Gattacan banni poistettava

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Olen osa-tyrmistynyt.

Mutta en nyt muista mistä. En huomanna mikä tää ketju on, mutta muutamia huomioita!

Kysymys 1: Miksi Gattaca ei ole Poikuus?

Kysymys 2: Mikä on S:n eItsemurha (elektroninen itsemurha).Älkää antako S:lle battereita!

Kysymys 3: Mitä laatua ihminen on Aito Johanna?

Kysymys 4: Onko Herra Manala kuollut kun TOMMONEN nimi?

Kysymys 5: Miksi Keikun säärestä ei ole värikuvaa?

Kysymystä 6 en millään muista. Vastatkaa silti!

Olen kyselyiässä. Anteeksi varmuuden vuoksi.

SA
Arskalaiset ry. perusjäsen, oikea vilpertti :wink:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Sheetlord

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Aito_Johanna kirjoitti:Näin olen sanonut:
Eri asia, jaksaako tuota "väitöskirjaa" kukaan lukea.

Jos vastapuoli kerran on "niin väärässä", miks alennut jauhamaan vieläkin tästä asiasta? Meinaan vaan: onko sillä vitunkaan väliä, josko jollain varkautelaisella peräkammarin aikamiespojalla on kovalevyllään 10^6 xxx.jpg:n joukossa yksi tai kaksi helvetin huonosti leikkaa-liimaa-askarreltuja nakusimulaatioita teikäläisen habituksesta, joita se naapurin Sokea Reetakaan ei usko aidoiksi?

Vai onko tämänkin terrierimäisen väittelyn motivaationa eVoitto, tuo Graalin maljaakin suurempi aarre, jota elämästä vieraantunut sukupolvi toisensa jälkeen tavoittelee hintaan mihin hyvänsä?

Siinä vaiheessa, kun tämä ns. sivilisaatio on romahtanut, ja rottien ja torakoiden kansoittamista raunioista kaivetaan kadonneen "sivilisaation" pyhiä kirjoituksia, mahtaa olla tutkijoilla ihmettelemistä jos tämä keskusteluketju osuu jonkun avaruusarkeologin kolmisormiseen kätöseen..
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Aito_Johanna kirjoitti:
Katsotaanpa.

Näin olen sanonut:
Iseasiassa olet sanonut enimmäkseen näin:
Aito_Johanna kirjoitti: Itse pyysin gattacalta täysin selvästi kahteen kertaan, että hän tuhoaisi kuvani koneeltaan, koska en halua, että siitä tehdään feikkinakukuvaa. Niin kauan kuin hän kieltäytyy noudattamastan tätä yksinkertaista ja hänen itsensä kannalta täysin harmitonta pyyntöä, mua ei kiinnosta antaa gattacalle uutta mahdollisuutta.
Aito_Johanna kirjoitti: Mutta jos minä virheen tehtyäni yritän korjata sitä ja NIMENOMAAN PYYDÄN, että geemies tuhoaa kuvani, koska sitä geemiehen koneelle talletettuna saatetaan käyttää tarkoitukseen, johon en missään nimessä ollut kuvaa tarkoittanut julkaistessani sen galleriassa, niin kyllä se on silkkaa pahuutta, jos ei noudata pyyntöä. Jos haluaa olla näin paskamainen luonne, niin varautukoon siihen, että joku saattaa kannattaa hänen bannejaan eikä toivota sydämellisesti tervetuloa takaisin.
Aito_Johanna kirjoitti:
En ole katkera. Olen valmis kannattamaan bannien poistoa heti, kun tyyppi ilmoittaa tuhonneensa kuvani koneeltaan.
Mieti nyt vähän: pyydän Gattacalta vain, että hän tuhoaisi yhden ventovieraan ihmisen kuvan, jonka hän on imuroinut netistä. Tarjoan selvää diiliä, jossa molemmat tulevat hiukan vastaan ja molemmat myös saavat jotain. Ei luulisi olevan paha rasti. Mikä tässä nyt on niin "katkeraa"?
Aito_Johanna kirjoitti: Minusta on vastenmielistä ajatella, että G-miehellä on kuvani talletettuna koneellaan ja että se ehkä tekee sillä feikkinakukuvaharjoitustöitään.
Siispä GATTACA PYSYKÖÖN BANNATTUNA.
Minusta tuo vaikuttaa ihan puhtaasti oman asiasi ajamiselta, eikä miltään muulta.

Aito_Johanna kirjoitti:
Jätät kokonaan huomiotta sen, että minä olen jo vastannut tuohon "netissä yksityisyys ei ole taattu --> vastuu on sillä, joka laittaa nettiin kuvia --> netissä olevilla kuvilla saa tehdä mitä haluaa --> ei banneja gattacalle" -pointtiin. Kuinka tämä on mahdollista? Lyötkö sormet korviin ja huudat LALALALAALALAALALALAALALLLA? :shock:
Huomasin kyllä vastauksesi, ja huomasin myös kuinka naivin hyväuksoisesti asiaa yhä käsittelet. Ryöstö, pahoinpitely ja raiskaushahan todella ovatkin verrattavissa feikkinakukuviin. Ryöstön tapahtuessa toki uhri haluaa vastapuolelta omaisuuttaan taikaisin, mutta entä raiskauksen ja pahoipitelyn uhri? Anna mulle takas mun valkoinen silmä, sekä palauta mun neitsyys." Herra mun reiteni! Kyse on yhdestä perkeleen valokuvasta, jonka olet laittanut nettiin. Eikö nyt pitäisi hieman enemmän löytyä suhteellisuudentajua asiaan, kuin vertaukset raiskauksiin, ryöstöihin ja pahoinpitelyyn?


Summa summarum. Alla olevaan lainaukseen kun vaihtaisi G-miehen nimelle AJ: nimen, päästäisiin samaan toteamukseen.
Aito_Johanna kirjoitti:No on. G-mies on kuin hemmoteltu lellipentu, joka on ottanut toisten lelun ja vetäytynyt yksikseen nurkkaan, puristaa lelua tiukasti hikisessä kourassaan ja kieltäytyy antamasta sitä takaisin.
Pyry-Matias

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

mustanikki kirjoitti: Silti myös oman itseni takia toivon, etten käytä Kitinöintiin enää liikaa aikaa tai ajaudu selkkauksiin ihmisten kanssa.
Yhdyn toiveeseesi. Samalla tiedostan, että toiveesi on (lähes) mahdoton. Menneisyys on paras ennuste, sinunkin tapauksessa.
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 20.09.2007 7:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

McJanne kirjoitti:Minua rupesi naurattamaan masan ristiretki. Surullista, mutta vertailukohdaksi tulee lähinnä mieleen voittoisa Pyrrhos
:P Nuttura kiristää katsos.
NuoriDaavid

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
Storia kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Kas näin heiluu keppi ja keppi heiluu näin..! Rock! :wink:
Vielä kun saatais se heppikin heilumaan A_J:n suuntaan...
Voisiko näillä asioilla olla negatiivinen korrelaatio :?: :think:

(Pyydän etukäteen anteeksi maailman vanhimpia sovinistisia vitsejä: vihaisen naisen epäillään olevan puutteessa)
NuoriDaavid

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

mustanikki kirjoitti:PG tässä, Orimattilan kirjaston koneelta.
Tänään duunaan 630 tonnin puukauppaa, muutakin ajateltavaa kuin Kitinä. Silti sykähdyttää kokonaista KOLME ketjua minusta.

"Nakukuva"-bannin hankin ainakin jälkijättöisesti ajatellen tahallani, tietäen että karenssia rapsahtaa. Oli nimittäin mennyt Kitinäaddiktio liian pitkälle, näkyi Karhunkulutuksessakin. Toivottavasti S ei ole enää mörkkinä? Johannan kuvat saan tottakai pitää, enkä tee feikkikuvia niistä.

Muuten olen nyt mielestäni seestynyt ja kohta kaupunkiin palate3ssani harkitsen jotain uutta nikkiä ellei bannia poisteta. Silti myös oman itseni takia toivon etten käytä Kitinöintiin enää liikaa aikaa tai ajaudu selkkauksiin ihmisten kanssa.

No nii, aika loppuu, takaisin kartanoni ulkorakennuksen koppiin, jonka jaan viiden rotan kanssa.
Printtaa eo. viesti ja laminoi se tietokoneesi viereen. Tarkista säännöllisin väliajoin, oletko pysynyt edelläolevassa.
Elukka

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Elukka »

McJanne kirjoitti:Minua rupesi naurattamaan masan ristiretki. Surullista, mutta vertailukohdaksi tulee lähinnä mieleen voittoisa Pyrrhos
Mulle tuli ennemminkin mieleen eräs Don Quijote de la Mancha... :roll:
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Elukka kirjoitti: Mulle tuli ennemminkin mieleen eräs Don Quijote de la Mancha... :roll:
Yhyhyhyyh. Kuinka voit loukata mua noin verisesti. Mä vaadin sua heti poistamaan tuon linkin, tai langetan kirouksen sun ylle!
Elukka

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Elukka »

masa kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Mulle tuli ennemminkin mieleen eräs Don Quijote de la Mancha... :roll:
Yhyhyhyyh. Kuinka voit loukata mua noin verisesti. Mä vaadin sua heti poistamaan tuon linkin, tai langetan kirouksen sun ylle!
Älä sä mua ala moderoimaan, senkin natsi!!!!1!!1! Kukkahattutäti! Omaa asiaansa umpiluupäisesti ajava PetriFB-klooni!
Tää on intter Netti ja täällä ammutaan kovilla, ja jos ei sitä kestä niin turha tulla mulle itkemään.
Ota kuule vaan se nuttura pois kiristämästä ja kiltisti dildoa ja karttakeppiä pyllyyn niin loppuu sullakin toi turha yyhy-yyhy.

Sitä paitsi mä voitin tän väittelyn jo, ja lukko! :leuhka:

P.S. FUK U HITLER!!!!
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Elukka kirjoitti: Sitä paitsi mä voitin tän väittelyn jo, ja lukko! :leuhka:

P.S. FUK U HITLER!!!!
Haista...PAska...Senkin...! Elukka!
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Sheetlord kirjoitti: Vai onko tämänkin terrierimäisen väittelyn motivaationa eVoitto, tuo Graalin maljaakin suurempi aarre, jota elämästä vieraantunut sukupolvi toisensa jälkeen tavoittelee hintaan mihin hyvänsä?
On.
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

masa kirjoitti: kuvani
No totta mooses tarkoitan kaikkien kuvia tai ainakin kaikkien niiden, jotka ovat ilmoittaneet, että eivät pidä gattacan feikkinakukuvastelusta.
Olen huolellisesti käyttänyt omistusliitettä, koska en halua hyppiä niiden naisten silmille, jotka jo feikkinakuvaketjussa ottivat kannan "kuule tee mun kuvalleni siellä peräkammarissasi ihan mitä tahdot, runkkaa sille jos se tekee sut onnelliseksi". Eiköhän jokainen täällä osaa puolustaa itseään.
masa kirjoitti:
Huomasin kyllä vastauksesi, ja huomasin myös kuinka naivin hyväuksoisesti asiaa yhä käsittelet. Ryöstö, pahoinpitely ja raiskaushahan todella ovatkin verrattavissa feikkinakukuviin. Ryöstön tapahtuessa toki uhri haluaa vastapuolelta omaisuuttaan taikaisin, mutta entä raiskauksen ja pahoipitelyn uhri? Anna mulle takas mun valkoinen silmä, sekä palauta mun neitsyys." Herra mun reiteni! Kyse on yhdestä perkeleen valokuvasta, jonka olet laittanut nettiin. Eikö nyt pitäisi hieman enemmän löytyä suhteellisuudentajua asiaan, kuin vertaukset raiskauksiin, ryöstöihin ja pahoinpitelyyn?
Taitaa se luetun ymmärtäminen taas vähän tökkiä, vai? Missasit pointtini! En toki ole verrannut feikkinakukuvan tekemistä ryöstöön tai raiskaukseen missään muussa mielessä kuin siinä, että uhrin naiivius ei oikeuta toista toimimaan väärin. Siitähän tuossa oli kyse!

Tavallaan kyllä koen, että se, että gattaca on imuroinut kuvani netistä, on "ryöstö". Olin laittanut kuvani Kitinän galleriaan uteliaiden kanssakitisijöiden katsottavaksi ja kommentoitavaksi. En ollut tarkoittanut antaa sitä gattacan kuvankäsittelyharjoitusmateriaaliksi. Jos gattaca tieten tahtoen, vastoin nimenomaista kieltoani säilyttää kuvan tarkoitukseen, johon en halua kuvaa käytettävän, kyllä se on moraalisessa mielessä varkaus.

Voit tietysti pitää mielipiteitäni naiiveina. Olen kuitenkin perustellut ne parhaani mukaan, ja totesinkin jo ajat sitten, että me emme taida päästä tässä asiassa yksimielisyyteen. Eihän sitä aina.

Nyt ihmetyttää vain, miksi senkin jälkeen olet jatkanut noloa räksytyslinjaasi. Miksi on niin vaikea sietää sitä, että joku on kanssasi eri mieltä?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:(Pyydän etukäteen anteeksi maailman vanhimpia sovinistisia vitsejä: vihaisen naisen epäillään olevan puutteessa)
Toisaalta vihainen mieskin on kyllä usein puutteessa. Kuka jaksaa näyttää yrmeää naamaa aamuisen suikkarin jälkeen? En minä ainakaan. Jos siis sellainen joskus heruisi. Perkele!!! :evil:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Vadim »

McJanne kirjoitti:Minua rupesi naurattamaan masan ristiretki. Surullista, mutta vertailukohdaksi tulee lähinnä mieleen voittoisa Pyrrhos
Häh? Mutta Pyrrhoshan voitti!
sielunvihollinen
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 20.09.2007 15:03

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja sielunvihollinen »

Aito_Johanna kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti: Vai onko tämänkin terrierimäisen väittelyn motivaationa eVoitto, tuo Graalin maljaakin suurempi aarre, jota elämästä vieraantunut sukupolvi toisensa jälkeen tavoittelee hintaan mihin hyvänsä?
On.
Olet jo voittanut, ei tarvitse jatkaa.
ninnithequeen

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hei jätkät, muistattekste ku mä aikoinaan olin AJ:n modeutta vastaan? Kaikki otti nokkiinsa ja vittuili mulle? Muistatteko?

Sittemmin tykästynyt neitiin, mutta silti pakko sanoa:

"MITÄ MÄ SANOIN!!!!"
ninnithequeen

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:"MITÄ MÄ SANOIN!!!!"
Mitalinko haluat saatana!?!
No vittu vähintään!!!111
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sheetlord kirjoitti:
Jos vastapuoli kerran on "niin väärässä", miks alennut jauhamaan vieläkin tästä asiasta? Meinaan vaan: onko sillä vitunkaan väliä, josko jollain varkautelaisella peräkammarin aikamiespojalla on kovalevyllään 10^6 xxx.jpg:n joukossa yksi tai kaksi helvetin huonosti leikkaa-liimaa-askarreltuja nakusimulaatioita teikäläisen habituksesta, joita se naapurin Sokea Reetakaan ei usko aidoiksi?
A_J on jo tähän vastannut: koko ajatus on vain hänen mielestään kuvottava. Toisaalta en kyllä ymmärrä miksi tuollaisen asian takia pitää...tai antaa olla... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

sielunvihollinen kirjoitti:
Olet jo voittanut, ei tarvitse jatkaa.
No niin masa, näitkö tämän?

:ohyeah:
Herra Manala

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Hei jätkät, muistattekste ku mä aikoinaan olin AJ:n modeutta vastaan? Kaikki otti nokkiinsa ja vittuili mulle? Muistatteko?

Sittemmin tykästynyt neitiin, mutta silti pakko sanoa:

"MITÄ MÄ SANOIN!!!!"
Missä kohtaa tässä keskustelussa on osoitettu että AJ on huono mode, ja että hän on käyttänyt modeoikeuksiaan väärin henkilökohtaisten preferenssiensä vuoksi?

Ei mun mielestä AJ vaikuta mitenkään hirveän "munanpuute-katkeralta" tässä keskustelussa, mutta kyllä mä silti haluaisin tietää saako se koskaan orgasmia yhdynnässä. AJ, saatko?
Pyry-Matias

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Herra Manala kirjoitti:...mutta kyllä mä silti haluaisin tietää saako se koskaan orgasmia yhdynnässä. AJ, saatko?
Et ole vielä antanut karttakeppiäsi? Luulin, että olen pettynyt, mutta taisit vuosi sitten kerran sortua palstalla kielioppivirheeseen.
Herra Manala

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pyry-Matias kirjoitti:Et ole vielä antanut karttakeppiäsi? Luulin, että olen pettynyt, mutta taisit vuosi sitten kerran sortua palstalla kielioppivirheeseen.
En kirjoittanut vuosi sitten tälle palstalle.
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Aito_Johanna kirjoitti: Nyt ihmetyttää vain, miksi senkin jälkeen olet jatkanut noloa räksytyslinjaasi. Miksi on niin vaikea sietää sitä, että joku on kanssasi eri mieltä?
Varmaankin siksi että näytät pitävän tästä räksytyksestä, kun jatkuvalla syötöllä uhoat voittaneesi ja palaat jatkuvasti haastamaan. Voisi melkein luulla, että tämä kisailu kiihottaa sinua.
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Aito_Johanna kirjoitti:
sielunvihollinen kirjoitti:
Olet jo voittanut, ei tarvitse jatkaa.
No niin masa, näitkö tämän?
Tuplanikkisi vai joku muu värväyksesi antigattaca-remmiin?

Käsittääkseni sinä jäit toisieksi siinä kohtaa, kun enemmistö sanoi haluavansa gattacan takaisin.