Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%
 
Ääniä yhteensä: 130

Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Bliss kirjoitti:Vaola ja Bluntly bongattu :)
Bluntlyn bongasin, mutta miksi en Vaolaa? :P
Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vaola kirjoitti:No höh, miksei kukaan kutsu mua kaveriksi? Haisenko mä jotenkin?
No höh. Mä kutsuin jo aikaa sitten :shock:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja brona »

Kaveripyynnöt (ja kaikki muutkin) näkyy etusivulla.
...
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Nonni, Vaola bongattu! :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Stressiä pukkaa, ihan liikaa liikkuvia osia ja tekemistä. Pitää jo vähän karsia mihin menee mukaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SaintJohnPerse

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tosiaan liikaa liikkuvia osia. Vähän väliä tulee kutsuja ties mihin. Hämmentyneenä kilikkailen linkkejä ja taas tulee uusia kysymyksiä. En oikein edes tiedä mihin osallistun.

Liityin ihan vahingossa koko facebookkiin, kun olin tutustumassa siihen ja stalkkamassa, jos siellä joku tuttu olisi... ja hupsista... liityin siihen ja ohjelma lähetti kutsun kaikille, jotka ovat osoitekirjassani. Odotan kauhulla vastaavatko vanhempani kutsuun myöntävästi, kun tulevat työpaikalle maanantain... Ehkä pitäisi joskus lukeakin ohjeita eikä vaan klikkailla..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mulla koskee päätä jo tää ruutuun tuijotus..
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gay-asteikolla yhdestä kymmeneen tämä on:

Kuva

Irc-galleriasta saa sentään alaikäistä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuulemma Kiinassa pinnalla jo kaksi vuotta sitten, ootte hitaita jos kirjeenvaihtajaan uskominen?
Viimeksi muokannut Niba, 25.09.2007 12:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Storia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Storia »

Lolita kirjoitti:Stressiä pukkaa
:boohoo: siispä menit rehabiin? :lol:

Me likes, vaikka kaikkein läheisimmät ystävät ei kyllä palvelusta löydy, eikä tule varmaan ikinä löytymäänkään...
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja saira »

Oli sit pakko käydä katsomassa josko näkyisi tuttuja. Pari serkkua tuli heti vastaan, nyt on sit profiili...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Tix

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Tix »

Sain tänään ekan kutsuni. Kunhan tulee Assbook niin saatan harkita jopa liittymistä.
Geetzu

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Sama täällä. Klikkailen itteni aina eroon noista. Raivostuttavia ne muistutusmailitkin, argh... Joo joo oon haluttu saatana!!11
Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti:Sain tänään ekan kutsuni. Kunhan tulee Assbook niin saatan harkita jopa liittymistä.
Onhan sellainen olemassa. Ainakin melkein.
http://alastonsuomi.com/ :lol:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
Tix kirjoitti:Sain tänään ekan kutsuni. Kunhan tulee Assbook niin saatan harkita jopa liittymistä.
Onhan sellainen olemassa. Ainakin melkein.
http://alastonsuomi.com/ :lol:
Johan on taipumukset, seurasaaren nakuranta on vielä avoinna?

Harmi vaan että miesten ja naisten puolet rajoitetut toisistaan.. :cry:
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:Sain tänään ekan kutsuni.
Minä en mitä ilmeisimmin ikinä olisi saanut sitä ekaakaan kutsua ilman kitinää, sillä hakemalla RL-tuttuja nimillä löysin vain yhden ala-asteaikaisen koulukaverin. Täytynee tyytyä hoitamaan vanhojen koulukavereiden stalkkaamiset menemällä lukion 125-vuotisjuhliin ensi kuussa. Ovat vaan vähän pelottavaa porukkaa, 120-vuotisjuhlissa selvisi mm., että yksi oli ryhtynyt isona poliisiksi parantaakseen maailmaa.

Naamakirja on kyllä oikeastaan aika vaarallinen paikka, sillä se on nettistalkkaajan paratiisi, jonka avulla stalkkaamisen voi tahtoessaan siirtää myös IRL.
Kunhan tulee Assbook niin saatan harkita jopa liittymistä.
Eikös se jo tullut, ruotsalaiset vain saivat sen lakkautettua heti alkuunsa. Olit liian hidas.
Aito_Johanna

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

prosessi kirjoitti:
Minä en mitä ilmeisimmin ikinä olisi saanut sitä ekaakaan kutsua ilman kitinää, sillä hakemalla RL-tuttuja nimillä löysin vain yhden ala-asteaikaisen koulukaverin.
Olisiko Facebook kuitenkin vasta tulossa massojen muodiksi? Kuukausi sitten en ollut kuullutkaan Facebookista; nyt parin viikon sisällä siitä ovat toisistaan tietämättä höpisseet minulle jo Fawkes, satunnainen nettideitti, Hesarin NYT-liite ja Kitinä.
Koulukaverit.cominkin suosio aikoinaan kasvoi räjähdysmäisesti: kun kirjauduin sivustolle, siellä ei vielä ollut juuri ketään, mutta pian siellä olivat kaikki.
Storia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Storia »

Aito_Johanna kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Minä en mitä ilmeisimmin ikinä olisi saanut sitä ekaakaan kutsua ilman kitinää, sillä hakemalla RL-tuttuja nimillä löysin vain yhden ala-asteaikaisen koulukaverin.
Olisiko Facebook kuitenkin vasta tulossa massojen muodiksi?
Joku tuolla povasi jo, että tällä ja ensi viikolla se räjähtää käsiin Suomessa. Siltä vähän vaikuttaa; joka päivä olen löytänyt sieltä ainakin yhden, kaksi vanhaa tuttua! :h: Aivan ihanaa tsekkailla kuvia ja katsoa mitä kaverit nykyään puuhailevat yms.!
masa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja masa »

Kaikesta ketjun hössötyksestä viisastuneena, päätin pysyä kaukana kyseisestä koukuttimesta.
Storia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Storia »

http://www.talouselama.fi/docview.do?f_id=1231722&s=r

Facebook sai kymmenen miljardin mielikuvitusarvon
[Sami Rainisto 25.9.2007]

Vuosi sitten tuntui kovalta hinnalta, kun hakukoneyhtiö Google maksoi nettivideopalvelu Youtubesta 1,65 miljardia dollaria eli noin 1,3 miljardia euroa.

Parikymppisten nuorukaisten perustama yhtiö oli vasta alle kahden vuoden taaperoiässä, eikä voitoista ollut tietoakaan.

Se oli niin vuotta 2006.

Tänä vuonna numerot ovat paljon komeampia. Maanantai-iltana julkisuuteen tuli tieto, että ohjelmistoyhtiö Microsoft harkitsee ostavansa 5 prosentin osuuden verkostoitumisyhtiö Facebookista. The Wall Street Journal kirjoitti, että Microsoft voisi maksaa osuudestaan jopa 500 miljoonaa dollaria, joka asettaisi Facebookin markkina-arvoksi 10 miljardia dollaria eli noin 7 miljardia euroa.

Facebookin arvo saattaa nousta tästä vielä korkeammaksi, sillä WSJ kirjoittaa myös, että Googlekin saattaa olla kiinnostunut sijoittamaan Facebookiin. Tarjouskilpailu voisi nostaa Facebookin markkina-arvon jopa 15 miljardiin dollariin eli vajaaseen 11 miljardiin euroon.
prosessi

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Aito_Johanna kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Minä en mitä ilmeisimmin ikinä olisi saanut sitä ekaakaan kutsua ilman kitinää, sillä hakemalla RL-tuttuja nimillä löysin vain yhden ala-asteaikaisen koulukaverin.
Olisiko Facebook kuitenkin vasta tulossa massojen muodiksi? Kuukausi sitten en ollut kuullutkaan Facebookista; nyt parin viikon sisällä siitä ovat toisistaan tietämättä höpisseet minulle jo Fawkes, satunnainen nettideitti, Hesarin NYT-liite ja Kitinä.
Noista vain NYT-liite ei ole jo auttamattomasti nettiaddiktoitunut...
Koulukaverit.cominkin suosio aikoinaan kasvoi räjähdysmäisesti: kun kirjauduin sivustolle, siellä ei vielä ollut juuri ketään, mutta pian siellä olivat kaikki.
Ei siellä vieläkään ole kuin kaksi sellaista ihmistä, joiden kuulumisia olisin halunnut stalkata, ja molemmat ovat valehdelleet kuulumisensa sinne. Ilmeisesti minua vain kiinnostavat ihan väärät ihmiset.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Mida »

Pah. Mä en vieläkää löytäny koko palvelusta ku exän ja sitä ny en ainakaa pyydä kaveriks.

Ehkä mulla on liian irl-orientoitunu tuttava"piiri".
Aito_Johanna

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mida kirjoitti:Pah. Mä en vieläkää löytäny koko palvelusta ku exän ja sitä ny en ainakaa pyydä kaveriks.

Ehkä mulla on liian irl-orientoitunu tuttava"piiri".
Sun pitää ilmiantaa itsesi jollekin kitinäläiselle, niin sut kutsutaan Facebookin halutuinpaan salaseuraan, suljettuun Kitinä-yhteisöön! Sitten sulla on kavereita.
Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vaola kirjoitti:Miksei mua ole kutsuttu? :x
Kutsuin ;)
Aito_Johanna

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Hei miksei me olla laitettu tuonne "mistä tunnette toisenne?" vastaukseksi "members of an organisation or a team" ja sinne tarkennukseksi Kitinä? Näyttäisi frendilistassa komealta ja hämmentävän hämäräperäiseltä, kun melkein jokaisen kohdalla lukisi "You were members of Kitinä."
Vastaa Viestiin