Gattacan banni poistettava

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

masa kirjoitti:
Teko oli väärin, mutta silti samanlaista katkeruutta on bannata gattacaa, kuin gattacan viljelemä katkeruus nussivaa maiilmaa kohtaan.

Se paska jota te olette saaneet niskaan gattacan osalta, on murto-osa siihen määrään verratuna, mitä gattaca on saanut naamallensa.

Kasvakaa tekin bannaajat jo aikuiseksi ja unohtakaa. Ei tämä palsta ole mikään pyhäkoulu.
En ole katkera. Olen valmis kannattamaan bannien poistoa heti, kun tyyppi ilmoittaa tuhonneensa kuvani koneeltaan.
Mieti nyt vähän: pyydän Gattacalta vain, että hän tuhoaisi yhden ventovieraan ihmisen kuvan, jonka hän on imuroinut netistä. Tarjoan selvää diiliä, jossa molemmat tulevat hiukan vastaan ja molemmat myös saavat jotain. Ei luulisi olevan paha rasti. Mikä tässä nyt on niin "katkeraa"?
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Aito_Johanna kirjoitti:. Mikä tässä nyt on niin "katkeraa"?
Se, että yhdestä kuvasta on noin suuri huoli.

Välttämättä koko kuvaa ei gattacalla ole olemassakaan, mutta sillä kiusaaminen on vaan niin mukavaa. Mikäs gattacasta olisi hauskempaa, kuin ravistella pingviinejä.
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

masa kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:. Mikä tässä nyt on niin "katkeraa"?
Se, että yhdestä kuvasta on noin suuri huoli.

Välttämätä koko kuvaa ei gattacalla ole olemassaakan, mutta sillä kiusaaminen on vaan niin mukavaa. Mikäs gattacasta olisi hauskempaa, kuin ravistella pingviinejä.
Nyt näyttää siltä, että emme pääse tässä asiassa yhteisymmärrykseen.
Mä en halua palstalle tyyppiä, jonka mielestä vieraiden ihmisten galleriakuvien tallentelu, niistä feikkinakukuvien tekeminen ja niiden julkaiseminen netissä sekä uusilla feikkinakukuvilla uhkailu on "vaan niin mukavaa". En pysty ilmaisemaan tätä enää selvemmin, joten jos et ymmärrä, niin et ymmärrä. Perustavanlaatuinen näkemysero.

Onneksi Kitinän neuvoa-antavassa kansanäänestyksessä enemmistö taitaa olla kanssani samoilla linjoilla. Ja lopultahan itsevaltias Aasi päättää, eikä hän toistaiseksi ole osoittanut merkkiäkään aikomuksista näyttää geemiehelle vihreää valoa.
SaintJohnPerse

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Missä olit kuin kuulit Gattacan bannista?
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Aito_Johanna kirjoitti:Onneksi Kitinän neuvoa-antavassa kansanäänestyksessä enemmistö taitaa olla kanssani samoilla linjoilla. .
Eipäs olekaan, vaan enemmistö on sitä mieltä että oikeudet palautettaisiin.

http://kitina.net/viewtopic.php?t=5764& ... oikuudelle
Mä en halua palstalle tyyppiä, jonka mielestä vieraiden ihmisten galleriakuvien tallentelu, niistä feikkinakukuvien tekeminen ja niiden julkaiseminen netissä sekä uusilla feikkinakukuvilla uhkailu on "vaan niin mukavaa".
Mä en taas halua palstalle moderaatiolinjaa, jossa on nuttura liian tiukalla. Tällä palstalla kyllä riittää tpk:ta, söin tänään ja ihkupuspus-sontaa mielinmäärin. Sille porukalle mielummin pitäisi banneja antaa.

Edit. typottis kammottavasti
Viimeksi muokannut masa, 14.09.2007 11:18. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

masa kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Onneksi Kitinän neuvoa-antavassa kansanäänestyksessä enemmistö taitaa olla kanssani samoilla linjoilla. .
Eipäs olekaan, vaan enemmistö on sitä mieltä että oikeudet palautettaisiin.

http://kitina.net/viewtopic.php?t=5764& ... oikuudelle
Laske yhteen toisen ja kolmannen vaihtoehdon kannattajien äänet.
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Aito_Johanna kirjoitti:Laske yhteen toisen ja kolmannen vaihtoehdon kannattajien äänet.
Kolmas kohta tarkoittaa kylläkin sitä vaihtoehtoa, että eka vaihtoehto + terskalle bannia. Äänet on silloin 30 vs. 13.
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

masa kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Laske yhteen toisen ja kolmannen vaihtoehdon kannattajien äänet.
Kolmas kohta tarkoittaa kylläkin sitä vaihtoehtoa, että eka vaihtoehto + terskalle bannia. Äänet on silloin 30 vs. 13.
Jaa. No mutta eipä ole bannia silti poistettu, lällällää!!!!11
NuoriDaavid

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SaintJohnPerse kirjoitti:Missä olit kuin kuulit Gattacan bannista?
:)
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Mä liitin Suvisen naaman tohon Manalan kuvaan herran naaman tilalle ja kirjotin alle Aito_Johanna. Kulli tärisee vieläkin.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Aito_Johanna kirjoitti:, lällällää!!!!11
Moderaattorin virtuaalippelin heilutus nähty!

Masentava palsta. Jatkakaa toki linjalla: toka tpk! söin tänään banaanin, kaks omenaa ja lusikallisen liivatetta, sekä rasiallisen masennuslääkkeitä!
NuoriDaavid

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Crowbar kirjoitti:Mä liitin Suvisen naaman tohon Manalan kuvaan herran naaman tilalle ja kirjotin alle Aito_Johanna. Kulli tärisee vieläkin.
*kiihottuu*
Rouva Pupu

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

masa kirjoitti: Masentava palsta. Jatkakaa toki linjalla: toka tpk! söin tänään banaanin, kaks omenaa ja lusikallisen liivatetta, sekä rasiallisen masennuslääkkeitä!
Pian olen jokin tpk kunhan saan persukseni ylös, tänään olen ahtanut suuhuni pullojugurttia ja pari leipää kurkulla, pari panadoliakin upposi päänsärkyyn. Töissä aion heittää perjantai tyylillä hurttia läppää ja tehdä ehkä muutaman kaupankin. Jos ehdin ja jaksan siis. Sitten tulee mies hakemaan ja matka käy kaupan, sähkölaitoksen kautta kotio. Sitten vois syödä eilistä jauhelihakeittoa ja katsoa Ramseyn keittiöohjelmaa. Mies käy saunassa siinä välissä. Muutaman kauhuleffan vois katsoa BBn lisäksi ja toteutella seksuaalista aktiviteetti siinä samalla.
Olet kyllä aika oikeassa, aika booooring linja kieltämättä!
Geetzu

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

No tees masa joku feikkikuva musta jooko.
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

masa kirjoitti:
Masentava palsta. Jatkakaa toki linjalla: toka tpk! söin tänään banaanin, kaks omenaa ja lusikallisen liivatetta, sekä rasiallisen masennuslääkkeitä!
Älä nyt liioittele. Vastahan täällä saatiin aikaan 21 sivun mittainen tulikivenkatkuinen sota ilman Gattacaa.

edit: linkki poistettu, kun se ketju onkin siirretty adminkeskusteluihin
Viimeksi muokannut Aito_Johanna, 18.09.2007 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Storia

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Storia »

masa kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:, lällällää!!!!11
Masentava palsta.
There`s nothing so refreshing than a dirty fight, right?

G-mieshän kirjoitti johonkin topiciin joku aika sitten Juhanilta että Elämä voittaa, eikä kitiseminen kiinnosta. Tämä aihe on täysin turha. Kyllä se tänne pääsee vaikka takahikiän kirjaston koneelta, jos tarpeeksi alkaa kiinnostaa. Vaan pitäähän sitä toki aina välillä olla näitä puolesta ja vastaan, kuka on kenenkin kaveri -topiceja...
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12440
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tuosta kuvamanipulaatiosta vielä:

Jos G-mies vääntää omalla koneellaan minkälaisia kuvia tahansa kenestä tahansa eikä kerro niistä kenellekään saati julkaise niitä missään niin ei sen pitäisi ketään satuttaa.

Tietysti voi pelätä että seksuaalissävyinen kuva leviää verkossa ja sitä luullaan aidoksi mutta...kyllä amatöörin tekemä feikkikuva on helppo tunnistaa feikiksi. Don't worry, be happy. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
BettyB.

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kyyyyyllä mun kuvista saa väkertää nakukuvia ihan rauhassa, kunhan pitää huolen että niille tulee täydelliset kropat ja työn jälki on sitä tasoa ettei niistä narahda :]
Pyry-Matias

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Menkää mielummin sirkukseen! Masa ja Homie vois aloittaa Serenasta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:Kyyyyyllä mun kuvista saa väkertää nakukuvia ihan rauhassa, kunhan pitää huolen että niille tulee täydelliset kropat ja työn jälki on sitä tasoa ettei niistä narahda :]
Mielummin ottaisin niitä nakukuvia suoraan kohteesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tix

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Tix »

SaintJohnPerse kirjoitti:Missä olit kuin kuulit Gattacan bannista?
Missä olit kun kun kuulit Gattacan/X4X:n saaneen ekan kerran eläessään piparia?
NuoriDaavid

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Missä olit kuin kuulit Gattacan bannista?
Missä olit kun kun kuulit Gattacan/X4X:n saaneen ekan kerran eläessään piparia?
Olin Cityssä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tix kirjoitti:Missä olit kun kun kuulit Gattacan/X4X:n saaneen ekan kerran eläessään piparia?
Mulla oli vielä Oikea Elämä ja City oli vasta pilke silmäkulmassa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti: Missä olit kun kun kuulit Gattacan/X4X:n saaneen ekan kerran eläessään piparia?
Olin Cityssä.
Mä en muista! Kertokaa nyt pliis miten se siitä kertoi!!! Olisko Maniksella peräti tallennettuna tuo oh, maailmoja tärisyttävä postaus?
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Homeboy65 kirjoitti: Tuosta kuvamanipulaatiosta vielä:

Jos G-mies vääntää omalla koneellaan minkälaisia kuvia tahansa kenestä tahansa eikä kerro niistä kenellekään saati julkaise niitä missään niin ei sen pitäisi ketään satuttaa.
Mutta kun se on jo kertonut, niin on myöhäistä pohtia, että jos ei kerro kenellekään.
Minusta on vastenmielistä ajatella, että G-miehellä on kuvani talletettuna koneellaan ja että se ehkä tekee sillä feikkinakukuvaharjoitustöitään. En julkaissut kuvia galleriassa tätä tarkoitusta varten. Jos ja kun olen vieläpä selvästi kertonut G-miehelle, että se on minusta vastenmielistä ja pyytänyt häntä tuhoamaan kuvan, niin jo nyt on hevon vitun perkele, että hyypiö sinnikkäästi kieltäytyy tuhoamasta. Eihän sillä mitään käytännön merkitystä ole eikä se siis ketään käytännössä "satuta", mutta tuossa vain on eleenä niin kertakaikkista moukkamaisuutta, muiden yläpuolelle asettumista ja naisten kunnian polkemista, että en halua olla sellaisen miekkosen kanssa missään tekemisissä edes nettipalstalla. Siispä GATTACA PYSYKÖÖN BANNATTUNA, vaikka nyt toistan jo itseäni.