Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%
 
Ääniä yhteensä: 130

Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti: Kyllä muuten lähtee, itse ihmetellyt toimintoa pariinkin otteeseen. Ketään ei valittu, painan "skip" ja tadaa, kaikille spämmiä.
No siinä tapauksessa mä olen lähettänyt helvetisti spämmiä kaikille. Olen pahoillani jos niin on käynyt :?
bedlam

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No tsekkaakkos Bliss vaik nyt tilanteen jos kerkiit, täyttelin tuossa muutaman visailun ja höpölöpöjutskan ja painoin aina skip-nappulaa. Tuliko kutsuja? Mää en kyllä usko. Kokeilin kans yhessä jutskassa valkata 10 kaveria kun tulosten näyttämiseen tarvitaan sellainen määrä ja skip-nappula palautti vain takaisin edelliselle sivulle.

Mitä järkeä koko kaverinvalintajutussa sitäpaitsi olisi, jos aina kuitenkin kutsu menisi kaikille?
Viimeksi muokannut bedlam, 09.01.2008 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Ei tullu muuta kuin Past Life -jutska.
bedlam

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti:^Ei tullu muuta kuin Past Life -jutska.
Okei, sen pitikin tulla. Numba ei nyt vaan osaa!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss ei ole ainakaan mua spämmannut, enkä minä toivottavasti muita. Harvoin kutsuja lähettelen enää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Storia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Storia »

Kammo spämmäri ilmoittautuu... :oops: Vaikka olen opetellut myös käyttämään jo ignore namiskaa, niin oon kai lopulta niin utelias ja lapsellinen, että lataan ensin aina lähes kaikki jutut ja sitten poistelen taas heti, kun huomaan sen paskaksi. Vituttaa kyllä ne, jotka ei näytä vastausta ennen kuin on kutsunut niin ja niin monta kaveria!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Sosiaalisesta paineesta nöyrryin!!!

Shame on me..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Prkleen jätkät, lopettakaa ja heti :evil:
Vihtahousu

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Lopetan kohta, äsken tapoin n. 5 sovellusta.
Aito_Johanna

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ilmoitan omasta puolestani jo etukäteen, että jos lähetän jollekulle sellaisia kutsuja / videoita / ketjuviestejä, jollaisia tämä nimenomaan on pyytänyt olla lähettämättä, en tee sitä pahuuttani, vaan siksi, etten muista, kuka mitäkin on pyytänyt. Aito kirjanpitäjätyyppi tietysti pitäisi monitoriin teipattuna listaa "ÄLÄ LÄHETÄ HÖMPPÄSOVELLUKSIA SEURAAVILLE HENKILÖILLE". Mutta en ole kirjanpitäjätyyppi.
Aito_Johanna

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Storia kirjoitti:Kammo spämmäri ilmoittautuu... :oops: Vaikka olen opetellut myös käyttämään jo ignore namiskaa, niin oon kai lopulta niin utelias ja lapsellinen, että lataan ensin aina lähes kaikki jutut ja sitten poistelen taas heti, kun huomaan sen paskaksi. Vituttaa kyllä ne, jotka ei näytä vastausta ennen kuin on kutsunut niin ja niin monta kaveria!
Tämä on tullut esille ennenkin: sinulla ja minulla on samanlainen suhde Facebookiin :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Aito_Johanna kirjoitti:Ilmoitan omasta puolestani jo etukäteen, että jos lähetän jollekulle sellaisia kutsuja / videoita / ketjuviestejä, jollaisia tämä nimenomaan on pyytänyt olla lähettämättä, en tee sitä pahuuttani, vaan siksi, etten muista, kuka mitäkin on pyytänyt. Aito kirjanpitäjätyyppi tietysti pitäisi monitoriin teipattuna listaa "ÄLÄ LÄHETÄ HÖMPPÄSOVELLUKSIA SEURAAVILLE HENKILÖILLE". Mutta en ole kirjanpitäjätyyppi.
En mä ainakaan pahastu vaikka sitä "roskapostia" tulisikin, enää en vaan häpeä norata turhimman tuntuisia. Kaikki Wallitkin siirsin niin ettei haittaa vaikka olis kuinka paljon kiertokirjeitä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vihtahousu

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Lolita kirjoitti: En mä ainakaan pahastu vaikka sitä "roskapostia" tulisikin, enää en vaan häpeä norata turhimman tuntuisia. Kaikki Wallitkin siirsin niin ettei haittaa vaikka olis kuinka paljon kiertokirjeitä.
Elämä on paljon helpompaa kun vaa suoraan tappaa pois ne wallit joista tulee se muka hauska viesti 100:n kerran.
Aito_Johanna

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

BettyB. kirjoitti:Ja kaikki muutki "voivoi, lapsellani on syöpä/sydänvika/patteri jäässä"-viestit tai "lähettämällä tämän typerän kuvan nälkiintyneestä lapsesta, joku imagonsa ryssinyt firma mukamas lahjottaa kehitysmaille kaivoja ja riisiä"-tyyppiset KUSETUKSET! S*atana, ÄLKÄÄ LÄHETTÄKÖ NIITÄ MULLE!!!
Mulle saa lähettää, ihan samantekevää, mutta ihmettelen noiden tarkoitusta silti. Olen jo kaksi kertaa saanut saman nälkiintynyttä lasta esittävän kuvan, jota seuraa teksti "if you forward this you're gonna make 10 euro for UNICEF". HALOO! Miten siitä nyt muka UNICEFille rahaa menee, jos lähettelen kuvaa eteenpäin? :nuts:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aito_Johanna kirjoitti:Mulle saa lähettää, ihan samantekevää, mutta ihmettelen noiden tarkoitusta silti. Olen jo kaksi kertaa saanut saman nälkiintynyttä lasta esittävän kuvan, jota seuraa teksti "if you forward this you're gonna make 10 euro for UNICEF". HALOO! Miten siitä nyt muka UNICEFille rahaa menee, jos lähettelen kuvaa eteenpäin? :nuts:
Se on älykkyystesti. Sillä selvitetään herkkäuskoiset mutta hyväntahtoiset höynäytettävät joilta on helppo viedä rahat.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja swirl »

Aika monissa noista jutuista, joissa pitää lähettää kutsu 20 henkilölle ennen tuloksien näkemistä, tulos näkyy profiilissa vaikka kutsuja ei lähettäisikään. Esim. toi "What type of music are you?". En lähettänyt kutsua kenellekään, mutta testin tulos ilmestyi silti profiiliini.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5053
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Aito_Johanna kirjoitti:Ilmoitan omasta puolestani jo etukäteen, että jos lähetän jollekulle sellaisia kutsuja / videoita / ketjuviestejä, jollaisia tämä nimenomaan on pyytänyt olla lähettämättä, en tee sitä pahuuttani, vaan siksi, etten muista, kuka mitäkin on pyytänyt. Aito kirjanpitäjätyyppi tietysti pitäisi monitoriin teipattuna listaa "ÄLÄ LÄHETÄ HÖMPPÄSOVELLUKSIA SEURAAVILLE HENKILÖILLE". Mutta en ole kirjanpitäjätyyppi.
Minäkään en ole. Onko se nyt loppujen lopuksi niin kauheaa, vaikka niitä testejä ja muuta hömppää tulisikin. Minua ei ainakaan haittaa ja huoletta ignoraan ne, mistä en ole kiinnostunut. Eli minulta et ainakaan saa vihoja niskaasi ;)


swirl kirjoitti:Aika monissa noista jutuista, joissa pitää lähettää kutsu 20 henkilölle ennen tuloksien näkemistä, tulos näkyy profiilissa vaikka kutsuja ei lähettäisikään. Esim. toi "What type of music are you?". En lähettänyt kutsua kenellekään, mutta testin tulos ilmestyi silti profiiliini.
Ihan turhaan olen siis kiusannut kanssaihmisiä. Yleensä (jos muistan) tosin laitan mukaan anteeksipyynnön, jossa kerron, että kyseessä on ansa :P
Aito_Johanna

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Olen hihitellyt kovasti sille Suvisen ja Xiberian lähettämälle SPÄMMIlle. Se on eri hauska.
bedlam

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aito_Johanna kirjoitti:Olen hihitellyt kovasti sille Suvisen ja Xiberian lähettämälle SPÄMMIlle. Se on eri hauska.
Eikös se ole sama hauska? Hohhoh, hehheh.

terveisin
kasvotusten kirjaileva
paras karsta
Stinky

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Dodiin, tulipahan kokeiltua. En tykännyt. Kai mulle iski paniikki että mä en halua että mua löydetään tai jotain. Mulla on syyni olla pitämättä tiettyihin ihmisiin yhteyttä, enkä halua että ne mua tuolta edes yrittävät ettiä :roll:
Kiitos ja kumarrus kaikille kuitenkin. You know who you are ♥
Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vituttaako... kyselyiden tuloksia ei näy missään :(
1108

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bedlam

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Facebook taipui, palvelusta pääsee pois

Iltalehden netistä luettua, en pysty linkittämään tähän. Mutta jatkossa palvelusta pystyy ilmeisesti sitten poistamaan kaikki tiedonrippeet issestään.
aimohaiku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Mutta missä on Kitinä-group? :)
Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

aimohaiku kirjoitti:Mutta missä on Kitinä-group? :)
Invitation only :)