Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%
 
Ääniä yhteensä: 130

Storia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Storia »

BettyB. kirjoitti:Mä olen havainnut ton loistavaksi tavaksi jakaa esim. yhteisten kemujen valokuvat helposti kaikille kemuttajille. Ja ihan varmasti muitakin palveluita olis, toi nyt vaan on osottautunut nopeaksi ja helpoksi. Sen kun lataa kuvat ja lähettää linkin kavereille. Avot!
Jees, latasin juuri albumiin 17 kuvaa hetkessä ja tosiaan tuo jako-ominaisuus on tosi hyvä.

Lisäksi tuntuu noita huvittavia ominaisuuksia, ryhmiä etc. löytyvän loputtomasti..
Chap

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Chap »

No pitipähän sattua, sain tänään ensimmäisen kutsuni facebookiin. Kerratkaa vielä, mitä iloa mä oikein saan (muuta kuin olla in) liittymisestä?
Storia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Storia »

Chap kirjoitti:Kerratkaa vielä, mitä iloa mä oikein saan (muuta kuin olla in) liittymisestä?
Loputtoman suon super cooleja jutskii, jossa et ole kavereittesi kanssa koskaan yksin. Maalaiselle, jolla on vähän oikeita sosiaalisia kontakteja työn ulkopuolella tuo on oikeasti virkistävä, joskin toodella addiktoiva saitti. Eli mieti tarkkaan tai pakene vielä kun voit!
ninnithequeen

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tuli mieleen aikuisten irc-galleria.
Bhven

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bhven »

ninnithequeen kirjoitti:Tuli mieleen aikuisten irc-galleria.
Tadaa! Oikea vastaus. Voitte noutaa uuden papukaijanne Teboililta.
Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Storia kirjoitti:pelkää sitä päivää, kun saat kutsun sähköpostitse...Muista, että delete nappi on olemassa...
Ei ole pelkoa, että tulee kutsua. Mulla mitään kavereita ole :P
prosessi

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
Storia kirjoitti:pelkää sitä päivää, kun saat kutsun sähköpostitse...Muista, että delete nappi on olemassa...

Ei ole pelkoa, että tulee kutsua. Mulla mitään kavereita ole :P
Ei mullakaan. Piti aikoinaan jopa kerjätä netistä ventovierailta kutsua gmailiin, ja siinä kyseessä kuitenkin on vain bottisuoja. Surullista. (Täältä muuten puuttuu se hieno jättikyyneleellä varustettu pallopää.)
Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti:(Täältä muuten puuttuu se hieno jättikyyneleellä varustettu pallopää.)
Kuva
Storia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Storia »

prosessi kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Storia kirjoitti:pelkää sitä päivää, kun saat kutsun sähköpostitse...Muista, että delete nappi on olemassa...

Ei ole pelkoa, että tulee kutsua. Mulla mitään kavereita ole :P
Ei mullakaan. Piti aikoinaan jopa kerjätä netistä ventovierailta kutsua gmailiin, ja siinä kyseessä kuitenkin on vain bottisuoja. Surullista. (Täältä muuten puuttuu se hieno jättikyyneleellä varustettu pallopää.)
Mä voin kutsua teidät molemmat, jos laitatte yv:nä meiliosoitteen. Ihan vaan kostoksi laitan hyvän kiertämään :wink: :boohoo:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mäkin voin sitten alkaa teijän Facebook-kaveriksi. Eix oo ihquu :]
BettyB.

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

swirl kirjoitti:^Mäkin voin sitten alkaa teijän Facebook-kaveriksi. Eix oo ihquu :]
Ja mää :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:
swirl kirjoitti:^Mäkin voin sitten alkaa teijän Facebook-kaveriksi. Eix oo ihquu :]
Ja mää :]
Kattooko sua joku oikeesti myös kasvoihin? :wink: 8)
Ei millään pahalla.
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:
swirl kirjoitti:^Mäkin voin sitten alkaa teijän Facebook-kaveriksi. Eix oo ihquu :]
Ja mää :]
Ylellistä. Näinkö helppoa se kavereiden saaminen onkin?
Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti:
Ylellistä. Näinkö helppoa se kavereiden saaminen onkin?
Tässä on pakko olla joku juoni :leuhka:
Storia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Storia »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Ylellistä. Näinkö helppoa se kavereiden saaminen onkin?
Tässä on pakko olla joku juoni :leuhka:
Prosessi on nyt kutsuttu. Juoni? Joo, on. Se, että saa lisää kavereita, jotka nakkaa tuhmilla kuvilla, tatuoinneilla, kysymyksillä yms. kivoilla ja työpäivä menee entistä nopeammin :)
Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Storia kirjoitti: Prosessi on nyt kutsuttu. Juoni? Joo, on. Se, että saa lisää kavereita, jotka nakkaa tuhmilla kuvilla, tatuoinneilla, kysymyksillä yms. kivoilla ja työpäivä menee entistä nopeammin :)

Mä laitan s-postiosoitteen sulle yv:nä :mrgreen:
Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Keikaus kirjoitti: Se on sellainen, että jos et tiedä, mikä se on, oot out. Vähän niin kuin levis viisnollaykköset vuonna 85.
Kuinka out mä mahdankaan olla, kun tallella on vielä nuo viisnollaykköset noin vuodelta 85... :roll: (mahtuu päälle edelleen)
Aito_Johanna

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Huomasin tämän ketjun ja kirjauduin jäseneksi Facebookiin. Minua odotti valmiina Fawkesin tahtoo olla kaveri -ilmoitus :shock:
Aito_Johanna

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Näppäilin etsi-kenttään muutaman satunnaisen vanhan koulukaverin yms. nimen. Ei tulosta, paitsi yhdestä, jolla oli Facebookissa pärstäkuva, ei muuta. En ole vielä jäänyt koukkuun.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sorruin ja rekisteröidyin. Ilmeisesti siellä ei voi tehdä oikein mitään ilman kavereita...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti: Minua odotti valmiina Fawkesin tahtoo olla kaveri -ilmoitus :shock:
Mulla olis kanssa toi, mutta en taida kirjautua. Kitinä ja Suomen lautapeliseuran foorumi täyttävät tarpeeni täydellisesti. Ja jotain rajaakin näissä nettihommissa pitää olla.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lolita kirjoitti:Sorruin ja rekisteröidyin. Ilmeisesti siellä ei voi tehdä oikein mitään ilman kavereita...
Tän mäkin oon huomannut. :-(
Tasan ei mene muumit kanootissa.
BettyB.

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ No mutku ei teitä voi pyytää kavereiks jos ei tiedä oikeaa nimeä!!11 Yyveetä, rakkaat, yyveetä!
Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:^ No mutku ei teitä voi pyytää kavereiks jos ei tiedä oikeaa nimeä!!11 Yyveetä, rakkaat, yyveetä!
Samat sanat niinq!
SaintJohnPerse

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Mäkin menin liittymään... Nyt vaan kaverit puuttuvat :(