Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%
 
Ääniä yhteensä: 130

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Ketkäs täällä ny ei ole suvaitsevaisia...
Luitko sä mun viestiä ollenkaan? Jos luit, ymmärsitkö? Jos ymmärsit, voitko kommentoida?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ketkäs täällä ny ei ole suvaitsevaisia...
Luitko sä mun viestiä ollenkaan? Jos luit, ymmärsitkö? Jos ymmärsit, voitko kommentoida?
Sori mul on skinheadin poika sylis, nyt en kerkii ettimään mitä viestiä tarkoitat.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voi morjens.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

:rofl:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mun mielestä osoittaa pettämätöntä suvaitsevaisuutta, kun äänestää Toni Halmetta eduskuntavaaleissa. Kyllä tällä äänestäjällä täytyy olla iso ja lämmin sydän kaiken muun lisäksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tarkoitus olikin naurattaa, jos meni ohi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Tarkoitus olikin naurattaa, jos meni ohi.
Olis paljon hauskempaa nauraa sun jutuille, ei sulle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tarkoitus olikin naurattaa, jos meni ohi.
Olis paljon hauskempaa nauraa sun jutuille, ei sulle.
Kuule, se on ihan sama mitä te musta ajattelette taas. Juuri te tietyt, samat morkkaajat. Aina samat tyypit.

Ja he jotka tosiaan täällä OVAT mun kavereita, eivät siitä mekkalaa pidä. Enkä minäkään. Aika moni on kyläillykin täällä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Ihmisiä nekin on eivätkä tosiaan puhu neekerien hakkaamisesta jatkuvasti.
Juurikin mun pointti. Maailmassa on paljon puheenaiheita, ja frendien kanssa jutellaan paljon. Kaikesta. (Myös ruoasta. 8) )

Itse en hyväksy väkivaltaa, paitsi itsepuolustustilanteissa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ihmisiä nekin on eivätkä tosiaan puhu neekerien hakkaamisesta jatkuvasti.
Juurikin mun pointti. Maailmassa on paljon puheenaiheita, ja frendien kanssa jutellaan paljon. Kaikesta. (Myös ruoasta. 8) )
Jea, en mäkään suunnittele murhia joka päivä. Vain silloin kun siihen on hyvä syy.
SikaMika

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:
Ja he jotka tosiaan täällä OVAT mun kavereita, eivät siitä mekkalaa pidä.
Joo, aika hiljaista ollut.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen, just noin mäkin olisin kirjoittanut, jos olisin osannut :P

Lisäys vielä: ihmisten kanssa ollaan ystäviä, ei niiden ajatusmaailmojen. Jotkut pieksää somaleita mielessään, jotkut katsovat samaa sukupuolta sillä silmällä, joillakin näkyy vain silmät vaatetuksen lomasta: ei erilaisuus meihin verrattuna tee niistä ei-ihmisiä.

En mä usko että Irakilainen ihminen rakentaa itsemurhapommia 24/7 jne.

Ninni, on rasisti ja aktiivinen rasisti. MÄ olen rasisti, vaikka kuinka olisin hyvää pataa tummaihoisen kanssa kaupan kassalla tai rappukäytävässä: silti jossain määrin koko joukko menee ihon alle. En kuitenkaan suunnittele massamurhaa tai Molotovia ikkunasta, omassa mielessäni sekä empatioin heidän omien kotiolojensa puutteellisuutta omassa maassaan ja toisella kädellä näytän keskisormea, kun saavat täältä kaiken niin helposti. Ei voi mitään, luonto on sellainen.
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Itseasiassa Elppa on toistaiseksi ainoa kuka täällä rehellisesti ja järkevästi koko jutusta. (Paitsi että mähän sanoin että tää on ihan tuhoonhuomittu aihe jo syntyessään. 8) ) Suvinen kirjotti viestin loppuosassa (kai?) lähinnä samaa ku Ninni, mutta eri sanoilla.
Ja myönnän, oon mäkin jonkuntasonen rasisti tai ainakin ennakkoluulonen..mutta se perustuu ihan omiin kokemuksiini maailmasta. (huono sanavalinta, mutku en nyt keksi parempaa).

(Ainiin ja Manis: Voisko olla mahdollista, että on myös semmoisia aatteellisia isänmaallisia ihmisiä ilman hullua väkivaltaihannointia?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja swirl »

Eiköhän meistä jokaisella ole omat ennakkoluulonsa enkä usko, että kukaan meistä allekirjoittaisi sellaisenaan Suomen maahanmuuttopolitiikkaa. Fakta on kuitenkin se, että skinit aktiivisesti kertovat ympäristölleen omalla pukeutumisellaan ja käytöksellään, että he ovat rasisteja. Määrittelevät oman identiteettinsä rasismin kautta. Se on jotenkin täysin käsittämätöntä – miksi kukaan haluaisi täyttää elämänsä vihalla ja tehdä sillä tavalla oman elämänsä vaikeammaksi. Yodakin sen sanoi: Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering. Eikä Yoda voi olla väärässä.

Eikä Ninni edelleenkään ymmärtänyt mun alkuperäistä pointtiani, vaikka Vespakin sitä yritti hänelle valottaa. Ihmettelen, miksi Ninni tahtoo päivittäin tuoda esiin läheisiä suhteitaan skineihin, kun tietää mikä yleinen kanta siihen ihmisryhmään on? Ja sitten heittäytyy marttyyriksi ja itkee, että rasistiksi haukutaan. Onko kyse juuri siitä halusta sovitella marttyyrin kruunua päähänsä? Kärsi, kärsi - kirkkaamman kruunun saat?!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Manaaja kirjoitti: Jea, en mäkään suunnittele murhia joka päivä. Vain silloin kun siihen on hyvä syy.
Mikähän se sun hyvä syy mahtaa olla? Chilit loppuis kaupasta tai joutuisit jostain syystä luopumaan autostas?
Mä en muuten ole koskaan suunnittelut murhaa. Eikö olekin pirun mielenkiintoista?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaa että pilottitakki ja kaljupää kertoo ihmisen olevan väkivaltainen? Juu ei se ihan noin mee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Jaa että pilottitakki ja kaljupää kertoo ihmisen olevan väkivaltainen? Juu ei se ihan noin mee.
Kuka näin on sanonut?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jaa että pilottitakki ja kaljupää kertoo ihmisen olevan väkivaltainen? Juu ei se ihan noin mee.
Kuka näin on sanonut?
Luetun väärinymmärtämistä vissiin taas. "viestivät käytöksellään ja vaatetuksellaan olevansa rasisteja".
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niin, skinit useimmiten viestivät myös vaatetuksellaan olevansa nimenomaan niitä skinejä. Ei minua tai miestäni tai Albea tai Bluntlyä kukaan pahemmin "oikeaksi" skin headiksi luule.

Kyse taitaa olla vähän siitäkin, että sinulla on tarve korostaa tämän ja tuon kaverin olevan nimenomaan skini, vaikka asia olisi mikä. Mitä väliä sillä on kun puhutaan jostain ihan muusta? Ei siinä ainakaan mitään ylpeilyn aihetta ole.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Jenny Daa-aah! ling

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Pilottitakki kaljupäällä on niin ugly ugly, että en vaan voi kestää moista. Samaten kaikki hemmetin leijonakorut ja ja ja. Oh my.
Manaaja

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

sipsi kirjoitti:(Ainiin ja Manis: Voisko olla mahdollista, että on myös semmoisia aatteellisia isänmaallisia ihmisiä ilman hullua väkivaltaihannointia?)
Joo. Mä oon sellanen.
sipsi kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Jea, en mäkään suunnittele murhia joka päivä. Vain silloin kun siihen on hyvä syy.
Mikähän se sun hyvä syy mahtaa olla? Chilit loppuis kaupasta tai joutuisit jostain syystä luopumaan autostas?
No jos se kusipää pettää tai jättää. Tai on muuten vaan eri mieltä mun kans.
Mä en muuten ole koskaan suunnittelut murhaa. Eikö olekin pirun mielenkiintoista?
Computer says ... no.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Pilottitakki kaljupäällä on niin ugly ugly, että en vaan voi kestää moista. Samaten kaikki hemmetin leijonakorut ja ja ja. Oh my.
Tulee eilinen Dr. Phil mieleen. Siinä oli vieraana naisimmeinen, joka ei voi sietää rumia ihmisiä, kaverit ei saa olla rumia, rumat ihmiset eivät saa puhutella tai lähestyä baarissa. Rumat ovat kuulemma kateellisia ja katkeria ja haluavat vaan vahingoittaa kauniita ihmisiä. Rumuus tarttuu. Ettäs kehtaavatkin! Eivätkä tee rumuudellensa mitään!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RP

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja RP »

Suvinen kirjoitti: Hitlerin Aatukin kuulemma oli taiteen ystävä, kasvissyöjä ja koiraihminen, elikkä ihan mukava ja tavallinen jamppa siis. Se että tykkäsi murhata miljoonia ihmisiä omien harhaisten pelkojensa ajamana ei tietenkään millään lailla vaikuta siihen, minkälainen hän oli ihmisenä. Siis herrajumala, sekin söi RUOKAA ja joi VETTÄ eikä koko ajan puhunut juutalaisten tappamisesta!!!!11
Nyt kun Hitler ja juutalaisten joukkotuho on vedetty esiin niin on varmaan ihan aiheellista muistuttaa, että Suomessakin antisemitismi kukkii ja kukoistaa. Enkä tarkoita pilottitakkiin pukeutuneita kaljupäitä.
ninnithequeen

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jenny Daa-aah! ling

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Lolita kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Pilottitakki kaljupäällä on niin ugly ugly, että en vaan voi kestää moista. Samaten kaikki hemmetin leijonakorut ja ja ja. Oh my.
Tulee eilinen Dr. Phil mieleen. Siinä oli vieraana naisimmeinen, joka ei voi sietää rumia ihmisiä, kaverit ei saa olla rumia, rumat ihmiset eivät saa puhutella tai lähestyä baarissa. Rumat ovat kuulemma kateellisia ja katkeria ja haluavat vaan vahingoittaa kauniita ihmisiä. Rumuus tarttuu. Ettäs kehtaavatkin! Eivätkä tee rumuudellensa mitään!
Katoin kans tällä viikolla sellasen jakson, jossa ei siedetty läskejä ihmisiä lähistöllä.

Sietäsin ehkä sen skinihabituksen jos kaljupäällä ois sylissä musta lapsi ja otsaan tatuoitu "en ole skini, tykkään vaan tästä habituksesta, minulta myös ruokavinkit", se voisi vähän jopa naurattaa. No mutta siis, aatteiden ja vihansa piilottaminen on parasta herkkua. On on!