Pakko aloittaa Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Aleksis kivi on

Äänestys päättyi 11.10.2007 1:15

Merkittävin suomalainen kirjailija?
4
44%
Merkittävin suomenkielinen kirjailija?
1
11%
Joku muu on, kuka?
4
44%
 
Ääniä yhteensä: 9

BettyB.

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^Onks ny reiluu huoritella??!!11
Rouva Pupu

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:^Onks ny reiluu huoritella??!!11
Onneksi ei sentään sanonut "vaan nainen". Se olis ollut aika paljon pahempaa.
Pyry-Matias

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BettyB. kirjoitti:^Onks ny reiluu huoritella??!!11
Möykky poistuu ripeemmin kun saa huoritella ees palstalla 8)
Tix

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

pix kirjoitti:eli mitä tehdä jos epäilee naapurissa harjoitettavan perheväkivaltaa? siis en tosiaankaan ole varma asiasta, ollaan yli vuosi asuttu samojen tyyppien alakerrassa ja eilen ja tänään on kuulunut kauheeta (miehen) huutoo, kolinaa ja itkua (nyt just on hiljasta).
Heti jos kuuluu huutoa, kolinaa ja itkua. Kyllä poliisit haistaa perheväkivaltatapauksen heti jos vaan menevät kotikäynnille "naapurien metelivalituksen" perusteella. Jos vastassa on turvonnut naama niin ukko lähtee samantien kammarille. (Tai akka.)

Mitä nopeammin puuttuu, sen parempi.
Zeb

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:Heti jos kuuluu huutoa, kolinaa ja itkua. Kyllä poliisit haistaa perheväkivaltatapauksen heti jos vaan menevät kotikäynnille "naapurien metelivalituksen" perusteella.
Mahtaako ne lähteä/ehtiä lähteä katsomaan tollaisen soiton perusteella? Mielestäni toki kuuluisi, mut tuoreessa muistissa on puolen tunnin ajelu yhdessä suomalaisessa pikkukaupungissa seuraten ajotyylistä päätellen ilmiselvää umpitunnelirattijuoppoa. Siinä ajassa poliisit eivät ehtineet paikalle, vaikka ihan tarkat koordinaatit saivat, eikä sitten ehditty leikkiä Pyry-Matiasta pidempään. En yleensä tykkää käräytellä ihmisiä, mutta kyseinen kuski oli selvästi vaaraksi muille.
Tix

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

Zeb kirjoitti:Mahtaako ne lähteä/ehtiä lähteä ... pikkukaupungissa
Siinäpä ne avainsanat tulivatkin. Poliiseilla ei ole tarpeeksi resursseja kenttatyöhön.
BettyB.

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mahtaako ne lähteä/ehtiä lähteä ... pikkukaupungissa
Siinäpä ne avainsanat tulivatkin. Poliiseilla ei ole tarpeeksi resursseja kenttatyöhön.
Pitäsköhän niiden uhata joukkoirtisanoutumisella ja vaatia 24% palkankorotuksia?
bedlam

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rouva Pupu kirjoitti:Nyt kun taas alkaa noi pakkaset niin innolla odotan pitkät kalsarit IN/OUT keskustelua ;)
Bändikavereilla oli kummallakin pitkät kalsarit viime viikonloppuna reeneissä. Sitten joutuivat soittelemaan kalsarisillaan kun tuli kuuma. Ja vielä sellaset kuviokalsarit! Vähänkö kauhistelin!
Zeb

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:Pitäsköhän niiden uhata joukkoirtisanoutumisella ja vaatia 24% palkankorotuksia?
No voisihan ne niinkin tehdä, mutta mistä niitä lisäresursseja siltikään irtoaisi? Mut mä voisin tietty uudelleenkouluttautua poliisiksi! Ensin tarvis vaan kasvaa vähän pituutta, eikä kasvuhormonikaan taida enää tässä iässä auttaa.
BettyB.

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Pitäsköhän niiden uhata joukkoirtisanoutumisella ja vaatia 24% palkankorotuksia?
No voisihan ne niinkin tehdä, mutta mistä niitä lisäresursseja siltikään irtoaisi?
No sieltä samasta loputtomasta kaivosta mistä sairaanhoitajienkin palkankorotukset! Daah!
Zeb

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:No sieltä samasta loputtomasta kaivosta mistä sairaanhoitajienkin palkankorotukset! Daah!
No joo, ehkä lopulta, mut ensin niitä pitäisi kai olla enemmän? Terv. Nimim. Loputon Kaivo
Bliss

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Nyt kun taas alkaa noi pakkaset niin innolla odotan pitkät kalsarit IN/OUT keskustelua ;)
Bändikavereilla oli kummallakin pitkät kalsarit viime viikonloppuna reeneissä. Sitten joutuivat soittelemaan kalsarisillaan kun tuli kuuma. Ja vielä sellaset kuviokalsarit! Vähänkö kauhistelin!
Ryhtykää kalsaribändiks hei. Red Hot Chili Peppers pukeutui tennissukkaan, te voisitte ihan hyvin käyttää kuviokalsareita :D
SaintJohnPerse

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vittu, mistä ihmeestä mä vedän puoleeni näitä ihmisiä. Tyttöystävä ehdokas sai yöllä mustasukkaisuus kohtauksen, kun kortsuja, joita piti olla täysi paketti ei löytynytkään mistään. Päätelmä: Olen pannut sunnuntain jälkeen muita viisi kertaa. Minuun ei voi luottaa ja olen empatia kyvytön psykopaatti...

Taidan kyllä oikeasti pitää ko. ihmisestä, sillä a) en ole pannut ketään b) yritin parhaani mukaan vakuutella, että näin ei ole käynyt, enkä pistänyt naista pihalle.

No, tämän seurauksena en kuitenkaan en enää onnistunut samaan unta ja sain nukuttua yöllä (ja senkin sohvalla) reilun tunnin.

Aamulla jouduin sitten unenpöpperöisenä ja kiireisenä fillaroimaan yhteen tapaamiseen. Aseman Sokoksen edessä minun eteeni pomppaa poplari takkinen mies, joka käy huutamaan, että tämä on jalkakäytävä ajoradalle siitä. (no, toisella puolella tietähän on pyörätie, mutta olin laiskana ihmisenä olin tehnyt ratkaisun, että säästän sen noin sadan metrin ylimääräisen lenkin ja yhdet liikennevalot ajamalla sata metriä pitkin jalkakäytävää).

Jouduin pysähtymään, sillä mies näytti siltä, että saattaisi tönäistä minut sinne ajoradalle. Mies komensi kurkkusuorana, että "ajoradalle". Hieman väsyneenä ja kiukkuisena en jaksanut jättää miestä omaan rauhaan, vaan kyselin, että "Mikä vittu sun ongelmasi on?" Ellei minulla olisi ollut kiire, niin olisin järjestänyt miehen suosiollisella avustuksella pienen kohtauksen työmatkailijoiden riemuksi, nousemalla pyörän päältä ja kysymällä uudestaan.

Tapaaminen kuitenkin kutsui ja fillaroin odottelemaan liikennevaloihin. Setämies seurasi minua sinne ja vaati ohikulkijoita olemaan todistajina rikoksestani. Poliisitkin uhattiin soittaa. Kehotin näin tekemään ja hänhän kaivoi puhelimen taskustaan.

"Paetessani rikospaikalta" kuulin takanani puhelun: "antti kiiski tässä. Sokoksen edessä nuori mies ajoi jalkakäytävällä polkupyörällä ja käyttäytyi uhkaavasti"

Harmitti, kun oli kiire. Olisin rikesakkojenkin uhalla halunnut nähdä, mihin tilanne etenee.
NuoriDaavid

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

on se kumma, että 5k:n VISA-luottoraja paukkuu vaikka ei osta mitään. No täytyy lohduttautua, että mulla on 5k luottokunnan rahaa.
Tix

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:on se kumma, että 5k:n VISA-luottoraja paukkuu vaikka ei osta mitään. No täytyy lohduttautua, että mulla on 5k luottokunnan rahaa.
Eikä ole. Vaimollas on. Nyt se rinnakkaiskortti saksien väliin.
BettyB.

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:"Paetessani rikospaikalta" kuulin takanani puhelun: "antti kiiski tässä. Sokoksen edessä nuori mies ajoi jalkakäytävällä polkupyörällä ja käyttäytyi uhkaavasti"
Ai stana, repesin taas. Ihmisillä ei taida olla ihan oikeankokoisia ongelmia elämässään.
Chap

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chap »

SaintJohnPerse kirjoitti:polkupyöräilin jalkakäytävällä
Olisin voinut käydä pahemminkin.
SaintJohnPerse

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:"Paetessani rikospaikalta" kuulin takanani puhelun: "antti kiiski tässä. Sokoksen edessä nuori mies ajoi jalkakäytävällä polkupyörällä ja käyttäytyi uhkaavasti"
Ai stana, repesin taas. Ihmisillä ei taida olla ihan oikeankokoisia ongelmia elämässään.
Niin, mutta huonosti nukutun jälkeen olisin oikeasti saattanut alkaa käyttäytymään uhkaavasti, jos aikaa vaan olisi ollut enemmän. (uhkaavasti käyttäytyminen olisi tässä tarkoittanut pyörän päältä nousemista ja kysymyksen. "Mikä vittu sua vaivaa? Oletko ottanut lääkkeesi?" napit vastakkainen ja toivomista, että toinen löisi ensin..

