KityPikkarit

Info tulevista miiteistä
Enttu

KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Jokohan olis aika avata pikkujoulukeskustelu ... Ei en ole itse järkkäämässä,
mutta jos mielitään johonkin baarin tapaiseen mahtua niin pitäisi alkaa miettimään kabinetteja tai kokoustiloja :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Enttu kirjoitti:Jokohan olis aika avata pikkujoulukeskustelu ... Ei en ole itse järkkäämässä,
mutta jos mielitään johonkin baarin tapaiseen mahtua niin pitäisi alkaa miettimään kabinetteja tai kokoustiloja :wink:
Ehkä esim. päivämäärä ym. on nyt vielä tärkeämpiä, samoin ilmoittautumiset. Kukaan ei halua ottaa sitä harteilleen (harkitsin vakavasti, mutta tulin siihen tulokseen että jos omilla varoillani varaan ruokaa/paikan ja ilmoittautujat maksavat, niin jään siinä n. 500% miinukselle maksamattomien varausten myötä, joten ei kiitos).
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pilkkihaalarit päälle ja pussikaljaa :twisted:
bedlam

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pikkarit päälle ja pussikaljaa!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja aasi »

Suvinen kirjoitti:No onko sen pakko olla kinkku-laatikko-ruokapainotteinen tapahtuma ollenkaan.
Mutta porkkanoita pitää olla. Muuten en ala.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Bliss

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti:No onko sen pakko olla kinkku-laatikko-ruokapainotteinen tapahtuma ollenkaan.
Harvinaisen paljon samaa mieltä!
Tix

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Tix »

Juu, paljon parempi tapahtuma olisi Kity-pikkarit -kisa yhdistettynä miss märkä näppäimistö -kisaan. Tässä on aika vahva voittaja tämän vuoden Kity-pikkareiksi.

Kuva
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Onko noissa kakkaraita?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
bedlam

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tix kirjoitti:Juu, paljon parempi tapahtuma olisi Kity-pikkarit -kisa yhdistettynä miss märkä näppäimistö -kisaan.
Eikös miss-pikkarikisan jälkeen tulisi loogisemmin mister märkä näppäimistö-kisa? No hyi.
BettyB.

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ihanaa kun mun persausta viljellään jo useammassakin ketjussa! :h:
Ja hei, samat pikkarit molemmissa kuvissa, miettikää sitä! Ja ei oo raitaa, tai jos on, niin korkeintaan sellanen vaaleanpunainen joka tuoksuu hattaralle :]
Enttu

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Suvinen kirjoitti:No onko sen pakko olla kinkku-laatikko-ruokapainotteinen tapahtuma ollenkaan. Porukalla vaan baariin niin ei tarvi ihmetellä pöytävarausten kanssa. Ei meitä nyt niin paljoa ole, ja kun ei tungeta pahimpaan pikkujoulurysikseen tai vallataan joku vähemmän suosittu paikka niin luulisi onnistuvan. Vaan mikäpä minä täältä mettästä olen huutelemaan..
Ei ole pakko,tanssitaan pöydillä,ryypätään itsemme pöydän alle,
oksennetaan ja kontataan kotiin,hyväksi havaittu resepti :P
Edith

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulle riittää ne toissa vuoden pikkujoulut. Ne oli ihan ykköset ja ylittämättömät. Uusia en kaipaa.
Pyry-Matias

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Aika hapokasta. Siis onko pakko tulla, jos ei aio nussia ketään?
Enttu

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Pyry-Matias kirjoitti:Aika hapokasta. Siis onko pakko tulla, jos ei aio nussia ketään?
On
Viimeksi muokannut Enttu, 09.10.2007 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Ihanaa kun mun persausta viljellään jo useammassakin
Laita vielä pari kuvaa galleriaan, niin ehkä se jo päätyisi Gattacankin levyn kulmalle. Olisis siinä sitten Gatgiksen äidillä ja iskälläkin ihmettelemistä.


Topikkiin liittyen, ehdotan pikkujoulupaikaksi ympyrätalon Rossoa.
Viimeksi muokannut masa, 09.10.2007 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Enttu

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Enttu »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ihanaa kun mun persausta viljellään jo useammassakin
Laita vielä pari kuvaa galleriaan, niin ehkä se jo päätyisi Gattacankin levyn kulmalle. Olisis siinä sitten Gatgiksen äidillä ja iskälläkin ihmettelemistä.


Topikkiin liittyen, ehdotan pikkujoulupaiksi ympyrätalon Rossoa.

Onks siellä runkuille tarpeeksi tilaa :?:
BettyB.

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Laita vielä pari kuvaa galleriaan, niin ehkä se jo päätyisi Gattacankin levyn kulmalle. Olisis siinä sitten Gatgiksen äidillä ja iskälläkin ihmettelemistä.
Mitäs ihmettelemistä siinä olis? Eiköhän tollasia perseitä nää kolmetoista tusinassa päivittäin kadulla? Parempia on netti ja "alan lehdet" pullollaan.

Tää keskusteluhan on ihan perseestä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

masa kirjoitti:Topikkiin liittyen, ehdotan pikkujoulupaiksi ympyrätalon Rossoa.
:rofl:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Yönmustaritari

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

bedlam kirjoitti:Pikkarit päälle ja pussikaljaa!
Was?
bedlam kirjoitti:pussikaljaa!
No nii-I! Kunnolla tumppua vaan niin ei illan pimetessä näpitkään jäädy.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ehkä betsykin tulee? TULEE, kun muistetaan riittävästi viljellä hänen bebakuvia ympäriinsä? :roll: :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Niba kirjoitti:Ehkä betsykin tulee? TULEE, kun muistetaan riittävästi viljellä hänen bebakuvia ympäriinsä? :roll: :twisted:
Mitäs kuvia pitäs viljellä että sä tajuaisit olla tulematta? Myös niille mun kuville...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:
Niba kirjoitti:Ehkä betsykin tulee? TULEE, kun muistetaan riittävästi viljellä hänen bebakuvia ympäriinsä? :roll: :twisted:
Mitäs kuvia pitäs viljellä että sä tajuaisit olla tulematta? Myös niille mun kuville...
Onneksi tykkään susta niin valtavasti etten voi olla tulematta, vaikka itse et pystyisi tulemaankaan?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Edith kirjoitti:Mulle riittää ne toissa vuoden pikkujoulut. Ne oli ihan ykköset ja ylittämättömät. Uusia en kaipaa.
Siellä oli huisaa, kannatti ajella oulusta. (ajomatka sinälläänkin oli varsin viihdyttävä :]) Valitettavasti taisivat olla sellainen once in a lifetime nettikokemus. Tuun uudestaan jos järkätään yhtä hyvät!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
prosessi

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Georgina kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mulle riittää ne toissa vuoden pikkujoulut. Ne oli ihan ykköset ja ylittämättömät. Uusia en kaipaa.
Siellä oli huisaa, kannatti ajella oulusta. (ajomatka sinälläänkin oli varsin viihdyttävä :]) Valitettavasti taisivat olla sellainen once in a lifetime nettikokemus. Tuun uudestaan jos järkätään yhtä hyvät!
Oon kyllä niin totaalisen katkera siitä, etten ollut koko Kitinässä vielä niiden pikkarien aikaan. Ja mä haluaisin just Bettyn järkkäämiin, eikä se kai järkkää pikkareita enää ikinä. :cry:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mulle riittää ne toissa vuoden pikkujoulut. Ne oli ihan ykköset ja ylittämättömät. Uusia en kaipaa.
Siellä oli huisaa, kannatti ajella oulusta. (ajomatka sinälläänkin oli varsin viihdyttävä :]) Valitettavasti taisivat olla sellainen once in a lifetime nettikokemus. Tuun uudestaan jos järkätään yhtä hyvät!
Oon kyllä niin totaalisen katkera siitä, etten ollut koko Kitinässä vielä niiden pikkarien aikaan. Ja mä haluaisin just Bettyn järkkäämiin, eikä se kai järkkää pikkareita enää ikinä. :cry:
No hei nehän olikin kaikkien mielestä mitä epäonnistuneimmat, mitä sä sellasiin juhliin haluaisit, no comprende. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin