Gattacan banni poistettava

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti: Missä olit kun kun kuulit Gattacan/X4X:n saaneen ekan kerran eläessään piparia?
Olin Cityssä.
Mä en muista! Kertokaa nyt pliis miten se siitä kertoi!!! Olisko Maniksella peräti tallennettuna tuo oh, maailmoja tärisyttävä postaus?
Gattis kertoi kliinisen tarkasti miten oli pamputtanut lahtelaista huoraa koko rahan edestä tunnin ajan. Muija oli etukäteen ilmoittanut, että rintoihin ei saa koskea (erittäin huonoa asiakaspalvelua!) ja suudella ei saa.

Oli ollut vaikeuksia saada nalli palamaan. Nainen oli ollut kaunis, hinta oli muistaakseni 200e.

Loppuarvio oli "pillu on yliarvostettu". Totta.
ninnithequeen

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:Loppuarvio oli "pillu on yliarvostettu". Totta.
Onko tää teidän kaikkien Setien yhteinen arvio pitkällä elämänkokemuksella, vai onko vaan sulla ja Gattacalla käynyt paska tsäkä?
NuoriDaavid

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Loppuarvio oli "pillu on yliarvostettu". Totta.
Onko tää teidän kaikkien Setien yhteinen arvio pitkällä elämänkokemuksella, vai onko vaan sulla ja Gattacalla käynyt paska tsäkä?
Tuohon en osaa vastata.

Sen verran vielä tarkennan eo. referaattiani, että aivan varmasti muista, oliko hinta 200e, saattoi olla esim 250. Muistaako joku muu?
Herra Manala

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Crowbar kirjoitti:Mä liitin Suvisen naaman tohon Manalan kuvaan herran naaman tilalle ja kirjotin alle Aito_Johanna. Kulli tärisee vieläkin.
Poista se! Vitun mulkku jos et poista sitä niin mulle tulee vitun paha mieli. Mulle riittää että sanot että poistit sen, niin mulle ei tuu vitun paha mieli. Saat kusettaa.
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Aito_Johanna kirjoitti:. Siispä GATTACA PYSYKÖÖN BANNATTUNA, vaikka nyt toistan jo itseäni.
Voi hellan duudeli, kun on maikalla nuttura kireellä. Tiäks mitä. Anna mulle karttakeppiä ja banni myös, kun se kerta on noin ehanaa olla moderaattorin pippelillä varustettu kukkahattutäti.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12440
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

NuoriDaavid kirjoitti:
Gattis kertoi kliinisen tarkasti miten oli pamputtanut lahtelaista huoraa koko rahan edestä tunnin ajan. Muija oli etukäteen ilmoittanut, että rintoihin ei saa koskea (erittäin huonoa asiakaspalvelua!) ja suudella ei saa.

Oli ollut vaikeuksia saada nalli palamaan. Nainen oli ollut kaunis, hinta oli muistaakseni 200e.

Loppuarvio oli "pillu on yliarvostettu". Totta.
Heinäkuussa 2004.

Minä puolestani muistaisin hinnan olleen 170 e, vaikka eihän se mitenkään relevanttia ole.

Kyyppo avasi ketjun aiheesta ja kertoi aktin tapahtuneen, popula keskusteli innokkasti, sitten valvojat poisti ketjun jostain syystä.

Näin oman muistini mukaan. :roll: :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Jahas, nuttura- ja kukkahattutätikortit vedetty esiin. Ihmeen pitkään ilman niitä selvittiinkin, keskusteluhan on edennyt jo sivulle 3!

Tämä G-miehen paapominen on saanut aivan absurdit mittasuhteet. Mitä Gattacalta on vaadittu? Että hän lupaisi vastedes olla tekemättä feikkinakukuvia sellaisten naisten kuvista, jotka ovat ilmoittaneet, etteivät halua kuvistaan tehtävän feikkinakukuvia!Onko tämä liikaa vaadittu? No on. G-mies on kuin hemmoteltu lellipentu, joka on ottanut toisten lelun ja vetäytynyt yksikseen nurkkaan, puristaa lelua tiukasti hikisessä kourassaan ja kieltäytyy antamasta sitä takaisin. Masa on nössykkä tarhantäti, joka hyssyttelee, vetää nassulleen äitelän hymyn ja kuiskii, että antakaa gattacan olla ja älkää välittäkö, antakaa sen pitää ottamansa lelu vaikkei se ollutkaan sen. Tulee muuten paha mieli.

Gattacan tempun ja sen esim. minussa aiheuttaman vastenmielisyyden vähättely on silkkaa sovinismia, ja hellanlettastelu, nutturastelu ja kukkahattutädittely sovinistisotureille tietysti aina helppo ase. Naisten pitäisi aina vain sietää ja joustaa, ymmärtää seksistinen alentava kohtelu huumorina ja nauraa mukana, hyväksyä ja hymistellä. Gattacaa, huonosti käyttäytyvää äijänkäppänää, pitäisi ymmärtää eikä siltä itseltään saisi vaatia vastineeksi yhtään mitään, päinvastoin sitä pitää silitellä ja sääliä kun sillä on niin va-a-a-a-a-a-aikeetakin.

Haista masa paska.
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Aito_Johanna kirjoitti:Haista masa paska.
Haisee ja pahasti, varsinkin tuo ylläoleva naivi ja katkera itku.

Mä voin kertoa sulle yhden totuuden. Gattaca ei pomminvarmasti runkkaa sun kuvillesi, joten voinet huokaista niiltä osin helpotuksesta.
Zeb

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Jatkakaa toki linjalla: toka tpk! söin tänään banaanin, kaks omenaa ja lusikallisen liivatetta, sekä rasiallisen masennuslääkkeitä!
Masalla vinha perä :D

No niin, siis onko tässä nyt oikeasti niin helvetisti varaa valita sakkia. Ihan kuin kaveri olisi vähintään paloittelumurhannut jonkun.
Quarter

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Aito_Johanna kirjoitti:Sama selitys n^x kertaa
masa kirjoitti:Mä voin kertoa sulle yhden totuuden.
AJ, kun ei tajua niin ei tajua. Vähän kun yrittäisit selittää asiaa leka-harkolle. Sä oot kitisevä, vinkuva, katkera pikkusielu periaatteinesi. Tietenkin. Daah. Hassua kuitenkin, kun mulla oli semmonen kuva että maltti ois ollu niinkun fiksu jätkä...
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti: Musta on kerrassaan ihailtavaa, kuinka A_J jaksaa pitää linjansa horjumatta.
Juu on todella ihailtavaa, että pystyy käyttämään modeoikeuksiaan oman sotansa hoitamiseen. Vähä niinkuin repisi kärpäseltä siipiä irti ja katsoisi naureskellen niiden päristelyä.
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

masa kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Musta on kerrassaan ihailtavaa, kuinka A_J jaksaa pitää linjansa horjumatta.
Juu on todella ihailtavaa, että pystyy käyttämään modeoikeuksiaan oman sotansa hoitamiseen. Vähä niinkuin repisi kärpäseltä siipiä irti ja katsoisi naureskellen niiden päristelyä.
Siis mun modeoikathan nyt ei tähän oikasti liity mitenkään. Gattacan banni on sen verran iso linjanvetokysymys, etten omavaltaisesti lähtisi sitä purkamaan, vaikka olisinkin purkamisen kannalla ja vaikka olenkin mode. Kyllä tuosta toimenpiteestä ensin neuvoteltaisiin kaikkien modejen kesken, ja lopultahan me kaikki kunnioitamme kuningas Aasin viimeistä sanaa.
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Quarter kirjoitti:Hassua kuitenkin, kun mulla oli semmonen kuva että
maltti ois ollu niinkun fiksu jätkä...
Oli muuten mullakin. Mutta näköjään kun argumentit loppuu niin totuus paljastuu. Harmi sinänsä :(
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Aito_Johanna kirjoitti:
Oli muuten mullakin. Mutta näköjään kun argumentit loppuu niin totuus paljastuu. Harmi sinänsä :(
No voi hyvänen aika kun sitä ollaan niin loukkaantuneita että terälehdetkin itkee verta.
Otahan nyt se lyijykynä perseestäsi pois ja herää tähän päivään. Gattacan bannin pitäminen ja Gattacan touhusta suuttuminen on niin suurta kukkahattuilua, että edes äiti amman ei siihen pystyisi.

On se kumma että palstan modet eivät pysty toimimaan ilman omia henkilökohtaisia kaunoja.
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

masa kirjoitti:Gattacan bannin pitäminen ja Gattacan touhusta suuttuminen on niin suurta kukkahattuilua, että edes äiti amman ei siihen pystyisi.
Se on kukkahattuilua sinun mielestäsi. Minun mielestäni ei ole. Tämä on lopullinen mielipiteeni niin modena kuin yksityishenkilönä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12440
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Aito_Johanna kirjoitti:
Tämä G-miehen paapominen on saanut aivan absurdit mittasuhteet. Mitä Gattacalta on vaadittu? Että hän lupaisi vastedes olla tekemättä feikkinakukuvia sellaisten naisten kuvista, jotka ovat ilmoittaneet, etteivät halua kuvistaan tehtävän feikkinakukuvia!Onko tämä liikaa vaadittu?
EI ole liikaa vaadittu. Myönnetään.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Malttaisko jo lopettaa vai vieläkö heitetään vettä kiukaalle?
SaintJohnPerse

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

AJ on nipo....

Gattaca on vaan väärinymmärretty taiteilija...
SaintJohnPerse

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Aito_Johanna kirjoitti:Malttaisko jo lopettaa vai vieläkö heitetään vettä kiukaalle?
Kelpasiko?
Herra Manala

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mun mielestä G-miehen banni pitäis poistaa sillä ehdolla, että se suostuis vihdoin tulee tappelee niinkuin lupasi. Enää se ei voi vedota siihenkään, ettei saa isin bluuböördiä lainaan, kun sillä on oma lantarooveri.
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Homeboy65 kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:hän lupaisi vastedes olla tekemättä feikkinakukuvia sellaisten naisten kuvista, jotka ovat ilmoittaneet, etteivät halua kuvistaan tehtävän feikkinakukuvia! Onko tämä liikaa vaadittu?
EI ole liikaa vaadittu. Myönnetään.
Eli jos gattaca moisen lupauksen antaa, hän saa oikeutensa takaisin?
Elukka

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Herra Manala kirjoitti:Mun mielestä G-miehen banni pitäis poistaa sillä ehdolla, että se suostuis vihdoin tulee tappelee niinkuin lupasi. Enää se ei voi vedota siihenkään, ettei saa isin bluuböördiä lainaan, kun sillä on oma lantarooveri.
No mutta tässähän alkaa jo olla ideaa. Tietysti bannin poisto edellyttäisi, että Kitinän läänintaiteilija voittaa leuku vs. jousipamppu -deathmatchin.
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

masa kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:hän lupaisi vastedes olla tekemättä feikkinakukuvia sellaisten naisten kuvista, jotka ovat ilmoittaneet, etteivät halua kuvistaan tehtävän feikkinakukuvia! Onko tämä liikaa vaadittu?
EI ole liikaa vaadittu. Myönnetään.
Eli jos gattaca moisen lupauksen antaa, hän saa oikeutensa takaisin?
Mä olen omasta puolestani valmis antamaan geemiehelle taas uuden mahdollisuuden, jos hän vaivautuu tuon verran osoittamaan sosiaalisuutta
ja muiden ihmisten kunnioitusta. Olen niin pitkämielinen ja hyvään uskova ihminen.
En kuitenkaan ryntää oikopäätä purkamaan banneja sillä hetkellä, kun gattaca kakistaa lupauksen kurkustaan, katsos kun tätä modeasemaa ei sovi käyttää oman sodan sotimiseen vaan on kuunneltava muitakin mielipiteitä ja tärkeät päätökset tehdään yhdessä. Toistaiseksi minua lukuunottamatta kukaan mode ei ole vaivautunut kommentoimaan gattacan bannin poistoa sanallakaan. Ilmeisesti sitä ei kukaan kannata. Sulla taitaa olla aika vähäiset mahdollisuudet sada gattaca takaisin.
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Malttaisko jo lopettaa vai vieläkö heitetään vettä kiukaalle?
Kelpasiko?
Tarkoitin kyllä, että minä voisin vielä heittää vettä kiukaalle, jos haluatte jatkaa sossupoken seuraamista.
Pidän nimittäin itseäni tämän skaban voittajana, seuraavista syistä:

1) olen sortunut vain yhteen haistatteluun ja yhteen vastapuolen nimittelyyn "nössykäksi tarhantädiksi", kun taas vastapuolen argumentaatio on jo pitkään nojannut ainoastaan minun sättimiseeni kuluneiden kliseiden avulla

2) jopa ketjun aloittaja on myöntänyt vaatimukseni kohtuulliseksi

3) gattaca on edelleen bannattu.

masa, et taida oikein vakuuttaa! Harmittaako?

hieroo tyytyväisenä käsiään yhteen, astuu takavasemmalle ja jää odottamaan, kuinka masa taas uudestaan nolaa itsensä hellanlettas-kukkahattutäti-karttakeppi-räksytysvyöryllä :twisted:
Sheetlord

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Aito_Johanna kirjoitti:Pidän nimittäin itseäni tämän skaban voittajana[/b}, seuraavista syistä:


Minua muuten kiinnostaisi, mitä näissä internjet-väittelyissä muuten voittaa? eDollareita? eRispektiä tuntemattomilta? Voiko jompaa kumpaa hyödykettä käyttää maksuvälineenä jossain?

Jos ei... mitä vitun väliä sillä on """voittaako""" jonkun palstakinastelun?