Olisi saanut hieman äksöniä tähän muuten niin tylsään päivään.
prosessi

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:"Paetessani rikospaikalta" kuulin takanani puhelun: "antti kiiski tässä. Sokoksen edessä nuori mies ajoi jalkakäytävällä polkupyörällä ja käyttäytyi uhkaavasti"
Ai stana, repesin taas. Ihmisillä ei taida olla ihan oikeankokoisia ongelmia elämässään.
Äläs nyt, tuo olisi voinut edetä vielä tyylikkäämmin, kuten se tapaus aikoinaan kun joku valopää soitti poliisille siitä, että autostani oli takavalo pimeänä. Yhtä valopää poliisipartio oli sitten päättänyt lähteä takaa-ajoon ja sattui löytämään minut, ja onnistuneen ajojahdin riemussa poliisi sitten antoi oikein päiväsakkoja, laitettuaan rastin ruutuun ajoneuvon kuljettaminen oikeudetta. Parinsa kyllä yritti ehdottaa, että huomautus olisi riittänyt, mutta kun ei niin ei. Minä tietenkin yritin huomauttaa siitä rastista väärässä ruudussakin, ja sen takia kieltäydyin myös allekirjoittamasta paperia, mutta poliisivalopää väitti sen olevan oikeassa kohdassa. Asiastahan tietty mentiin oikeuteen, ja poliisivalopää todistajana valehteli minkä kerkesi "vahingossa väärässä kohdassa olleesta rastista" jne. Lopputuloksena kiva syyttäjätäti perui sakkovaateen, mutta valitettavasti tuomioksi tuli, että jouduin kuitenkin maksamaan sakot, koska oli mahdotonta osoittaa kyseisen poliisivalopään tilannekohtaista arviota rikkomuksen haitallisuusasteesta vääräksi. En sentään joutunut maksamaan oikeudenkäyntikuluja.

Jälkeenpäin ajatellen olisin kyllä toiminut toisin, mm. allekirjoittanut sakkolapun ja lisännyt huomautuksen siitä, että mielestäni rasti oli väärässä kohdassa, mutta mistäpä etukäteen olisin osannut arvata, että valopääpoliisit valehtelevat oikeudessa. Olisin myös vaatinut pariaan todistamaan, mutta mitäs olin tyhmä ja uskoin siihen, että ihmiset eivät ole ihan niin kusipäitä kuin miltä vaikuttavat. Tyhmyydestä sakotetaan, kirjaimellisesti.
Savannah

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Savannah »

AAAAAAAAAAAAAAARHG!
SikaMika

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:AAAAAAAAAAAAAAARHG!
:komp:

Kylläpä johonkin ei_niin_mieluisaan keskittyminen voikin olla taas kovin vaikeata. Huomenna alkaa yksi koulukurssi, jonka labroja varten tässä koetan päntätä teoriaa. Ei edes mitään maailman kuivinta tarinaa, mutta silti...hommana olisi lukea 11 sivua tekstiä, mä olen käyttänyt siihen aikaa jo pari tuntia...ja olen nyt sivulla 5...!!! No nyt alkoi itseänikin naurattamaan, lukaisenpa noi nyt loppuun ennen kuin fillaroin säbänpeluuseen! :) *lazyazzmothafucka*
1108

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Savannah kirjoitti:AAAAAAAAAAAAAAARHG!
Kyy, kato!

np: Impaled Nazarene - Manifest
Savannah

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Savannah »

SikaMika kirjoitti:*lazyazzmothafucka*
Laiskamatovirus liikenteessä.
Savannah

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Savannah »

1108 kirjoitti:
Savannah kirjoitti:AAAAAAAAAAAAAAARHG!
Kyy, kato!

np: Impaled Nazarene - Manifest
Tämä toimii
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakko aloittaa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nyt kaikki yhteen ääneetn Kill Bill- leffoista tuttu vihellys:

TII DII TIDDIDII, TII DII TIDDIDII
TII DII TIDDIDII, TII DII TIDDIDII
TII DII TIDDIDII, TII DII TIDDIDII
TII DII TIDDIDII, TII DII TIDDIDII
TII DII TIDDIDII, TII DII TIDDIDII
TII DII TIDDIDII, TII DII TIDDIDII
TII DII TIDDIDII, TII DII TIDDIDII! :vihelt:

Näin toivon että ko. kipale jäisi jonkun muun päähän soimaan, niin loppuis jo tää vislaus omassa pääkopassa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin