Coca-Cola Light vs. Zero

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Me thinks diz will rock me moor:

Light on paree.
4
14%
Zero on paree.
10
36%
Olen puudeli enkä tiedä vittujakaan. Miksi?
14
50%
 
Ääniä yhteensä: 28

Herra Manala

Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kumpi on parempaa, laittikola vai zerokola?
Bliss

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tämä puudeli ei näe niissä juurikaan eroa. Kumpikin kelpaa ihan yhtä liukkaasti. Miksi?
BettyB.

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Läskit juo laittia joten vastaan sen.

Ja parempaahan se onkin, zero jokseensakin makeutusainemaisempaa. Itse asiassa light oli ihan superhyvää ennen sitä sukraloosiin siirtymistä, ja aluksi inhosin tätä uutta laittia, mutta nyt on jo makunystyrät tottuneet. Oon helppo.

Ketjun innoittamana korkkaan DrPepper Zeron. Namskis!
SikaMika

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Läskit juo vettä, joten vastaan sen.
bedlam

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En oo koskaan maistanut Zeroo, mutta laitin muistelevan olevan pahaa. Ja kaikki pepsimaxit ja aspartaamilimut, hyi.
SikaMika

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bedlam kirjoitti:Sykyti hynkky-kynkky! Bladidamdi-ropsis-kopsis.
Mitä vittua?

Tää on joku sehipeppulan halpakopio! Mitä tapahtui aidolle sehipeppulalle, mä kysyn vaan?
Rouva Pupu

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ei kumpikaan. Juon vain tavallista, kaikki muu on paskaa.
bedlam

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja bedlam »

SikaMika kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Sykyti hynkky-kynkky! Bladidamdi-ropsis-kopsis.
Mitä vittua?

Tää on joku sehipeppulan halpakopio! Mitä tapahtui aidolle sehipeppulalle, mä kysyn vaan?
En muista enää täydellistä sehipeppula-koodia! Olen yrittänyt sitä epätoivoisesti hakea citystä, mutta turhaan :cry: :cry: :cry: :perse: :perse: :perse:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Cokaa ei pysty vetämään ilman rommia. Vadelma Bacardi oli hassu tuttavuus kokiksen kanssa vaikka gay-o-meter painuukin 25% kohti punaisen takana häämöttävää ruskeaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pepsimaxi on ainoa kola, joka menee alas. Vierottauduin tosin siitäkin mut kunnon nistinä keksin kyllä usein syitä lipsua ja "palkita itseäni". Mökille saunajuomaksi ihan ehdoton.

Zero-mainokset on niin hassuja et pallotan sen! Ih!
Pyry-Matias

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geetzu kirjoitti:Pepsimaxi on ainoa kola, joka menee alas.
Ei ihan näin jyrkästi, mutta lähes. Minulla kesti puoli vuotta opetella juomaan laittipaskaa. Kannatti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kaikki light/ kevytjuomat on saatanasta ja maistuu perseelle, eli ihan perus kola.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

En ole maistanut zeroa, enkä laittiakaan pitkään aikaan. Siirryin talvella vichy-linjalle. Terveellisempää eikä jää sellaista ikävää "pintaa" hampaisiin. Kossukin maistuu paremmalta vichyn kuin limpparin kanssa.
Älä löi! En ole hurrit!
Rouva Pupu

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Haemaeraemies kirjoitti:Kaikki light/ kevytjuomat on saatanasta ja maistuu perseelle, eli ihan perus kola.
SielunkuNppani :h:
Geetzu

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

On se jännä miten makuihin saa totutettua itsensä. Ennen niin ihana Coca Cola maistuu aivan skeidalle nykyään. Hyvä, se ois lihottanu mut entistä juomistahtia varmaan satakiloseks.
Rouva Pupu

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:On se jännä miten makuihin saa totutettua itsensä. Ennen niin ihana Coca Cola maistuu aivan skeidalle nykyään. Hyvä, se ois lihottanu mut entistä juomistahtia varmaan satakiloseks.
Mä olin pitkään (kuukausia) juomatta colaa ja sitten kun maistoin niin ihmettelin mikä siitä niin hyvää tekikään. Nyt se on taas namia. Mä en lihonut aikoinaan vaikka addikti olinkin, siksi se varmaan niin helppoa olikin. Hampaatkin oli yllättävää kyllä ok. Vatsa ei kyllä tykännyt.
Sheetlord

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Haemaeraemies kirjoitti:Kaikki light/ kevytjuomat on saatanasta ja maistuu perseelle, eli ihan perus kola.
:komp:
Mieluiten *** Jallun kera.
bedlam

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kimmen kirjoitti:En ole maistanut zeroa, enkä laittiakaan pitkään aikaan. Siirryin talvella vichy-linjalle.
Mä en ole koskaan kauheasti limusta tykännytkään, janojuomaksi löytyy aina vissyä. Korkeahiilihappoista, että kurkku oikein kuohuaa. Joskus harvoin roskaruokalaan eksyessä toki on kyl pakko ottaa limua, sokerista sellaista. Krapulassa myös saattaa himo tulla.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen laittikola-addikti. Zerosta en tykkää, mutta en osaa sanoa miksi.
Elukka

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sokeria, vittu!
Sekä lite että zero maistuu liikaa luonnottomankaltaisille aromeille.
Vihtahousu

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Zeroa Zaatana! Sukraloosilla makeutettu laitti vihloo hampaista perseeseen saakka, yök! "Normisokeriset" limut maistuvat jo aika makeille, joten seuraavaksi valkkaa sian linjan ja alan juomaan vettä.
SaintJohnPerse

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Sheetlord kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Kaikki light/ kevytjuomat on saatanasta ja maistuu perseelle, eli ihan perus kola.
:komp:
Mieluiten *** Jallun kera.
Jallu Jalluna. Ei sitä jumalten nektaria viitsi millään paskalla pilata.
Googlebot

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Äänestin kolmatta vaihtoehtoa.

Voisiko joku referoida mitä eroa noissa kahdessa on? Olen aina luullut molempien olevan tekomakeutettuja (aspartaami?)litkuja joissa on pyritty minimoimaan luonnollisen sokerin määrä, ja Pepsi Maxin sekä Coca Cola Zeron olevan vain uudet tuotenimikkeet aiemmille samojen firmojen light-litkuille.

Silloin harvoin kun limuja juon, preferoin sokeroituja. Ei mitään aspartaamilitkuja niiden oudon maun ja aspartaamiin liittyvän terveydellisen kiistanalaisuuden vuoksi. Helppo valinta siis.
didi

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja didi »

Minun mielestäni ei ole Pepsi Maxin voittanutta, mutta näistä kahdesta juon mielummin zeroa. Olisikohan se silleen, että lightin uudistuksen jälkeen lightin myynti laski ja zero olisi entinen light? (vai olisikohan se silleen, että tämä on ihan vain hatusta vedetty juttu?).
masa

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja masa »

Googlebot kirjoitti:Ei mitään aspartaamilitkuja niiden oudon maun ja aspartaamiin liittyvän terveydellisen kiistanalaisuuden vuoksi. Helppo valinta siis.
Ei kai kokikseen enää aspartaamia käytettäkään, vaan sukraloosia.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sukraloosi

Maistuuhan se hieman oudolle, mutta silti mielummin juon sukraloosilla makeutettua juomaa, kuin 12 palaa liuotettua sokeria.
Vastaa Viestiin