Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No se on tiistai. merkitsee sitä, että maanantai on eletty ja tälläkin kertaa ihan hyvin.
Säät ovat alkaneet nyt olla pas.... siis pasaatituulimaisia tai siis hiukan jo keskikesän ohittaneita. Huh

Unohdan joskus, että olen maailman mukavin.

Mitä minä nyt sanoisin. Laitoin muutaman postauksen. Homeenpojallekin ja uudelle naisellemme Kerberokselle. Hän ei ole vanha tuttu Mussukka, mutta ehkä jopa osaksi mussukkamaisempi?

Mitähän kitinänaiselleni Mussukalle mahtaa kuulua? Minä olin kyllä hassu kun tosiaan rakastuin hänen avattareensa ja sitä myötä Mussukkaan, mutta olihan Mussukka ihana. Ja varmaan on nytkin. Särmikäs hän kyllä oli tai on.
Luuli minua varmaan ihan oudoksi joskus vaikka edustan erittäin normaalia suomalaista vakaata miestä. Ainoa ero tavallisiin miehiin on minussa maksimaalinen mukavuus ja täydellinen luotettavuus.

Ja nyt tämä tulisi sensuroida. kehuin itseäni taas ja se asiahan ei varsinaisesti mukavuuteen kuulu mutta miten hitossa sanoa fiksusti, että on mukava??

Ai olla sanomatta mitään??? Gulp. Kiitos vastauksesta. Kuulin sen kuin megafonista.

Mutta kun se asia on niin. Rehellisyys on toisaalta toivottavaa.

Mutta mukavinkin ihminen tarvitsee ruokaa ja lähtee hän nyt haukkaamaan! Ehkä palan eläintä. Mukavasti.

hei hyvät kitinäläiset! Älkää ajatelko minusta pahaa, vaikka en nyt millään keksi muuta kuin mukavan aiheen.

Olen itseeni pettynyt nyt. Riittääkö se. Mukavan pettynyt kuitenkiiiii.


ELOARSKA
Mukavuutta yötäpäivää
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

CD-soitin toimii sittenkin, vain väliaikaista vikaa.
Ruotsin kaverille olen soittanut lyhyen ajan sisällä kolme kertaa, ei ole vastannut. :(
Herra P:lle soitin tänään, hän katkaisi puhelun. Normisettiä... :roll:

Espoon nainen jatkaa kurssejaan. Saksan kieltä, jumppaa... :h:

Vitsi:
Ravintolassa muusikoiden pöydässä. Paikalla mm. Pelle Miljoona joka haluaa brassailla.
- Sain uuden albumini valmiiksi tänään. Siinä on pari lainabiisiä.
- Lainabiisiä? Muistahan palauttaa ne... :)

Homeboy
imperialis-siionistisen salaliiton marionetti (Muammar Gaddafin mielipide)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 10.08.2021 16:56 CD-soitin toimii sittenkin, vain väliaikaista vikaa.
Ruotsin kaverille olen soittanut lyhyen ajan sisällä kolme kertaa, ei ole vastannut. :(
Herra P:lle soitin tänään, hän katkaisi puhelun. Normisettiä... :roll:

Espoon nainen jatkaa kurssejaan. Saksan kieltä, jumppaa... :h:

Vitsi:
Ravintolassa muusikoiden pöydässä. Paikalla mm. Pelle Miljoona joka haluaa brassailla.
- Sain uuden albumini valmiiksi tänään. Siinä on pari lainabiisiä.
- Lainabiisiä? Muistahan palauttaa ne... :)

Homeboy
imperialis-siionistisen salaliiton marionetti (Muammar Gaddafin mielipide)
No hyvä. CD-soittima hylätään aika paljon nykyään.
Kerro miksi nuo kaverisi laittavat puhelun poikki? Eivätkö saa sinusta selvää?

-------------------------

Eloarskalla asiat kuten ennenkin. Kauhistelee hieman kesän loppumista kuin seinään


ELOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 17.08.2021 15:52

No hyvä. CD-soittima hylätään aika paljon nykyään.
Kerro miksi nuo kaverisi laittavat puhelun poikki? Eivätkö saa sinusta selvää?




CD-soitin taitaa sittenkin olla rikki. :(
Ei kaverit monikossa vaan herra P. Se on taas vetänyt herneen nenään eikä ole vastannut muutamaan päivään. :(
Serkun kanssa pian pussikaljoittelemaan. (säävaraus) :miitti:
Ruotsin kaverikaan ei ole viime aikoina vastannut puhelimeen. Automaattiääni vaan sanoo jotain, varmaan että sano viestisi äänimerkin jälkeen.

Vitsi:
- Mitä savolainen korppikotka sanoi vitsin kuultuaan?
- Haaska juttu. :)

Homeboy
a vulture
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

CD-soitin toimii sittenkin.
Herra P vastaa taas puhelimeen. Ruotsin kaveri ei vastaa.

Luulen että saan vuorokausirytmin pian kuntoon. Sitten kun se on kondiksessa mennään serkun kanssa pussikaljottelemaan. Kapakissakin voisi käydä.
Lidl löytyi läheltä! Pitäjänmäessä. :cheer:

Vitsi:
Stadinarska on Tampereella ja puhuttelee paikallista asukasta.
- Mitä eroa on leppäkertulla ja Tapparalla?
- En tiedä.
- Leppäkertulla on enemmän pisteitä. :lol:

Homeboy
proffessionaali tryffelisika
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tapaaminen Arskan kanssa eilen. Salaisessa kahvilassa. Taas paikalla joku hullu. Arska lainasi minulle 80 e jonka maksan takaisin. 6.10.
Vaihtoehtoisesti pakenen Kööpenhaminaan ja käytän em. paalun elefanttiolueen ja tanskalaisiin voileipiin... :idea:

Levyhankintoja:
Zen Cafe:
Stop
Romuna
Laiska, tyhmä ja saamaton
Idiootti
Vuokralainen
Helvetisti järkeä

Kirjaston kierrätyshyllystä.

Vitsi:
Remu Aaltonen astuu soitinkauppaan.
- Pitäisi saada uudet "kannut".
- Taloustavaroita myydään tuossa vastapäisessä putiikissa. :)

Työkkärin täti soitti ja kysyi kuulumisia.

Homeboy
helvetisti särkeä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää huomenta Kitinän arvoisa kansa!

Tiedän, että on mennyt melkoisesti aikaa viime kirjoituksestani. Syyt eivät ole dramattisia. Kun pitää taukoa niin ikäänkuin se venyy sitten itsestään pitemmäksi.
Kiitos kirjoituksista tähän blogiini!
Vaikka ihmeen vähän Homeenpoika on kirjoittanut.

Homeenpoikahan on kysynyt minulta usein milloin "palaan" Kitinään. No nyt palasin.

Asioita on ollut, ihan perusasioita, proosallisia, hoidettavana. Jotenkin sitä priorisoi vaan päivää ja tekoja.
Liikuntaa olen harrastanut aika paljonkin ja ansiotyötä ja kävinpä Ruotsissakin tänä aikana.
Piti kyllä lähteä etelään mutta jotenkin se vain jäi kun tiettyjä velvollisuuksia oli.

Erityisen hauska asia oli tuossa vajaa kuukausi sitten sen naisen maili minulle, jolle suosittelin Dacia Sandero Stepwayta! Hän on siis NIIN tyytyväinen siihen. Ja kun sitä autoa vielä kehuttiin lehdistössä! Hän halusi minulle tarjota oikein Michelin-ravintolassa a-la carten! Ja juttelimme ajankohtaisista asioista taasen siellä. Hän on nainen, jota olen opettanut tenniksessä aikoinaan ja on tukevasti naimisissa! Oma ystävättäreni antoi luvan, heh.

Sellaista. Kerran pelästyin, olenko saamassa flunssan tai jopa koronan kun tuntui siltä, mutta se oli väärä hälytys. Kaksi rokotusta tietenkin minulla on.

Eiköhän tämä riittänyt kuulumisista. Kiitän kyllä muutamista yv-kyselyistä, että onko minulle jotain tapahtunut kun en kirjoita. Kiva tietenkin kun ja jos välitetään :D

So Hard antoi minulle viime vuonna hauskasti lokakuun lempinimen Lorska. Miksen minä sitä käyttäisi, jos sain osakseni nain hauskan ehdotuksen. Kiitos So Hardille.

Ja kaikille isot terveiset ja vaikka ne virtuaalihalauksetkin! :h:
Olen kehunut olevani mukava ja tietenkin haluaisin osoittaa sen oikeaksi. Vaikka mukavuutta arvostetaan yhä vähemmän. Minä aion kuitenkin pitäytyä olemaan rehellinen lainkuuliainen ja mukava. Aina en ole kiltti, se on joskus vaarallista.
Enkä siis ollut Elokapinassakaan. Vakavinta tuossa oli se, että muutkin alkavat rikkomaan lakia ja käyttäytymään miten sattuu.
Olkoonkin, että ilmastoa toki on suojeltava ja luontoa :D


LORSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kiva kun palasit Arska.

Pyykille tänään, isäukko tarjoaa myös lohikeittoa.

Mahdollinen Vaasan-reissu ensi vuonna. Riippuu siitä kuinka paljon saan veronpalautusta. Joltain taholta voi varmaan lainatakin. Luultavasti punkkaan herra T:n luona.

Levyostoksia:
Eric Clapton & Yardbirds: Gold (kokoelma)
Divareiden ja kirppareiden levytarjonta on yleensä 99 % jöötiä mutta tarkalla tsekkaamisella löytyy joskus jotain hyvää.

Vitsi:
Kuminauhatehtailija vaihtoi alaa ja ryhtyi muusikoksi. Hänen yhtyeensä nimeksi tuli Rubber band. :)
(Rubber: kumi. Band: yhtye, nauha, joukkio)

Homeboy
destination: Texas (of Finland)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 15.10.2021 9:22 Joltain taholta voi varmaan lainatakin.
Sun tulosi kait ovat säännölliset (ymmärtääkseni työttömyysturva/toimeentulotuki). Siksi en oikein ymmärrä tätä lainaaminen-takaisinmaksaminen kuviota.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.10.2021 9:31
Homeboy65 kirjoitti: 15.10.2021 9:22 Joltain taholta voi varmaan lainatakin.
Sun tulosi kait ovat säännölliset (ymmärtääkseni työttömyysturva/toimeentulotuki). Siksi en oikein ymmärrä tätä lainaaminen-takaisinmaksaminen kuviota.
No menoja on joskus enemmän niin kuin varmaan jokaisella. Lisäksi matka tietysti maksaa ja olisi kiva tuolla reissulla tsekata niitä vanhoja kapakoita. Yleensähän juon alkoholia kotona. Raflat on tietysti kalliimpia.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 15.10.2021 9:22 Kiva kun palasit Arska.

Pyykille tänään, isäukko tarjoaa myös lohikeittoa.

Mahdollinen Vaasan-reissu ensi vuonna. Riippuu siitä kuinka paljon saan veronpalautusta. Joltain taholta voi varmaan lainatakin. Luultavasti punkkaan herra T:n luona.

Levyostoksia:
Eric Clapton & Yardbirds: Gold (kokoelma)
Divareiden ja kirppareiden levytarjonta on yleensä 99 % jöötiä mutta tarkalla tsekkaamisella löytyy joskus jotain hyvää.

Vitsi:
Kuminauhatehtailija vaihtoi alaa ja ryhtyi muusikoksi. Hänen yhtyeensä nimeksi tuli Rubber band. :)
(Rubber: kumi. Band: yhtye, nauha, joukkio)

Homeboy
destination: Texas (of Finland)
Kiitos kun pidät kivana. Toki omaa blogia pitää kirjoittaa :D

En siis usko pyykille menemiäsi. Uskon sitten kun näen sinulla yhden puhtaan vaatteen, heh (älä vaan suutu parahin Home) :D

Isäukko varmaan tarjosi keittoa. Sen uskon.

Homeee, ei kai yksi Vaasan reissu niin paljoa maksa, että sun pitää veronpalautusta miettiä!
Jos nyt lainaat rahaa minulta niin se onnistuu. Älä nyt silti ala tuhlata!

Ja voit sitten lainata isältäsi, jos lainanmaksuaikana sinulla ei ole maksaa minulle takaisin! Älä matkusta Honoluluun! :lol:

Muuten Loka-arskalla menee tavallisesti. En keksi mitään kovin kummallista.
No sen verran hauskaa, että auto ajoi Kehällä ohitseni aika lujaa ja mietinkin hetken että se varmaan jarruttaa peltipoliisiin. EI jarruttanut ja mieletön välähdys! Oikein peljästyin. Onneksi jäin jo kauas perään. Niin. Olikohan se James Kelkka? Nimittäin auto oli pikku-Tesla!
Eli rahaa riittää varmaan siihen pariin sataan. Auto ajoi miinaan 60 kmn rajoituksessa ja olisiko ollut about 90(?)
Kiltti mukava Lokapoika ajoi 60 km/h.


LORSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Siis pyykillä todella käyn mutta minulla on taipumus sotkea paitaani syödessäni. :oops:
Vaasan-reissu. Haluaisin että olisi paalua koska matka maksaa ja haluaisin ainakin jossain kapakoissa käydä, ehkä muissakin maksullisissa paikoissa. Pohjanmaan museo tuli nyt ainakin mieleen. Majoitus ei maksa mitään.

Äitimuoria auttamassa äsken. Roudasin pari kukkaruukkua sisään hän maksoi 20 e, mikä oli reilusti.

Treffit mahdollisesti sunnuntaina.

Pelle Miljoona-vitsi:

Levy-yhtiössä:
- Seuraavan albumisi levytyssessioon tulee siten pari saksalaista muusikkoa. Hampurista.
- En pidä hampurilaisista. Pidän hotdogeista. :)

Jostain syystä VHS-filmejäni on nyt mennyt kovin tiheään tahtiin huonoon kuntoon ja olen laittanut ne roskiin.

Homeboy
das ist kitinä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elämä on soljunut eteenpäin ja muutama taas ihmetellyt missä olen.
Olen siis vain vähentänyt erilaisten töiden ja kiireiden vuoksi Kitinää. Ei ole mitään dramaattista syytä.
Elämä soljuu mukavastikin. Välillä olo tuntuu fyysisesti vahvemmalta kuin toisina päivinä mutta niinhän se on aina ollut.

Tää on aikas hurjaa kun ennen olen värikäs mutta kun minulle sanottiin aikoinaan väriä vastaan jotain niin nyt en osaa olla edes kirjoittaa mukavasti, hehheh :D

Kyllä pitäisi valmistautua enemmän kun kirjoittaa. Mitäs tässä nyt tapahtuisi. Nykyajan kotkotukset esim. politiikassa ovat karmean omahyväisiä ja itsensä esiintuovia ja osin epätasa-arvoisia. Tympeää. No sen olen päättänyt etten seuraa somea niin paljon koska siellä tulee vain sponsoreita omaavia itsekkäitä urheilijoita ja julkkiksia ja toisaalta muuta ärsyttävää ylilyöntiä.

Se on nyt nykyaikaa, että pitää huomata mikä on enää järkiasiaa ja järki-ihminen.

Olisiko se tässä. Itseänsä kun suojelee ja etenee mukavasti niin menee hyvin aina!

Kyllä! Tukeudun yhä mukavuuteen! Ehdottomasti ja entistä enemmän!

Kaikille koronapuksautus kädellä! :h: Mukavasti


MARRASARSKA
Mukavuuden Grand ...hmmmm ... Man
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pyykillä eilen. (Arska saattaa epäillä em. ilmoitusta)

Päätin että en käy enää treffeillä, kukaan ei halua tavata ensimmäisen tapaamisen jälkeen. :(

Työkkärin täti laittoi työpaikkahakemuksen jota voi hakea, ei kuitenkaan velvoittava. Hain kuitenkin sitten paikkaa täältä: www.picnic.fi

Levyostoksia:
Various artists: Suomen paras ilmakitaralevy (2-CD)

Taas Pelle Miljoona-vitsi:
Levy-yhtiössä. Pelle tapaa ko. paikon johtajan.
- Tässä on uudistettu levytyssopimuksesi. Allekirjoitus tähän, kiitos.
- Ei käy. Päätin vähän aikaa sitten että en jaa enää nimmareita. :)

Ruotsin kaveri ei enää vastaa puhelinsoittoihini. Facebookissa se on silti edelleen kaverina.

Homeboy
washerman
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No juu pyykillä käyntiä epäilen yksinkertaisesta syystä, jonka olen ilmaissut :lol:

Mitä muut luulevat, käykö Home pyykillä!!?

Laitoin Kitinän ilmoitusketjuun Homeelle muutakin hauskaa :D


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MUTTA HYVÄT RAKKAAT Kitinäläiset! :

Ensinnäkin kiitos niille muutamallekin ihanalle, jotka ovat jo olleet taasen huolestuneita, missä oikein olen ja hieman jopa epäilleet olenko esim. sairastunut, joutunut vankilaan, loukkaantunut fyysisesti tai henkisesti, kai sitäkin ajateltu olisinko poistunut elämästä, en tiedä.

Ei kuitenkaan siis loppujen lopuksi mitään suurta eroa entiseen. Minulla menee siis ihan kivasti. Tottakai tänäkin aikana marraskuussa on tapahtumia ollut ja ehkä pikku harmituksia ja iloja yms. Muttei mitään ratkaisevaa. Elämä menee eteenpäin.
Olenko sitten tylsistynyt? En tiedä, mutta ehkä olen vain tylsempi tai vaistonut, että Kitinä on ukkoutunut ja akkautunut ja tullut kovin vakavaksikin.

Mutta en tietoisesti hauna pitää mitään taukoa. Se vain tulee se tauko. Tapahtumia ja tekemisiä on vain ihan tarpeeksi niin, että kirjautuminen Kitinään ei vain tule tehtyä. Ehkä se on tuo Some.

Mutta huomaatte, ettei minulla ole nytkään tuoda mitään erityistä kehiin. Koetetaan nyt kuitenkin.

Olen seurannut politiikkaa ja pettynyt usein. Olen lukenut muutaman elämänkerran ja tietokirjoja. Katsonut hyviä, itselleni siis, elokuvia. Katsonut urheilua sekä paikan päällä että tv:stä. Siivonnut oikeasti varsin usein (myönnettäköön- kumppani tekee aloitteen). Liikkunut itse näin ikävällä säällä lähinnä kävellen. Ja mailapelin muodossa.
Olen laittanut veneeni talviteloille kaverini avustuksella. Olen käynyt kotimaan lähikaupungeissa.
Ai mutta löytyihän uusi juttu: Olen uusinut asuntoni audiosysteemin niin, että hyvätasoinen ääni kuuluu kaikkialla.
Olen käynyt kerran erikoislääkärillä asian vuoksi, joka ei johda kuolemaani.

Kännykkä on kyllä liiankin keskeisessä osassa elämässä.

Yhä huomaan, että värisee kun näen kauniita naisia, vaikka olenkin valikoiva ollut aina niitä kohtaan joka kiinnostaa. Söpö nainen, ei mikään amatsoni, ja kauniit kutsuvat terhakkaat tissit, ovat vaan mieletön voimaannuttava yhdistelmä. Kun niihin väsyy, alkaa hauta häämöttää?
Mutta minuahan ei edes saa liikaa kiinnostuttaa.
Omat seksiasiat nyt kuitenkin sensuroin. Anteeksi.

Ihmettelen nytkin miten saatoin olla ennen niin humoristinen täällä, että minusta ei pidetty.

Uskon olevani mukava, ja vakaasti uskon, että kannattaa olla mukava.

Sellaista. Siis mukava Stadinarska iski pitkästä aikaa!

Tykkäsittekö te tästä postauksesta? Oliko yhtään kiva kun tulin taas "juttelemaan". Kommentoikaa, olisi kiva! :h:


MARRASARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kyllä minä käyn pyykillä 2-3 kertaa kuukaudessa. Minulla on vain taipumusta olla sottapytty. Ruokaa ja hammastahnaa tippuu paidalle usein...

Systerin pojan yo-juhlat noin puolen vuoden päästä. Inttiinkin se aikoo...

Vitsi:
- Nylon Beat on taas kasassa ja toiminnassa.
- ERINomaista. :)

Homeboy
maalaisjärjen kultivoitunut edustaja
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 26.11.2021 8:22 Kyllä minä käyn pyykillä 2-3 kertaa kuukaudessa. Minulla on vain taipumusta olla sottapytty. Ruokaa ja hammastahnaa tippuu paidalle usein...

Systerin pojan yo-juhlat noin puolen vuoden päästä. Inttiinkin se aikoo...

Vitsi:
- Nylon Beat on taas kasassa ja toiminnassa.
- ERINomaista. :)

Homeboy
maalaisjärjen kultivoitunut edustaja
Ei tuo pyykkiselitys nyt ole läheskään tarpeeksi. Käänny Ilmoitusketjuun ja kirjoita.

Minkälainen yo-todistus on tulossa? Onko systerin poika sinun näköisesi? Minkälainen on systerisi? Onko hän näköisesi?

Vitsi kohtalainen,

Marrasarska kuolee tänään, mutta syntyy uudelleen 11 kk:n päästä. Tosi kiva systeemi.

Joulupukki syntyy huomenna. Kuka haluaa minulta lahjan?? Jouluarska on sekä lahjakas että mukava. Kannattaa panna muistiin


MARRASARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: en tiedä millainen yo-todistus on tulossa. Kumpikaan ei ole minun näköiseni. Systerini on käytännön ihminen (ammatti keittäjä) ja sanoisinko tempperamenttinen. Systerin tytär käy myös lukiota, valitettavasti huonolla menestyksellä... :(

Levyostoksia:
Pink Floyd: The piper at the gates of dawn
Pink Floyd: Obscured By clouds

Pyykille olen menossa ylihuomenna.

Vitsi:
Spiritistinen istunto. Yritetään saada yhteyttä Matti Nykäseen.
- Matti, oletko se sinä? Millaista siellä toisella puolella on?
- Kuolema on deaddii. :lol:

Homeboy
livin' in here too
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ok, kiitos viestistä! Mikäs sillä tytöllä kiikastaa. Osaatko sinä lukioaineita hyvin? Mitkä on toiveaineesi ja mitkä inhokkeja?

Mikä sinun motivaatiosi olisi mennä pyykille!?


--------------------

Mitenkäs muuten? Alkoi vuoden viimeinen kuukausi ja mikä silloin on päätapahtuma vuoden eka päivänä?

No tietenkin uuden mukavan syntymä! Eli Jouluarska on kapaloissaan ja kehittyy kuukauden jokaisena päivänä!

Hän on mukava ja tarvitsee mukavuutta teiltä!

Jouluarska on sielultaan ja fysiikaltaan täydellinen Stadinarska. Eli arskalainen. Arskalla on asiat nyt varsin tasaisesti. Työtä ja vapaa-aikaa sopivasti.
Pukkihommiakin riittää.


JOULUARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy65 kirjoitti: 30.11.2021 12:09

Levyostoksia:
Pink Floyd: The piper at the gates of dawn
Pink Floyd: Obscured By clouds

Pink Floydit on nyt tsekattu. Säilyttämisen väärttejä. Progeosastoa (Pink Floyd ja Captain Beefheart) en ole noin muuten aika pitkään aikaan kuunnellut.
Vastauksia: en tiedä mistä kiikastaa. Mieliaineeni olivat historia, psykologia ja englanti. Haluan puhtaita vaatteita.

Tapaaminen huomenna serkun kanssa. Ensimmäistä kertaa ei ravintolassa tai ulkona pussikaljoittelun merkeissä vaan eräässä Hesburgerissa. Hän pyysi keksimään uusia puheenaiheita.

Vitsi:
Autokorjaamossa:
- Terve Mikko! Mitä mies?
- Vaimo kuoli kesällä. Toyota on nyt huollossa. Mitäs sinä?
- Ootan osaa. :lol:

Homeboy
a modest part of the universe
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei vaan kaikki!

Olen tästä lähtien täysin uudistunut!

Uudistukset:

-tästä lähtien tekstini ei ole missään värillinen
-tästä lähtien ei ole paksennuksia
-en enää halaa, en anna pusuja enkä lämmintä kättä
-en käyttäydy erityisen mukavasti
-saatan kiroilla (silti en usko, mutta se on jopa enemmän kuin sallittu)
-kirjoitan pikajuttuja, joista vaikeampi tajuta mitään
-allekirjoitukseni säilyy, mutta se on ilman värejä
-olen avannut uuden avattaren. Se on toivepuuni Tammi. Uskon olevani kuin vakaa Tammi
-olen uudistanut allekirjoitukseni yms.
-olen yhä Stadinarska tietenkin, ja kussakin kuussa omanniminen Arska

Uudistukseni johtuu siitä, että en ole viime aikoina ollut enää aktiivinen ja lukijakunta on jo aiemmin sanoin toibonut harmautta ja nyt sen toteutan.
Missään tapauksessa kukaan ei ole minua tietenkään "pakottanut" tähän. Tämä on täysin minun oma uudistukseni.

Uudistukseni liittyy osin tietenkin harmaammaksi (konkreettisestikin varmaan) tulleeseen lukijakuntaan sekä siihenkin, etten eroaisi joukosta erityisesti.

Toivon, että tämä oikeastaan väristä täysharmauteen - muutokseni on teitä tyydyttävä tai ilostuttava. Koetan olla harmaa ja tarvitsen varmaan teidän apuannekin!

Nimittäin, jos tulee minulta sellaista, jota ette halua nähdä, niin sanokaa tai siis kirjoittakaa. Saatan olla itse sokea uudistuksen myötä, koska en ole tottunut harmauteen. Pyydän tätä siis teiltä!

Tämä kirjoitus sinänsä oli uuden tyylin vastaista, koska tämä ei ollut erityisen harmaata, mutta nyt se alkaa.

Muutos ei vaikuta itse kitisijöihin mitenkään. Olette kaikki minun silmissäni muuttumattomia ja olen vuosien kuluessa huomannut, että hyvin älykkäitäkin kirjoittajia

Jouluarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Uudistuksesi ovat OK Arska. Vähän ihmetyttää silti tuo "en käyttäydy erityisen mukavasti". Selkeys olisi myös aina toivottavaa. Niban kryptisyys on minusta usein huvittavaa (tätä ei ole tarkoitettu pilkaksi) mutta eiköhän yksi Niba riitä täällä.

Pyykille tällä viikolla.

Soitin Compact videoon viime perjantaina. Se on nyt auki. Lauantaina 11.12. menin sinne ja otin vaihdossa muutaman VHS-filmin. Tulin kotiin ja havaitsin että videot on epäkunnossa... :kele:

Vitsi:
Siivooja menee pomojen puheille.
- Vika on johdossa.
- Täh! Tässä on tämän firman pääjohtaja, toimitusjohtaja ja pääkirjanpitäjä. Mikä vika meissä on?
- Ei kun vika on pölynimurin johdossa... :rofl:

Homeboy
erehtymätön ex cathedral
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 14.12.2021 14:24 Uudistuksesi ovat OK Arska. Vähän ihmetyttää silti tuo "en käyttäydy erityisen mukavasti". Selkeys olisi myös aina toivottavaa. Niban kryptisyys on minusta usein huvittavaa (tätä ei ole tarkoitettu pilkaksi) mutta eiköhän yksi Niba riitä täällä.

Pyykille tällä viikolla.

Soitin Compact videoon viime perjantaina. Se on nyt auki. Lauantaina 11.12. menin sinne ja otin vaihdossa muutaman VHS-filmin. Tulin kotiin ja havaitsin että videot on epäkunnossa... :kele:

Vitsi:
Siivooja menee pomojen puheille.
- Vika on johdossa.
- Täh! Tässä on tämän firman pääjohtaja, toimitusjohtaja ja pääkirjanpitäjä. Mikä vika meissä on?
- Ei kun vika on pölynimurin johdossa... :rofl:

Homeboy
erehtymätön ex cathedral
Kiitos HB. Siis tarkotin etten korosta mukavuutta.
Siis en tarkoita että olisin epäselvä. Kirjotan vaan lyhyemmin ja sit jää epäselvyyksiä

Oon luvannut katsoa laitteitasi kohta

Jouluarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 15.12.2021 14:09



Oon luvannut katsoa laitteitasi kohta

Jouluarska
Kiitos.
Pyykille huomenna tänään sataa. (ei tuhatta)

Kirjoitin tälle saitille www.vardisrocks.com ja sain tänään mailiini tällaisen viestin:
"Koitos Jukka! Remember Finland well! Fun times!" :D

Vitsi:
Homeboy: Kävin WC:ssä.
Arska: Teitpä sitä taikka tätä, älä vetämättä jätä. :hevikaraoke:
Homeboy: Kyllä minä vedin. Siis käteen. :)

Espoon naisen lähettämät esitteet eivät ole vieläkään tulleet postilaatikkooni. :?

Homeboy
the fastest drawer
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei Home.
Sano nyt ettet missään pyykillä oo. Vaihtoehtosesti näytä yks puhdas paita joka ei oo juur ostettu! :D

Vitsi ei ollu mun genreä, mut ookoo.

Oo iloinen ettei espoon mummo lähettänyt.

Jouluarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin