Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%
 
Ääniä yhteensä: 130

Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja aasi »

Itse yleensä kerron naamakirjassa sen että milloin olen krapulassa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mä taas kirjoitan sinne oikeastaan lomailuni ja senkin niin että vain kaverit näkee. Muut kirjoittelut löytyy täältä!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja elco »

Boner kirjoitti:Te kuulostatte iha ala-astelaisilta kaverilaskuinenne ja seininenne. Pian te varmaan alatte vaihtelemaan muisteja ja tarrojakin siellä.
Onko dinosauruksella sähköposti ja matkapuhelin?
RP

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja RP »

En edelleenkään käytä, mä en vaan keksi mitä hyötyä siitä olisi.
Boner

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Boner »

elco kirjoitti:
Boner kirjoitti:Te kuulostatte iha ala-astelaisilta kaverilaskuinenne ja seininenne. Pian te varmaan alatte vaihtelemaan muisteja ja tarrojakin siellä.
Onko dinosauruksella sähköposti ja matkapuhelin?

On. Mut mulla ei ole teinaria eikä Like-nappia.
AngryBird

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

RP kirjoitti:En edelleenkään käytä, mä en vaan keksi mitä hyötyä siitä olisi.
Paljon on muitakin asioita, joista ei ole mitään hyötyä.

Edit: ups, :hymiö:
Dumis

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kottarainen kirjoitti:Kolmas juttu monilla on joistakin menoista tai juhlista sopiminen, mm. tuparikutsut laitoin facebookiin, ja samalla sivulla voivat kaikki osallistujat keskustella aikatauluista tai illan ohjelmasta.
Keikoille menot, pidemmät reissut yms jutut jotka vaativat mahdollisesti enemmän yhteistä suunnittelua toimii tosi kätsysti FB:ssä.
Toki toimisi myös sähköpostiketjulla, mutta tuolla keskusteluja on helpompi seurailla sekä linkitellä kuvia ja tekstejä.

edit: tiedoksi tietämättömille.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja elco »

Boner kirjoitti: On. Mut mulla ei ole teinaria eikä Like-nappia.
Öö, ei kai mikään voima pakota sinua soittamaan sillä puhelimellasi typerä puheluita typeriin numeroihin? Vai pakottaako?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja elco »

Dumis kirjoitti: Keikoille menot, pidemmät reissut yms jutut jotka vaativat mahdollisesti enemmän yhteistä suunnittelua toimii tosi kätsysti FB:ssä.
Toki toimisi myös sähköpostiketjulla, mutta tuolla keskusteluja on helpompi seurailla sekä linkitellä kuvia ja tekstejä.
Facebook voisi petrata ihan älyttömästi tosielämän aktiviteettipohjaisessa kommunikaatiossa. FB:n eventit ja muut työkalut pesevät toki mailit, mutta vielä tulee sovellus, joka räjäyttää tuon vehkeen markkinoilta kuin iphone nokian luurit konsanaan. Veikkaan FB:n tulevan pahasti yliajetuksi muutaman vuoden sisään, jollei se sitten itse onnistu kehittymään.

Jollen olisi niin poikuus41 niin voisin tehdä pari miljardia visioillani.
Boner

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Boner »

elco kirjoitti:Öö, ei kai mikään voima pakota sinua soittamaan sillä puhelimellasi typerä puheluita typeriin numeroihin? Vai pakottaako?
No ei, enkä tiedä miten sinä facebookkiasi käytät, mutta puheet statuspäivityksistä, seinistä, piilotuksista, kaveripyyntöjen hyväksymisistä, kavereiden poistoista ja ihmettelyistä; "onko se hylännyt mun kaveripyyntöni", kuulostavat niin lapsellisilta, että tulee ihan ala-yläastejat mieleen.

Tosin silloin Facebookin virkaa vaan toimitti Teinari.

http://kimmeli.files.wordpress.com/2010 ... 101256.jpg
RP

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja RP »

AngryBird kirjoitti:
RP kirjoitti:En edelleenkään käytä, mä en vaan keksi mitä hyötyä siitä olisi.
Paljon on muitakin asioita, joista ei ole mitään hyötyä.

Edit: ups, :hymiö:
Joo, niin on. Päivästä suuri osa menee kaikenlaiseen hyödyttömään toimintaan. En ole koskaan tuntenut intoa tähän facebookkeiluun, blogin pitämisessä on jo tarpeeksi puuhastelua.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:En edelleenkään käytä, mä en vaan keksi mitä hyötyä siitä olisi.
No voisit niinQ tsättää mun kanssa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
CeDell Davis

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Pakkohan siellä on olla vahtimassa mitä se teinixi touhuaa. Ja siinä sivussa pari siivua Mafia Warsia ei ole koskaan ollut pahasta.

Ja tänään yhytin lounastreffit wanhan frendin kanssa perjantaiksi. Ei se nyt ihan saatanasta ole. Wanhakin taipuu, mikäs siinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja swirl »

En oikein ymmärrä, mikä Masalla mättää. Jos et halua käyttää Facebookia, niin älä käytä. Mutta älä dissaa. Mulle se on ainakin antanut tosi paljon. Esimerkiksi kaikki serkkuni faijan puolelta yhtä lukuunottamatta (niitä on paljon ja asuvat toisessa päässä maata) ovat siellä ja olen heidän kanssaan yhteydessä ensimmäistä kertaa yli kymmeneen vuoteen. Pystyn katsomaan kuvia heidän lapsistaan ja vaihtamaan kuulumisia.

Olen löytänyt monta vanhaa koulukaveria ja treffannutkin heitä. Asuin vuosia Englannissa ja nyt olen taas yhteyksissä monen vanhan tutun kanssa niiltä ajoilta. Olen menossa sinne huhtikuussa ja Facebookin ansiosta näen monia "kadotettuja" ystäviä.

Bilekutsut menevät helposti FB:ssä, siellä on hyvä systeemi, josta näkee näppärästi, kuinka moni on tulossa eli kuinka monelle pitää värkätä sapuskaa. Lähes kaikki menot tulee oikeastaan sovittua FB:n kautta. Tämä sopii mulle oikein mainiosti, koska en yhtään tykkää puhua puhelimessa.
Boner

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Boner »

swirl kirjoitti:En oikein ymmärrä, mikä Masalla mättää. Jos et halua käyttää Facebookia, niin älä käytä. Mutta älä dissaa.
No miksen dissais. Pitäähän munkin huvini jostain saada!
Manaaja

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kuva
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ei se FB kauheasti kiinnosta, mutta lähes päivittäin tulee tsekattua. Kavereita n. 30.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
ninnithequeen

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

535 kaveria. Moni teistä muitten muassa. Mut löytyy kaverilistalta Timo Soini ja Veltto Virtanenkin. Kohtuu hyvää läppää on kiva lukea.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nykyään FB:ssä ei saa laittaa kaveripyyntöä jos ei tunne ko. henkilöä henkilökohtaisesti. Vähän hankalaa, jos pitää pähkäillä onko tää nyt se ja se vai joku täyskaima... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:535 kaveria. Moni teistä muitten muassa. Mut löytyy kaverilistalta Timo Soini ja Veltto Virtanenkin. Kohtuu hyvää läppää on kiva lukea.
Mitä luulet että Timppa ja Veltto tykkäilee sun elämändraama-rekkisstatuspäivityksistä?
AngryBird

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Homeboy65 kirjoitti:Nykyään FB:ssä ei saa laittaa kaveripyyntöä jos ei tunne ko. henkilöä henkilökohtaisesti.
BS
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

AngryBird kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Nykyään FB:ssä ei saa laittaa kaveripyyntöä jos ei tunne ko. henkilöä henkilökohtaisesti.
BS
Tarkoitatko bullshit? Tsekkaa jos et usko. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miten FB tarkastaa, että tunnet kyseisen henkilön?

Pelitilillä mulla on pelkästään vieraita ihmisiä kavereina ja jatkuvasti lisäillään puolin ja toisin, no problem.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AngryBird

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Homeboy65 kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Nykyään FB:ssä ei saa laittaa kaveripyyntöä jos ei tunne ko. henkilöä henkilökohtaisesti.
BS
Tarkoitatko bullshit? Tsekkaa jos et usko. :wink:
Tsekkaa itse. Kaveripyyntöjä tipahtelee tuntemattomilta ja juuri viime viikolla laitoin itse yhden henkilölle, jota en henkilökohtaisesti tunne.
Niin että BS.
CeDell Davis

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Lolita kirjoitti:Pelitilillä mulla on pelkästään vieraita ihmisiä kavereina ja jatkuvasti lisäillään puolin ja toisin, no problem.
Juuri näin. Oli siinä jotain käynnistysvaikeutta, mutta muutaman parin päivän sanktion jälkeen homma on toiminut jouhevasti. Ja perhe kasvaa :)
Vastaa Viestiin