.
Herra Manala

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Suvinen kirjoitti:Siis jos G itse ei onanointia kuvan kanssa harrastakaan, ei se tarkoita etteikö joku toinen voisi sitä tehdä
Asteikolla keskeltä puristettu hammastahnatuubi <-> maailmanlaajuinen ydinsota, kuinka kamalasta katastrofista tässä olisi kyse?

Muuttaako se katastrofin suuruutta jos tällainen onanointitapahtuma tulisi tietoosi, vai olisiko katastrofi aivan yhtä konkreettinen myös silloin jos se tapahtuisi tietämättäsi?

En oo tainnut koskaan onanoida kenenkään kitinäläisen kuvaa katsellen, mutta seuraavan kerran kun onanoin, voisin kokeilla saadakseni pienet vibat ja esimaut siitä miten tällainen tapahtuma kirjoittaisi maailmanhistoriaa uusiksi. Voisitteko te kaikki ehdoton-ei tyypit nyt sitten ilmoittautua tähän kenen kuvia katsellessa ei saa onanoida, ettei tule sentään mitään ihan peruuttamatonta über-pahuutta vahingossa tehtyä?

Ajattelin eka tollasena fail-safena Geetzua, mutta se on sentään paksuna ja naimisissa. Tolleen moraaliarvojen kannalta sen kuvan katsominen onanoidessa olis siis melko tavalla ala-arvoista ja hävytöntä. Hmm. Tää on nyt vaikeeta. Ehkä mä heittäydyn extremeksi ja kokeilen miltä tuntuu ottaa kikkeli käteen Niban galleriassa. Jos vaikka teippaisin sille maalarinteipillä tohon ruutuun viikset, sellaiset aidoista kissankarvoista leikatut. Aikamoinen kuvamanipulaatiohan sekin olisi, voisi mennä jopa Rhett Butlerista.
Geetzu

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Siis voi saatana sua Manala. Mä tyydytän itseni uneen ajatellen kuinka herkkistelet aitojen nakukuvieni parissa 80 euron silkkilakanoissas ja sinä piipität moraalista!!!11 Se on oikeastaan meidän avioliiton seksielämän turvake se sellainen vankka taustatieto, että maailma runkkaa mua ajatellen.

Luulen, että pikkujätkäkin vaan diggailee mutsinsa narsismia.

(Ja sit ihan noin runkkukuvista yleensäkin, riittääkö ne teille naiset matskuksi? Oon aina ihaillu miesten mielikuvitusta, tai entistä omaani, en mä hemmetti enää kuvista kiihotu niin, että saisin jotain isompaa kiimafiilistelyä vireille... Joten en mene Niban galtsuun!)
Herra Manala

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:Siis voi saatana sua Manala. Mä tyydytän itseni uneen ajatellen kuinka herkkistelet aitojen nakukuvieni parissa 80 euron silkkilakanoissas ja sinä piipität moraalista!!!11
Mulla ei oo sun nakukuvia tallennettuna mihinkään. Lähetä vähän, niin neuvotellaan.
Geetzu

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:Mulla ei oo sun nakukuvia tallennettuna mihinkään. Lähetä vähän, niin neuvotellaan.
Loukkaannuin niin, etten kykene. Seksielämäni bye bye.
Vastaa Viestiin